abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57577591
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:08 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Toch rollen ze Groningen gewoon even met 3-0 op.
in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures. makkie
  maandag 24 maart 2008 @ 13:19:27 #102
82589 S-Two
barba macacu
pi_57577595
Wéér een kutseizoen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57577597
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Zucht, volgend jaar weer een nieuwe kans
Wordt eens tijd voor een totale omgooi binnen Ajax. Al die bagger moet weg...

Bakircioglu, Colin, Delorge, Krohn Dehli, Kuffour, Luque, Perez, Rommedahl, Urzaiz ( )...
pi_57577620
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures. makkie
Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk . Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
  maandag 24 maart 2008 @ 13:22:16 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57577653
Ik heb niet eens gekeken gisteren, ik heb wel wat beters te doen dan deze laffe zakken te zien aankloten.

Na vorige week was het allang voorbij, en dit geeft nog maar eens extra aan dat het ze geen moer kan schelen of ze kampioen worden of niet. De goeien zitten allang in het buitenland met hun hoofd en de mindere goden kijken op hun salarisstrookje en vinden het ook allang best, die verdienen evengoed zat voor de rest van je leven.

Ajax, al jaren sportief morsdood, maar het bestuur vermaakt zich wel op de borrels .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57577717
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk . Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
nee, want die speelden aanvallend attractief voetbal

edit: verkeerd gelezen geloof ik . maar goed, ik zeg dan ook niet dat psv geluk heeft. had het alleen over die ene wedstrijd... dat dat geen grootse prestatie was.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:59:55 #107
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57578329
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Toen waren we gewoon de beste hoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 24 maart 2008 @ 14:19:43 #108
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57578648
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:

Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt

Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Amen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57578760

volgend jaar 'gewoon' kampioen
pi_57578831
Op naar Heerenveen. Heb er zin in .
pi_57578847
quote:

[..]

Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen

Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Ik zeg dat toch ook specifiek tegen hem. Ik heb het toch ook tegen de huilies bij Ajax, niet tegen Ajax als club of over alle supporters. Ik heb gisteren nog een aantal Ajax supporters een 'veer in de reet' gestopt omdat ze eerlijk analyseerden en NIET de fout bij de scheidsrechter alleen neerlegden.
Dit Ajax is gewoon slap en daarvoor kregen de eerlijke supporters van mij alle credits om zoiets toe te geven.

Voel je niet gelijk aangevallen, zie mijn eerdere posts. Echter zo'n debiele post waarop ik refereer naar de KNJB, zoiets kon ik niet laten, aangezien die post toch echt belachelijk is. Een of andere huilie die beweerd dat de KNVB het kampioenschap van PSV elk jaar weer koopt.....trieste opmerking.

Elke club heeft last van scheidsrechters die, soms terecht, dingen niet goed kunnen inschatten. En ik vind het altijd ontzettend triest dat na een verlies er her en der topics worden geopend om scheidsrechters af te zeiken of zelfs de KNVB betichten van omkoop,etc.

Case closed wat mij betreft.
pi_57578898
Lekker boeiend dat scheidsrechters tegen ons fluiten (wat natuurlijk al bullshit is ). We hebben ook vaak genoeg geluk gehad met scheidsrechters. Ik noem maar een bekerfinale in 2002 waar ze in utrecht nog steeds doodziek van zijn. Tuurlijk heb je de scheids wel eens tegen, maar we hebben hem ook vaak zat mee.

Dat gejank hier .
pi_57578981
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend dat scheidsrechters tegen ons fluiten (wat natuurlijk al bullshit is ). We hebben ook vaak genoeg geluk gehad met scheidsrechters. Ik noem maar een bekerfinale in 2002 waar ze in utrecht nog steeds doodziek van zijn. Tuurlijk heb je de scheids wel eens tegen, maar we hebben hem ook vaak zat mee.

Dat gejank hier .
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
pi_57579066
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:

[..]

ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.
pi_57579069
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:

[..]

ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee.
meen je dat nou? Heb je dan ook geteld hoevaak er voordeel is getrokken uit schwalbes en overtredingen?
pi_57579308
Heineken heeft gewoon gelijk, we zijn gewoon kut, ons elftal zit niks in, middenveld kan niet voetballen lijkt het wel.

Ze durven niks, het is gewoon geen elftal.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:59:14 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57579348
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:57 schreef Jasza het volgende:
Heineken heeft gewoon gelijk, we zijn gewoon kut, ons elftal zit niks in, middenveld kan niet voetballen lijkt het wel.

Ze durven niks, het is gewoon geen elftal.
100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57579409
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.
Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:06:29 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57579467
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.
Zeker zeker, al is en blijft het kut. Ik ben echt benieuwd hoe Marco van Basten deze puinhoop gaat "managen".
pi_57579482
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:08:49 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57579509
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
Nee daar hou ik totaal niet van . Dit seizoen is het gewoon weer kut.
pi_57579583
Goed tussenseizoen dit. Volgend jaar écht knallen.
pi_57579621
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Juist.
pi_57579644
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.
Eens met de mening over dat scheidsrechtersgezeik. En ook gedeeltelijk dat een aantal spelers tekort schieten. Maar ik vind de keuzes van Koster ook niet bepaald denderend hoor. Tegen PSV had ie alles of niet moeten spelen en zeker niet met KJH als soort van schaduwspits.

En gister was het spel helemaal drama, maar dan haalt ie er Davids weer uit in de rust en dat is en blijft er toch een die in zulke situaties de mannen nog wel op scherp kan zetten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57579687
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Nashje het volgende:
Goed tussenseizoen dit. Volgend jaar écht knallen.
Komt me bekend voor
pi_57579716
Koster is een jeugd trainer snapt geen drol van tactiek of wat dan ook..die rommelt wat aan. Maar goed volgend jaar mag ie zich weer bezig gaan houden met d ejeugd en die vertrouwen geven of dergelijke
pi_57579717
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Eens met de mening over dat scheidsrechtersgezeik. En ook gedeeltelijk dat een aantal spelers tekort schieten. Maar ik vind de keuzes van Koster ook niet bepaald denderend hoor. Tegen PSV had ie alles of niet moeten spelen en zeker niet met KJH als soort van schaduwspits.

En gister was het spel helemaal drama, maar dan haalt ie er Davids weer uit in de rust en dat is en blijft er toch een die in zulke situaties de mannen nog wel op scherp kan zetten.
Mijn mening over Koster is toch al een tijdje duidelijk? Al bij zijn aanstelling zag ik het niet in hem zitten. Kijk het Koster topic er maar op na.
pi_57579817
We hebben dit seizoen gewoon vaker de scheids tegengehad, dat heb je soms maar volgend seizoen hebben we het misschien mee. 't is niet anders Gewoon pech
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57579854
quote:
'Aan angsthazen en grijze muizen geen gebrek'
24/03/2008 13:00

Er zijn van die spelers voor wie je speciaal de gang naar het stadion maakt, van wie je hoopt dat ze wekelijks het blinde vertrouwen van hun trainer krijgen. Voetballers die drijven op hun techniek en instinct, zonder de beknellende uitwerking van een keurslijf. Luis Suárez is er zo eentje, of Ismail Aissati, of Leonardo. Geef ze de bal en ze doen er iets spannends mee.

Er zijn van die trainers die niet goed weten wat ze met de grillen van hun meest avontuurlijke spelers aanmoeten. Ze dokteren iedere wedstrijd een uitgekiend strijdplan uit, murmelen iets over omschakelmomenten en de kracht van de tegenstander, nestelen zich met samengeknepen billen op de bank en laten zich daar meer dan eens vergezellen door de attractiefste spelers die ons land rijk is. Veiligheid boven alles.

Uitgerekend bij de traditionele topclubs viert het conservatisme de laatste weken hoogtij. Nu de competitie haar kookpunt nadert, verspreidt de geur van angstzweet zich in de trainerskamers van PSV, Ajax en Feyenoord. Bij dappere subtoppers als SC Heerenveen en FC Utrecht hebben ze daar geen last van. Daar wordt gevoetbald om te scoren, te winnen, te vermaken.

Het wisselbeleid geeft soms een perfecte blauwdruk van de huidige gang van zaken in de Eredivisie. Bij FC Groningen- SC Heerenveen wilde trainer Gertjan Verbeek geen genoegen nemen met een punt, hij bracht een kwartier voor tijd de jeugdige aanvaller Paolo Henrique in voor verdediger Gianni Zuiverloon. Twaalf minuten later stelde Henrique zijn aanvalspartner Miralem Sulejmani in staat het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Twee dagen later bewandelde PSV-trainer Sef Vergoossen de omgekeerde weg. Met defensieve wissels probeerde de interim-trainer een minieme zege op Roda JC veilig te stellen. In de slotfase straften de Limburgers de behoudzucht van Vergoossen af met de dikverdiende gelijkmaker. PSV eindigde het duel zonder spits, rasvoetballer Aissati mocht één minuut meedoen. Zo'n beetje zijn gemiddelde, dit seizoen.

Bij Ajax is creativiteit de laatste weken ook al geen aanbeveling voor een speler. De Amsterdamse ploeg scoort nog altijd meer dan welke club ook in Nederland, maar het spel wordt er niet aantrekkelijker op. De onvoorspelbare Kenneth Perez moet het steeds vaker afleggen tegen de degelijkheid van Siem de Jong, Luis Suárez had vóór de wedstrijd tegen Willem II vier reservebeurten bijgeschreven en Leonardo mag al blij zijn met een plek op de bank. De huidige linkeraanvaller van Ajax, Urby Emanuelson, begon het seizoen als linksback. Zekerheid boven alles in de slotfase van de competitie, ook bij Ajax' interim-coach Adrie Koster.

Bij Feyenoord zijn ze daar inmiddels aan gewend geraakt, dit seizoen. Trainer Bert van Marwijk (foto) heeft op papier een selectie waarmee hij opwindend voetbal zou kunnen spelen, gebaseerd op eigen kracht. De realiteit is anders, saaier vooral. Risico's worden uitgebannen, degelijkheid boven alles. Het is geen toeval dat FC Utrecht exact evenveel doelpunten heeft gemaakt als Feyenoord. Willem van Hanegem heeft in zijn selectie beduidend minder kwaliteit tot zijn beschikking, maar durft zijn nek uit te steken met een speelwijze die tot de verbeelding spreekt. Van Hanegem laat FC Utrecht druk zetten en aanvallen, vanaf de flanken en over de as van het veld. Zoals zijn collega Verbeek dat bij SC Heerenveen doet. Het levert de Friezen niet alleen sympathie op, maar ook een stortvloed aan doelpunten. Tot dusverre maakte SC Heerenveen achttien goals meer dan Feyenoord en veertien meer dan PSV. En dat biedt hoop, in een tijd waarin angsthazen en grijze muizen de overhand beginnen te krijgen.

Leuk stukje
  maandag 24 maart 2008 @ 15:26:30 #130
51286 w00h00
Digital man!
pi_57579863
KJH als schaduwspits was echt een grote flop van Koster.

We hadden beter met Perez (ala Litmanen) kunnen spelen achter Huntelaar.
---Leo-KJH-Suarez
--------Perez--------
Davids---Lindgren

Prioriteit ligt momenteel bij het bestuur, er moet op korte termijn een goed bestuur komen en de daarbij behorende juiste technische mensen, zodat we kunnen beginnen met het vormen van het elftal voor volgend seizoen.

Ik neem aan dat Colin, Rommedahl en Kennedy inmiddels op de transferlijst staan..
pi_57579907
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef MaxC het volgende:
We hebben dit seizoen gewoon vaker de scheids tegengehad, dat heb je soms maar volgend seizoen hebben we het misschien mee. 't is niet anders Gewoon pech
Het gaat er niet om of we de scheids mee of tegen hebben. Het gaat er om dat Ajax ook moet kunnen winnen als de scheids een bepaalde invloed heeft.

We zijn gewoon te slecht.
pi_57579910
Goed stuk, volledig mee eens.
pi_57580167
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of we de scheids mee of tegen hebben. Het gaat er om dat Ajax ook moet kunnen winnen als de scheids een bepaalde invloed heeft.

En toch kan het net beslissend zijn...zie WillemII - PSV en wij gister, anders stonden we bijna gelijk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57580296
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

En toch kan het net beslissend zijn...zie WillemII - PSV en wij gister, anders stonden we bijna gelijk.
Ja maar er zullen dit seizoen ongetwijfeld momenten zijn geweest waar we als Ajax wel voordeel hebben gehad. Ik vind het er niet toe doen, je kampioen wil worden moet je niet afhankelijk willen zijn van 1of 2 goede of niet goede beslissingen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57580410
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat is nu juist het hele punt. Het kan beslissend zijn, maar als je er gewoon voor zorgt dat dat het niet is, is er niks aan de hand en win je.
pi_57580492
Is die van Hulten niet stiekem een agent
  maandag 24 maart 2008 @ 16:01:51 #137
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57580623
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Idd. Nu al die Feyenoorders klagen over de scheids. Sorry, maar als je tegen Sparta dat als reden wilt geven... Daar hoor je gewoon met 0-4 te winnen en met een slechte scheids wordt het alsnog 1-3 ofzo.
pi_57581121
Het doet me pijn om die aangeslagen blikken van Huntelaar en Heitinga (meest waardevolle spelers aan Ajax kant dit seizoen) na gisteren in iedere interview zo aan te zien. Van hun kon je iedere wedstrijd wel verwachten dat ze alles gaven en na het einde van dit seizoen staan ze gewoon weer met lege handen. Dat ze vertrekken is nu vrijwel zeker maar dat deze Europese topwaardige spelers dat doen zonder ook maar iets te hebben gewonnen, is toch vreselijk zuur. Het knaagde ook al aan me toen Sneijder vertrok...
pi_57581283

Heej opa! Scheer die kop toch kaal.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:37:23 #140
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57581302
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me pijn om die aangeslagen blikken van Huntelaar en Heitinga (meest waardevolle spelers aan Ajax kant dit seizoen) na gisteren in iedere interview zo aan te zien. Van hun kon je iedere wedstrijd wel verwachten dat ze alles gaven en na het einde van dit seizoen staan ze gewoon weer met lege handen. Dat ze vertrekken is nu vrijwel zeker maar dat deze Europese topwaardige spelers dat doen zonder ook maar iets te hebben gewonnen, is toch vreselijk zuur. Het knaagde ook al aan me toen Sneijder vertrok...
Ah gossie met een salaris van rond de 1.000.000 op jaarbasis zou ik het snel kunnen vergeten.

Maar het ergste is voor al die fans die ajax telt (wij)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 24 maart 2008 @ 16:39:40 #141
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57581354
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
pi_57581430
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ah gossie met een salaris van rond de 1.000.000 op jaarbasis zou ik het snel kunnen vergeten.
ik denk dat ze het anders wel heel erg vinden dat ze nu een premie mislopen
pi_57581444
quote:

[..]

De fans staan natuurlijk voorop, maar deze spelers hadden zich op toch zoveel meer verheugd. Ik heb altijd liever dat ze de club met een bevredigend en sportief gevoel verlaten. Herinneringen waar ze over een aantal jaren op terug kunnen kijken. Maar goed de successen blijven nu voor de 4e keer op rij uit
pi_57581650
quote:

[..]

Denk dat Sjonnie minder in geld denkt dan jullie denken, die kan dit niet nog een jaar aan om met zulke kneuzen rond te lopen.

Denk dat Klaas dat ook gaat bedenken de komende tijd.
pi_57581744
Met wat betere spelers om hem heen had klaas er al minimaal 40 ingelegd deze competitie. Als je ziet hoe blind sommigen zijn af en toe en hij zich helemaal vrij heeft gelopen.. jezus de tering dan zou ik zo van het veld lopen als ik hem was.
pi_57581748
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Denk dat Sjonnie minder in geld denkt dan jullie denken, die kan dit niet nog een jaar aan om met zulke kneuzen rond te lopen.

Denk dat Klaas dat ook gaat bedenken de komende tijd.
Staat de video van gisteren online Jasza?
  maandag 24 maart 2008 @ 17:03:29 #147
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_57581884
Ajax is gewoon te slecht, we hebben momenteel een kuttrainer en ja het zit tegen maar dat laatste is geen excuus. We hebben een kut instelling en er moet echt eens kritisch naar de supporters gekeken worden (de thuiswedstrijden). Gemiddeld zijn er gewoon ruim 10.000 plekken onbezet. Ook niet echt motiverend..
pi_57581925
De enige reden waarom Huntelaar nog zou willen blijven zou van Basten moeten zijn. Alhoewel ik denk dat hij ook weg is aan het eind van het seizoen. En dan beginnen we weer op nul alleen dit keer zonder echte toppers.
pi_57581988
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Staat de video van gisteren online Jasza?
www.ajaxpride.nl gewoon ff kijken he
pi_57582026
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

www.ajaxpride.nl gewoon ff kijken he
Offcourse
quote:
Vandaag hebben we dus echt het kampioenschap verspeeld, 2-1 achter en niet eens zelf gescoord. Foto's en de film van deze top wedstrijd twente-Ajax staan online.
Nou kijk ik echter bij ''Films'' maar zie ik niks staan
pi_57582060
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:05 schreef Wooldoor het volgende:
De enige reden waarom Huntelaar nog zou willen blijven zou van Basten moeten zijn. Alhoewel ik denk dat hij ook weg is aan het eind van het seizoen. En dan beginnen we weer op nul alleen dit keer zonder echte toppers.
Ik denk dat het afhangt van hoeveel Madrid voor hem wil neerleggen.
  Moderator maandag 24 maart 2008 @ 17:26:14 #152
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57582345
Koster is nou niet bepaald een tactisch genie, in de zoveel maanden dat hij trainer is bij Ajax heb ik de selectie op geen enkele routine kunnen betrappen, het team is individueel wel ok maar het is geen team.

Ik droom over een Ajax dat het collectief voorop stelt en dingen als 1-2tjes en dieptepasses weer veel gaan gebruiken om bij het punt van mijn betoog te komen. Gedurende een aantal seizoenen is dit niet gelukt bij de hoofdtrainers, meest recentelijk ten Cate en Koster is het niet gelukt de volle potentie van het team uit het team te halen, vooral het team van vorig jaar met Sneijder en Davids liep fantastisch maar ook hier waren het sporadische uitspattingen van individualisten die voor de doorslag zorgden.

Na het vertrekken van ten Cate werd Adrie Koster aangesteld jeugdtrainer die in eerste instantie de dingen deed zoals het hoorde, hij stelde de jongens op zoals het het meest logisch was en we wonnen de eerste paar wedstrijden ook nog, eventjes dachtten we nog kampioen te worden totdat er een tactisch inzicht nodig was.

Recentelijk heeft Koster totaal gefaald, denkende dat Huntelaar uit de voeten kan op de nummer 10 positie is wellicht een inschattingsfout geweest, voor hetzelfde geld pakt dit enorm goed uit en scoort Huntelaar er 3, maar deze fout is zó cruciaal geweest dat ik me toch wel even afvroeg hoe zeker hij van zijn tactische kennis is en of hij wel zo´n tactisch genie is als geacht wordt bij Ajax.

Nog een tactisch genie is Marco v Basten, ook jeugdtrainer bij Ajax geweest en ook een zelfverklaard tactisch genie. Rare keuzes heeft hij gemaakt, v Persie rechtsbuiten bijv.
Ook hij kreeg het nederlands elftal maar niet aan het voetballen ondanks ook hier de vele potentie die aanwezig is. Pas toen hij in gesprek ging met het team hebben ze samen een opstelling gemaakt die (schijnbaar) werkt en een 3-0 overwinning op Kroatie tot gevolg.

Is het nou een toeval dat de spelers bij Ajax geen routine kennen? Wordt het teambelang niet voorop gesteld? Maak je pas een droomtransfer als je individueel bij Ajax erbovenuit springt? Of is de routine die je normaal in de jeugd leert gewoon wegens matige coaches niet goed aangeleerd?
pi_57582464
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tactisch faalt hij enorm.. die tweede wissel gister was echt het top punt van dit weekend weer. Verder vind ik het team uiterst zwak zoals ik al eerder heb aangegeven. Spelers weten niet wat ze moeten doen. Daarom zitten er ook geen automatismes in.

En dan noem ik weer het voorbeeld huntelaar die in de bal komt.. dan hoor je als middenvelder of als rechter linker spits de diepte in te gaan en de derde man hoort zich al vrij te lopen zodat huntelaar die bal daarom af kan spelen als TWEEDE optie .. wat er nu gebeurd is huntelaar loopt in de bal het veld wordt kleiner en je bent makkelijker te verdedigen. Loopt er iemand weg dan maak je het veld groter en de organisatie achterin bij de tegenstander is even zoek.
pi_57582660
http://ajax.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=250#pool

Niet gek, al had ik het liever fout gehad....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 24 maart 2008 @ 18:51:16 #155
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_57583932

Deze foto geeft mij nogal een nare smaak in de mond.

Het enige dat er met die actie over Picornie herdacht wordt is de misselijkmakend ver doorgevoerde haat tegen de aanhangers van een andere voetbalclub. Als hij precies elf jaar geleden door een verkeersongeluk was omgekomen was er nooit een actie van dusdanige omvang gehouden. Hoe weinig recht kan je doen aan iemands leven door zijn hele persoon te degraderen tot een symbool van martelaarschap voor zoiets kneuterigs als een voetbalclub?
"Carlo, we zullen je nooit vergeten" betekent niets anders dan "Carlo, we zullen nooit vergeten wie je vermoord hebben." Elk schaap kan zien dat dat de achterliggende boodschap is. En toch houdt iedereen in dat vak als makke lammetjes dat zwarte vel boven hun kop. Omdat ze daadwerkelijk achter die bekrompen boodschap staan of omdat ze bang zijn voor de reacties van de harde kern als ze het niet doen? Die laatste zijn nog wel het ergste. Met dat soort volk gebeuren enge dingen...
pi_57583951
Cyberia, film staat gewoon op Ajaxpride.nl hoor.

http://www.zuidh.nl/films-2007/Twente-Ajax.wmv
pi_57583994
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Cruoninga het volgende:
[ afbeelding ]

Het enige dat er met die actie over Picornie herdacht wordt is de misselijkmakend ver doorgevoerde haat tegen de aanhangers van een andere voetbalclub. Als hij precies elf jaar geleden door een verkeersongeluk was omgekomen was er nooit een actie van dusdanige omvang gehouden. Hoe weinig recht kan je doen aan iemands leven door zijn hele persoon te degraderen tot een symbool van martelaarschap voor zoiets kneuterigs als een voetbalclub?
"Carlo, we zullen je nooit vergeten" betekent niets anders dan "Carlo, we zullen nooit vergeten wie je vermoord hebben." Elk schaap kan zien dat dat de achterliggende boodschap is. En toch houdt iedereen in dat vak als makke lammetjes dat zwarte vel boven hun kop. Omdat ze daadwerkelijk achter die bekrompen boodschap staan of omdat ze bang zijn voor de reacties van de harde kern als ze het niet doen? Die laatste zijn nog wel het ergste. Met dat soort volk gebeuren enge dingen...
Jij snapt er écht helemaal geen ene moer van he. Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.
pi_57584030
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Cruoninga het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het sowieso debiel dat iemand die thuis kinderen heeft zitten op afspraak gaat vechten in een weiland. Nog debieler vind ik de mensen die zo'n debiel na 11 jaar nog steeds herdenken. Dan heb je echt een dikke plaat voor je kop.
  maandag 24 maart 2008 @ 18:57:32 #159
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_57584062
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Jij snapt er écht helemaal geen ene moer van he. Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.
Als je er niet op in wil gaan had je niets moeten posten. Zonder argumenten blijft mijn mening gewoon staan.
pi_57584107
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:57 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Als je er niet op in wil gaan had je niets moeten posten. Zonder argumenten blijft mijn mening gewoon staan.
Ik had inderdaad ook niets moeten posten.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:02:31 #161
45511 TimmyAsd
pi_57584166
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij heeft toch ergens wel een punt. Een echt slimme kerel zal het, zeker met een familie die hij achterlaat, niet zijn geweest...

En het is meer de haat tegen feyenoord dan de liefde voor die gozer..
pi_57584170
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zou jij mee doen met zo'n actie voor Picorni? Ik snap wel dat dat als een vak waar je in zit zo'n actie houd je ook mee doet. Maar wat is de achterliggende gedachte van die actie? Je wilt toch niet zeggen dat je medeleven met zo'n debiel als Picorni hebt of wel?
  maandag 24 maart 2008 @ 19:03:30 #163
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57584185
quote:
Op maandag 24 maart 2008 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso debiel dat iemand die thuis kinderen heeft zitten op afspraak gaat vechten in een weiland. Nog debieler vind ik de mensen die zo'n debiel na 11 jaar nog steeds herdenken. Dan heb je echt een dikke plaat voor je kop.
Gebeurt dit bij Feyenoord dan zullen er van dezelfde acties gebeuren.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 24 maart 2008 @ 19:04:50 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_57584212
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:02 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En het is meer de haat tegen feyenoord dan de liefde voor die gozer..
Voor mij allebei niet, en ik stond ook onder dat doek. Je kan ook gewoon respect hebben voor een overledene, zeker als het iemand is waarvan z'n maten week in week uit nog naar onze club gaan.

Één doel heeft die actie zeker niet, en dat is nu die hele discussie weer op gaan rakelen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_57584261
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:03 schreef stefmans het volgende:

[..]

Gebeurt dit bij Feyenoord dan zullen er van dezelfde acties gebeuren.
Ik zou niet diegene zijn die zo'n actie zou bedenken. Ik snap wel als een heel vak mee doet aan die actie dat jij ook mee doet. Maar volgens HeinekenAFCA snappen wij er geen ene moer van. Ik zou wel eens weten wat zijn gedachte bij zo'n actie is.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:08:03 #166
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57584286
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zou niet diegene zijn die zo'n actie zou bedenken. Ik snap wel als een heel vak mee doet aan die actie dat jij ook mee doet. Maar volgens HeinekenAFCA snappen wij er geen ene moer van. Ik zou wel eens weten wat zijn gedachte bij zo'n actie is.
En dat klopt voor 100%
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_57584303
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor mij allebei niet, en ik stond ook onder dat doek. Je kan ook gewoon respect hebben voor een debiel die kinderen en een vrouw thuis had zitten en met zijn volle verstand ging vechten in een weiland, zeker als het iemand is waarvan z'n maten week in week uit nog naar onze club gaan.
pi_57584444
Ik snap best dat er vrienden van hem zijn die dat willen herdenken maar met die hele actie was het voetbal en Ajax zeker niet gebaat.. om in een weiland te gaan knokken. Maar ja iedere situatie heeft 2 kanten en wij als outsiders kennen e rmaar 1 van in onze beleving en dat is dat we het dom vinden om in een weiland te gaan knokken omdat iemand anders voor een andere club is.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:15:54 #169
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_57584455
Hang even niet de kleuter uit D-K. Sommige mensen hebben alles over voor hun club.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  maandag 24 maart 2008 @ 19:16:07 #170
68638 Zwansen
pi_57584462
Misschien is het wel goed om eens stil te staan waartoe die blinde haat toe kan leiden.

Of je nu voor Ajax, Feyenoord, PSV of weet ik het bent, zoiets alleen kan nooit de reden zijn om iemand pijn te willen doen. En als je dat wel hebt, leef je nog in de middeleeuwen...
pi_57584524
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor mij allebei niet, en ik stond ook onder dat doek. Je kan ook gewoon respect hebben voor een overledene, zeker als het iemand is waarvan z'n maten week in week uit nog naar onze club gaan.

Één doel heeft die actie zeker niet, en dat is nu die hele discussie weer op gaan rakelen.
Zo is het maar net.
pi_57584589
D-K, als aanhanger van de club die verantwoordelijk zijn voor zijn dood zou ik er helemaal niet over gaan zeuren.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57584775
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
D-K, als aanhanger van de club die verantwoordelijk zijn voor zijn dood zou ik er helemaal niet over gaan zeuren.
Dat is dan ook het enige wat ik gemeen heb met die sukkels
pi_57584801
Snap niet waar moeilijk over gedaan wordt.. is toch een mooi eerbetoon aan iemand die door zinloos geweld om het leven is gekomen? Natuurlijk was het niet slim.. en hoef je het niet te begrijpen waarom er die dag afgesproken gevochten werd.. maar hij koos er toch niet voor om doodgeslagen te worden?

Al met al.. het is wederom een kutseizoen
pi_57584940
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enige wat ik gemeen heb met die sukkels
Maar wel zo'n onderschrift
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 24 maart 2008 @ 19:39:58 #176
68638 Zwansen
pi_57584959
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
De club die verantwoordelijk is? Volgens mij is geen enkele club hiervoor verantwoordelijk.

De verantwoordelijkheid ligt voor 100% bij hem en de mongolen die op dat moment daar ook allemaal waren.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:41:36 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57584988
Beetje zinloze discussie dit, eerbetoon was mooi en er zullen altijd mensen zijn die er geen respect voor hebben.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57584991
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar wel zo'n onderschrift
Die heeft niets te maken met de dood van Picorni.
pi_57585004
Waarom komen mensen van andere clubs hier over dit zeiken, heeft toch totaal geen nut?
pi_57585031
Als we de playoffs winnen dan wordt de voorbereiding straks wel weer een grote puinhoop...
pi_57585032
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]

De club die verantwoordelijk is? Volgens mij is geen enkele club hiervoor verantwoordelijk.

De verantwoordelijkheid ligt voor 100% bij hem en de mongolen die op dat moment daar ook allemaal waren.
Zette het een beetje verkeerd neer Bedoelde de supporters van die misselijkmakende club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57585037
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Die heeft niets te maken met de dood van Picorni.
You'll never walk alone, je loopt nooit alleen.

Joden lopen altijd weg, slaat dan toch wel op Picornie?

Sowieso, 020 in je naam zetten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 24 maart 2008 @ 19:45:24 #183
45511 TimmyAsd
pi_57585076
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef Radegast het volgende:
Als we de playoffs winnen dan wordt de voorbereiding straks wel weer een grote puinhoop...
Ik heb daar absoluut geen hoop in.

Misschien is het maar een keer goed ook
  maandag 24 maart 2008 @ 19:47:55 #184
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57585127
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef Radegast het volgende:
Beter winnen we play-offs wel gewoon, voorronde CL moeten we toch wel een keer kunnen overleven?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 24 maart 2008 @ 19:48:58 #185
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57585153
quote:

[..]

dit weegt toch allemaal niet op tegen die knvb finale tegen utrecht
strafschop van machlas tegen Feyenoord vergeten ?
strafschop in doetinchem mee, waar niks gebeurde, niet bepaald voor de stand maar goed

zovaak heeft ajax gewoon de scheids mee, nu zit het tegen en dennis komt met zijn waslijst aangezet
pi_57585164
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

You'll never walk alone, je loopt nooit alleen.

Joden lopen altijd weg, slaat dan toch wel op Picornie?
Dit slaat op dat... Dat slaat op dit... Dit slaat weer op dat
pi_57585172
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik heb daar absoluut geen hoop in.

Misschien is het maar een keer goed ook
Ik ook niet. Feyenoord is nog wel te doen, NAC en met name Groningen ook, maar ik denk dat die twee niet aan dezelfde playoffs mee gaan doen. Twente en Heerenveen wordt gewoon heel erg lastig voor dit team.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57585233
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

strafschop in doetinchem mee, waar niks gebeurde, niet bepaald voor de stand maar goed

zovaak heeft ajax gewoon de scheids mee, nu zit het tegen en dennis komt met zijn waslijst aangezet
Altijd dat gelul over die bekerfinale tegen Utrecht. Die hele flutbeker kan me gestolen worden. Dit seizoen zit het niet mee wat scheidsrechters betreft. Neemt niet weg dat Ajax gewoon vrijwel het hele seizoen al heel slecht speelt en het absoluut niet verdient om kampioen te worden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57585249
quote:

[..]

Als je boys zijn witte spul uit je ogen zou wrijven had je ook gezien waarop ik reageerde

Op iemand die aangeeft dat Ajax áltijd maar de scheids met zich mee heeft. Dat is gewoon bullshit, dat jij met dingen uit andere seizoenen komt aanzetten zegt misschien wel genoeg.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57585267
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit slaat op dat... Dat slaat op dit... Dit slaat weer op dat
Waarom denk je dat je vriendjes dat zingen? Juist ja, ivm Picornie. Kom jij der even tof mee doen op een forum en tegelijkertijd wel schijnheilig zitten te doen dat je het veroordeeld
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57585288
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:52 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Altijd dat gelul over die bekerfinale tegen Utrecht. Die hele flutbeker kan me gestolen worden. Dit seizoen zit het niet mee wat scheidsrechters betreft. Neemt niet weg dat Ajax gewoon vrijwel het hele seizoen al heel slecht speelt en het absoluut niet verdient om kampioen te worden.
Inderdaad, er is ook volgens mij niemand die zegt dat we het hele seizoen de scheidsrechters tegen hebben. Wat ik liet zien was het tegenovergestelde van wat zo'n mafkees beweerde (KNJB)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57585302
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je vriendjes dat zingen? Juist ja, ivm Picornie. Kom jij der even tof mee doen op een forum en tegelijkertijd wel schijnheilig zitten te doen dat je het veroordeeld
Ga jij mij nou even vertellen wat mijn gedachtes zijn achter mijn onderschrift?
pi_57585328
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ga jij mij nou even vertellen wat mijn gedachtes zijn achter mijn onderschrift?
Nou, hier is je kans: Vertel het ons...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 24 maart 2008 @ 20:06:35 #194
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57585504
quote:

[..]

Die belachelijke pingel voor FC Utrecht tijdens dezelfde bekerfinale voor het gemak maar ff vergeten?

Zo kan je door blijven gaan. Elke club heeft last van arbitrale dwalingen, of je nou Ajax, Feyenoord of Groningen bent.......
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57585528
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nou, hier is je kans: Vertel het ons...
Je had commentaar op mijn onderschrift. Laat ik maar geen commentaar geven op je "Vak-S Dood" foto op je hyves
pi_57585668
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Inderdaad, er is ook volgens mij niemand die zegt dat we het hele seizoen de scheidsrechters tegen hebben. Wat ik liet zien was het tegenovergestelde van wat zo'n mafkees beweerde (KNJB)
Dank je wel voor het compliment, je weet echter zelf ook wel dat ik mijn post gericht heb tegen een ander bepaald iemand. Daarmee nam ik de andere calimero's mee in mijn verhaal. Echter heb je mij niet horen spreken dat alle Ajacieden calimero's zijn en de KNVB zich altijd zo opstelt als een KNJB. In die post was het tegen die persoon bedoeld, om te laten zien aan hem hoe kinderachtig zijn relaas was.
Dus loop mijn woorden niet te verdraaien.
  maandag 24 maart 2008 @ 20:15:36 #197
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57585743
Kunnen we het nergens anders over hebben?
pi_57585757
Die reactie van Davids op 40 seconde
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57585760
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je had commentaar op mijn onderschrift. Laat ik maar geen commentaar geven op je "Vak-S Dood" foto op je hyves
Iedereen mag weten hoor dat ik een hekel aan je club heb. Ik heb hem hier ook wel eens neergezet, maar ik ga niet stoer doen over veldslagen waar doden bij gevallen zijn waar ik zelf niet eens bij ben geweest..

Vertel nog even wat je sig dan wel mag betekenen, je ontwijkt mijn vraag.

Sowieso, mijn hyve gaan zoeken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57585762
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:06 schreef StarGazer het volgende:

[..]
Zo kan je door blijven gaan. Elke club heeft last van arbitrale dwalingen, of je nou Ajax, Feyenoord of Groningen bent.......
Precies. Alleen de momenten dat je hem mee hebt ben je snel weer vergeten. De momenten dat je hem tegen hebt blijven langer hangen door de emotie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')