abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57611636
o, ha
grappig. heb je net een private massage gestuurt met de vraag of je verder met mijn contact op wil nemen.
Zodat we deze zaken verder kunnen bespreken, als u nog intresse heb (blijkbaar wel)

Dus neem graag snel verder met mij contact op. Zodat ik u de gegevens aan u kan versturen.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57611818
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
Maar vergeet niet dat Roetslof een concept versie heeft van 60 pagina's en daar staan toch wel hele mooie dingen in. dit is gewoon een kleine greep om jullie intresse vast te houden.

Roelof Productions staat voor kwaliteit!
Zeker, die is mooi gezegd.

Een web browser game geeft niet de mogelijkheden om in zo verre van gam play te gaan als een ful pc game. Maar ik wil zeker wel een hoger standaard zetten dan wat nu op de markt is.


****
Had vanmidag de progrrameurs gesproken. Waren zeker onder de indruk van wat ik allemaal had uitgewerkt. Van formules, balansen en het gehele concept. Ook al moet er wat uitgewerkt worden in het praktijk, het is meer dan sommige concepten wat ze toe gestuurt krijgen (eerste versie). Ook al moes ik ze nog wat uitleggen van het gehele complexe economies achtergrond. Hadden ze niet veel moeite met het verdere concept.

thanks

RC

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 25-03-2008 23:24:22 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57614109
Neem aan dat het plaatje in je post geen art-work is, maar een ge-googled plaatje?

Fail again....
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:31:11 #79
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57617107
Zo hee, 't is wel duidelijk dat hier 2 jaar werk in zit !
zzz
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:59:06 #80
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57619193
Ik wacht met smart op de eerste ingame beelden. Het is me wat. Exclusively on FOK! EA eat your heart out!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:13:03 #81
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57620812
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Ook al moes ik ze nog wat uitleggen van het gehele complexe economies achtergrond. Hadden ze niet veel moeite met het verdere concept.
gelukkig maar

tevens tvp
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57625212
trouwens... wie heeft deze game a gesubmit?

http://games.fok.nl/newssubmit.php

?

zou geeneens een gek idee zijn!
Dit keer zonder signature
  woensdag 26 maart 2008 @ 16:39:54 #83
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57625236
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens... wie heeft deze game a gesubmit?

http://games.fok.nl/newssubmit.php

?

zou geeneens een gek idee zijn!
"

denk dat je beter kan wachten tot de beta release in 2032

You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57625360
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:39 schreef BereNDD het volgende:

[..]

"

denk dat je beter kan wachten tot de beta release in 2032

waaromme dan? duke nukem is ook voorbij gekomen op fok games! Daarnaast heeft hij al wat customs art vrijgegeven:



en zoals ik dit lees is het seriues en gaat hij d'r mee door! net zoals een echte gamedever (waar we wel newspost over submitten)
Dit keer zonder signature
pi_57625426
of hij zit ons in de maling te nemen of ik heb nog 2 concept arts van hem gevonden:

http://www.google.com/search?q=galaxies&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a

als je googled op zijn bestandsnaam (galaxy) dan zie je gelijk in begin 3 conceptarts, waarvan hij d'r 1 heeft gepost!
Dit keer zonder signature
pi_57625649
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Ericjuh het volgende:
als je googled op zijn bestandsnaam (galaxy) dan zie je gelijk in begin 3 conceptarts, waarvan hij d'r 1 heeft gepost!
Meen je dat nou spuit 11
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57626346
Gewoon een plaatje voor er bij, niet er veel achter zoeken.
De texten zijn wel door mij gedaan. Kan je ook wel lezen bagger taal van mij
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57626896
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Gewoon een plaatje voor er bij, niet er veel achter zoeken.
maar je hebt seriues nog niks? niks meer dan een idee op papier?

lol.. alleen al een idee en het spel is nu al gehyped hier op fok
Dit keer zonder signature
pi_57627077
:>

ag, moet mensen bezig houden.

Heeft meer info opgeleverd in de paar dagen, dan in sommige weken.
Ook bedankt voor dat.

Naast het idee, is er ook een plan van aanpak. Daarin staat bijvoorbeeld: koste, programerings bedrijfen, contact personen, inkomsten (manieren er van), plannen voor uibouwen, servers, applications, enz enz enz
Of wel veel onderzoek.
En het ondernemings plan, voor mensen die geintresseerd zijn.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:11:52 #90
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57628562
Make no Mistake

Roelof heeft een zeer uitgebreide concept versie van 60 pagina's met naturlijke een hoop marktonderzoeken en doelgroepbepalingen. Maar hij heeft ook al de nodige art er bij zitten waardoor men een goede indruk krijgt van het geheel.

Ik heb de concept gezien en het ziet er veelbelovend uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57629094
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:12 schreef Roelof_Kremer het volgende:
:>

ag, moet mensen bezig houden.

Heeft meer info opgeleverd in de paar dagen, dan in sommige weken.
Ook bedankt voor dat.

Naast het idee, is er ook een plan van aanpak. Daarin staat bijvoorbeeld: koste, programerings bedrijfen, contact personen, inkomsten (manieren er van), plannen voor uibouwen, servers, applications, enz enz enz
Of wel veel onderzoek.
En het ondernemings plan, voor mensen die geintresseerd zijn.
Mag ik het ondernemingsplan zien? Heb wel interesse
pi_57633141
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Mag ik het ondernemingsplan zien? Heb wel interesse
Wat is het doel van je intresse?
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:07:44 #93
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57634094
Strax gaat iedereen met je plannen aan de haal stroeloef!

Past er mee op jong!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57634339
Weet ik, alleen als ze een voorstel tegen over hebben. Mogen ze het lezen.
Daarsnaast is het mijn idee, en ik zet niet alle formules en alle verbanden en complexiteit op de form.
Personnen die het willen lezen, en die er een intresse tonen voor eeen zakelijk voorstel mogen het lezen.
Al staan niet alle ideeen en geheimen nog in het concept.
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57638710
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Weet ik, alleen als ze een voorstel tegen over hebben.
hoe ga je het eigenlijk aanpakken? want ik neem aan dat je deze game in fasen gaat ontwikkelen (tenminste dat doen de meeste gamedevers!) Je hebt nu ondernemingsplan en plan van aanpak etc.. maar wat ga je nu doen? en wat zijn de volgende stappen?

want dan kan ik ff inschatten of je er mee doorgaat..
Dit keer zonder signature
  donderdag 27 maart 2008 @ 08:42:17 #96
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_57641026
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 16:45 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

waaromme dan? duke nukem is ook voorbij gekomen op fok games! Daarnaast heeft hij al wat customs art vrijgegeven:

[ afbeelding ]

en zoals ik dit lees is het seriues en gaat hij d'r mee door! net zoals een echte gamedever (waar we wel newspost over submitten)
Zooooo... de concept art ziet er al erg goed uit, vernieuwend weet je, ik kan niet wachten tot hij het 60 pagina tellende concept document online zet.
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_57641625
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:42 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Zooooo... de concept art ziet er al erg goed uit, vernieuwend weet je, ik kan niet wachten tot hij het 60 pagina tellende concept document online zet.
zal waarschijnlijk na AQuila360 reactie niet meer gebeuren
Dit keer zonder signature
pi_57642305
Het eerste wat moet geregeld worden zijn de geld zaken. Dus de definitieve vraag prijs van het programerings bedrijf. Inversteerders, ook van mijn kant. Deze week zal ik daarvoor het uiteindelijke concept moeten ingeleveren met alle gegevens.
Er moet een afspraak deze week of volgende week met de KvK en de belastings dienst. Als nodig.

Het plan is om eind deze maand te beginnen met programeren. De server en een mooie frond page word dan zo snel mogelijk gemaakt (met form/blog). Daana zal alleen de basis van de basis worden gemaakt. Dan zal er een closed beta komen. De closed beta zal helpen met het testen van het systeem. Tijdens de closed beta zal alle grafies werk worden afgemaakt. Plaatjes iconnen enz enz enz.
Dan zal de open beta zijn om nog eens alle puntjes te testen.

Al kan er tijdens het geheel reclame worden gemaakt. Vanaf de open beta word er goed reclame gemaakt.

Als het goed is zal met de tijd steets meer functies worden bijgevoegd. Meer projects, rassen, artifact systeem. enz enz.
Dit zal niet allemal in 1 jaar gebeuren, maar geleidelijk met de komende jaren. Om het spel zo lang mogelijk interesant te houden. Dit zal moeten afzien aan de spelers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roelof_Kremer op 27-03-2008 10:22:12 ]
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57642433
Dus feitelijk heb je een open offerte bij een programeur. Een leeg ondernemingsplan en een vaag idee om een spel te maken

En op je webpage kan je toch allang een simpel cms systeempje zetten zodat je al aandacht van jezelf kan krijgen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57642719
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:

[..]

Wat is het doel van je intresse?
Wil gewoon weten hoe jij het aanpakt als je ''een bedrijfje'' wil beginnen

Dingen over het spel hoef ik niet te weten, heb ik toch geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')