Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne wasquote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, joh, dat is een andere (dagelijks aanwezige) Fokker.
LS zou Chantal daten in BB5
Bespeur ik enige tegenwerking van de FEBO richting B&A? Niemand om uit te nodigen behalve Lieke die haar telefoon niet opneemt?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Mogen we de afgang niet verder aanschouwen? Ik vond het juist zo leuk.
één van jullie zei zo.....quote:
Dat zal die heks van een Deborah Flens wel zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef blomst het volgende:
[..]
en Amanda had weer wat achter gehoort van een vrouwpersoon.
Ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Overigens kost dit CP?
A en B hoeven nooit te betalen...........kindjes van god, rememberquote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef akveor het volgende:
Overigens kost dit CP?
Likkende Lassiequote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne was
Op zich is dat heel naar voor Amanda!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
Wanneer dringt het nou eindelijk is tot Amanda door dat ze verstoten is.
Ik snap het sowieso niet. Lieke noch Selene zijn intimi van Amanda of Brian. Ze gaan al bellen voor ze weten of dat soort mensen mogen komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bespeur ik enige tegenwerking van de FEBO richting B&A? Niemand om uit te nodigen behalve Lieke die haar telefoon niet opneemt?
Dacht ik ook, of was dat likkende Lassie?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh ik dacht dat hij die lange dunne was
Nee joh, dat was Jelte die heeft toen samen met Cora geprobeerd om Talpa te chanteren voor de wedding van Jaap en Cora.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?
Waarom vreemd? De naasten van Amanda wiilen niet, de naasten van Brian wil hij niet in dat hok halen omdat hij moeilijkheden verwacht. M.a.w. Huub mag het klusje weer klaren, samen met Joris....top antiHuub tv.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
Vreemd hoor dat B en A gastspelers uitnodigen ipv naasten.
Ik gooi de vraag er gewoon nog een keertje inquote:Op maandag 24 maart 2008 21:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraagje aan DGK- REDACTIE:
waarom is in de tv uitzending van eergisteren, het stukje dat Brian dreigend naar Amanda toe liep er tussen uit geknipt. ( Toen Brian zijn handen achter zijn hoofd deed.)
Het nepstro is aan het broeienquote:Op maandag 24 maart 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft last van jeuk aanvallen
Het waren Brian zijn nummers, snap jequote:Op maandag 24 maart 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
Del : ik vind het eng als die camera achter me........
Rat: Daarom trek ik het boek ook van je weg. Het is klote als al die telefoonnummers op het internet komen te staan.
Al die telefoonnummers?
Er is er niet 1 meer in gebruik. Zodra del er 1 te pakken heeft, veranderen ze hem weer
Nee, dat is weer een andere lange dunne.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee joh, dat was Jelte die heeft toen samen met Cora geprobeerd om Talpa te chanteren voor de wedding van Jaap en Cora.
Die is uit de vrienden/kenissenkring van Jaap verbannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |