abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57571191
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef toma het volgende:

[..]

vind dat Vermaelen het niet veel minder doet hoor. Maar de klasse van Grygera kwam niet helemaal naar boven bij Ajax.
Net zoals Escude
pi_57571194
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef toma het volgende:

[..]

vind dat Vermaelen het niet veel minder doet hoor. Maar de klasse van Grygera kwam niet helemaal naar boven bij Ajax.
pi_57571214
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik dacht misschien verzacht het de pijn als andere mensen het ook toegeven
dacht iedereen opzich maar zo
ipv die boschwachter van vanmiddag
wat een kneusje.
pi_57571224
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Net zoals Escude
juist. Maar die vind ik ook niet zo goed als Grygera.
pi_57571335
ajax ajax ajax
pi_57572429
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57573984
Zo lang de bezem niet radicaal door de KNVB-geledingen gaat en Kessler en Jaap Uilenberg het voor het zeggen hebben, kun je de competitie gerust niet meer houden, want de heren zorgen er wel voor, dat Philips gewoon kampioen wordt.
Hoezo, dat PSV niet bevoordeelt wordt.
Er is maar een woord voor de structurele zg. blunders van de arbiters; C O R R U P T.
Sportieve inbreng
pi_57574517
quote:
Op maandag 24 maart 2008 07:53 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zo lang de bezem niet radicaal door de KNVB-geledingen gaat en Kessler en Jaap Uilenberg het voor het zeggen hebben, kun je de competitie gerust niet meer houden, want de heren zorgen er wel voor, dat Philips gewoon kampioen wordt.
Er is maar een woord voor de structurele zg. blunders van de arbiters; C O R R U P T.
Overal in Nederland heet het de KNJB en de huilies bij Ajax menen dat ze groot onrecht wordt aangedaan. Jullie zijn gewoon slappe hap en verdienen de titel niet.
pi_57574657
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:

[..]
Een hoop kunnen het niet aan maar er zitten ook jongens tussen die uit kunnen groeien. Dat moet geen basis zijn maar kan je er wel omheen gebruiken. Verder denk ik dat je zo pienter moet zijn om je spel af te stemmen op je beste voetballers.

Nu kijk je er naar maar wat is je doel? Wie wil je bereiken met je voetbal zodat die het af kan maken? Hoe wil je het afmaken? Wat als die gedekt staat wie komt er dan los? Patronen.. wie gaat naar de eerste wie naar de tweede bij een aanval ove de flanken? En wie komt rand 16 voor de afvallende bal? Als huntelaar zich aanbiedt wie loopt dan in de diepte? Als huntelaar de zijkanten op zoekt wie trekt dan het gat in in het centrum?

Bij Ajax scoren we het meest maar dat komt puur door de individuele klasse van 2 spelers Suarez en Huntelaar. Dat je er zoveel tegen krijgt is omdat er totaal geen organisatie is en mensen uit de organisatie lopen. Urby een mooi voorbeeld dit weekend.. die loopt iemand te helpen ipv eerst zijn taak uit te voeren die hij mee gekregen heeft .
pi_57574843
TerugVindPlay-offs
  maandag 24 maart 2008 @ 10:49:33 #87
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_57574930
quote:
Op maandag 24 maart 2008 07:53 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Nou wij als PSV zijn ook niet altijd blij met de scheidsrechters hoor. Er zijn ons dit jaar ook enkele penaltys onthouden voor Farfan en Lazovic 'omdat ze de naam hebben'. Ajax en PSV hebben allebei slechts 3 penaltys gehad dit seizoen in de competitie als ik het goed heb.
Dat de arbitrage bij jullie fouten maakt betekent nog niet dat dat bij ons NIET voor komt, en dat wij altijd bevoordeeld worden....
  maandag 24 maart 2008 @ 10:54:45 #88
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57575015
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat we de play-offs niet gaan winnen dit jaar?
Jawel, je keek.
pi_57575090
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat we de play-offs niet gaan winnen dit jaar?
DIe winnen we wel. We ogen daarin uit verliezen. Thuis trekken we het recht. Verder hoef je niet perse iedere wedstrijd te winnen in de Playoffs zoals nu in de competitie.. het spel maken hoef je dan ook niet.
pi_57575122
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef jna het volgende:
Dat gevoel heb ik ook. Maar het worden wel spannende wedstrijden
pi_57575134
Wat is er trouwens met Kuffour aan de hand?
pi_57575170
Volgens mij hoeven die play-offs (alweer) geen probleem te vormen. Je kunt uit wat laten liggen en we scoren dusdanig veel dat dat wel weer goed komt. Beetje jammer alleen dat we nu al drie jaar achter elkaar de play-offs MOETEN spelen
pi_57575267
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niets.
pi_57575270
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Niets, hij is gehaald voor de bank. Aldus Van Geel
pi_57575419
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij hoeven die play-offs (alweer) geen probleem te vormen. Je kunt uit wat laten liggen en we scoren dusdanig veel dat dat wel weer goed komt. Beetje jammer alleen dat we nu al drie jaar achter elkaar de play-offs MOETEN spelen
Ik denk dat we alsnog vol aan de bak moeten. In de huidige vorm lig je er gewoon uit en speel je volgend seizoen UEFA Cup.
  maandag 24 maart 2008 @ 11:23:17 #96
144213 Adidah
Het was wraak
pi_57575460
Fucking play-offs, sterf.
pi_57577140
quote:
Op maandag 24 maart 2008 10:01 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Overal in Nederland heet het de KNJB en de huilies bij Ajax menen dat ze groot onrecht wordt aangedaan. Jullie zijn gewoon slappe hap en verdienen de titel niet.
Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:

Excelsior uit waar je een 100% strafschop niet krijgt
AZ uit waar je een belachelijke strafschop tegen krijgt
Roda uit waar er onterecht een goal niet doorgaat en Roda spelers doodschoppen mogen uitdelen
Feyenoord uit waar Mols over zijn ego valt en een penalty krijgt
Twente uit waar je een 100% strafschop niet krijgt

Dan kun je wel met je KNJB aanzetten maar ik zie het er niet in, ik zeg niet dat ze tegen ons zijn. Dat zegt net 1 iemand en meteen meent "Ajax" dat het groot onrecht is aangedaan? Denk na voor je wat gaat roepen, kijk naar de feiten. 1 iemand is toch niet representatief voor de hele groep? Of is de hele psv directie pedofiel omdat er 1 tussen zat? Bestaat heel de Ajax selectie uit negers omdat er 1 tussen zit?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57577327
Wat een kut seizoen, alweer. Psv alweer kampioen met overwegend lelijk en laf voetbal. Maar ja, onze Ad-Interim coach is een mietje gebleken de laatste twee wedstrijden.

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57577389
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef Triptamine het volgende:
Wat een kut seizoen, alweer. Psv alweer kampioen met overwegend lelijk en laf voetbal. Maar ja, onze Ad-Interim coach is een mietje gebleken de laatste twee wedstrijden.

Toch rollen ze Groningen gewoon even met 3-0 op.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:15:56 #100
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57577534
Ga het lekker op de scheidsrechter gooien. Face it, Ajax is gister gewoon overklast door Twente. Als je ook het hele seizoen door zoveel punten weggooit tegen de kleintjes dan heb je het puur en alleen aan jezelf te wijten dat je geen kampioen wordt.

Zucht, volgend jaar weer een nieuwe kans
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')