Ook ik wacht op de filmpjes, ik heb ze nog niet gezien hoor. maar kan zijn dat ik ze gemist heb, ik kijk n.l alleen 'savonds maar streams en ook nog niet eens elke avond. Die tijd heb ik er niet voor......Dus ik ben benieuwd en wacht af.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Antwoord staat er toch al en zijn ook filmpjes van.
dat is nooit bewezen....quote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?
Ik meen dat het de ochtend/middag na de dag was waarin de wannabees verteld werd dat DGK zou stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ook ik wacht op de filmpjes, ik heb ze nog niet gezien hoor. maar kan zijn dat ik ze gemist heb, ik kijk n.l alleen 'savonds maar streams en ook nog niet eens elke avond. Die tijd heb ik er niet voor......Dus ik ben benieuwd en wacht af.
nee, joh, dat is een andere (dagelijks aanwezige) Fokker.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat jij er was ben je er toch uitgemieterd?
en Amanda had weer wat achter gehoort van een vrouwpersoon.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef Varen het volgende:
Brian: misschien wordt Lieke zowiezo al gastspeler.
Maar goed dat geld voor Bart natuurlijk ook. Een keer BB winnen en een aantal keren een programma op de kabel Tv van Utrecht, wil ook nog niet zeggen dat je BNer bent.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
En terecht, mijn nekharen gaan al overeind staan bij mensen die pretenderen een echte BN'er te zijn omdat ze een kunstje op TV hebben gedaan. Al zet je een gorilla er neer, niemand ziet het verschil
Ze kunnen het onderscheid niet meer maken?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:19 schreef akveor het volgende:
Vreemd hoor dat B en A gastspelers uitnodigen ipv naasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |