jij post net zoveel gek, en ik post niet alleenquote:Op zondag 6 april 2008 02:50 schreef Cyberia18 het volgende:
leuk
gaaf zeg
mols![]()
hup psv![]()
bert rot op![]()
Hoe vaak zijn bovenstaande woorden voorbij gekomen in Jorien's aantal?
quote:Op zondag 6 april 2008 11:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij post net zoveel gek, en ik post niet alleen
leuk of gaaf zeg
en ik loop niet in een cafe topic onzin te praten![]()
Je bent werkelijk nog te dom om te poepen.quote:Op zondag 6 april 2008 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Aardig gek toma
die gast heeft een stoma nodig om te kunnen schijtenquote:Op zondag 6 april 2008 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Je bent werkelijk nog te dom om te poepen.
Kijk maar uit.quote:Op zondag 6 april 2008 11:57 schreef toma het volgende:
[..]
die gast heeft een stoma nodig om te kunnen schijten
Alsof toma hem gaat helpen. Dan schijt ie maar in zn broek.quote:
Nee, dat wordt volgende weekquote:Op zondag 13 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
Om het maar ontopic te trekken; vandaag kan wel eens de drukste dag van het jaar worden in VBL.
Daar zal een apart subforum voor worden geopend, dus niet in VBLquote:Op zondag 13 april 2008 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
EK komt ook nog, dat zal toch ook wel wat posts opleveren.
Krijgen we dan niet zo'n speciaal EK-subforum?quote:Op zondag 13 april 2008 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
EK komt ook nog, dat zal toch ook wel wat posts opleveren.
Volgende week pasquote:Op zondag 13 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
Om het maar ontopic te trekken; vandaag kan wel eens de drukste dag van het jaar worden in VBL.
Optimistisch, toen wist je nog niet dat de boel lange tijd zo sloom zou werken!quote:Op zondag 13 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
het scheelt misschien dat de PSVers die er normaal gesproken zijn nu in de stad warenquote:Op zondag 13 april 2008 16:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het was nogal rustig en traag in het Live topic
Is het aantal users het afgelopen jaar zo gegroeid dat je verwacht dat de hectiek van vorig jaar overtroffen zal worden?quote:Op zondag 13 april 2008 20:15 schreef RayMania het volgende:
Als Ajax woensdag weet te winnen, dan zal volgende week wel de drukste dag worden. PSV-ers aanwezig op het forum, al speelt Ajax dan wel weer thuis.
Het aantal VBL-users stijgt wel steeds per jaar, maar denk niet dat vorig jaar wordt overtroffen. Toen waren er drie clubs in de strijd en waren de wedstrijdverlopen wel heel sensationeel. Als PSV scoort tegen Vitesse dan is het wel gedaan.quote:Op zondag 13 april 2008 20:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is het aantal users het afgelopen jaar zo gegroeid dat je verwacht dat de hectiek van vorig jaar overtroffen zal worden?
Och, ik zie nu pas dat er 'van het jaar' staat. Ik vond het al een opmerkelijke uitspraak.quote:Op zondag 13 april 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het aantal VBL-users stijgt wel steeds per jaar, maar denk niet dat vorig jaar wordt overtroffen. Toen waren er drie clubs in de strijd en waren de wedstrijdverlopen wel heel sensationeel. Als PSV scoort tegen Vitesse dan is het wel gedaan.
Je moet ook gewoon lezen, stuk beschimmelde Parmezaanse ham van mequote:Op maandag 14 april 2008 10:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Och, ik zie nu pas dat er 'van het jaar' staat. Ik vond het al een opmerkelijke uitspraak.
Vorig jaar was het ook spannender hequote:Op zondag 20 april 2008 17:17 schreef Urquhart het volgende:
Dat record van vorige seizoen is volgens mij niet echt gebroken.
Maar dan vind ik nog steeds dat DGK veel post heeft...quote:Op zondag 20 april 2008 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ongelofelijk zeg, daar verbaas ik me wel over. Mooi om te zien.DGK valt straks weg...
En niet zo'n beetje ookquote:
Bedankt Bruce!quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
En verder loop ik in voetbal niet te krikken hoor, ben er deze maand zelfs haast niet actief
Rustig maandje terwijl er 2x iemand kampioen kon worden + beker finalequote:Op donderdag 1 mei 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
Rustig maandje in VBL. jorien niet zoveel, maar hij was dan ook niet zo actief.
[..]
Bedankt Bruce!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:08 schreef RayMania het volgende:
Rustig maandje in VBL. jorien niet zoveel, maar hij was dan ook niet zo actief.
[..]
Bedankt Bruce!
Lag aan de snelheid vooral op zondag middag was huilen met de pet opquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rustig maandje terwijl er 2x iemand kampioen kon worden + beker finale
Jezus, ik heb echt geen fuck te doen.quote:
Ik post nog wel serieus volgens mij, maakt het wat erger.quote:
quote:
Staan de fok-servers toevallig ook bij jou in de kelder.quote:Op maandag 9 juni 2008 17:54 schreef rubbereend het volgende:
032. (012) 0289 rubbereendtja beetje downtijd gehad met het internet hier thuis
Whehehe hier ook, laat mijn baas deze statistieken maar niet zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:55 schreef Stpan het volgende:
Ik ben best kansloos hehe. En 85% onder werktijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |