in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch rollen ze Groningen gewoon even met 3-0 op.
Wordt eens tijd voor een totale omgooi binnen Ajax. Al die bagger moet weg...quote:Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Zucht, volgend jaar weer een nieuwe kans
Natuurlijk, PSV heeft altijd gelukquote:Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures.makkie
nee, want die speelden aanvallend attractief voetbalquote:Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk. Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
Toen waren we gewoon de beste hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk. Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
Amen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:
Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Ik zeg dat toch ook specifiek tegen hem. Ik heb het toch ook tegen de huilies bij Ajax, niet tegen Ajax als club of over alle supporters. Ik heb gisteren nog een aantal Ajax supporters een 'veer in de reet' gestopt omdat ze eerlijk analyseerden en NIET de fout bij de scheidsrechter alleen neerlegden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend dat scheidsrechters tegen ons fluiten (wat natuurlijk al bullshit is). We hebben ook vaak genoeg geluk gehad met scheidsrechters. Ik noem maar een bekerfinale in 2002 waar ze in utrecht nog steeds doodziek van zijn. Tuurlijk heb je de scheids wel eens tegen, maar we hebben hem ook vaak zat mee.
Dat gejank hier.
En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee.
100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:57 schreef Jasza het volgende:
Heineken heeft gewoon gelijk, we zijn gewoon kut, ons elftal zit niks in, middenveld kan niet voetballen lijkt het wel.
Ze durven niks, het is gewoon geen elftal.
Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.
Zeker zeker, al is en blijft het kut. Ik ben echt benieuwd hoe Marco van Basten deze puinhoop gaat "managen".quote:Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.
Nee daar hou ik totaal niet vanquote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
Juist.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
Eens met de mening over dat scheidsrechtersgezeik. En ook gedeeltelijk dat een aantal spelers tekort schieten. Maar ik vind de keuzes van Koster ook niet bepaald denderend hoor. Tegen PSV had ie alles of niet moeten spelen en zeker niet met KJH als soort van schaduwspits.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.
Komt me bekend voorquote:Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Nashje het volgende:
Goed tussenseizoen dit. Volgend jaar écht knallen.
Mijn mening over Koster is toch al een tijdje duidelijk? Al bij zijn aanstelling zag ik het niet in hem zitten. Kijk het Koster topic er maar op na.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Eens met de mening over dat scheidsrechtersgezeik. En ook gedeeltelijk dat een aantal spelers tekort schieten. Maar ik vind de keuzes van Koster ook niet bepaald denderend hoor. Tegen PSV had ie alles of niet moeten spelen en zeker niet met KJH als soort van schaduwspits.
En gister was het spel helemaal drama, maar dan haalt ie er Davids weer uit in de rust en dat is en blijft er toch een die in zulke situaties de mannen nog wel op scherp kan zetten.
quote:'Aan angsthazen en grijze muizen geen gebrek'
24/03/2008 13:00
Er zijn van die spelers voor wie je speciaal de gang naar het stadion maakt, van wie je hoopt dat ze wekelijks het blinde vertrouwen van hun trainer krijgen. Voetballers die drijven op hun techniek en instinct, zonder de beknellende uitwerking van een keurslijf. Luis Suárez is er zo eentje, of Ismail Aissati, of Leonardo. Geef ze de bal en ze doen er iets spannends mee.
Er zijn van die trainers die niet goed weten wat ze met de grillen van hun meest avontuurlijke spelers aanmoeten. Ze dokteren iedere wedstrijd een uitgekiend strijdplan uit, murmelen iets over omschakelmomenten en de kracht van de tegenstander, nestelen zich met samengeknepen billen op de bank en laten zich daar meer dan eens vergezellen door de attractiefste spelers die ons land rijk is. Veiligheid boven alles.
Uitgerekend bij de traditionele topclubs viert het conservatisme de laatste weken hoogtij. Nu de competitie haar kookpunt nadert, verspreidt de geur van angstzweet zich in de trainerskamers van PSV, Ajax en Feyenoord. Bij dappere subtoppers als SC Heerenveen en FC Utrecht hebben ze daar geen last van. Daar wordt gevoetbald om te scoren, te winnen, te vermaken.
Het wisselbeleid geeft soms een perfecte blauwdruk van de huidige gang van zaken in de Eredivisie. Bij FC Groningen- SC Heerenveen wilde trainer Gertjan Verbeek geen genoegen nemen met een punt, hij bracht een kwartier voor tijd de jeugdige aanvaller Paolo Henrique in voor verdediger Gianni Zuiverloon. Twaalf minuten later stelde Henrique zijn aanvalspartner Miralem Sulejmani in staat het enige doelpunt van de wedstrijd te maken. Twee dagen later bewandelde PSV-trainer Sef Vergoossen de omgekeerde weg. Met defensieve wissels probeerde de interim-trainer een minieme zege op Roda JC veilig te stellen. In de slotfase straften de Limburgers de behoudzucht van Vergoossen af met de dikverdiende gelijkmaker. PSV eindigde het duel zonder spits, rasvoetballer Aissati mocht één minuut meedoen. Zo'n beetje zijn gemiddelde, dit seizoen.
Bij Ajax is creativiteit de laatste weken ook al geen aanbeveling voor een speler. De Amsterdamse ploeg scoort nog altijd meer dan welke club ook in Nederland, maar het spel wordt er niet aantrekkelijker op. De onvoorspelbare Kenneth Perez moet het steeds vaker afleggen tegen de degelijkheid van Siem de Jong, Luis Suárez had vóór de wedstrijd tegen Willem II vier reservebeurten bijgeschreven en Leonardo mag al blij zijn met een plek op de bank. De huidige linkeraanvaller van Ajax, Urby Emanuelson, begon het seizoen als linksback. Zekerheid boven alles in de slotfase van de competitie, ook bij Ajax' interim-coach Adrie Koster.
Bij Feyenoord zijn ze daar inmiddels aan gewend geraakt, dit seizoen. Trainer Bert van Marwijk (foto) heeft op papier een selectie waarmee hij opwindend voetbal zou kunnen spelen, gebaseerd op eigen kracht. De realiteit is anders, saaier vooral. Risico's worden uitgebannen, degelijkheid boven alles. Het is geen toeval dat FC Utrecht exact evenveel doelpunten heeft gemaakt als Feyenoord. Willem van Hanegem heeft in zijn selectie beduidend minder kwaliteit tot zijn beschikking, maar durft zijn nek uit te steken met een speelwijze die tot de verbeelding spreekt. Van Hanegem laat FC Utrecht druk zetten en aanvallen, vanaf de flanken en over de as van het veld. Zoals zijn collega Verbeek dat bij SC Heerenveen doet. Het levert de Friezen niet alleen sympathie op, maar ook een stortvloed aan doelpunten. Tot dusverre maakte SC Heerenveen achttien goals meer dan Feyenoord en veertien meer dan PSV. En dat biedt hoop, in een tijd waarin angsthazen en grijze muizen de overhand beginnen te krijgen.
Het gaat er niet om of we de scheids mee of tegen hebben. Het gaat er om dat Ajax ook moet kunnen winnen als de scheids een bepaalde invloed heeft.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef MaxC het volgende:
We hebben dit seizoen gewoon vaker de scheids tegengehad, dat heb je soms maar volgend seizoen hebben we het misschien mee. 't is niet andersGewoon pech
En toch kan het net beslissend zijn...zie WillemII - PSV en wij gister, anders stonden we bijna gelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of we de scheids mee of tegen hebben. Het gaat er om dat Ajax ook moet kunnen winnen als de scheids een bepaalde invloed heeft.
We zijn gewoon te slecht.
Ja maar er zullen dit seizoen ongetwijfeld momenten zijn geweest waar we als Ajax wel voordeel hebben gehad. Ik vind het er niet toe doen, je kampioen wil worden moet je niet afhankelijk willen zijn van 1of 2 goede of niet goede beslissingen.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En toch kan het net beslissend zijn...zie WillemII - PSV en wij gister, anders stonden we bijna gelijk.
Dat is nu juist het hele punt. Het kan beslissend zijn, maar als je er gewoon voor zorgt dat dat het niet is, is er niks aan de hand en win je.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En toch kan het net beslissend zijn...zie WillemII - PSV en wij gister, anders stonden we bijna gelijk.
Idd. Nu al die Feyenoorders klagen over de scheids. Sorry, maar als je tegen Sparta dat als reden wilt geven... Daar hoor je gewoon met 0-4 te winnen en met een slechte scheids wordt het alsnog 1-3 ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of we de scheids mee of tegen hebben. Het gaat er om dat Ajax ook moet kunnen winnen als de scheids een bepaalde invloed heeft.
We zijn gewoon te slecht.
Ah gossie met een salaris van rond de 1.000.000 op jaarbasis zou ik het snel kunnen vergeten.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me pijn om die aangeslagen blikken van Huntelaar en Heitinga (meest waardevolle spelers aan Ajax kant dit seizoen) na gisteren in iedere interview zo aan te zien. Van hun kon je iedere wedstrijd wel verwachten dat ze alles gaven en na het einde van dit seizoen staan ze gewoon weer met lege handen. Dat ze vertrekken is nu vrijwel zeker maar dat deze Europese topwaardige spelers dat doen zonder ook maar iets te hebben gewonnen, is toch vreselijk zuur. Het knaagde ook al aan me toen Sneijder vertrok...
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Het doet me pijn om die aangeslagen blikken van Huntelaar en Heitinga (meest waardevolle spelers aan Ajax kant dit seizoen) na gisteren in iedere interview zo aan te zien. Van hun kon je iedere wedstrijd wel verwachten dat ze alles gaven en na het einde van dit seizoen staan ze gewoon weer met lege handen. Dat ze vertrekken is nu vrijwel zeker maar dat deze Europese topwaardige spelers dat doen zonder ook maar iets te hebben gewonnen, is toch vreselijk zuur. Het knaagde ook al aan me toen Sneijder vertrok...
ik denk dat ze het anders wel heel erg vinden dat ze nu een premie mislopenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ah gossie met een salaris van rond de 1.000.000 op jaarbasis zou ik het snel kunnen vergeten.
De fans staan natuurlijk voorop, maar deze spelers hadden zich op toch zoveel meer verheugd. Ik heb altijd liever dat ze de club met een bevredigend en sportief gevoel verlaten. Herinneringen waar ze over een aantal jaren op terug kunnen kijken. Maar goed de successen blijven nu voor de 4e keer op rij uitquote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ah gossie met een salaris van rond de 1.000.000 op jaarbasis zou ik het snel kunnen vergeten.
Maar het ergste is voor al die fans die ajax telt (wij)
Denk dat Sjonnie minder in geld denkt dan jullie denken, die kan dit niet nog een jaar aan om met zulke kneuzen rond te lopen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Maar het ergste is voor al die fans die ajax telt (wij)
Staat de video van gisteren online Jasza?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk dat Sjonnie minder in geld denkt dan jullie denken, die kan dit niet nog een jaar aan om met zulke kneuzen rond te lopen.
Denk dat Klaas dat ook gaat bedenken de komende tijd.
www.ajaxpride.nl gewoon ff kijken hequote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Staat de video van gisteren online Jasza?
Offcoursequote:
Nou kijk ik echter bij ''Films'' maar zie ik niks staanquote:Vandaag hebben we dus echt het kampioenschap verspeeld, 2-1 achter en niet eens zelf gescoord. Foto's en de film van deze top wedstrijd twente-Ajax staan online.
Ik denk dat het afhangt van hoeveel Madrid voor hem wil neerleggen.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:05 schreef Wooldoor het volgende:
De enige reden waarom Huntelaar nog zou willen blijven zou van Basten moeten zijn. Alhoewel ik denk dat hij ook weg is aan het eind van het seizoen. En dan beginnen we weer op nul alleen dit keer zonder echte toppers.
Tactisch faalt hij enorm.. die tweede wissel gister was echt het top punt van dit weekend weer. Verder vind ik het team uiterst zwak zoals ik al eerder heb aangegeven. Spelers weten niet wat ze moeten doen. Daarom zitten er ook geen automatismes in.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij snapt er écht helemaal geen ene moer van he. Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Cruoninga het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto geeft mij nogal een nare smaak in de mond.
Het enige dat er met die actie over Picornie herdacht wordt is de misselijkmakend ver doorgevoerde haat tegen de aanhangers van een andere voetbalclub. Als hij precies elf jaar geleden door een verkeersongeluk was omgekomen was er nooit een actie van dusdanige omvang gehouden. Hoe weinig recht kan je doen aan iemands leven door zijn hele persoon te degraderen tot een symbool van martelaarschap voor zoiets kneuterigs als een voetbalclub?
"Carlo, we zullen je nooit vergeten" betekent niets anders dan "Carlo, we zullen nooit vergeten wie je vermoord hebben." Elk schaap kan zien dat dat de achterliggende boodschap is. En toch houdt iedereen in dat vak als makke lammetjes dat zwarte vel boven hun kop. Omdat ze daadwerkelijk achter die bekrompen boodschap staan of omdat ze bang zijn voor de reacties van de harde kern als ze het niet doen? Die laatste zijn nog wel het ergste. Met dat soort volk gebeuren enge dingen...
Ik vind het sowieso debiel dat iemand die thuis kinderen heeft zitten op afspraak gaat vechten in een weiland. Nog debieler vind ik de mensen die zo'n debiel na 11 jaar nog steeds herdenken. Dan heb je echt een dikke plaat voor je kop.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Cruoninga het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto geeft mij nogal een nare smaak in de mond.
Het enige dat er met die actie over Picornie herdacht wordt is de misselijkmakend ver doorgevoerde haat tegen de aanhangers van een andere voetbalclub. Als hij precies elf jaar geleden door een verkeersongeluk was omgekomen was er nooit een actie van dusdanige omvang gehouden. Hoe weinig recht kan je doen aan iemands leven door zijn hele persoon te degraderen tot een symbool van martelaarschap voor zoiets kneuterigs als een voetbalclub?
"Carlo, we zullen je nooit vergeten" betekent niets anders dan "Carlo, we zullen nooit vergeten wie je vermoord hebben." Elk schaap kan zien dat dat de achterliggende boodschap is. En toch houdt iedereen in dat vak als makke lammetjes dat zwarte vel boven hun kop. Omdat ze daadwerkelijk achter die bekrompen boodschap staan of omdat ze bang zijn voor de reacties van de harde kern als ze het niet doen? Die laatste zijn nog wel het ergste. Met dat soort volk gebeuren enge dingen...
Als je er niet op in wil gaan had je niets moeten posten. Zonder argumenten blijft mijn mening gewoon staan.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt er écht helemaal geen ene moer van he. Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.
Ik had inderdaad ook niets moeten posten.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:57 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als je er niet op in wil gaan had je niets moeten posten. Zonder argumenten blijft mijn mening gewoon staan.
Hij heeft toch ergens wel een punt. Een echt slimme kerel zal het, zeker met een familie die hij achterlaat, niet zijn geweest...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook niets moeten posten.
Zou jij mee doen met zo'n actie voor Picorni? Ik snap wel dat dat als een vak waar je in zit zo'n actie houd je ook mee doet. Maar wat is de achterliggende gedachte van die actie? Je wilt toch niet zeggen dat je medeleven met zo'n debiel als Picorni hebt of wel?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ook niets moeten posten.
Gebeurt dit bij Feyenoord dan zullen er van dezelfde acties gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso debiel dat iemand die thuis kinderen heeft zitten op afspraak gaat vechten in een weiland. Nog debieler vind ik de mensen die zo'n debiel na 11 jaar nog steeds herdenken. Dan heb je echt een dikke plaat voor je kop.
Voor mij allebei niet, en ik stond ook onder dat doek. Je kan ook gewoon respect hebben voor een overledene, zeker als het iemand is waarvan z'n maten week in week uit nog naar onze club gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En het is meer de haat tegen feyenoord dan de liefde voor die gozer..
Ik zou niet diegene zijn die zo'n actie zou bedenken. Ik snap wel als een heel vak mee doet aan die actie dat jij ook mee doet. Maar volgens HeinekenAFCA snappen wij er geen ene moer van. Ik zou wel eens weten wat zijn gedachte bij zo'n actie is.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gebeurt dit bij Feyenoord dan zullen er van dezelfde acties gebeuren.
En dat klopt voor 100%quote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou niet diegene zijn die zo'n actie zou bedenken. Ik snap wel als een heel vak mee doet aan die actie dat jij ook mee doet. Maar volgens HeinekenAFCA snappen wij er geen ene moer van. Ik zou wel eens weten wat zijn gedachte bij zo'n actie is.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor mij allebei niet, en ik stond ook onder dat doek. Je kan ook gewoon respect hebben voor een debiel die kinderen en een vrouw thuis had zitten en met zijn volle verstand ging vechten in een weiland, zeker als het iemand is waarvan z'n maten week in week uit nog naar onze club gaan.
Zo is het maar net.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor mij allebei niet, en ik stond ook onder dat doek. Je kan ook gewoon respect hebben voor een overledene, zeker als het iemand is waarvan z'n maten week in week uit nog naar onze club gaan.
Één doel heeft die actie zeker niet, en dat is nu die hele discussie weer op gaan rakelen.
Dat is dan ook het enige wat ik gemeen heb met die sukkelsquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
D-K, als aanhanger van de club die verantwoordelijk zijn voor zijn dood zou ik er helemaal niet over gaan zeuren.
Maar wel zo'n onderschriftquote:Op maandag 24 maart 2008 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige wat ik gemeen heb met die sukkels
De club die verantwoordelijk is? Volgens mij is geen enkele club hiervoor verantwoordelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef denthemen het volgende:
D-K, als aanhanger van de club die verantwoordelijk zijn voor zijn dood zou ik er helemaal niet over gaan zeuren.
Zette het een beetje verkeerd neerquote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De club die verantwoordelijk is? Volgens mij is geen enkele club hiervoor verantwoordelijk.
De verantwoordelijkheid ligt voor 100% bij hem en de mongolen die op dat moment daar ook allemaal waren.
You'll never walk alone, je loopt nooit alleen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die heeft niets te maken met de dood van Picorni.
Ik heb daar absoluut geen hoop in.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef Radegast het volgende:
Als we de playoffs winnen dan wordt de voorbereiding straks wel weer een grote puinhoop...
Beter winnen we play-offs wel gewoon, voorronde CL moeten we toch wel een keer kunnen overleven?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef Radegast het volgende:
Als we de playoffs winnen dan wordt de voorbereiding straks wel weer een grote puinhoop...
dit weegt toch allemaal niet op tegen die knvb finale tegen utrechtquote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit slaat op dat... Dat slaat op dit... Dit slaat weer op datquote:Op maandag 24 maart 2008 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
You'll never walk alone, je loopt nooit alleen.
Joden lopen altijd weg, slaat dan toch wel op Picornie?
Ik ook niet. Feyenoord is nog wel te doen, NAC en met name Groningen ook, maar ik denk dat die twee niet aan dezelfde playoffs mee gaan doen. Twente en Heerenveen wordt gewoon heel erg lastig voor dit team.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb daar absoluut geen hoop in.
Misschien is het maar een keer goed ook
Altijd dat gelul over die bekerfinale tegen Utrecht. Die hele flutbeker kan me gestolen worden. Dit seizoen zit het niet mee wat scheidsrechters betreft. Neemt niet weg dat Ajax gewoon vrijwel het hele seizoen al heel slecht speelt en het absoluut niet verdient om kampioen te worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dit weegt toch allemaal niet op tegen die knvb finale tegen utrecht
strafschop van machlas tegen Feyenoord vergeten ?
strafschop in doetinchem mee, waar niks gebeurde, niet bepaald voor de stand maar goed
zovaak heeft ajax gewoon de scheids mee, nu zit het tegen en dennis komt met zijn waslijst aangezet
Als je boys zijn witte spul uit je ogen zou wrijven had je ook gezien waarop ik reageerdequote:Op maandag 24 maart 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
strafschop in doetinchem mee, waar niks gebeurde, niet bepaald voor de stand maar goed
zovaak heeft ajax gewoon de scheids mee, nu zit het tegen en dennis komt met zijn waslijst aangezet
Waarom denk je dat je vriendjes dat zingen? Juist ja, ivm Picornie. Kom jij der even tof mee doen op een forum en tegelijkertijd wel schijnheilig zitten te doen dat je het veroordeeldquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit slaat op dat... Dat slaat op dit... Dit slaat weer op dat
Inderdaad, er is ook volgens mij niemand die zegt dat we het hele seizoen de scheidsrechters tegen hebben. Wat ik liet zien was het tegenovergestelde van wat zo'n mafkees beweerde (KNJB)quote:Op maandag 24 maart 2008 19:52 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Altijd dat gelul over die bekerfinale tegen Utrecht. Die hele flutbeker kan me gestolen worden. Dit seizoen zit het niet mee wat scheidsrechters betreft. Neemt niet weg dat Ajax gewoon vrijwel het hele seizoen al heel slecht speelt en het absoluut niet verdient om kampioen te worden.
Ga jij mij nou even vertellen wat mijn gedachtes zijn achter mijn onderschrift?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je vriendjes dat zingen? Juist ja, ivm Picornie. Kom jij der even tof mee doen op een forum en tegelijkertijd wel schijnheilig zitten te doen dat je het veroordeeld
Nou, hier is je kans: Vertel het ons...quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga jij mij nou even vertellen wat mijn gedachtes zijn achter mijn onderschrift?
Die belachelijke pingel voor FC Utrecht tijdens dezelfde bekerfinale voor het gemak maar ff vergeten?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je had commentaar op mijn onderschrift. Laat ik maar geen commentaar geven op je "Vak-S Dood" foto op je hyvesquote:Op maandag 24 maart 2008 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nou, hier is je kans: Vertel het ons...
Dank je wel voor het compliment, je weet echter zelf ook wel dat ik mijn post gericht heb tegen een ander bepaald iemand. Daarmee nam ik de andere calimero's mee in mijn verhaal. Echter heb je mij niet horen spreken dat alle Ajacieden calimero's zijn en de KNVB zich altijd zo opstelt als een KNJB. In die post was het tegen die persoon bedoeld, om te laten zien aan hem hoe kinderachtig zijn relaas was.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, er is ook volgens mij niemand die zegt dat we het hele seizoen de scheidsrechters tegen hebben. Wat ik liet zien was het tegenovergestelde van wat zo'n mafkees beweerde (KNJB)
Iedereen mag weten hoor dat ik een hekel aan je club heb. Ik heb hem hier ook wel eens neergezet, maar ik ga niet stoer doen over veldslagen waar doden bij gevallen zijn waar ik zelf niet eens bij ben geweest..quote:Op maandag 24 maart 2008 20:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je had commentaar op mijn onderschrift. Laat ik maar geen commentaar geven op je "Vak-S Dood" foto op je hyves
Precies. Alleen de momenten dat je hem mee hebt ben je snel weer vergeten. De momenten dat je hem tegen hebt blijven langer hangen door de emotie.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zo kan je door blijven gaan. Elke club heeft last van arbitrale dwalingen, of je nou Ajax, Feyenoord of Groningen bent.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |