abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 19:36:53 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65430505
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:12 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
en heeft (verreweg) de beste resultaten van het afgelopen half jaar op hardcourt (Eéngeen Slam, één semifinale, eengeen master shield, master shield finale, masters cup).
Djokovic: Masters Cup, halve finale grandslam en finale masters cup
Federer: 1 slam, 1 olympisch goud, 1 master shieldfinale, 1 atp titel
Murray: Finale grandslam, 1 mastershield titel, 1 atptitel, 1 overwinning op #1
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 26 januari 2009 @ 19:53:06 #152
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_65431141
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef XL het volgende:

[..]

Goud van FedEx is natuurlijk dubbelgoud.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 26 januari 2009 @ 19:55:29 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65431230
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Goud van FedEx is natuurlijk dubbelgoud.
Veelzijdige hardcourtspeler dus
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 26 januari 2009 @ 19:57:33 #154
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65431309
In het laatste half jaar won Murray trouwens ook 2x van Djokatron
pi_65442512
quote:
Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef XL het volgende:

[..]

Je punt is? Murray is in vorm, dat hadden we al begrepen. (trouwens, 2 master shields voor de Brit, indoor telt best wel mee) Dat Federer weet waar hij het over heeft als het om slams gaat is natuurlijk ook niet raar. Maar buiten Federer weet niemand meer van hard court Grand Slams in het hier en nu dan Djokovic. Wat ik vreemd vind is dat wanneer Federer iets zegt over Murray iedereen verbaasd is, en dat wanneer Djokovic hetzelfde zegt, hij "arrogant" is. Zal zeker niet ontkennen dat Djokovic wat arrogant is, (Geluk zeg, moet niet aan nog zo'n Nadal denken. ) maar dit is toch niet echt consistent. Lijkt me dat je als beste hardcourt speler van het vorige jaar best een mening over een hard court Grand Slam mag hebben, is waarschijnlijk zinniger dan wat Sampras of nog zo iemand uit de dagen van weleer zeggen.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:29:57 #156
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65445793
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:37 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Je punt is? Murray is in vorm, dat hadden we al begrepen. (trouwens, 2 master shields voor de Brit, indoor telt best wel mee) Dat Federer weet waar hij het over heeft als het om slams gaat is natuurlijk ook niet raar. Maar buiten Federer weet niemand meer van hard court Grand Slams in het hier en nu dan Djokovic. Wat ik vreemd vind is dat wanneer Federer iets zegt over Murray iedereen verbaasd is, en dat wanneer Djokovic hetzelfde zegt, hij "arrogant" is. Zal zeker niet ontkennen dat Djokovic wat arrogant is, (Geluk zeg, moet niet aan nog zo'n Nadal denken. ) maar dit is toch niet echt consistent. Lijkt me dat je als beste hardcourt speler van het vorige jaar best een mening over een hard court Grand Slam mag hebben, is waarschijnlijk zinniger dan wat Sampras of nog zo iemand uit de dagen van weleer zeggen.
Federer sprak ook over verbazing over de odds van bookmakers
Djokovic praat Murray de grond in

Dat is wel een verschil.
Ach, we zijn gelukkig van hem af. Hij ging tegen zichzelf spelen en werd warmteziek. Verliezen van Roddick is niet iets wat de top 3 zou overkomen.
pi_65447169
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:29 schreef XL het volgende:

[..]

Federer sprak ook over verbazing over de odds van bookmakers
Djokovic praat Murray de grond in

Dat is wel een verschil.
Ach, we zijn gelukkig van hem af. Hij ging tegen zichzelf spelen en werd warmteziek. Verliezen van Roddick is niet iets wat de top 3 zou overkomen.
Hij maakt deel uit van de top-3

Ik heb het niet gezien, maar wat zei hij dan precies?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:27:06 #158
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65447277
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Hij maakt deel uit van de top-3

Ik heb het niet gezien, maar wat zei hij dan precies?
Echt niet, hij staat alleen 3de
pi_65447453
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:27 schreef XL het volgende:

[..]

Echt niet, hij staat alleen 3de

Das gewoon diep triest.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:35:17 #160
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65447535
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Das gewoon diep triest.
Zoals je al aangaf. Het laatste half jaar heeft hij geen deuk in een pakje boter geslagen. Na de voorjaars-HC seizoen staat hij gewoon achter Murray
pi_65447660
Nee, want Murray deed het zo goed nu? Djokovic is wat warmtegevoelig (je zou zeggen dat hij daar wat aan zou doen voor de AO ), Murray werd verslagen door Verdasco...

Murray is een groot talent en heeft een leuke periode gehad, maar hij mag wel wat meer laten zien voor hij top 3 is. Zoals af en toe een GS halve finale halen, of wellicht kunnen tennissen op gravel.

Daarnaast verloren Federer en Nadal vorig jaar nog van Roddick.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:06:17 #162
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_65448514
Verliezen van Verdasco is al helemaal iets wat de top-3 niet zou overkomen...
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_65449314
Djoko had gewoon de masters gewonnen, kwam heel ver elk toernooi, brons olympische spelen...je kan hem amper dingen verwijten....Murray wint misschien van iedereen uit de top 10 (hij had zelfs toen hij nog niet in de top 20 stond een legendarische statistiek tegen top 10 spelers) maar kan verliezen tegen mensen daarbuiten. Bij Djoko is het stiekem net andersom.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65451215
Laatste drie posters vergeten even dat Murray het hele toernooi met griep heeft gespeeld. En hij heeft dat niet eens als excuus gebruikt en gewoon de wedstrijd uitgespeeld.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:52:21 #165
67205 Colplay
How you doin??
pi_65451791
Precies, bij Djokovic valt het op omdat hij snel opgeeft en dan ziet iedereen dat hij wat heeft. Nu al zeven opgaves in zijn loopbaan, waarvan vier in GS.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  dinsdag 27 januari 2009 @ 15:59:07 #166
67205 Colplay
How you doin??
pi_65458748
Federer haalde na zijn partij ook nog even uit naar Djokovic.

"It's happened before. It's not the guy that's never given up in his career," said the 13-times Grand Slam champion.

"It's disappointing to see when you have two top guys playing each other and you give up.

"He gave up against me in Monaco last year because of a sore throat so those are kind of things you wonder about.

"But I think Andy probably would have run away with the match anyway. Andy completely deserved the match."
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_65458796
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:34 schreef wimderon het volgende:
Laatste drie posters vergeten even dat Murray het hele toernooi met griep heeft gespeeld. En hij heeft dat niet eens als excuus gebruikt en gewoon de wedstrijd uitgespeeld.

En nog best ver gekomen ook
pi_65529012
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:59 schreef Colplay het volgende:
Federer haalde na zijn partij ook nog even uit naar Djokovic.

"It's happened before. It's not the guy that's never given up in his career," said the 13-times Grand Slam champion.

"It's disappointing to see when you have two top guys playing each other and you give up.

"He gave up against me in Monaco last year because of a sore throat so those are kind of things you wonder about.

"But I think Andy probably would have run away with the match anyway. Andy completely deserved the match."

Arrogant ventje dan, die Federer. Leuk voor hem dat hij bijna nooit opgeeft, maar als Djokovic verliest omdat hij gewoon niet tegen de hitte kan, mag hij best opgeven. Federer mag blij zijn dat Roddick-Djokovic overdag was, anders moest hij tegen Djokovic ipv Roddick, naar alle waarschijnlijkheid.
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:49:53 #169
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65529824
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Arrogant ventje dan, die Federer. Leuk voor hem dat hij bijna nooit opgeeft, maar als Djokovic verliest omdat hij gewoon niet tegen de hitte kan, mag hij best opgeven. Federer mag blij zijn dat Roddick-Djokovic overdag was, anders moest hij tegen Djokovic ipv Roddick, naar alle waarschijnlijkheid.
Welke quote van Federer is dan onjuist?
pi_65530043
quote:

[..]

Je vat het punt helemaal niet. Als je niet verder kunt, kun je niet verder. Maar hoe vaak is het al niet voorgekomen dat Djokovic in de eindfase - bij een onoverbrugbare achterstand - opgegeven heeft? Je maakt me niet wijs dat hij in bijna alle gevallen niet die paar games nog even had kunnen afmaken. Om dan op te geven getuigt gewoon van een totaal gebrek aan respect voor de tegenstander en het publiek.
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:00:46 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_65535390
quote:

[..]

alsof ie Djokovic niet van de baan had gemept in deze vorm
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_65565737
Daar gaat het niet om. Als Djokovic praktisch flauwvalt op de baan en verliest omdat het gewoon te warm voor hem is, is het niet per se zo dat Roddick de normale winst verdient. Djokovic verloor van de omstandigheden, niet van Rodlul. Klopt meer dan 4 games weggeven terwijl je het niet eens meer probeert. Lege overwinning hoe dan ook.

Wat Djokovic verder ook gedaan heeft.

Federer had misschien wel gewonnen van Djokovic maar niet zo makkelijk als van Roddick. Djokovic ging tot Roddick net beter spelen en iedere wedstrijd is weer een nieuwe. Wanneer het echt moet heeft Djokovic ook wel eens plotseling meer laten zien.

Djokovic was gewoon de lul dit keer, hoeft Federer niet over te gaan zeiken.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:22:36 #173
67205 Colplay
How you doin??
pi_65566602
Misschien dat de opgave van Djoko dit keer wel terecht was, maar hij heeft nu eenmaal zijn naam tegen. Hij is pas 21 en heeft al vier keer op een GS opgegeven. Gaf in het verleden al op met keelpijn en een blaar op zijn kleine teen. Dit zijn toch pijntjes waar de gemiddelde tennistopper doorheen speelt. Murray is niet helemaal fit maar speelt uit tegen Verdasco en verliest. Iedereen heeft het nu over Murray die tegenvallend presteert. Het lijkt er op dat Djokovic deze kritiek vaak probeert te voorkomen door op te geven met een of andere kutreden.
pi_65567212
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Daar gaat het niet om. Als Djokovic praktisch flauwvalt op de baan en verliest omdat het gewoon te warm voor hem is, is het niet per se zo dat Roddick de normale winst verdient. Djokovic verloor van de omstandigheden, niet van Rodlul. Klopt meer dan 4 games weggeven terwijl je het niet eens meer probeert. Lege overwinning hoe dan ook.

Wat Djokovic verder ook gedaan heeft.

Federer had misschien wel gewonnen van Djokovic maar niet zo makkelijk als van Roddick. Djokovic ging tot Roddick net beter spelen en iedere wedstrijd is weer een nieuwe. Wanneer het echt moet heeft Djokovic ook wel eens plotseling meer laten zien.

Djokovic was gewoon de lul dit keer, hoeft Federer niet over te gaan zeiken.
Praktisch flauwvalt

Hij zat even later weer kiplekker bij de persconferentie. Azarenka, díe viel bijna flauw en moest braken e.d.

Djokovic was het hele toernooi al niet super bezig en Roddick wel, terechte overwinning die Djokovic weer zo nodig op iets anders dan hemzelf moest gooien.
pi_65567956
Djokovic was weer scherp tegen Baghdatis en won ook gewoon de eerste set. Meestal helpt het trouwens inderdaad om binnen met airconditioning te zitten als je het buiten te warm had.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:37:48 #176
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_67267251
Thumbs op van Djoko, toont zich weer een sportief verliezer door een keertje niet op te geven. Het lag niet aan Roddick.....
quote:
Dit was zo'n dag dat het gewoon niet ging op de baan. Dit was beslist een van mijn slechtste partijen ooit
stakker
pi_67284491
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:37 schreef XL het volgende:
Thumbs op van Djoko, toont zich weer een sportief verliezer door een keertje niet op te geven. Het lag niet aan Roddick.....
[..]

stakker
Je bent ook wel een heel bitter mannetje, he.

De wedstrijd was trouwens inderdaad niet om aan te zien.

[ Bericht 7% gewijzigd door VerdwaasdeVogel op 22-03-2009 02:26:07 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 00:21:32 #178
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67344635
Even een tvp.

Geweldige gast trouwens. Die imitaties van hem zijn echt te grappig.
#FreeHat
pi_68032119
Deze mag hier natuurlijk niet ontbreken:

woensdag 15 april 2009 @ 10:46:16 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68033045
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 00:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even een tvp.

Geweldige gast trouwens. Die imitaties van hem zijn echt te grappig.
Je bedoelt die imitaties die hij tot een jaar geleden weleens deed?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_68033314
dat filmpje echt.....echt...echt.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 april 2009 @ 11:27:08 #182
166976 DuvelDuvel
pi_68034275
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Je bedoelt die imitaties die hij tot een jaar geleden weleens deed?
Ja gewoon die van Nadal en Sharapova die iedereen wel kent.
#FreeHat
  woensdag 15 april 2009 @ 11:38:49 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68034621
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ja gewoon die van Nadal en Sharapova die iedereen wel kent.
Ja, ik bedoelde meer te zeggen dat het iets van het verleden lijkt te zijn want ik heb het hem al in geen tijden meer zien doen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 15 april 2009 @ 12:09:11 #184
166976 DuvelDuvel
pi_68035549
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde meer te zeggen dat het iets van het verleden lijkt te zijn want ik heb het hem al in geen tijden meer zien doen.
Ja was een tijdje echt een hype. Roddick deed het ook nog wel eens. De grap is nu ook wel leuk geweest.
#FreeHat
  woensdag 15 april 2009 @ 12:10:45 #185
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68035599
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Ja was een tijdje echt een hype. Roddick deed het ook nog wel eens. De grap is nu ook wel leuk geweest.
Ja, inderdaad. Mijn slechte grappen zijn ervoor in de plaats gekomen, maar dat is geloof ik ook geen vooruitgang.
pi_68329655
Djokovic doet 'Thriller' op een feestje in Monte Carlo.

zaterdag 2 mei 2009 @ 18:53:49 #187
166976 DuvelDuvel
pi_68596517
quote:
Novak Djokovic (foto) heeft zaterdagmiddag de finale van de Masters in Rome bereikt. Djokovic versloeg in de halve eindstrijd Roger Federer in drie sets: 4-6, 6-3 en 6-3.

De Servische tennisser speelt in de finale tegen de winnaar van het duel tussen de Spanjaard Rafael Nadal en de Chileen Fernando Gonzalez. (JvE)
Goed bezig
#FreeHat
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:47:38 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_68598439
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 18:53 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Goed bezig
Djokovic speelde vanaf de vierde game van de tweede set heel goed hoor, maar dit vind ik een voorbeeld van een partij die hij niet hij gewonnen heeft maar die Federer heeft verloren. Federer stortte - opnieuw - in op het moment dat hij in een gewonnen positie stond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 02-05-2009 21:07:48 ]
pi_69543502
Welke Serviër zal de career slam het eerst voltooien, Tipsi of Djoko?
pi_69547540
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef wimderon het volgende:
Welke Serviër zal de career slam het eerst voltooien, Tipsi of Djoko?
Tipsi never, die houdt te veel van gezellige downers en Djoko
Die acts alsof hij er al 1 op z'n naam heeft staan bij het winnen van 1 game
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_69547986
Djoko
Smaakmaker
pi_69548063
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djoko
Smaakmaker
Het spijt me zeer. maar ik kan echt niet naar die man kijken !
De Set Gaaikema onder de "komieken"

Wordt de kroonprins genoemd op gravel, WTF !
Omdat tie opeens in de top 5 staat ?
Laat hem lekker even wat jaartjes meedraaien en dan mag hij misschien zo'n titel verdienen.
De onbescheidenheid en het jankgedrag maakt me misselijk !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_69549256
Kleinzusje , sorry hoor, maar

Opeens top vijf? Wat dacht je van ongeveer 2 jaar lang top vijf, waarvan 1,5 jaar nummer 3?

Kroonprins op gravel: Misschien omdat hij, op een Davis Cup wedstrijd tegen Ferrer na, de afgelopen 2 jaar uitsluitend (heel wat) van Nadal verloor en een keer van Federer? Ik gok maar wat hoor.

Persoonlijk vind ik het waarschijnlijker dat Djokovic de career Grand Slam wint, dan dat Roddick Wimbledon wint, maar daar praat die coach van hem ook over.

Maar goed, je mag hem niet, punt is duidelijk.
pi_69550827
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:25 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Tipsi never, die houdt te veel van gezellige downers en Djoko
Die acts alsof hij er al 1 op z'n naam heeft staan bij het winnen van 1 game
Tips heeft anders alleen nog Wimbledon nodig, Djokovic moet nog wachten tot de US Open om hem te kunnen voltooien.
pi_69552313
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tips heeft anders alleen nog Wimbledon nodig, Djokovic moet nog wachten tot de US Open om hem te kunnen voltooien.
Oh, die Slam. Dat zal we moeten lukken ja.
  zondag 31 mei 2009 @ 14:18:03 #196
174657 TubewayDigital
Who's Bad...
pi_69574215
hij is er dus af gegaan tegen Kohlschreiber in 3 sets
pi_93755920
Heeft u hem al, het Novak Djokovic brillenpoetsdoekje?

Zo'n t-shirt wil je ook wel in gezien worden:

http://family-sport.com/prodavnica/index.php
pi_93755952

Epic :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93757128
Als ze Djokovic nou zelf dat shirt aan hadden getrokken had je Djokovic in Djokovic in Djokovic in Djokovic...
pi_93758041
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2011 05:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als ze Djokovic nou zelf dat shirt aan hadden getrokken had je Djokovic in Djokovic in Djokovic in Djokovic...
Omdat Djokovic ook op het shirt in het shirt staat? :?

wtf, was dit topic nog niet gebumped sinds zijn verlies tegen Kohlschreiber? :')

Maar even dit topic volspammen heren!!! (en dames))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')