Het eroverheen gaan heb ik even anders begrepenquote:
hoi muis.quote:
wjquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eroverheen gaan heb ik even anders begrepen![]()
Die 32,5 miljoen Ik zou me ook niet laten afschepen met zo'n fooiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis.
ja, dat wijf zat een jaar of wat terug bij larry king. binnen 5 minuten had ik al door dat ze allerlei lulverhalen vertelde en psychisch niet helemaal okidoki was. mc cartney had beter effe een tijdje met haar kunnen hok, de sukkel
Klopt zijn schuldquote:
hee ceecee.quote:
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacherenquote:
ken je d'r?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacheren
Hoe is het afgelopen .. Kan ik beter aan Hidoho vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacheren
heidi was -tevergeefs- de pimpquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen .. Kan ik beter aan Hidoho vragen
Ik heb het over dat ren je rot mokkelquote:
ik ook, mutsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over dat ren je rot mokkel![]()
Niet over Heather Mills
Ja en en en en ??????quote:
en ze ging met ¤15.030 naar huisquote:
aber ohne orgasmusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ze ging met ¤15.030 naar huis
en ze leeft nog lang en gelukkig
Mwhaaa........... lang maar wel ff lekker voorlopigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ze ging met ¤15.030 naar huis
en ze leeft nog lang en gelukkig
Daar kan je een boel orgasmussen voor kopen met dat bedrag. Dat moet je toch wel wetenquote:
Geen idee, vraag haar manquote:
quote:
Whaaaaaaaaaaaaa lag in de vriezerquote:
Bijna woensdagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
Karn, hij zit bij de Mechanics.![]()
Goedenavond fooks, dinsdag alweer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |