De manager van Derby Country, waarover het ging in het door Manu geposte artikel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Wie is die man, Gert?
Ja, dat dus... rete irritant, alles opent op FOK! in een nieuw scherm, maar die embedded youtubes niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
shift ingedrukt houden en klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
Hé pik, alles wel?quote:
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd, wat doen we?
Ja, redelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef willem-jozef het volgende:
ja, wel goed!
du auch, heidel?
rustig hier, vreemd, de prinses waar het allemaal om draait is terug.
had wel een defile verwacht (zij helemaal denk ik) van wat hofnarren.
uhh...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!
neen dus, danke
Post Heather hier ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
help me evenquote:
yeah right..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
De inmiddels ex van Paul Mc Cartneyquote:
Prince.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |