abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57577591
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:08 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Toch rollen ze Groningen gewoon even met 3-0 op.
in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures. makkie
  maandag 24 maart 2008 @ 13:19:27 #102
82589 S-Two
barba macacu
pi_57577595
Wéér een kutseizoen .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57577597
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Zucht, volgend jaar weer een nieuwe kans
Wordt eens tijd voor een totale omgooi binnen Ajax. Al die bagger moet weg...

Bakircioglu, Colin, Delorge, Krohn Dehli, Kuffour, Luque, Perez, Rommedahl, Urzaiz ( )...
pi_57577620
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

in eigen stadion, met Groningen uit vorm en zwaar gehavend door blessures. makkie
Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk . Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
  maandag 24 maart 2008 @ 13:22:16 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_57577653
Ik heb niet eens gekeken gisteren, ik heb wel wat beters te doen dan deze laffe zakken te zien aankloten.

Na vorige week was het allang voorbij, en dit geeft nog maar eens extra aan dat het ze geen moer kan schelen of ze kampioen worden of niet. De goeien zitten allang in het buitenland met hun hoofd en de mindere goden kijken op hun salarisstrookje en vinden het ook allang best, die verdienen evengoed zat voor de rest van je leven.

Ajax, al jaren sportief morsdood, maar het bestuur vermaakt zich wel op de borrels .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_57577717
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Natuurlijk, PSV heeft altijd geluk . Zou een Ajacied dit in de tijd van 95/96 ook gezegd hebben?
nee, want die speelden aanvallend attractief voetbal

edit: verkeerd gelezen geloof ik . maar goed, ik zeg dan ook niet dat psv geluk heeft. had het alleen over die ene wedstrijd... dat dat geen grootse prestatie was.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:59:55 #107
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57578329
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:20 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Toen waren we gewoon de beste hoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 24 maart 2008 @ 14:19:43 #108
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57578648
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:

Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt

Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Amen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57578760

volgend jaar 'gewoon' kampioen
pi_57578831
Op naar Heerenveen. Heb er zin in .
pi_57578847
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:

Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt

Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Ik zeg dat toch ook specifiek tegen hem. Ik heb het toch ook tegen de huilies bij Ajax, niet tegen Ajax als club of over alle supporters. Ik heb gisteren nog een aantal Ajax supporters een 'veer in de reet' gestopt omdat ze eerlijk analyseerden en NIET de fout bij de scheidsrechter alleen neerlegden.
Dit Ajax is gewoon slap en daarvoor kregen de eerlijke supporters van mij alle credits om zoiets toe te geven.

Voel je niet gelijk aangevallen, zie mijn eerdere posts. Echter zo'n debiele post waarop ik refereer naar de KNJB, zoiets kon ik niet laten, aangezien die post toch echt belachelijk is. Een of andere huilie die beweerd dat de KNVB het kampioenschap van PSV elk jaar weer koopt.....trieste opmerking.

Elke club heeft last van scheidsrechters die, soms terecht, dingen niet goed kunnen inschatten. En ik vind het altijd ontzettend triest dat na een verlies er her en der topics worden geopend om scheidsrechters af te zeiken of zelfs de KNVB betichten van omkoop,etc.

Case closed wat mij betreft.
pi_57578898
Lekker boeiend dat scheidsrechters tegen ons fluiten (wat natuurlijk al bullshit is ). We hebben ook vaak genoeg geluk gehad met scheidsrechters. Ik noem maar een bekerfinale in 2002 waar ze in utrecht nog steeds doodziek van zijn. Tuurlijk heb je de scheids wel eens tegen, maar we hebben hem ook vaak zat mee.

Dat gejank hier .
pi_57578981
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend dat scheidsrechters tegen ons fluiten (wat natuurlijk al bullshit is ). We hebben ook vaak genoeg geluk gehad met scheidsrechters. Ik noem maar een bekerfinale in 2002 waar ze in utrecht nog steeds doodziek van zijn. Tuurlijk heb je de scheids wel eens tegen, maar we hebben hem ook vaak zat mee.

Dat gejank hier .
ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
pi_57579066
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:

[..]

ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee. Maar dat doet er niet toe want als je van penaltys oid een kampioensschap af moet laten hangen dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.
En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.
pi_57579069
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:37 schreef toma het volgende:

[..]

ben het niet met je eens. Ajax krijgt de laatste jaren al weinig cruciale beslissingen meer mee.
meen je dat nou? Heb je dan ook geteld hoevaak er voordeel is getrokken uit schwalbes en overtredingen?
pi_57579308
Heineken heeft gewoon gelijk, we zijn gewoon kut, ons elftal zit niks in, middenveld kan niet voetballen lijkt het wel.

Ze durven niks, het is gewoon geen elftal.
  maandag 24 maart 2008 @ 14:59:14 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57579348
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:57 schreef Jasza het volgende:
Heineken heeft gewoon gelijk, we zijn gewoon kut, ons elftal zit niks in, middenveld kan niet voetballen lijkt het wel.

Ze durven niks, het is gewoon geen elftal.
100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57579409
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

100% hoor, alleen over die feiten waar denthemen en toma over praten kan ik me ook bij aansluiten. Alleen al fluit de scheids nog zo slecht, die drie punten moeten gewoon naar Amsterdam, en dat gebeurt de laatste tijd niet.
Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:06:29 #119
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57579467
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Tuurlijk zal Denthemen vast wel gelijk hebben met de punten die hij noemt. Maar als je echt eerlijk wilt zijn, moet je ook kijken naar de keren dat wij geholpen zijn door de scheidsrechter. En dat zal ongetwijfeld ook wel eens gebeurd zijn.
Zeker zeker, al is en blijft het kut. Ik ben echt benieuwd hoe Marco van Basten deze puinhoop gaat "managen".
pi_57579482
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
  maandag 24 maart 2008 @ 15:08:49 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57579509
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Je ziet overal blunders van scheidsrechters, niet alleen in het nadeel van Ajax, dus niet zo calimero doen dat wij het altijd tegenkrijgen.
Nee daar hou ik totaal niet van . Dit seizoen is het gewoon weer kut.
pi_57579583
Goed tussenseizoen dit. Volgend jaar écht knallen.
pi_57579621
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Juist.
pi_57579644
quote:
Op maandag 24 maart 2008 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En ik vind dat we met dit soort gejank teveel op onze Eindhovense vrienden gaan lijken. Wij zijn niet goed genoeg, dat is het probleem.
Eens met de mening over dat scheidsrechtersgezeik. En ook gedeeltelijk dat een aantal spelers tekort schieten. Maar ik vind de keuzes van Koster ook niet bepaald denderend hoor. Tegen PSV had ie alles of niet moeten spelen en zeker niet met KJH als soort van schaduwspits.

En gister was het spel helemaal drama, maar dan haalt ie er Davids weer uit in de rust en dat is en blijft er toch een die in zulke situaties de mannen nog wel op scherp kan zetten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_57579687
quote:
Op maandag 24 maart 2008 15:12 schreef Nashje het volgende:
Goed tussenseizoen dit. Volgend jaar écht knallen.
Komt me bekend voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')