in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Toch rollen ze Groningen gewoon even met 3-0 op.
Wordt eens tijd voor een totale omgooi binnen Ajax. Al die bagger moet weg...quote:Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Zucht, volgend jaar weer een nieuwe kans
Natuurlijk, PSV heeft altijd gelukquote:Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures.makkie
nee, want die speelden aanvallend attractief voetbalquote:Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk. Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
Toen waren we gewoon de beste hoorquote:Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk. Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
Amen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:
Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Ik zeg dat toch ook specifiek tegen hem. Ik heb het toch ook tegen de huilies bij Ajax, niet tegen Ajax als club of over alle supporters. Ik heb gisteren nog een aantal Ajax supporters een 'veer in de reet' gestopt omdat ze eerlijk analyseerden en NIET de fout bij de scheidsrechter alleen neerlegden.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:
Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend dat scheidsrechters tegen ons fluiten (wat natuurlijk al bullshit is). We hebben ook vaak genoeg geluk gehad met scheidsrechters. Ik noem maar een bekerfinale in 2002 waar ze in utrecht nog steeds doodziek van zijn. Tuurlijk heb je de scheids wel eens tegen, maar we hebben hem ook vaak zat mee.
Dat gejank hier.
En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:
[..]
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee.
100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:57 schreef Jasza het volgende:
Heineken heeft gewoon gelijk, we zijn gewoon kut, ons elftal zit niks in, middenveld kan niet voetballen lijkt het wel.
Ze durven niks, het is gewoon geen elftal.
Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.
Zeker zeker, al is en blijft het kut. Ik ben echt benieuwd hoe Marco van Basten deze puinhoop gaat "managen".quote:Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.
Nee daar hou ik totaal niet vanquote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
Juist.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
Eens met de mening over dat scheidsrechtersgezeik. En ook gedeeltelijk dat een aantal spelers tekort schieten. Maar ik vind de keuzes van Koster ook niet bepaald denderend hoor. Tegen PSV had ie alles of niet moeten spelen en zeker niet met KJH als soort van schaduwspits.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.
Komt me bekend voorquote:Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Nashje het volgende:
Goed tussenseizoen dit. Volgend jaar écht knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |