Leraar Nederlands en van de racismekaart.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig nu proberen we Sandy maar.Is dat die lul die effe Dennis ging aanpakken.
om op ebay te zetten ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Amanda haar pruik moeten inleveren als DGK stopt?
Ik vind die Sandy nou ook niet echt tot de kring van intimi van Brian behoren. Maar goed, ze kunnen het proberen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
Gezellig nu proberen we Sandy maar.Is dat die lul die effe Dennis ging aanpakken.
Kan ze dat niet ook beter met haar moeder doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Misschien kan Char voor Amanda langs komen om haar met haar vader te laten "praten". Die muts geloofd toch alles.
Ik denk dat je hem voor het einde al naar huis stuurtquote:Op maandag 24 maart 2008 21:45 schreef Mokum020 het volgende:
Zou Amanda haar pruik moeten inleveren als DGK stopt?
Ja mannn kee mannnnn alles goe mannnnnquote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Brian is verbaasd natuurlijk, hij wist niet dat Sandy kon schrijvenquote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt nog steeds vanuit de gouden kooi.
dat jullie het even weten.
Shandy heeft Brian geschreven ..hij doet 'm morgen op de post.
Brian vraagt: Een brief?
Een kleitablet!quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
Brian belt nog steeds vanuit de gouden kooi.
dat jullie het even weten.
Shandy heeft Brian geschreven ..hij doet 'm morgen op de post.
Brian vraagt: Een brief?
Aan z'n polsband te zien hoeven ze 'm alleen nog maar aan het bed vast te klikken in het geval hij weer begint te trippen.quote:
Wiskunde toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
Leraar Nederlands
Die Sandy is toch geen familie?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef mootie het volgende:
Sandy wil komen.
Tip voor de redactie: Ondertiteling voor de streams, nu vast regelen.
quote:
Sandy is toch docent...........?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is verbaasd natuurlijk, hij wist niet dat Sandy kon schrijven
Wiskunde naar ik me meen te herinneren.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leraar Nederlands en van de racismekaart.
Dan gok ik dat dat degene is die nu niet meer meepostquote:Op maandag 24 maart 2008 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
één van jullie was toch in het filmpje van achter de schermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |