Geeft niet hoor.. Ik koop liever niks witsquote:
moet slapenquote:Op maandag 24 maart 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.. Ik koop liever niks wits
Ik loop er liever in op blote voeten
Truste polo nice dreamsquote:
quote:Derby County schrikt van seksvideo
DERBY - De Engelse Premier League-club Derby County is ernstig in verlegenheid gebracht door zijn eigen manager Paul Jewell, die zichzelf een uur heeft gefilmd terwijl hij seks heeft met een aan het bed vastgebonden blonde vrouw.
Foto's uit de videoband van Paul Jewell staan in de krant en op de website van News of the World.
De videoband is in handen gekomen van een van de Britse zondagskranten, waardoor miljoenen voetbalfans sinds het weekeinde tot in detail op de hoogte zijn van de bizarre escapades van de getrouwde voetbalcoach. Foto's uit de videoband staan in de krant en op de website van News of the World.
De onthullingen zijn extra pijnlijk, omdat Jewell (vader van twee kinderen en volgens eigen zeggen een echte 'familyman') met Derby County is verwikkeld in een keiharde degradatiestrijd. Al wekenlang hamert hij er bij zijn spelers op dat ze hun verantwoordelijkheden moeten kennen en in deze periode geen rare dingen buiten de lijnen moeten doen.
Jewell (43) verdient 2,4 miljoen euro per jaar als trainer van Derby County. Wat hem heeft bezield om voor de videocamera een stevig gebouwde, blonde vrouw in huis aan de spijlen van het bed vast te binden, seks met haar te bedrijven en haar buiten ook nog eens naakt op de motorkap van zijn Mercedes te filmen, begrijpt niemand bij de Engelse voetbalclub.
Afgelopen maand nog liet hij aan de Britse pers weten dat hij zich ergert aan de jonge, verwende voetballers van vandaag. ,,Ik heb tegen een stel jonge spelers gezegd dat we kennelijk leven in de dubieuze wereld van Idols en Big Brother. Mensen maken zichzelf belachelijk op tv en worden er bekend mee. Dat irriteert me mateloos,’’ zei Jewell.
Nagenoeg alle Engelse media hebben de affaire opgepikt en spreken schande van het gedrag van de coach. Het bestuur van Derby County voelde zich gedwongen met een officiële reactie naar buiten te treden. ,,Het zal op dit moment geen invloed hebben op onze relatie met Paul Jewell,’’ zei voorzitter Adam Pearson. ,,De zaak heeft zich al een tijdje terug afgespeeld en dit is iets wat Paul vooral met zijn gezin moet bespreken. Hij is erg overstuur. Als club geven we hem even de tijd om dit te verwerken.’’
Linkje Graag ?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]Over een jaar zit dat vrouwtje in CBB
Artikel stond op Ad.nlquote:
Waarom hebben wij dat soort sappige relletjes nou nooit?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]Over een jaar zit dat vrouwtje in CBB
Persoonlijk zit ik daar niet op te wachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat soort sappige relletjes nou nooit?
Foto's van Van Basten die ergens in een kelder in de touwen hangt.
Of Van Marwijk die z'n neus in een enorme lijn coke steekt.![]()
Ben je die ex-keeper van jullie vergeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom hebben wij dat soort sappige relletjes nou nooit?
Foto's van Van Basten die ergens in een kelder in de touwen hangt.
Of Van Marwijk die z'n neus in een enorme lijn coke steekt.![]()
Celebrity Big Brotherquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:11 schreef Soury het volgende:
CBB Christelijke Bibliotheek voor Blinden en Slechtzienden.Oh jemig
Voor zover ik het kan zien was dat je bedtijd.....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 04:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er iets niet klopt.
Maar wat weet ik niet!
Als ik hoe kopieer?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
misschien als je embedded copieert?![]()
het zou gewoon moeten werken. Tenminste, gister wel...
ik kopieer gewoon boven uit de adresbalk zeg maar. En dan maakt Fok! zelf zo'n kek ploatje...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik hoe kopieer?
Gisteren kreeg ik inderdaad van die kekke plaatjes van YouTube ...
Ja, dat doe ik ook. Maar nu krijg ik dus de YouTube homepage met wat cijfers en letters erachter. En ik heb ook de bagger layout.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kopieer gewoon boven uit de adresbalk zeg maar. En dan maakt Fok! zelf zo'n kek ploatje...
Goede keus. Ik ben pas om half elf gaan rijden, toen was het goed te doen, maar vanavond wordt het wederom feest, meldt de krant van wakker Nederland.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hit the road......zojuist iets meer dan 900 kilometer file....inmiddels 822.....we blijven maar thuis werken vandaag.....
"Jullie".quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je die ex-keeper van jullie vergeten.
De manager van Derby Country, waarover het ging in het door Manu geposte artikel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Wie is die man, Gert?
Ja, dat dus... rete irritant, alles opent op FOK! in een nieuw scherm, maar die embedded youtubes niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
shift ingedrukt houden en klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
Hé pik, alles wel?quote:
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd, wat doen we?
Ja, redelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef willem-jozef het volgende:
ja, wel goed!
du auch, heidel?
rustig hier, vreemd, de prinses waar het allemaal om draait is terug.
had wel een defile verwacht (zij helemaal denk ik) van wat hofnarren.
uhh...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!
neen dus, danke
Post Heather hier ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
help me evenquote:
yeah right..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
De inmiddels ex van Paul Mc Cartneyquote:
Prince.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |