Viel mij ook op.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:32 schreef Dark het volgende:
Het valt me op dat Brian en Amanda angst hebben om sommige mensen uit te nodigen!
Huub, Jaap en Claire zijn daar helemaal niet mee bezig!
juist... dat zouden jullie moeten zijn; maar wanneer gaan jullie ermee beginnenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...
Lullig hè dat je daar een smiley voor nodig hebt? Onpartijdig....my ass.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...
Lieke is de ultieme achterban voor Amandaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef blomst het volgende:
Lieke komt nu bij Amanda in haar hoofd.
Maar Lieke kan toch haar reiki Yoga gedoe niet alleen laten, hoop ik.
Sorry, maar ik vind dat niet kunnen..... iemand die pas de laatste weken je 'vriendin' binnne DGK was lijkt me geen naast.... net als Nadia... Het was om de wannabees weer met beide benen op de grond te krijgen. Plots maakt Brian daar spel van. (Ook al zou ik Joris tegen Lieke wel eens willen zien).quote:Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef petraa het volgende:
B: Lieke!!!!!
A: ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hey, je hoort mij toch ook niet over het feit dat jullie niet onpartijdig kijken? Iedereen heeft een gekleurde bril op. Daar gaat het juist om in dit soort programma's. (soap zeg maar) dat iedereen zijn/haar favoriet heeft en tevens iemand om op te schelden.... Ik doe niet mee aan het programma, dus ff niet op mij schelden aubquote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig hè dat je daar een smiley voor nodig hebt? Onpartijdig....my ass.
Bedankt Desii.
Ik zag dat DGK_Redaktie je al weer in het gareel had gekregen....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het woord unaniem viel wel degelijk maar we hebben het over het hokje hè? Een soort VV maar dan per brief.
En d'r paaldanscarriere.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef blomst het volgende:
Lieke komt nu bij Amanda in haar hoofd.
Maar Lieke kan toch haar reiki Yoga gedoe niet alleen laten, hoop ik.
Geeft wel weer wat actie in dat huis.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Lieke voor een week terug als naaste van Amanda. Hoe wanhopig kun je zijn.
Kom op heeft niks met een bril te maken.We horen toch zelf dat Amanda en Brian niet aangepakt mogen worden omdat ze anders flippen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hey, je hoort mij toch ook niet over het feit dat jullie niet onpartijdig kijken? Iedereen heeft een gekleurde bril op. Daar gaat het juist om in dit soort programma's. (soap zeg maar) dat iedereen zijn/haar favoriet heeft en tevens iemand om op te schelden.... Ik doe niet mee aan het programma, dus ff niet op mij schelden aub![]()
![]()
je hebt gelijk..we mogen niet schelden op elkaar hier..quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hey, je hoort mij toch ook niet over het feit dat jullie niet onpartijdig kijken? Iedereen heeft een gekleurde bril op. Daar gaat het juist om in dit soort programma's. (soap zeg maar) dat iedereen zijn/haar favoriet heeft en tevens iemand om op te schelden.... Ik doe niet mee aan het programma, dus ff niet op mij schelden aub![]()
![]()
van wie hoor je dat?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kom op heeft niks met een bril te maken.We horen toch zelf dat Amanda en Brian niet aangepakt mogen worden omdat ze anders flippen.
Lieke's stopwoordje!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hey, je hoort mij toch ook niet over het feit dat jullie niet onpartijdig kijken?
Ooooooowwkeeeee...........quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:40 schreef blomst het volgende:
Ricardo krijgt geloof ik door dat hij dan moet vertrekken.
hoop ik
Hoe verder weg hoe beter. Dat ene platte plaatje van haar dat hier werd gepost is wel weer genoeg.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef schatje het volgende:
Lieke zit toch in Tunesië?
De redactie stuurt toch de sims de kooi aan?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Je wordt zo'n beetje verantwoordelijk gehouden voor alles wat kijkers niet bevalt aan het programma...trek het je niet aan, is niks persoonlijks. [gok ik]quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt in april. Of iedereen tegelijk komt weten we nog niet. Ik kan me wel een paar leuke combi's voorstellenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
je hebt gelijk..we mogen niet schelden op elkaar hier..
ga nou niet weg aub?
Wanneer staat die week op de planning? En komen de genodigden tegelijk of niet?
Nog meer smileys, toppie. Ik scheld toch niet , geef alleen mijn mening en dat jullie een roze Brianbril ophebben is wel duidelijk. Doe je de groetjes aan PoekieRoekie?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
![]()
Jaap en Huub samen.Steeds gaat die klote telefoon als ze wat willen doen.En vergeet ook niet een stampvoetende Amanda met die rijbewijsstemming en die pruik.We zijn echt niet gek hoor.Madam hoeft maar te dreigen en ze krijgt haar zin.quote:
Bij Huub en Claire is het al niet anders. Claire twijfelt ook heel erg. Eigenlijk wil ze heel erg graag haat broer uitnodigen, tergelijker tijd zie je dat zre twijfelt. Ze durft het niet echt uit te spreken maar haar gezicht spreekt boekdelen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef avonne het volgende:
B&A schijten nu al in hun broek voor confrontaties
Sandy
Krijgen we dan ook gratis ondertiteling op de streams? En een "sandy-mute knop"?
oh, shit, moet ik niet zeggen, dan mag hij juist komen.
Ahum: IK HOU VAN SANDYYIPPPIEIEIEIEIE
(zo, die komt niet)
Ennuh...........gooi er meteen even een Nederlands lesje tegenaan voor Roekipoeki!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer smileys, toppie. Ik scheld toch niet , geef alleen mijn mening en dat jullie een roze Brianbril ophebben is wel duidelijk. Doe je de groetjes aan PoekieRoekie?
ik ook..'t is in ieder geval een originele manier om de zaak weer vlot te trekken...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Gebeurt in april. Of iedereen tegelijk komt weten we nog niet. Ik kan me wel een paar leuke combi's voorstellen
Die smileys waren preventief... wat ik al zei: ik lees wel vaker meequote:Op maandag 24 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog meer smileys, toppie. Ik scheld toch niet , geef alleen mijn mening en dat jullie een roze Brianbril ophebben is wel duidelijk. Doe je de groetjes aan PoekieRoekie?
Wie zegt dat dat mag? heeft ze dat al gevraagd aan achter?quote:
Behalve als ie vette joints mag roken..........hij kennie zonder, volgens Brian en Amandaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:47 schreef mazaru het volgende:
Als Kenneth komt, dan gaat die vast iemand slaan
En hoe denk je dan over dat Lieke en Nadia door B en A als naasten voor Amanda beschouwd worden? Ik vind het sneu voor Amanda dat er niemand anders voor haar wil komen. Ze durft Samantha niet uit te nodigen ivm Jaap...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Gebeurt in april. Of iedereen tegelijk komt weten we nog niet. Ik kan me wel een paar leuke combi's voorstellen
Het is toch te erg dat je het überhaupt moet vragen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:45 schreef avonne het volgende:
Kijk eens streams
Jaap, Huub en Amanda
Héél regelmatig
als haar achterban, je volgt de kooi tochquote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat mag? heeft ze dat al gevraagd aan achter?
die mevrouw die tijdelijk in de kooi logeerde en de stukjes op VV schrijft.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die smileys waren preventief... wat ik al zei: ik lees wel vaker mee![]()
Wie is poekieroekie? (ik lees blijkbaar niet vaak genoeg mee....)
of jullie begrijpen niet wanneer jaap stemming loopt te maken en z'n spel aan het spelen is....quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch te erg dat je het überhaupt moet vragen.
nou, you tell me...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Da's ook een reality check!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
Ze heeft anders gewoon niemand.
Poekiroeki schrijft op Villa Vandaag, wij bescheuren ons regelmatig om de stijl - en spelfouten!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ach een keer stampvoeten en dreigen en Madam krijgt haar zin weer.Die twee ondankbare honden kunnen geen eens blij zijn met iemand uitnodigen,maar moeten meteen weer Huub pakken.En nee ik ben van niemand fan meer,het spel word gewoon niet meer gespeelt en is een soap geworden.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jaap vandeweek nog. En Huub ook. Enkele weken geleden zei Amanda het ook, in de tuin, samen met Brian. Ze vertelde ook dat achter tegen haar hed verteld dat 1 van hun 2 gingen winnen.quote:
Niemand komt op Natasja, hoor net dat brian denkt dat Astrid de zus van wel mag komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Kind moet toch iets. Ze heeft anders gewoon niemand.
Kan je mij nou eens vertellen van wie jij dat nou hoort. En wie we dan wel zijn. Ik heb nog nooit uit echt betrouwbare bron vernomen dat dit zo is. Volgens mij is dit enkel en alleen tot nog toe maar speculeren.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kom op heeft niks met een bril te maken.We horen toch zelf dat Amanda en Brian niet aangepakt mogen worden omdat ze anders flippen.
nog niet...zeg alsjeblieft dat het niet mag?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan zuipt die zich toch iedere avond helemaal klem. Doet Mike ook bij gebrek aan drugsquote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Behalve als ie vette joints mag roken..........hij kennie zonder, volgens Brian en Amanda
oh diequote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
die mevrouw die tijdelijk in de kooi logeerde en de stukjes op VV schrijft.
Wij menen in haar een overtuigd Brianfan te herkennen en snappen daarom ook steeds beter de ' gekleurde toon' in de VV verhaaltjes.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef diedirk het volgende:
hey DGK_REDACTIE krijgen jullie een dikke bonus van Ome John als er een huwelijk in DGK komt...?!
Poekieroekie is die meid die een paar dagen de kooi in is geweest. Ze schrijft stukjes op Villa Vandaag. Die stukjes zijn vaak enorm gekleurd, vol met spel en stijlfouten en we geven Poekieroekie daar dan voor het gemak de schuld van.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lijkt mij toch redelijk fundamenteel dat er aan het publiek een zo objectief mogelijk beeld wordt voorgeschoteld zodat zij een oordeel kunnen vellen over de wannabees en niet een favoriet voorgeschoteld krijgen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
nou, dat filmpje van dat winnen wil ik graag zien. Dus eet ff door aubquote:Op maandag 24 maart 2008 20:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Jaap vandeweek nog. En Huub ook. Enkele weken geleden zei Amanda het ook, in de tuin, samen met Brian. Ze vertelde ook dat achter tegen haar hed verteld dat 1 van hun 2 gingen winnen.
Dat dus.![]()
ik kan er de filmpjes bij zoeken, maar ben nu aan het eten![]()
ja gvd!! heb ik daarvoor sluikreclame gemaakt??quote:Op maandag 24 maart 2008 20:48 schreef Yavido het volgende:
Nou, nog een keer met z'n allen DGK Redactie quoten en deze COS is zo vol, pff
Tuurlijk wij zijn gek en begrijpen er niks van.We zien het toch zelf dat Brian en Amanda met rust worden gelaten.Het zou eerlijker zijn als iedereen daar het zwaar had gehad,dan kan je zien wie het waard is om te winnen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
of jullie begrijpen niet wanneer jaap stemming loopt te maken en z'n spel aan het spelen is....
dank u, dat bedoelde ik dus net met 'partijdig kijken....'quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je mij nou eens vertellen van wie jij dat nou hoort. En wie we dan wel zijn. Ik heb nog nooit uit echt betrouwbare bron vernomen dat dit zo is. Volgens mij is dit enkel en alleen tot nog toe maar speculeren.
Helemaal mee eens ja..maanden zie je ze of hoor je ze niet en meteen moet iedereen reagerenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:53 schreef Yavido het volgende:
Kan er geen aparte topic komen voor DGK Redactie?Vind dit ergens heel krom dat het offtopic geblaat nu wel wordt toegestaan.
Ik heb het heul niet over LafJaap en welk spel heb je het over? Het gescripte finaleplan waar veel streamers al van denken dat het heel gunstig uit gaat pakken voor B en A? Amanda wist vanmiddag al te vertellen dat een van haar voorstellen doorgaat, de rest weet nog van niks.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
of jullie begrijpen niet wanneer jaap stemming loopt te maken en z'n spel aan het spelen is....
lijkt mij ook..... het moest toch uit het bekende lijstje zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda's lijstje is heel grooooot..
Lieke is toch geen ' bekende uit de lijst van intimi' van haar?
Hé, dat dacht ik al. De stukjes zijn net wat minder slecht geschreven, en ze zijn niet meer zo klef over Brian (en Amanda).quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh diedie schrijft al een tijdje geen stukjes meer voor VV...
Komt alleen maar bagger en onzin uit, as usual.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef blomst het volgende:
volgt nog iemand Brian en Del, mij lukt het niet meer
Uuhh ja, maar gaat soms te ver. Tenminste....gaat veel te ver....quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef blomst het volgende:
Kost wel moeite hoor het gaat over.... Huub.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef blomst het volgende:
Jaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja..maanden zie je ze of hoor je ze niet en meteen moet iedereen reageren
op de eerste de beste student die als bijbaantje een beetje mag meeposten hier
Antwoord staat er toch al en zijn ook filmpjes van.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Kan je mij nou eens vertellen van wie jij dat nou hoort. En wie we dan wel zijn. Ik heb nog nooit uit echt betrouwbare bron vernomen dat dit zo is. Volgens mij is dit enkel en alleen tot nog toe maar speculeren.
Nou die ene Bart zal er zeker niet inkomen. Die loopt er zo uit als het hem niet bevalt. Dat deed hij ook bij BB die bewoont werd door BNers.....Hij was zo weg...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Geeft wel weer wat actie in dat huis.Ligt ook nog eens in de lijn der verwachting dat Lieke haar eventuele opwachting maakt in dat huis.
DGK is nog saaier dan BigBrother 1 geworden... Die ene Bart, kom er maar in
en dat heet dus stemmingmaken op een forum, want dat heeft ze niet gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het heul niet over LafJaap en welk spel heb je het over? Het gescripte finaleplan waar veel streamers al van denken dat het heel gunstig uit gaat pakken voor B en A? Amanda wist vanmiddag al te vertellen dat een van haar voorstellen doorgaat, de rest weet nog van niks.
De eerste keer dat ik het hoorde was nadat Huub een boete kreeg voor de oorbel en Amanda voor de goedgevulde lade.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou doe een collect call zou ik zeggen.Kunnen we ook een week lachenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, als KingJaap mij zou vragen, zou ik er geen moeite mee hebben.
Brian bewaart zijn bezoeknaam tot het laatst.........hij wil niet dat mensen hem daarop kunnen pakken.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef blomst het volgende:
Kom je logeren? Kan ik eindelijk eens zien wie er achter dat masker zit.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef T-lex het volgende:
Uuhh ja, maar gaat soms te ver. Tenminste....gaat veel te ver....
Amanda noemde net zelfs mij als eventueele kandidaat.![]()
Partijdig kijken?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dank u, dat bedoelde ik dus net met 'partijdig kijken....'
Van de week ook nog in kantoor en zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef avonne het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het hoorde was nadat Huub een boete kreeg voor de oorbel en Amanda voor de goedgevulde lade.
Was dat ook toen Brian 110 CP kreeg?
Jaap zei toen "we moeten Amanda met rust laten, want die trekt het niet" en er werd instemmend geknikt.
Augustus of zo?
En terecht, mijn nekharen gaan al overeind staan bij mensen die pretenderen een echte BN'er te zijn omdat ze een kunstje op TV hebben gedaan. Al zet je een gorilla er neer, niemand ziet het verschilquote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou die ene Bart zal er zeker niet inkomen. Die loopt er zo uit als het hem niet bevalt. Dat deed hij ook bij BB die bewoont werd door BNers.....Hij was zo weg...
ja ik hoorde het, en dan voorstellen als dit is alex van de vele brievenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh diedie schrijft al een tijdje geen stukjes meer voor VV...
Ik reageer maar niet meer, mankeer echt niks aan mijn oren.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
en dat heet dus stemmingmaken op een forum, want dat heeft ze niet gezegd.
Maar ik wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
KingJaap is al maanden geleden vertrokken en Jaap gaat donderdag naar huis... en DGK_R zegt net dat het waarschijnlijk in april is... dus verheug je er maar niet teveel op....quote:Op maandag 24 maart 2008 20:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttquote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
3 X betalen, daar zullen ze blij mee zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 21:04 schreef loisie het volgende:
Heb weer streams, na 3 x betalen voor die oplichtersbende
, maar ik kan weer meekijken, haha
yep, nog steeds. Alleen waren we vroegah met z'n tweeënquote:Op maandag 24 maart 2008 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Leuk dat je er weer bent.... ben je de originele ?
Ahhh je bent nu genezen van die andere stem?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
yep, nog steeds. Alleen waren we vroegah met z'n tweeën
You wish...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom je logeren? Kan ik eindelijk eens zien wie er achter dat masker zit.
die zit alleen nog in m'n hoofdquote:Op maandag 24 maart 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh je bent nu genezen van die andere stem?
Daar wordt ze goed voor betaald.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Huub zit weer in de anekdote mode. Claire humt en lacht op autoque.
Heb je het nummer voor mij?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou doe een collect call zou ik zeggen.Kunnen we ook een week lachen
... en wanneer worden ze uitgebracht? Begin mei? Mooi voor de finale?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Partijdig kijken?
Duhhhh wie is er pas de hele dag weg geweest om 'plaatjes op te nemen' ?
Wie mocht er mike de hele dag de stad in om 'kleren te kopen' ?
Wie mogen er iedere week de poort uit om te gaan 'golfen' ?
Wie mag er straks de stad in om met mike 'meubels te gaan kopen'?
ik ook, maar gelukkig is hij niet familie of van de close achterban.... dus gaat hem niet wordenquote:
mogen ze er in stikken...................quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef Varen het volgende:
[..]
3 X betalen, daar zullen ze blij mee zijn![]()
Goed je pilletjes blijven nemen, dan gaat die vanzelf weg.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
die zit alleen nog in m'n hoofd
(2007)quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja en dan word je nog verteld dat je door een roze Brain bril kijkt........hoort wie het schrijftquote:Op maandag 24 maart 2008 20:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dank u, dat bedoelde ik dus net met 'partijdig kijken....'
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:07 schreef mazaru het volgende:
Ahhh je bent nu genezen van die andere stem?
Vraagje:quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Joh, doe dit aub via PM of open een nieuw topic.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:11 schreef BarryK het volgende:
DGK_Redactie komt alleen maar met dat het niet zo is (niet gezegd is etc.)
Ik meen me een OP hier te herinneren waarin de disuccietrucs van Amanda stonden.
DGK_Redactie: Je doet het goed hoor, je volgt 't goed op!
Met zulke kleppen voor KAN je alleen maar voor B&A zijn.
vertelquote:Op maandag 24 maart 2008 21:09 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft het over haar vader
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?quote:
nee hoor, dat was de pot verwijten dat de ketel zwart ziet. We zijn (waren) allebei hufters.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
1 van de 2 schreef , wij komen met zijn tweeen bij fok,
maar dat de andere wat korter door de bocht was,
wie van de 2 ben jij?
rararaaaaa er wordt niet opgenomen, of ze heeft het nummer weer verandertquote:
Mooi! Een kwartiertje teleurstellingen verwerken. Goede leerschool voor na 22 mei.quote:
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(2007)
1 van de 2 schreef , wij komen met zijn tweeen hier,
maar dat de andere van de twee,
wat korter door de bocht is ,
wie van de 2 ben jij?
Ook ik wacht op de filmpjes, ik heb ze nog niet gezien hoor. maar kan zijn dat ik ze gemist heb, ik kijk n.l alleen 'savonds maar streams en ook nog niet eens elke avond. Die tijd heb ik er niet voor......Dus ik ben benieuwd en wacht af.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Antwoord staat er toch al en zijn ook filmpjes van.
dat is nooit bewezen....quote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?
Ik meen dat het de ochtend/middag na de dag was waarin de wannabees verteld werd dat DGK zou stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ook ik wacht op de filmpjes, ik heb ze nog niet gezien hoor. maar kan zijn dat ik ze gemist heb, ik kijk n.l alleen 'savonds maar streams en ook nog niet eens elke avond. Die tijd heb ik er niet voor......Dus ik ben benieuwd en wacht af.
nee, joh, dat is een andere (dagelijks aanwezige) Fokker.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?
en Amanda had weer wat achter gehoort van een vrouwpersoon.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef Varen het volgende:
Brian: misschien wordt Lieke zowiezo al gastspeler.
Maar goed dat geld voor Bart natuurlijk ook. Een keer BB winnen en een aantal keren een programma op de kabel Tv van Utrecht, wil ook nog niet zeggen dat je BNer bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
En terecht, mijn nekharen gaan al overeind staan bij mensen die pretenderen een echte BN'er te zijn omdat ze een kunstje op TV hebben gedaan. Al zet je een gorilla er neer, niemand ziet het verschil
Ze kunnen het onderscheid niet meer maken?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
Vreemd hoor dat B en A gastspelers uitnodigen ipv naasten.
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne wasquote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, joh, dat is een andere (dagelijks aanwezige) Fokker.
LS zou Chantal daten in BB5
Bespeur ik enige tegenwerking van de FEBO richting B&A? Niemand om uit te nodigen behalve Lieke die haar telefoon niet opneemt?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Mogen we de afgang niet verder aanschouwen? Ik vond het juist zo leuk.
één van jullie zei zo.....quote:
Dat zal die heks van een Deborah Flens wel zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
en Amanda had weer wat achter gehoort van een vrouwpersoon.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Overigens kost dit CP?
A en B hoeven nooit te betalen...........kindjes van god, rememberquote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Overigens kost dit CP?
Likkende Lassiequote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne was
Op zich is dat heel naar voor Amanda!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
Wanneer dringt het nou eindelijk is tot Amanda door dat ze verstoten is.
Ik snap het sowieso niet. Lieke noch Selene zijn intimi van Amanda of Brian. Ze gaan al bellen voor ze weten of dat soort mensen mogen komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bespeur ik enige tegenwerking van de FEBO richting B&A? Niemand om uit te nodigen behalve Lieke die haar telefoon niet opneemt?
Dacht ik ook, of was dat likkende Lassie?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne was
Nee joh, dat was Jelte die heeft toen samen met Cora geprobeerd om Talpa te chanteren voor de wedding van Jaap en Cora.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?
Waarom vreemd? De naasten van Amanda wiilen niet, de naasten van Brian wil hij niet in dat hok halen omdat hij moeilijkheden verwacht. M.a.w. Huub mag het klusje weer klaren, samen met Joris....top antiHuub tv.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
Ik gooi de vraag er gewoon nog een keertje inquote:Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje aan DGK- REDACTIE:
waarom is in de tv uitzending van eergisteren, het stukje dat Brian dreigend naar Amanda toe liep er tussen uit geknipt. ( Toen Brian zijn handen achter zijn hoofd deed.)
Het nepstro is aan het broeienquote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft last van jeuk aanvallen
Het waren Brian zijn nummers, snap jequote:Op maandag 24 maart 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Del : ik vind het eng als die camera achter me........
Rat: Daarom trek ik het boek ook van je weg. Het is klote als al die telefoonnummers op het internet komen te staan.
Al die telefoonnummers?
Er is er niet 1 meer in gebruik. Zodra del er 1 te pakken heeft, veranderen ze hem weer
Nee, dat is weer een andere lange dunne.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee joh, dat was Jelte die heeft toen samen met Cora geprobeerd om Talpa te chanteren voor de wedding van Jaap en Cora.
Die is uit de vrienden/kenissenkring van Jaap verbannen.
En ik weet gewoon ook al precies hoe ze zou reageren als ik dat persoonlijk tegen d'r zou zeggen, "ach sterf jonguhhh, je ben gewoon jaloers"quote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
Wanneer dringt het nou eindelijk is tot Amanda door dat ze is verstoten.
Laat hem maar net zo lang wachten als Huub op zijn jaarfilmpje moest wachten.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Lieke noch Selene zijn intimi van Amanda of Brian. Ze gaan al bellen voor ze weten of dat soort mensen mogen komen.
Brian vraagt zich opnieuw af wat er komt voor zijn 1,5 jaar verblijf in De Kooi. Hij hoopt dat hij naar buiten mag, maar dat het in elk geval iets leuks en spannends wordt.
Retorische vragen hoor je geen antwoord op te krijgen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik gooi de vraag er gewoon nog een keertje in
Kijk, DGK_REDACTIE vindt dat wij partijdig kijken..........quote:Op maandag 24 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje aan DGK- REDACTIE:
waarom is in de tv uitzending van eergisteren, het stukje dat Brian dreigend naar Amanda toe liep er tussen uit geknipt. ( Toen Brian zijn handen achter zijn hoofd deed.)
Laat hem lekker die vlieglessen hervatten. En dat ie dan mooi neerstort.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian vraagt zich opnieuw af wat er komt voor zijn 1,5 jaar verblijf in De Kooi. Hij hoopt dat hij naar buiten mag, maar dat het in elk geval iets leuks en spannends wordt.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Kijk, DGK_REDACTIE vindt dat wij partijdig kijken..........
Ze hebben het niet over hun eigen knip en plakwerk, zij zijn onpartijdig!
Dat is nou zo jammer. Domme mensen kun je niet raken.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
En ik weet gewoon ook al precies hoe ze zou reageren als ik dat persoonlijk tegen d'r zou zeggen, "ach sterf jonguhhh, je ben gewoon jaloers"
Echt! Je zou willen dat je zo populair was als mij, jonguh!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef Frasier het volgende:
En ik weet gewoon ook al precies hoe ze zou reageren als ik dat persoonlijk tegen d'r zou zeggen, "ach sterf jonguhhh, je ben gewoon jaloers"
Een weekje of 6, toch.....?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Laat hem maar net zo lang wachten als Huub op zijn jaarfilmpje moest wachten.
Tegenstanders en Kenners van het spel.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
ik snap de vraag niet. Ik heb dat stukje nu al drie keer langs zien komen op tv. Vanavond weer 2x....quote:Op maandag 24 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Oja die vlieglessen, wat lijkt dat al weer lang geleden!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat hem lekker die vlieglessen hervatten. En dat ie dan mooi neerstort.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan er misschien iets gepost worden over de streams? Theorietjes lees ik wel in boekjes enzo
Kooi is al een jaartje dood.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Een weekje of 6, toch.....?
Met een beetje geluk is de kooi dan deaud!
Misschien willen ze juist wel dat ze komt.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Marieke_B het volgende:
Als Amanda van ' achter' te horen krijgt dat ' Lieke 't niet gaat worden vandaag'. ..Kan dat dan ook betekenen dat de Febo Llieke misschien eerst willen instrueren voor ze Amanda aan de lijn krijgt..?
Dan kan Lieke de uitnodiging om een week te komen logeren elegant afwimpelen met een smoes als' dan kan ik niet want...'
Laat Jan-Willem eens een filmpje maken hoe het met hem gaat op Bonaire.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet. Ik heb dat stukje nu al drie keer langs zien komen op tv. Vanavond weer 2x....
(bij '' eerder in DGK " en als flashback halverwege de uitzending....)
Frasier: "Ik zou willen dat ik net zo'n goede band met mijn moeder had als jij, Amanda..."quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt! Je zou willen dat je zo populair was als mij, jonguh!
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist wel dat ze komt.
zowiezo denk ik dat er allang met Lieke gepraat is over terugkeer in de Kooi.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Marieke_B het volgende:
Als Amanda van ' achter' te horen krijgt dat ' Lieke 't niet gaat worden vandaag'. ..Kan dat dan ook betekenen dat de Febo Llieke misschien eerst willen instrueren voor ze Amanda aan de lijn krijgt..?
Dan kan Lieke de uitnodiging om een week te komen logeren elegant afwimpelen met een smoes als' dan kan ik niet want...'
Dan kan Huubje de tv maker weer aan de bak.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Ik heb nog 100 ceepees - van nooit betaalde telefoontjes) die zet ik in!
Rond het moment dat Bart vertrok, ging het snel bergafwaarts, toen begon het de vieze ordinaire kooi te worden.quote:
Kan dit niet ergens anders?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:38 schreef trettie het volgende:
Redactie persoon kun je mij met droge ogen zeggen of het normaal is dat Brian en Amanda zoveel mensen als gastspeler krijgen en de andere mensen die er in zitten niet?
Ik heb n.l. nog nooit iemand daar zien logeren die b.v. voor Jaap is !!!
Graag uitleg hierover!
en niet meer dan terecht!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Brian vertelt dat Lieke hem niet gaat worden. Het is echt voor het 'reintegreren' in de samenleving en niet voor wat zij in gedachten hadden.
goh, als ik eerder had geweten dat het zo eenvoudig is...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
Ze mogen Lieke dus niet uitnodigen omdat zij niet past in het hele ' re-integratie verhaal'
DGK rules!![]()
Nee die persoon is nu hier dus niet ergens anders!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan dit niet ergens anders?![]()
Brian heeft Kenneth...Amanda haar vriendenkring is uitgeput
TBS lijkt me meer op zijn plaatsquote:Op maandag 24 maart 2008 21:43 schreef Frasier het volgende:
Als ze die Brain nou gelijk vanuit De Gouden Kooi in een inrichting pleuren? Whehe, ik zie 't al voor me Brain die op 22 mei in een dwangbuis in een busje wordt getrapt en afgevoerd![]()
ga zo door!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
goh, als ik eerder had geweten dat het zo eenvoudig is...![]()
![]()
Misschien kan Char voor Amanda langs komen om haar met haar vader te laten "praten". Die muts geloofd toch alles.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Amanda haar pruik moeten inleveren als DGK stopt?
Leraar Nederlands en van de racismekaart.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig nu proberen we Sandy maar.Is dat die lul die effe Dennis ging aanpakken.
om op ebay te zetten ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind die Sandy nou ook niet echt tot de kring van intimi van Brian behoren. Maar goed, ze kunnen het proberen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig nu proberen we Sandy maar.Is dat die lul die effe Dennis ging aanpakken.
Kan ze dat niet ook beter met haar moeder doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien kan Char voor Amanda langs komen om haar met haar vader te laten "praten". Die muts geloofd toch alles.
Ik denk dat je hem voor het einde al naar huis stuurtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Ja mannn kee mannnnn alles goe mannnnnquote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Brian is verbaasd natuurlijk, hij wist niet dat Sandy kon schrijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt nog steeds vanuit de gouden kooi.
dat jullie het even weten.
Shandy heeft Brian geschreven ..hij doet 'm morgen op de post.
Brian vraagt: Een brief?
Een kleitablet!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt nog steeds vanuit de gouden kooi.
dat jullie het even weten.
Shandy heeft Brian geschreven ..hij doet 'm morgen op de post.
Brian vraagt: Een brief?
Aan z'n polsband te zien hoeven ze 'm alleen nog maar aan het bed vast te klikken in het geval hij weer begint te trippen.quote:
Wiskunde toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Leraar Nederlands
Die Sandy is toch geen familie?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef mootie het volgende:
Sandy wil komen.
Tip voor de redactie: Ondertiteling voor de streams, nu vast regelen.
quote:
Sandy is toch docent...........?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is verbaasd natuurlijk, hij wist niet dat Sandy kon schrijven
Wiskunde naar ik me meen te herinneren.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Dan gok ik dat dat degene is die nu niet meer meepostquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |