Djokovic: Masters Cup, halve finale grandslam en finale masters cupquote:Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
en heeft (verreweg) de beste resultaten van het afgelopen half jaar op hardcourt (Eéngeen Slam, één semifinale, eengeen master shield, master shield finale, masters cup).
Goud van FedEx is natuurlijk dubbelgoud.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Djokovic: Masters Cup, halve finale grandslam en finale masters cup
Federer: 1 slam, 1 olympisch goud, 1 master shieldfinale, 1 atp titel
Murray: Finale grandslam, 1 mastershield titel, 1 atptitel, 1 overwinning op #1
Veelzijdige hardcourtspeler dusquote:Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goud van FedEx is natuurlijk dubbelgoud.
Je punt is? Murray is in vorm, dat hadden we al begrepen. (trouwens, 2 master shields voor de Brit, indoor telt best wel mee) Dat Federer weet waar hij het over heeft als het om slams gaat is natuurlijk ook niet raar. Maar buiten Federer weet niemand meer van hard court Grand Slams in het hier en nu dan Djokovic. Wat ik vreemd vind is dat wanneer Federer iets zegt over Murray iedereen verbaasd is, en dat wanneer Djokovic hetzelfde zegt, hij "arrogant" is. Zal zeker niet ontkennen dat Djokovic wat arrogant is, (Geluk zeg, moet niet aan nog zo'n Nadal denken.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef XL het volgende:
[..]
Djokovic: Masters Cup, halve finale grandslam en finale masters cup
Federer: 1 slam, 1 olympisch goud, 1 master shieldfinale, 1 atp titel
Murray: Finale grandslam, 1 mastershield titel, 1 atptitel, 1 overwinning op #1
Federer sprak ook over verbazing over de odds van bookmakersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Je punt is? Murray is in vorm, dat hadden we al begrepen. (trouwens, 2 master shields voor de Brit, indoor telt best wel mee) Dat Federer weet waar hij het over heeft als het om slams gaat is natuurlijk ook niet raar. Maar buiten Federer weet niemand meer van hard court Grand Slams in het hier en nu dan Djokovic. Wat ik vreemd vind is dat wanneer Federer iets zegt over Murray iedereen verbaasd is, en dat wanneer Djokovic hetzelfde zegt, hij "arrogant" is. Zal zeker niet ontkennen dat Djokovic wat arrogant is, (Geluk zeg, moet niet aan nog zo'n Nadal denken.) maar dit is toch niet echt consistent. Lijkt me dat je als beste hardcourt speler van het vorige jaar best een mening over een hard court Grand Slam mag hebben, is waarschijnlijk zinniger dan wat Sampras of nog zo iemand uit de dagen van weleer zeggen.
Hij maakt deel uit van de top-3quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Federer sprak ook over verbazing over de odds van bookmakers
Djokovic praat Murray de grond in
Dat is wel een verschil.
Ach, we zijn gelukkig van hem af. Hij ging tegen zichzelf spelen en werd warmteziek. Verliezen van Roddick is niet iets wat de top 3 zou overkomen.
Echt niet, hij staat alleen 3dequote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hij maakt deel uit van de top-3![]()
![]()
Ik heb het niet gezien, maar wat zei hij dan precies?
Zoals je al aangaf. Het laatste half jaar heeft hij geen deuk in een pakje boter geslagen. Na de voorjaars-HC seizoen staat hij gewoon achter Murrayquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef wimderon het volgende:
Laatste drie posters vergeten even dat Murray het hele toernooi met griep heeft gespeeld. En hij heeft dat niet eens als excuus gebruikt en gewoon de wedstrijd uitgespeeld.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef Colplay het volgende:
Federer haalde na zijn partij ook nog even uit naar Djokovic.
"It's happened before. It's not the guy that's never given up in his career," said the 13-times Grand Slam champion.
"It's disappointing to see when you have two top guys playing each other and you give up.
"He gave up against me in Monaco last year because of a sore throat so those are kind of things you wonder about.
"But I think Andy probably would have run away with the match anyway. Andy completely deserved the match."
Welke quote van Federer is dan onjuist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
![]()
Arrogant ventje dan, die Federer. Leuk voor hem dat hij bijna nooit opgeeft, maar als Djokovic verliest omdat hij gewoon niet tegen de hitte kan, mag hij best opgeven. Federer mag blij zijn dat Roddick-Djokovic overdag was, anders moest hij tegen Djokovic ipv Roddick, naar alle waarschijnlijkheid.
Je vat het punt helemaal niet. Als je niet verder kunt, kun je niet verder. Maar hoe vaak is het al niet voorgekomen dat Djokovic in de eindfase - bij een onoverbrugbare achterstand - opgegeven heeft? Je maakt me niet wijs dat hij in bijna alle gevallen niet die paar games nog even had kunnen afmaken. Om dan op te geven getuigt gewoon van een totaal gebrek aan respect voor de tegenstander en het publiek.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
![]()
Arrogant ventje dan, die Federer. Leuk voor hem dat hij bijna nooit opgeeft, maar als Djokovic verliest omdat hij gewoon niet tegen de hitte kan, mag hij best opgeven. Federer mag blij zijn dat Roddick-Djokovic overdag was, anders moest hij tegen Djokovic ipv Roddick, naar alle waarschijnlijkheid.
alsof ie Djokovic niet van de baan had gemept in deze vormquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
![]()
Praktisch flauwvaltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Daar gaat het niet om. Als Djokovic praktisch flauwvalt op de baan en verliest omdat het gewoon te warm voor hem is, is het niet per se zo dat Roddick de normale winst verdient. Djokovic verloor van de omstandigheden, niet van Rodlul. Klopt meer dan 4 games weggeven terwijl je het niet eens meer probeert. Lege overwinning hoe dan ook.
Wat Djokovic verder ook gedaan heeft.
Federer had misschien wel gewonnen van Djokovic maar niet zo makkelijk als van Roddick. Djokovic ging tot Roddick net beter spelen en iedere wedstrijd is weer een nieuwe. Wanneer het echt moet heeft Djokovic ook wel eens plotseling meer laten zien.
Djokovic was gewoon de lul dit keer, hoeft Federer niet over te gaan zeiken.
stakkerquote:Dit was zo'n dag dat het gewoon niet ging op de baan. Dit was beslist een van mijn slechtste partijen ooit
Je bent ook wel een heel bitter mannetje, he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:37 schreef XL het volgende:
Thumbs op van Djoko, toont zich weer een sportief verliezer door een keertje niet op te geven. Het lag niet aan Roddick.....
[..]
stakker
Je bedoelt die imitaties die hij tot een jaar geleden weleens deed?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even een tvp.
Geweldige gast trouwens. Die imitaties van hem zijn echt te grappig.
Ja gewoon die van Nadal en Sharapova die iedereen wel kent.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt die imitaties die hij tot een jaar geleden weleens deed?
Ja, ik bedoelde meer te zeggen dat het iets van het verleden lijkt te zijn want ik heb het hem al in geen tijden meer zien doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja gewoon die van Nadal en Sharapova die iedereen wel kent.
Ja was een tijdje echt een hype. Roddick deed het ook nog wel eens. De grap is nu ook wel leuk geweest.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer te zeggen dat het iets van het verleden lijkt te zijn want ik heb het hem al in geen tijden meer zien doen.
Ja, inderdaad. Mijn slechte grappen zijn ervoor in de plaats gekomen, maar dat is geloof ik ook geen vooruitgang.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja was een tijdje echt een hype. Roddick deed het ook nog wel eens. De grap is nu ook wel leuk geweest.
Goed bezigquote:Novak Djokovic (foto) heeft zaterdagmiddag de finale van de Masters in Rome bereikt. Djokovic versloeg in de halve eindstrijd Roger Federer in drie sets: 4-6, 6-3 en 6-3.
De Servische tennisser speelt in de finale tegen de winnaar van het duel tussen de Spanjaard Rafael Nadal en de Chileen Fernando Gonzalez. (JvE)
Djokovic speelde vanaf de vierde game van de tweede set heel goed hoor, maar dit vind ik een voorbeeld van een partij die hij niet hij gewonnen heeft maar die Federer heeft verloren. Federer stortte - opnieuw - in op het moment dat hij in een gewonnen positie stond.quote:
Tipsi never, die houdt te veel van gezellige downers en Djokoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef wimderon het volgende:
Welke Serviër zal de career slam het eerst voltooien, Tipsi of Djoko?
Het spijt me zeer. maar ik kan echt niet naar die man kijken !quote:
Tips heeft anders alleen nog Wimbledon nodig, Djokovic moet nog wachten tot de US Open om hem te kunnen voltooien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tipsi never, die houdt te veel van gezellige downers en Djoko![]()
Die acts alsof hij er al 1 op z'n naam heeft staan bij het winnen van 1 game
Oh, die Slam. Dat zal we moeten lukken ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tips heeft anders alleen nog Wimbledon nodig, Djokovic moet nog wachten tot de US Open om hem te kunnen voltooien.
Omdat Djokovic ook op het shirt in het shirt staat?quote:Op maandag 7 maart 2011 05:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als ze Djokovic nou zelf dat shirt aan hadden getrokken had je Djokovic in Djokovic in Djokovic in Djokovic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |