Viel mij ook op.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:32 schreef Dark het volgende:
Het valt me op dat Brian en Amanda angst hebben om sommige mensen uit te nodigen!
Huub, Jaap en Claire zijn daar helemaal niet mee bezig!
juist... dat zouden jullie moeten zijn; maar wanneer gaan jullie ermee beginnenquote:Op maandag 24 maart 2008 20:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...
Lullig hè dat je daar een smiley voor nodig hebt? Onpartijdig....my ass.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...
Lieke is de ultieme achterban voor Amandaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef blomst het volgende:
Lieke komt nu bij Amanda in haar hoofd.
Maar Lieke kan toch haar reiki Yoga gedoe niet alleen laten, hoop ik.
Sorry, maar ik vind dat niet kunnen..... iemand die pas de laatste weken je 'vriendin' binnne DGK was lijkt me geen naast.... net als Nadia... Het was om de wannabees weer met beide benen op de grond te krijgen. Plots maakt Brian daar spel van. (Ook al zou ik Joris tegen Lieke wel eens willen zien).quote:Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef petraa het volgende:
B: Lieke!!!!!
A: ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hey, je hoort mij toch ook niet over het feit dat jullie niet onpartijdig kijken? Iedereen heeft een gekleurde bril op. Daar gaat het juist om in dit soort programma's. (soap zeg maar) dat iedereen zijn/haar favoriet heeft en tevens iemand om op te schelden.... Ik doe niet mee aan het programma, dus ff niet op mij schelden aubquote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullig hè dat je daar een smiley voor nodig hebt? Onpartijdig....my ass.
Bedankt Desii.
Ik zag dat DGK_Redaktie je al weer in het gareel had gekregen....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het woord unaniem viel wel degelijk maar we hebben het over het hokje hè? Een soort VV maar dan per brief.
En d'r paaldanscarriere.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef blomst het volgende:
Lieke komt nu bij Amanda in haar hoofd.
Maar Lieke kan toch haar reiki Yoga gedoe niet alleen laten, hoop ik.
Geeft wel weer wat actie in dat huis.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Lieke voor een week terug als naaste van Amanda. Hoe wanhopig kun je zijn.
Kom op heeft niks met een bril te maken.We horen toch zelf dat Amanda en Brian niet aangepakt mogen worden omdat ze anders flippen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hey, je hoort mij toch ook niet over het feit dat jullie niet onpartijdig kijken? Iedereen heeft een gekleurde bril op. Daar gaat het juist om in dit soort programma's. (soap zeg maar) dat iedereen zijn/haar favoriet heeft en tevens iemand om op te schelden.... Ik doe niet mee aan het programma, dus ff niet op mij schelden aub![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |