quote:
Nope, iedereen slaaptquote:
Souryquote:Op maandag 24 maart 2008 05:26 schreef Soury het volgende:
Goeie morgen .. Voor veulenst !!!
[ afbeelding ]
En mijn voetsporen![]()
[ afbeelding ]
Moet zeggen niet verkeerd..
Ja, een fles of wat? Heb jij nog niet geslapen?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef Py het volgende:
[..]
Trusten Hidi![]()
![]()
Doe ik eentje van Juan Luis Swingen maar
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, een fles of wat? Heb jij nog niet geslapen?
Hoe rijd jij naar de Trendhopper dan?
Gisteravond dankzij jou nog 2 uur 'how it's made' zitten kijken.quote:
Ik hoop dat je er iets aan hebtquote:Op maandag 24 maart 2008 11:08 schreef Py het volgende:
[..]
Gisteravond dankzij jou nog 2 uur 'how it's made' zitten kijken.
Weet nu hoe je een fluit moet maken. En knikkers. Bubblegum. Honkbalknuppels. 'Gerookt' spek. Toiletpapier
Ben je helemaal in je uppie de SC gaande aan het houden Py-tje?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je helemaal in je uppie de SC gaande aan het houden Py-tje?
edit: die met die piano-ballen is ook goed.![]()
Het enige wat ik bereikt heb in deze is dat ik vanmorgen wederom ben opgestaanquote:Op maandag 24 maart 2008 14:51 schreef Gert het volgende:
Hier nog iemand aangerand door een paashaas? Of het record eieren eten met 27 overtroffen? Of lekker kinky "kruisigingetje" gespeeld?![]()
En ook nog steeds een gat in je hand?quote:Op maandag 24 maart 2008 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het enige wat ik bereikt heb in deze is dat ik vanmorgen wederom ben opgestaan
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja
Ook nog van mijn stokje gegaan.
Die weet in ieder geval ook wel wat een piercing is.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm... kom maar tevoorschijn, ik kan jullie niet vinden.![]()
of deden we geen verstoppertje?![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
uhm... kom maar tevoorschijn, ik kan jullie niet vinden.![]()
of deden we geen verstoppertje?![]()
ben er wel, voor even, maar moet ook andere dingen doenquote:
Ik moet op tijd me nest in maar jaquote:Op maandag 24 maart 2008 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben er wel, voor even, maar moet ook andere dingen doen
Uhhh ja hoor.. Iets verkeerds in je wasmachine geproptquote:Op maandag 24 maart 2008 22:19 schreef Polonium-120 het volgende:
wordt geel in dit jaar?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ja hoor.. Iets verkeerds in je wasmachine gepropt
Geeft niet hoor.. Ik koop liever niks witsquote:
moet slapenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.. Ik koop liever niks wits
Ik loop er liever in op blote voeten
Truste polo nice dreamsquote:
quote:Derby County schrikt van seksvideo
DERBY - De Engelse Premier League-club Derby County is ernstig in verlegenheid gebracht door zijn eigen manager Paul Jewell, die zichzelf een uur heeft gefilmd terwijl hij seks heeft met een aan het bed vastgebonden blonde vrouw.
Foto's uit de videoband van Paul Jewell staan in de krant en op de website van News of the World.
De videoband is in handen gekomen van een van de Britse zondagskranten, waardoor miljoenen voetbalfans sinds het weekeinde tot in detail op de hoogte zijn van de bizarre escapades van de getrouwde voetbalcoach. Foto's uit de videoband staan in de krant en op de website van News of the World.
De onthullingen zijn extra pijnlijk, omdat Jewell (vader van twee kinderen en volgens eigen zeggen een echte 'familyman') met Derby County is verwikkeld in een keiharde degradatiestrijd. Al wekenlang hamert hij er bij zijn spelers op dat ze hun verantwoordelijkheden moeten kennen en in deze periode geen rare dingen buiten de lijnen moeten doen.
Jewell (43) verdient 2,4 miljoen euro per jaar als trainer van Derby County. Wat hem heeft bezield om voor de videocamera een stevig gebouwde, blonde vrouw in huis aan de spijlen van het bed vast te binden, seks met haar te bedrijven en haar buiten ook nog eens naakt op de motorkap van zijn Mercedes te filmen, begrijpt niemand bij de Engelse voetbalclub.
Afgelopen maand nog liet hij aan de Britse pers weten dat hij zich ergert aan de jonge, verwende voetballers van vandaag. ,,Ik heb tegen een stel jonge spelers gezegd dat we kennelijk leven in de dubieuze wereld van Idols en Big Brother. Mensen maken zichzelf belachelijk op tv en worden er bekend mee. Dat irriteert me mateloos,’’ zei Jewell.
Nagenoeg alle Engelse media hebben de affaire opgepikt en spreken schande van het gedrag van de coach. Het bestuur van Derby County voelde zich gedwongen met een officiële reactie naar buiten te treden. ,,Het zal op dit moment geen invloed hebben op onze relatie met Paul Jewell,’’ zei voorzitter Adam Pearson. ,,De zaak heeft zich al een tijdje terug afgespeeld en dit is iets wat Paul vooral met zijn gezin moet bespreken. Hij is erg overstuur. Als club geven we hem even de tijd om dit te verwerken.’’
Linkje Graag ?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]Over een jaar zit dat vrouwtje in CBB
Artikel stond op Ad.nlquote:
Waarom hebben wij dat soort sappige relletjes nou nooit?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]Over een jaar zit dat vrouwtje in CBB
Persoonlijk zit ik daar niet op te wachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat soort sappige relletjes nou nooit?
Foto's van Van Basten die ergens in een kelder in de touwen hangt.
Of Van Marwijk die z'n neus in een enorme lijn coke steekt.![]()
Ben je die ex-keeper van jullie vergeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat soort sappige relletjes nou nooit?
Foto's van Van Basten die ergens in een kelder in de touwen hangt.
Of Van Marwijk die z'n neus in een enorme lijn coke steekt.![]()
Celebrity Big Brotherquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef Soury het volgende:
CBB Christelijke Bibliotheek voor Blinden en Slechtzienden.Oh jemig
Voor zover ik het kan zien was dat je bedtijd.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 04:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er iets niet klopt.
Maar wat weet ik niet!
Als ik hoe kopieer?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien als je embedded copieert?![]()
het zou gewoon moeten werken. Tenminste, gister wel...
ik kopieer gewoon boven uit de adresbalk zeg maar. En dan maakt Fok! zelf zo'n kek ploatje...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik hoe kopieer?
Gisteren kreeg ik inderdaad van die kekke plaatjes van YouTube ...
Ja, dat doe ik ook. Maar nu krijg ik dus de YouTube homepage met wat cijfers en letters erachter. En ik heb ook de bagger layout.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kopieer gewoon boven uit de adresbalk zeg maar. En dan maakt Fok! zelf zo'n kek ploatje...
Goede keus. Ik ben pas om half elf gaan rijden, toen was het goed te doen, maar vanavond wordt het wederom feest, meldt de krant van wakker Nederland.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hit the road......zojuist iets meer dan 900 kilometer file....inmiddels 822.....we blijven maar thuis werken vandaag.....
"Jullie".quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je die ex-keeper van jullie vergeten.
De manager van Derby Country, waarover het ging in het door Manu geposte artikel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Wie is die man, Gert?
Ja, dat dus... rete irritant, alles opent op FOK! in een nieuw scherm, maar die embedded youtubes niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
shift ingedrukt houden en klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
Hé pik, alles wel?quote:
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd, wat doen we?
Ja, redelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef willem-jozef het volgende:
ja, wel goed!
du auch, heidel?
rustig hier, vreemd, de prinses waar het allemaal om draait is terug.
had wel een defile verwacht (zij helemaal denk ik) van wat hofnarren.
uhh...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!
neen dus, danke
Post Heather hier ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
help me evenquote:
yeah right..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
De inmiddels ex van Paul Mc Cartneyquote:
Prince.quote:
Het eroverheen gaan heb ik even anders begrepenquote:
hoi muis.quote:
wjquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eroverheen gaan heb ik even anders begrepen![]()
Die 32,5 miljoen Ik zou me ook niet laten afschepen met zo'n fooiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis.
ja, dat wijf zat een jaar of wat terug bij larry king. binnen 5 minuten had ik al door dat ze allerlei lulverhalen vertelde en psychisch niet helemaal okidoki was. mc cartney had beter effe een tijdje met haar kunnen hok, de sukkel
Klopt zijn schuldquote:
hee ceecee.quote:
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacherenquote:
ken je d'r?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacheren
Hoe is het afgelopen .. Kan ik beter aan Hidoho vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacheren
heidi was -tevergeefs- de pimpquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen .. Kan ik beter aan Hidoho vragen
Ik heb het over dat ren je rot mokkelquote:
ik ook, mutsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over dat ren je rot mokkel![]()
Niet over Heather Mills
Ja en en en en ??????quote:
en ze ging met ¤15.030 naar huisquote:
aber ohne orgasmusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ze ging met ¤15.030 naar huis
en ze leeft nog lang en gelukkig
Mwhaaa........... lang maar wel ff lekker voorlopigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ze ging met ¤15.030 naar huis
en ze leeft nog lang en gelukkig
Daar kan je een boel orgasmussen voor kopen met dat bedrag. Dat moet je toch wel wetenquote:
Geen idee, vraag haar manquote:
quote:
Whaaaaaaaaaaaaa lag in de vriezerquote:
Bijna woensdagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
Karn, hij zit bij de Mechanics.![]()
Goedenavond fooks, dinsdag alweer.![]()
Ah, dat gaat de goede kant alweer op.quote:
Wel een beetje aso om dat alleen te vieren..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dat gaat de goede kant alweer op. [ afbeelding ]
Woensdag zei je?
Hmm... thuis werken.![]()
* bel wijn inschenkt
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
Karn, hij zit bij de Mechanics.![]()
Goedenavond fooks, dinsdag alweer.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een beetje aso om dat alleen te vieren..
Was jij niet benieuwd naar die Mike dan?quote:
Nou ik was vergeten dat Mike zou komen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Was jij niet benieuwd naar die Mike dan?
Dus jij dacht aan de haarborstel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik dacht wél aan de goeie Mike!
Tot ik de mailtjes kreeg, en FL op msn
Prachtige Wijn Armbandquote:
Dat komt omdat ik mijn horloge rechts draag..quote:
Deze beterquote:
quote:
Ja lijkt wel creepy iidquote:
Dan worden haar capaciteiten niet optimaal benut. Maar goed, bij gebrek aan een voormalig minister Slokdarm.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
echt niet normaal, die vingerlengte!
je kunt daar best een prostaat-melkertbaan mee scoren!
[ afbeelding ]
trustuh!
Dank je kan ik weer met een gerust hart gaan slapen ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
echt niet normaal, die vingerlengte!
je kunt daar best een prostaat-melkertbaan mee scoren!
[ afbeelding ]
trustuh!
Het zou ook nog een questie van oefenen kunnen zijnquote:
En wat is je einddoel?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou ook nog een questie van oefenen kunnen zijn
En ook nog in zo'n jurk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:00 schreef Gert het volgende:
Alleen Soury, focus je er nou niet té veel op, het zou zonde zijn als je er zo bij zit over een paar decennia, verbeten oefenend in het bejaardenhuis.![]()
[ afbeelding ]
Ander thema dan maar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
1:11 Jij nog vingerdingen Coos, of zullen we een ander thema aansnijden ?
Wat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:15 schreef APK het volgende:
Toch lastig, die onregelmatige diensten overdag.
Ik ben twee weken geleden eens op de publieke tribune gaan zitten van de Tweede Kamer, tijdens het plenaire debat over drugs. Toen de PVV aan het woord kwam, moest ik echt oppassen om niet hard te gaan lachen. Misschien had ik het gewoon moeten doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ander thema dan maar.
Erger jij je ook zo aan het stemgeluid van die PVV-snee?
De Mortitia van de 2e kamer.
Dan word je dus twee uur later dan normaal wakker. Hmm, so what.quote:
Ha weejee!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ceecee.
die is ook lekker.
(by the way: prince was tot voor kort niet te vinden op youtube, dacht ik... zou ie het nu wel willen voor z'n vrienden?)
Oh en nog bedankt voor je passwordquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:44 schreef Talitha het volgende:
De buurvrouw en Muis... Da's een mooi begin!![]()
![]()
Waarom zit ik al op pagina 7?? Wie heeft er aan mijn instellingen gezeten?
edit: En nou zit ik weer op pagina 4! Wie zit me hier te fokken?![]()
Paaseierenquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Talitha het volgende:
Er is iets errrugs aan de hand! Er is een heel stel SC-ers zoek...![]()
Kan iemand een diepgravend onderzoek opstarten?
Da's mooi! Jij bent lang genoeg om bovenop de kasten te kunnen zoeken.quote:
Ieewwww vrolijk nummerquote:
Da's wettig en overtuigend bewijs.quote:
Chapi Chapo zijn dan ook nog steeds standing! Better than they ever did. Looking like true survivors, feeling like little kidsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:03 schreef Soury het volgende:
en p.s. dat chapeau gedoe zit alweer uren in me kop. Niet ééns aangeklikt
alléén bij het zien van het plaatje al
Yoh ff half uurtje DGKquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef Talitha het volgende:
En Pietje moet zeker ook zo weg?
Zo krijg ik nooit al mijn schaapjes op het droge...![]()
Hopelijk krijg je toch wel iets meer dan een daalder voor dat persbericht?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al de eerste regel. En een eerste klap is een daalder waard.
Tis hééééééél erg rustig de laatste weken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't al dagen / weken zo rustig? Ben hier al een heule tijd niet geweest.
Zoals ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis hééééééél erg rustig de laatste weken.![]()
De SC is op sterven na dood, maar af en toe probeert iemand er nog wat leven in te blazen.![]()
Is een vriendendienst voor mijn beste vriendje. En aangezien ik bijna elk jaar wel een paar weken in zijn huis in Italië vertoef, doe ik het met alle liefde voor nop (en voor een slaapplaats in Milaan ten tijde van de Salone).quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:27 schreef Talitha het volgende:
Hopelijk krijg je toch wel iets meer dan een daalder voor dat persbericht?![]()
Zoekt ie nog meer vrienden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een vriendendienst voor mijn beste vriendje. En aangezien ik bijna elk jaar wel een paar weken in zijn huis in Italië vertoef, doe ik het met alle liefde voor nop (en voor een slaapplaats in Milaan ten tijde van de Salone).
Dramaqueen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis hééééééél erg rustig de laatste weken.![]()
De SC is op sterven na dood, maar af en toe probeert iemand er nog wat leven in te blazen.![]()
Ben in twee maanden tijd van 12 naar 28 uur werk per week gegaan, Onverantwoord gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben er ook weer. Was ff rennen.En ik word er goed in joh!
![]()
alles goed met u frau Talhietje?Ik probeer nog wel eens een postje te doen hier, maar iedereen heeft ineens een leven zo lijkt het
28 uur per week?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
Ben in twee maanden tijd van 12 naar 28 uur werk per week gegaan, Onverantwoord gewoon.
Das normaal tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
28 uur per week?
Ik doe toch iets niet goed met mijn 40 uur voor de baas en alles on the side.
Ja hallo!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben in twee maanden tijd van 12 naar 28 uur werk per week gegaan, Onverantwoord gewoon.
Sense and Sensibility gisterquote:
Ahhh die is leuk !!!! Ik ben nog zo'n debiel die regelmatig naar de videotheek gaat . Morgen maar weerquote:
Ik krijg wél gewoon 36 uur uitbetaald hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
28 uur per week?
Ik doe toch iets niet goed met mijn 40 uur voor de baas en alles on the side.
En jij mazzelquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik krijg wél gewoon 36 uur uitbetaald hoor.![]()
(de werkdruk wordt langzaam maar zeker weer opgebouwd, na een valpartij)
Maar jij hebt niets te klagen: binnenkort aan een wodka-infuus! [ afbeelding ]
Stinkerdquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
In het geval dat jullie me even missen: ik ben douchen
Alles goed hier Buurfrau.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben er ook weer. Was ff rennen.En ik word er goed in joh!
![]()
alles goed met u frau Talhietje?Ik probeer nog wel eens een postje te doen hier, maar iedereen heeft ineens een leven zo lijkt het
Tis misschien wat plastisch omschreven, maar ik heb een punt! Toch?quote:
Volgens mij is er voetbal ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis misschien wat plastisch omschreven, maar ik heb een punt! Toch?
Ja erg he ????quote:
Hoezo? Interessant onderwerp vanaaf?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga dr Phil kijken, stelletje huisvrouwen.
Oi.. gozer ga voetbal kijken ... Tering belangrijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga dr Phil kijken, stelletje huisvrouwen.
Ik ben de afstandsbedieningquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zielige vrouwen die geen vat kunnen krijgen op de afstandsbediening, man wil niet mee naar therapie.
Ik heb geen zielige man, maar wel een heleboel afstandsbedieningen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zielige vrouwen die geen vat kunnen krijgen op de afstandsbediening, man wil niet mee naar therapie.
Het is wel wat rustiger ja. Lekker toch, voor mensen die alles na willen lezen en op alle tube-lnks klikken?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis misschien wat plastisch omschreven, maar ik heb een punt! Toch?
Volgens mij is het nu drukkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel wat rustiger ja. Lekker toch, voor mensen die alles na willen lezenen op alle tube-lnks klikken?![]()
Hier: leef je uit, of schakel Nightsistah in of zo: [ afbeelding ]
Ja natuurlijk! In een SC moet je vooral youtube-linkjes klikken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel wat rustiger ja. Lekker toch, voor mensen die alles na willen lezen en op alle tube-lnks klikken?![]()
Hier: leef je uit, of schakel Nightsistah in of zo: [ afbeelding ]
Ach mins, ga aardappels schillenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi.. gozer ga voetbal kijken ... Tering belangrijk![]()
NEE domweg simpel.. Ik moet naar me tv lopen om op knoppen te drukken . Daar ben ik goed voor/inquote:
Nope ..... Word wokkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach mins, ga aardappels schillen
Doe maar modernquote:
Spammenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat jij en (vooral) ik hier lopen te spammen ja.![]()
Makkelijk is wat in me op komtquote:
Het is niet makkelijker dan groenten tot snot koken in een pan met water, toch?quote:
Echt wel.. Vlees in de pan en nog een minuutje die groete erbij .. Oh ik doe er niks bij ofzo piepers of rijst ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet makkelijker dan groenten tot snot koken in een pan met water, toch?
Wel lekkerder.
Mmmmm lekker en je hebt zelfs stokbroden waar de knofboter al in zit.. Geweldige uivindngquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Maar het allermakkelijkste is toch wel een kant en klare lasagna in de oven mieteren en ff wat knoflookbrood
ja die bedoel ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm lekker en je hebt zelfs stokbroden waar de knofboter al in zit.. Geweldige uivindng
Ja die zijn wel o.k. maar ik kan het zelf beterquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja die bedoel ik![]()
Oh lekker, die heb ik standaard in huis.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef Gert het volgende:
Leuk, twee van die culi-queens aan de babbel. Kant-en klaar dit, voorgesmeerd dat.
nietusquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
vier op een rij
Ongeveer 2 keer. (ik was bookie, zeg maar)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel keer je inleg heb je nu?
Ja?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn wel o.k. maar ik kan het zelf beter
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
vier op een rij
Straks weer lekker op gas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Heb nu een keramische kookplaat en ik kan er echt níet mee overweg.
nu zijn mijn ballen radioactiefquote:
Sjesusquote:
Wat is er mijn zoon????????????????quote:
Slaap wel Polo ...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
truste allemaal....
het wordt tijd voor borstvoedingquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er mijn zoon????????????????[ afbeelding ]
Ja doeg he ? Waar wacht je opquote:
Doe es een foto nuquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:36 schreef Soury het volgende:
Ik zwaai ook maar ffIpv die foto nog es te plaatsen
Nee natuurlijk niet. Een man met een snor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Vrouwke toch!
Heeft die motoragent wel zijn excuses aangeboden?
Linkje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totally off topic: ben even aan het bijlezen op VOL, mèn wat een zooitje is het daar geworden.
Ik lees steeds Twente.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef CarOnline het volgende:
goeiemiddag!
wat een heerlijk weertje, ut lijkt wel lente
Als ik weer zo'n Tukker ziequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:20 schreef Gert het volgende:
Ah, een hoop gesneer onderling tussen users, diverse kampen, een ban.
Wat is dat toch met die fora?
Wat dat betreft is FOK! toch wel uniek, ben zo blij dat we dat soort gedoe hier niet kennen.
Ik denk dat DGK gewoon te lang duurt, en mensen hebben geen respect meer voor de mening van de ander als dat een andere mening dan hun eigen is...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
De storm is alweer gaan liggen, na een bannetje, maar vanaf hier zo'n beetje: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13311&postdays=0&postorder=asc&start=175
Zomertijd komt eraan, daar zal het aan liggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
De optie om sig's niet te tonen werkt ook al een week niet meer.
Daar zal het inderdaad wel mee te maken hebben. Maar er zitten daar ook een paar zuigers tussen die geen strobreed in de weg lijkt te worden gelegd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:24 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat DGK gewoon te lang duurt, en mensen hebben geen respect meer voor de mening van de ander als dat een andere mening dan hun eigen is...
Het is net alsof men zich teveel identificeert met de bewoners, en als je dan een voorkeur voor een andere bewoner hebt, of geen voorkeur (voor dezelfde bewoner) hebt, dan ben je kennelijk "de vijand"
Is hier op FOK! net zo goed een probleem, maar waarschijnlijk wat minder groot omdat FOK! groter is
Nee hoor. Bans voor een bepaalde topicreeks bestaan niet. Vroeger wel voor een subforum, maar ook dat is al een tijd afgeschaft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heeft Lobasca inmiddels een SC ban trouwens? Zag haar wel in de COS.....
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal het inderdaad wel mee te maken hebben. Maar er zitten daar ook een paar zuigers tussen die geen strobreed in de weg lijkt te worden gelegd.
Ik heb dat nooit begrepen, dat zo vereenzelvigen met dat je je medeposters met een andere mening als vijand gaat zien. Imo zit er dan toch ergens een steekje bij je los.
Maar aan de andere kant: er moet ook wel een steekje bij je los zitten als je dit circus al anderhalf jaar volgt.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Maar laten we eerlijk zijn: als ik hier roep dat Brian een hufter is dan neemt niemand me dat kwalijk, maar zodra ik roep dat Huub ook een hufter is dan zie ik het verkeerd....
Alles wat de users niet bevalt is gescript, behalve als "de vijand" het doet, dan is het ineens oprechte hufterigheid.
Conclusie: zowel voor de bewoners als de intensieve kijkers is zo'n programma te lang, iedereen lijkt de realiteitszin te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |