stakkerquote:Dit was zo'n dag dat het gewoon niet ging op de baan. Dit was beslist een van mijn slechtste partijen ooit
Je bent ook wel een heel bitter mannetje, he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:37 schreef XL het volgende:
Thumbs op van Djoko, toont zich weer een sportief verliezer door een keertje niet op te geven. Het lag niet aan Roddick.....
[..]
stakker
Je bedoelt die imitaties die hij tot een jaar geleden weleens deed?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even een tvp.
Geweldige gast trouwens. Die imitaties van hem zijn echt te grappig.
Ja gewoon die van Nadal en Sharapova die iedereen wel kent.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt die imitaties die hij tot een jaar geleden weleens deed?
Ja, ik bedoelde meer te zeggen dat het iets van het verleden lijkt te zijn want ik heb het hem al in geen tijden meer zien doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja gewoon die van Nadal en Sharapova die iedereen wel kent.
Ja was een tijdje echt een hype. Roddick deed het ook nog wel eens. De grap is nu ook wel leuk geweest.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer te zeggen dat het iets van het verleden lijkt te zijn want ik heb het hem al in geen tijden meer zien doen.
Ja, inderdaad. Mijn slechte grappen zijn ervoor in de plaats gekomen, maar dat is geloof ik ook geen vooruitgang.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja was een tijdje echt een hype. Roddick deed het ook nog wel eens. De grap is nu ook wel leuk geweest.
Goed bezigquote:Novak Djokovic (foto) heeft zaterdagmiddag de finale van de Masters in Rome bereikt. Djokovic versloeg in de halve eindstrijd Roger Federer in drie sets: 4-6, 6-3 en 6-3.
De Servische tennisser speelt in de finale tegen de winnaar van het duel tussen de Spanjaard Rafael Nadal en de Chileen Fernando Gonzalez. (JvE)
Djokovic speelde vanaf de vierde game van de tweede set heel goed hoor, maar dit vind ik een voorbeeld van een partij die hij niet hij gewonnen heeft maar die Federer heeft verloren. Federer stortte - opnieuw - in op het moment dat hij in een gewonnen positie stond.quote:
Tipsi never, die houdt te veel van gezellige downers en Djokoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:55 schreef wimderon het volgende:
Welke Serviër zal de career slam het eerst voltooien, Tipsi of Djoko?
Het spijt me zeer. maar ik kan echt niet naar die man kijken !quote:
Tips heeft anders alleen nog Wimbledon nodig, Djokovic moet nog wachten tot de US Open om hem te kunnen voltooien.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tipsi never, die houdt te veel van gezellige downers en Djoko![]()
Die acts alsof hij er al 1 op z'n naam heeft staan bij het winnen van 1 game
Oh, die Slam. Dat zal we moeten lukken ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tips heeft anders alleen nog Wimbledon nodig, Djokovic moet nog wachten tot de US Open om hem te kunnen voltooien.
Omdat Djokovic ook op het shirt in het shirt staat?quote:Op maandag 7 maart 2011 05:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als ze Djokovic nou zelf dat shirt aan hadden getrokken had je Djokovic in Djokovic in Djokovic in Djokovic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |