Net zoals Escudequote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
vind dat Vermaelen het niet veel minder doet hoor. Maar de klasse van Grygera kwam niet helemaal naar boven bij Ajax.
quote:Op maandag 24 maart 2008 00:28 schreef toma het volgende:
[..]
vind dat Vermaelen het niet veel minder doet hoor. Maar de klasse van Grygera kwam niet helemaal naar boven bij Ajax.
dacht iedereen opzich maar zoquote:Op maandag 24 maart 2008 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien verzacht het de pijn als andere mensen het ook toegeven
quote:Op maandag 24 maart 2008 07:53 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zo lang de bezem niet radicaal door de KNVB-geledingen gaat en Kessler en Jaap Uilenberg het voor het zeggen hebben, kun je de competitie gerust niet meer houden, want de heren zorgen er wel voor, dat Philips gewoon kampioen wordt.
Hoezo, dat PSV niet bevoordeelt wordt.
Er is maar een woord voor de structurele zg. blunders van de arbiters; C O R R U P T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hoop kunnen het niet aan maar er zitten ook jongens tussen die uit kunnen groeien. Dat moet geen basis zijn maar kan je er wel omheen gebruiken. Verder denk ik dat je zo pienter moet zijn om je spel af te stemmen op je beste voetballers.quote:
Nou wij als PSV zijn ook niet altijd blij met de scheidsrechters hoor. Er zijn ons dit jaar ook enkele penaltys onthouden voor Farfan en Lazovic 'omdat ze de naam hebben'. Ajax en PSV hebben allebei slechts 3 penaltys gehad dit seizoen in de competitie als ik het goed heb.quote:Op maandag 24 maart 2008 07:53 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zo lang de bezem niet radicaal door de KNVB-geledingen gaat en Kessler en Jaap Uilenberg het voor het zeggen hebben, kun je de competitie gerust niet meer houden, want de heren zorgen er wel voor, dat Philips gewoon kampioen wordt.
Hoezo, dat PSV niet bevoordeelt wordt.
Er is maar een woord voor de structurele zg. blunders van de arbiters; C O R R U P T.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DIe winnen we wel. We ogen daarin uit verliezen. Thuis trekken we het recht. Verder hoef je niet perse iedere wedstrijd te winnen in de Playoffs zoals nu in de competitie.. het spel maken hoef je dan ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat we de play-offs niet gaan winnen dit jaar?
Dat gevoel heb ik ook. Maar het worden wel spannende wedstrijdenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef jna het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat we de play-offs niet gaan winnen dit jaar?
Niets.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er trouwens met Kuffour aan de hand?
Niets, hij is gehaald voor de bank. Aldus Van Geelquote:Op maandag 24 maart 2008 11:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er trouwens met Kuffour aan de hand?
Ik denk dat we alsnog vol aan de bak moeten. In de huidige vorm lig je er gewoon uit en speel je volgend seizoen UEFA Cup.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgens mij hoeven die play-offs (alweer) geen probleem te vormen. Je kunt uit wat laten liggen en we scoren dusdanig veel dat dat wel weer goed komt. Beetje jammer alleen dat we nu al drie jaar achter elkaar de play-offs MOETEN spelen
Zet nou eens je KNJB trotsje opzij en kijk naar de feiten:quote:Op maandag 24 maart 2008 10:01 schreef dagizmo het volgende:
[..]
![]()
Overal in Nederland heet het de KNJB en de huilies bij Ajax menen dat ze groot onrecht wordt aangedaan. Jullie zijn gewoon slappe hap en verdienen de titel niet.
Toch rollen ze Groningen gewoon even met 3-0 op.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef Triptamine het volgende:
Wat een kut seizoen, alweer. Psv alweer kampioen met overwegend lelijk en laf voetbal. Maar ja, onze Ad-Interim coach is een mietje gebleken de laatste twee wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |