Ander thema dan maar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:12 schreef Gert het volgende:
1:11 Jij nog vingerdingen Coos, of zullen we een ander thema aansnijden ?
Wat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:15 schreef APK het volgende:
Toch lastig, die onregelmatige diensten overdag.
Ik ben twee weken geleden eens op de publieke tribune gaan zitten van de Tweede Kamer, tijdens het plenaire debat over drugs. Toen de PVV aan het woord kwam, moest ik echt oppassen om niet hard te gaan lachen. Misschien had ik het gewoon moeten doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ander thema dan maar.
Erger jij je ook zo aan het stemgeluid van die PVV-snee?
De Mortitia van de 2e kamer.
Dan word je dus twee uur later dan normaal wakker. Hmm, so what.quote:
Ha weejee!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ceecee.
die is ook lekker.
(by the way: prince was tot voor kort niet te vinden op youtube, dacht ik... zou ie het nu wel willen voor z'n vrienden?)
Oh en nog bedankt voor je passwordquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:44 schreef Talitha het volgende:
De buurvrouw en Muis... Da's een mooi begin!![]()
![]()
Waarom zit ik al op pagina 7?? Wie heeft er aan mijn instellingen gezeten?
edit: En nou zit ik weer op pagina 4! Wie zit me hier te fokken?![]()
Paaseierenquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Talitha het volgende:
Er is iets errrugs aan de hand! Er is een heel stel SC-ers zoek...![]()
Kan iemand een diepgravend onderzoek opstarten?
Da's mooi! Jij bent lang genoeg om bovenop de kasten te kunnen zoeken.quote:
Ieewwww vrolijk nummerquote:
Da's wettig en overtuigend bewijs.quote:
Chapi Chapo zijn dan ook nog steeds standing! Better than they ever did. Looking like true survivors, feeling like little kidsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:03 schreef Soury het volgende:
en p.s. dat chapeau gedoe zit alweer uren in me kop. Niet ééns aangeklikt
alléén bij het zien van het plaatje al
Yoh ff half uurtje DGKquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:18 schreef Talitha het volgende:
En Pietje moet zeker ook zo weg?
Zo krijg ik nooit al mijn schaapjes op het droge...![]()
Hopelijk krijg je toch wel iets meer dan een daalder voor dat persbericht?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al de eerste regel. En een eerste klap is een daalder waard.
Tis hééééééél erg rustig de laatste weken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't al dagen / weken zo rustig? Ben hier al een heule tijd niet geweest.
Zoals ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis hééééééél erg rustig de laatste weken.![]()
De SC is op sterven na dood, maar af en toe probeert iemand er nog wat leven in te blazen.![]()
Is een vriendendienst voor mijn beste vriendje. En aangezien ik bijna elk jaar wel een paar weken in zijn huis in Italië vertoef, doe ik het met alle liefde voor nop (en voor een slaapplaats in Milaan ten tijde van de Salone).quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:27 schreef Talitha het volgende:
Hopelijk krijg je toch wel iets meer dan een daalder voor dat persbericht?![]()
Zoekt ie nog meer vrienden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is een vriendendienst voor mijn beste vriendje. En aangezien ik bijna elk jaar wel een paar weken in zijn huis in Italië vertoef, doe ik het met alle liefde voor nop (en voor een slaapplaats in Milaan ten tijde van de Salone).
Dramaqueen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis hééééééél erg rustig de laatste weken.![]()
De SC is op sterven na dood, maar af en toe probeert iemand er nog wat leven in te blazen.![]()
Ben in twee maanden tijd van 12 naar 28 uur werk per week gegaan, Onverantwoord gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben er ook weer. Was ff rennen.En ik word er goed in joh!
![]()
alles goed met u frau Talhietje?Ik probeer nog wel eens een postje te doen hier, maar iedereen heeft ineens een leven zo lijkt het
28 uur per week?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
Ben in twee maanden tijd van 12 naar 28 uur werk per week gegaan, Onverantwoord gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |