Volgens mij is het nu drukkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel wat rustiger ja. Lekker toch, voor mensen die alles na willen lezenen op alle tube-lnks klikken?![]()
Hier: leef je uit, of schakel Nightsistah in of zo: [ afbeelding ]
Ja natuurlijk! In een SC moet je vooral youtube-linkjes klikken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is wel wat rustiger ja. Lekker toch, voor mensen die alles na willen lezen en op alle tube-lnks klikken?![]()
Hier: leef je uit, of schakel Nightsistah in of zo: [ afbeelding ]
Ach mins, ga aardappels schillenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi.. gozer ga voetbal kijken ... Tering belangrijk![]()
NEE domweg simpel.. Ik moet naar me tv lopen om op knoppen te drukken . Daar ben ik goed voor/inquote:
Nope ..... Word wokkenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach mins, ga aardappels schillen
Doe maar modernquote:
Spammenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Omdat jij en (vooral) ik hier lopen te spammen ja.![]()
Makkelijk is wat in me op komtquote:
Het is niet makkelijker dan groenten tot snot koken in een pan met water, toch?quote:
Echt wel.. Vlees in de pan en nog een minuutje die groete erbij .. Oh ik doe er niks bij ofzo piepers of rijst ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet makkelijker dan groenten tot snot koken in een pan met water, toch?
Wel lekkerder.
Mmmmm lekker en je hebt zelfs stokbroden waar de knofboter al in zit.. Geweldige uivindngquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef CarOnline het volgende:
Maar het allermakkelijkste is toch wel een kant en klare lasagna in de oven mieteren en ff wat knoflookbrood
ja die bedoel ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm lekker en je hebt zelfs stokbroden waar de knofboter al in zit.. Geweldige uivindng
Ja die zijn wel o.k. maar ik kan het zelf beterquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ja die bedoel ik![]()
Oh lekker, die heb ik standaard in huis.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef Gert het volgende:
Leuk, twee van die culi-queens aan de babbel. Kant-en klaar dit, voorgesmeerd dat.
nietusquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
vier op een rij
Ongeveer 2 keer. (ik was bookie, zeg maar)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel keer je inleg heb je nu?
Ja?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn wel o.k. maar ik kan het zelf beter
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:45 schreef Polonium-120 het volgende:
vier op een rij
Straks weer lekker op gas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef CarOnline het volgende:
Heb nu een keramische kookplaat en ik kan er echt níet mee overweg.
nu zijn mijn ballen radioactiefquote:
Sjesusquote:
Wat is er mijn zoon????????????????quote:
Slaap wel Polo ...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef Polonium-120 het volgende:
truste allemaal....
het wordt tijd voor borstvoedingquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er mijn zoon????????????????[ afbeelding ]
Ja doeg he ? Waar wacht je opquote:
Doe es een foto nuquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:36 schreef Soury het volgende:
Ik zwaai ook maar ffIpv die foto nog es te plaatsen
Nee natuurlijk niet. Een man met een snor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Vrouwke toch!
Heeft die motoragent wel zijn excuses aangeboden?
Linkje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totally off topic: ben even aan het bijlezen op VOL, mèn wat een zooitje is het daar geworden.
Ik lees steeds Twente.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef CarOnline het volgende:
goeiemiddag!
wat een heerlijk weertje, ut lijkt wel lente
Als ik weer zo'n Tukker ziequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:20 schreef Gert het volgende:
Ah, een hoop gesneer onderling tussen users, diverse kampen, een ban.
Wat is dat toch met die fora?
Wat dat betreft is FOK! toch wel uniek, ben zo blij dat we dat soort gedoe hier niet kennen.
Ik denk dat DGK gewoon te lang duurt, en mensen hebben geen respect meer voor de mening van de ander als dat een andere mening dan hun eigen is...quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:07 schreef Copycat het volgende:
De storm is alweer gaan liggen, na een bannetje, maar vanaf hier zo'n beetje: http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13311&postdays=0&postorder=asc&start=175
Zomertijd komt eraan, daar zal het aan liggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
De optie om sig's niet te tonen werkt ook al een week niet meer.
Daar zal het inderdaad wel mee te maken hebben. Maar er zitten daar ook een paar zuigers tussen die geen strobreed in de weg lijkt te worden gelegd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:24 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat DGK gewoon te lang duurt, en mensen hebben geen respect meer voor de mening van de ander als dat een andere mening dan hun eigen is...
Het is net alsof men zich teveel identificeert met de bewoners, en als je dan een voorkeur voor een andere bewoner hebt, of geen voorkeur (voor dezelfde bewoner) hebt, dan ben je kennelijk "de vijand"
Is hier op FOK! net zo goed een probleem, maar waarschijnlijk wat minder groot omdat FOK! groter is
Nee hoor. Bans voor een bepaalde topicreeks bestaan niet. Vroeger wel voor een subforum, maar ook dat is al een tijd afgeschaft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heeft Lobasca inmiddels een SC ban trouwens? Zag haar wel in de COS.....
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal het inderdaad wel mee te maken hebben. Maar er zitten daar ook een paar zuigers tussen die geen strobreed in de weg lijkt te worden gelegd.
Ik heb dat nooit begrepen, dat zo vereenzelvigen met dat je je medeposters met een andere mening als vijand gaat zien. Imo zit er dan toch ergens een steekje bij je los.
Maar aan de andere kant: er moet ook wel een steekje bij je los zitten als je dit circus al anderhalf jaar volgt.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Maar laten we eerlijk zijn: als ik hier roep dat Brian een hufter is dan neemt niemand me dat kwalijk, maar zodra ik roep dat Huub ook een hufter is dan zie ik het verkeerd....
Alles wat de users niet bevalt is gescript, behalve als "de vijand" het doet, dan is het ineens oprechte hufterigheid.
Conclusie: zowel voor de bewoners als de intensieve kijkers is zo'n programma te lang, iedereen lijkt de realiteitszin te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |