Ook ik wacht op de filmpjes, ik heb ze nog niet gezien hoor. maar kan zijn dat ik ze gemist heb, ik kijk n.l alleen 'savonds maar streams en ook nog niet eens elke avond. Die tijd heb ik er niet voor......Dus ik ben benieuwd en wacht af.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Antwoord staat er toch al en zijn ook filmpjes van.
dat is nooit bewezen....quote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?
Ik meen dat het de ochtend/middag na de dag was waarin de wannabees verteld werd dat DGK zou stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ook ik wacht op de filmpjes, ik heb ze nog niet gezien hoor. maar kan zijn dat ik ze gemist heb, ik kijk n.l alleen 'savonds maar streams en ook nog niet eens elke avond. Die tijd heb ik er niet voor......Dus ik ben benieuwd en wacht af.
nee, joh, dat is een andere (dagelijks aanwezige) Fokker.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?
en Amanda had weer wat achter gehoort van een vrouwpersoon.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef Varen het volgende:
Brian: misschien wordt Lieke zowiezo al gastspeler.
Maar goed dat geld voor Bart natuurlijk ook. Een keer BB winnen en een aantal keren een programma op de kabel Tv van Utrecht, wil ook nog niet zeggen dat je BNer bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
En terecht, mijn nekharen gaan al overeind staan bij mensen die pretenderen een echte BN'er te zijn omdat ze een kunstje op TV hebben gedaan. Al zet je een gorilla er neer, niemand ziet het verschil
Ze kunnen het onderscheid niet meer maken?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
Vreemd hoor dat B en A gastspelers uitnodigen ipv naasten.
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne wasquote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, joh, dat is een andere (dagelijks aanwezige) Fokker.
LS zou Chantal daten in BB5
Bespeur ik enige tegenwerking van de FEBO richting B&A? Niemand om uit te nodigen behalve Lieke die haar telefoon niet opneemt?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Mogen we de afgang niet verder aanschouwen? Ik vond het juist zo leuk.
één van jullie zei zo.....quote:
Dat zal die heks van een Deborah Flens wel zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
en Amanda had weer wat achter gehoort van een vrouwpersoon.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Overigens kost dit CP?
A en B hoeven nooit te betalen...........kindjes van god, rememberquote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Overigens kost dit CP?
Likkende Lassiequote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne was
Op zich is dat heel naar voor Amanda!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
Wanneer dringt het nou eindelijk is tot Amanda door dat ze verstoten is.
Ik snap het sowieso niet. Lieke noch Selene zijn intimi van Amanda of Brian. Ze gaan al bellen voor ze weten of dat soort mensen mogen komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bespeur ik enige tegenwerking van de FEBO richting B&A? Niemand om uit te nodigen behalve Lieke die haar telefoon niet opneemt?
Dacht ik ook, of was dat likkende Lassie?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne was
Nee joh, dat was Jelte die heeft toen samen met Cora geprobeerd om Talpa te chanteren voor de wedding van Jaap en Cora.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?
Waarom vreemd? De naasten van Amanda wiilen niet, de naasten van Brian wil hij niet in dat hok halen omdat hij moeilijkheden verwacht. M.a.w. Huub mag het klusje weer klaren, samen met Joris....top antiHuub tv.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
Ik gooi de vraag er gewoon nog een keertje inquote:Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje aan DGK- REDACTIE:
waarom is in de tv uitzending van eergisteren, het stukje dat Brian dreigend naar Amanda toe liep er tussen uit geknipt. ( Toen Brian zijn handen achter zijn hoofd deed.)
Het nepstro is aan het broeienquote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft last van jeuk aanvallen
Het waren Brian zijn nummers, snap jequote:Op maandag 24 maart 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Del : ik vind het eng als die camera achter me........
Rat: Daarom trek ik het boek ook van je weg. Het is klote als al die telefoonnummers op het internet komen te staan.
Al die telefoonnummers?
Er is er niet 1 meer in gebruik. Zodra del er 1 te pakken heeft, veranderen ze hem weer
Nee, dat is weer een andere lange dunne.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee joh, dat was Jelte die heeft toen samen met Cora geprobeerd om Talpa te chanteren voor de wedding van Jaap en Cora.
Die is uit de vrienden/kenissenkring van Jaap verbannen.
En ik weet gewoon ook al precies hoe ze zou reageren als ik dat persoonlijk tegen d'r zou zeggen, "ach sterf jonguhhh, je ben gewoon jaloers"quote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
Wanneer dringt het nou eindelijk is tot Amanda door dat ze is verstoten.
Laat hem maar net zo lang wachten als Huub op zijn jaarfilmpje moest wachten.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Lieke noch Selene zijn intimi van Amanda of Brian. Ze gaan al bellen voor ze weten of dat soort mensen mogen komen.
Brian vraagt zich opnieuw af wat er komt voor zijn 1,5 jaar verblijf in De Kooi. Hij hoopt dat hij naar buiten mag, maar dat het in elk geval iets leuks en spannends wordt.
Retorische vragen hoor je geen antwoord op te krijgen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik gooi de vraag er gewoon nog een keertje in
Kijk, DGK_REDACTIE vindt dat wij partijdig kijken..........quote:Op maandag 24 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje aan DGK- REDACTIE:
waarom is in de tv uitzending van eergisteren, het stukje dat Brian dreigend naar Amanda toe liep er tussen uit geknipt. ( Toen Brian zijn handen achter zijn hoofd deed.)
Laat hem lekker die vlieglessen hervatten. En dat ie dan mooi neerstort.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian vraagt zich opnieuw af wat er komt voor zijn 1,5 jaar verblijf in De Kooi. Hij hoopt dat hij naar buiten mag, maar dat het in elk geval iets leuks en spannends wordt.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Kijk, DGK_REDACTIE vindt dat wij partijdig kijken..........
Ze hebben het niet over hun eigen knip en plakwerk, zij zijn onpartijdig!
Dat is nou zo jammer. Domme mensen kun je niet raken.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
En ik weet gewoon ook al precies hoe ze zou reageren als ik dat persoonlijk tegen d'r zou zeggen, "ach sterf jonguhhh, je ben gewoon jaloers"
Echt! Je zou willen dat je zo populair was als mij, jonguh!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef Frasier het volgende:
En ik weet gewoon ook al precies hoe ze zou reageren als ik dat persoonlijk tegen d'r zou zeggen, "ach sterf jonguhhh, je ben gewoon jaloers"
Een weekje of 6, toch.....?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Laat hem maar net zo lang wachten als Huub op zijn jaarfilmpje moest wachten.
Tegenstanders en Kenners van het spel.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
ik snap de vraag niet. Ik heb dat stukje nu al drie keer langs zien komen op tv. Vanavond weer 2x....quote:Op maandag 24 maart 2008 21:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Oja die vlieglessen, wat lijkt dat al weer lang geleden!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Laat hem lekker die vlieglessen hervatten. En dat ie dan mooi neerstort.
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kan er misschien iets gepost worden over de streams? Theorietjes lees ik wel in boekjes enzo
Kooi is al een jaartje dood.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Een weekje of 6, toch.....?
Met een beetje geluk is de kooi dan deaud!
Misschien willen ze juist wel dat ze komt.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Marieke_B het volgende:
Als Amanda van ' achter' te horen krijgt dat ' Lieke 't niet gaat worden vandaag'. ..Kan dat dan ook betekenen dat de Febo Llieke misschien eerst willen instrueren voor ze Amanda aan de lijn krijgt..?
Dan kan Lieke de uitnodiging om een week te komen logeren elegant afwimpelen met een smoes als' dan kan ik niet want...'
Laat Jan-Willem eens een filmpje maken hoe het met hem gaat op Bonaire.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik snap de vraag niet. Ik heb dat stukje nu al drie keer langs zien komen op tv. Vanavond weer 2x....
(bij '' eerder in DGK " en als flashback halverwege de uitzending....)
Frasier: "Ik zou willen dat ik net zo'n goede band met mijn moeder had als jij, Amanda..."quote:Op maandag 24 maart 2008 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt! Je zou willen dat je zo populair was als mij, jonguh!
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Misschien willen ze juist wel dat ze komt.
zowiezo denk ik dat er allang met Lieke gepraat is over terugkeer in de Kooi.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:32 schreef Marieke_B het volgende:
Als Amanda van ' achter' te horen krijgt dat ' Lieke 't niet gaat worden vandaag'. ..Kan dat dan ook betekenen dat de Febo Llieke misschien eerst willen instrueren voor ze Amanda aan de lijn krijgt..?
Dan kan Lieke de uitnodiging om een week te komen logeren elegant afwimpelen met een smoes als' dan kan ik niet want...'
Dan kan Huubje de tv maker weer aan de bak.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:35 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Ik heb nog 100 ceepees - van nooit betaalde telefoontjes) die zet ik in!
Rond het moment dat Bart vertrok, ging het snel bergafwaarts, toen begon het de vieze ordinaire kooi te worden.quote:
Kan dit niet ergens anders?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:38 schreef trettie het volgende:
Redactie persoon kun je mij met droge ogen zeggen of het normaal is dat Brian en Amanda zoveel mensen als gastspeler krijgen en de andere mensen die er in zitten niet?
Ik heb n.l. nog nooit iemand daar zien logeren die b.v. voor Jaap is !!!
Graag uitleg hierover!
en niet meer dan terecht!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Brian vertelt dat Lieke hem niet gaat worden. Het is echt voor het 'reintegreren' in de samenleving en niet voor wat zij in gedachten hadden.
goh, als ik eerder had geweten dat het zo eenvoudig is...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:39 schreef Marieke_B het volgende:
Ze mogen Lieke dus niet uitnodigen omdat zij niet past in het hele ' re-integratie verhaal'
DGK rules!![]()
Nee die persoon is nu hier dus niet ergens anders!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan dit niet ergens anders?![]()
Brian heeft Kenneth...Amanda haar vriendenkring is uitgeput
TBS lijkt me meer op zijn plaatsquote:Op maandag 24 maart 2008 21:43 schreef Frasier het volgende:
Als ze die Brain nou gelijk vanuit De Gouden Kooi in een inrichting pleuren? Whehe, ik zie 't al voor me Brain die op 22 mei in een dwangbuis in een busje wordt getrapt en afgevoerd![]()
ga zo door!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
goh, als ik eerder had geweten dat het zo eenvoudig is...![]()
![]()
Misschien kan Char voor Amanda langs komen om haar met haar vader te laten "praten". Die muts geloofd toch alles.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Amanda haar pruik moeten inleveren als DGK stopt?
Leraar Nederlands en van de racismekaart.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig nu proberen we Sandy maar.Is dat die lul die effe Dennis ging aanpakken.
om op ebay te zetten ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind die Sandy nou ook niet echt tot de kring van intimi van Brian behoren. Maar goed, ze kunnen het proberen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig nu proberen we Sandy maar.Is dat die lul die effe Dennis ging aanpakken.
Kan ze dat niet ook beter met haar moeder doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien kan Char voor Amanda langs komen om haar met haar vader te laten "praten". Die muts geloofd toch alles.
Ik denk dat je hem voor het einde al naar huis stuurtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Ja mannn kee mannnnn alles goe mannnnnquote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Brian is verbaasd natuurlijk, hij wist niet dat Sandy kon schrijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt nog steeds vanuit de gouden kooi.
dat jullie het even weten.
Shandy heeft Brian geschreven ..hij doet 'm morgen op de post.
Brian vraagt: Een brief?
Een kleitablet!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt nog steeds vanuit de gouden kooi.
dat jullie het even weten.
Shandy heeft Brian geschreven ..hij doet 'm morgen op de post.
Brian vraagt: Een brief?
Aan z'n polsband te zien hoeven ze 'm alleen nog maar aan het bed vast te klikken in het geval hij weer begint te trippen.quote:
Wiskunde toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Leraar Nederlands
Die Sandy is toch geen familie?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef mootie het volgende:
Sandy wil komen.
Tip voor de redactie: Ondertiteling voor de streams, nu vast regelen.
quote:
Sandy is toch docent...........?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is verbaasd natuurlijk, hij wist niet dat Sandy kon schrijven
Wiskunde naar ik me meen te herinneren.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Dan gok ik dat dat degene is die nu niet meer meepostquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |