abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 23 maart 2008 @ 18:29:24 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_57563116
Was jufrouw Doornick. Lerares Engels. Een echte bitch. Deed niks anders dan huiswerk opgeven met woordjes die je moest leren. Deed niks aan luistervaardigheid of tekstverklaring. Alleen maar stomweg dingen uit je hoofd leren. Ik moest bij haar vooraan komen zitten omdat ze het jaar ervoor me een keer uit de klas had gestuurd. Kreeg van haar een 3 voor een tentamen literatuur. Terwijl ik alle films had gezien van de boeken die ik niet had gelezen. Ik nam wraak door een 8 voor het examen te halen. Knotje in het haar en een krijsstem. Dan weet je het wel. Gruwelijk mens.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57563347
Meester dick, leraar engels, ongelovelijke sjomp, straalde geen greintje fatsoen uit, en als hij iets vertelde, viel je sneller in slaap dan bij een lezing over de paringsrituelen van een mestkever.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 23 maart 2008 @ 18:45:25 #3
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_57563454
Kapelaan Hak stuurden me altijd de klas uit om dat ik te korte rokjes droeg .
Vieze hypocriet
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
  zondag 23 maart 2008 @ 19:04:48 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57563860
Zoiets tong?

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57563982
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef Blue_ei het volgende:
Kapelaan Hak stuurden me altijd de klas uit om dat ik te korte rokjes droeg .
Vieze hypocriet
geen foto's in je fobo ... wat doe je !!
If house is a nation, I wanna be president.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:33:23 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57564501
Mevrouw Hoppenbrouwer.. gaf Deutschhhh, kuthoer, dat is ze.
Huilen dan.
pi_57564866
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
Mevrouw Hoppenbrouwer.. gaf Deutschhhh, kuthoer, dat is ze.
Arnhem, Olympus?
they say a dirty mind is a joy forever...
  zondag 23 maart 2008 @ 19:51:54 #8
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57564879
Een leraar op de basisschool die een leerling had geslagen en nu ontslagen is.
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
  zondag 23 maart 2008 @ 19:56:19 #9
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57564970
Mevrouw Tinbergen die ik iets in vertrouwen had verteld en het vervolgens doodleuk had doorgeroddeld.
Kutwijf.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:57:29 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57564998
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:51 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Arnhem, Olympus?
Valkenswaard, WereDi
Huilen dan.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:59:06 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57565039
oja en mevrouw Scheer, echt zo'n kil, streng persoon.. bah wat haatte ik dat mens.. ze was mn jaarleider op 4 havo ofzo, en had haar toen ook voor Nederlands

En meneer Lemmen.. arrogante kwal
Huilen dan.
pi_57565092
*NAAM WEG. Scheikunde leraar. Deed altijd alsof ik de bron van roemoer was.
Ik haat hem nog steeds.

[ Bericht 11% gewijzigd door Liquidootje op 23-03-2008 20:10:15 ]
A little bit hateful
pi_57565117
*NAAM WEG Duits. Altijd tijdens het passage lezen kreeg ik opeens de beurt. Ik wis nooit waar wij waren en kreeg altijd een flater van woorden naar mijn kop geslingerd.
Kuthoer

[ Bericht 5% gewijzigd door Liquidootje op 23-03-2008 20:10:23 ]
A little bit hateful
pi_57565149
*NAAM WEG. Lerares CKV vond dat ik altijd te veel fantasie had en waardeerde dat, maar om dan elke keer "wat vind jij daarvan Liquidootje" te vragen

Ik wilde ook eens een keertje niet opletten in de klas bastaard kind!

[ Bericht 3% gewijzigd door Liquidootje op 23-03-2008 20:10:42 ]
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 20:06:59 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57565207
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Stemberg. Scheikunde leraar. Deed altijd alsof ik de bron van roemoer was.
Ik haat hem nog steeds.
JAAAAAAA

zo'n scheikunde leraar had ik ook.. ik was altijd de aanstichter bij hem.. vond ie dan

Ehm.. en toen ik van school af was ging ie met pensioen, de lijer..

hoe heet ie nu.
Huilen dan.
pi_57565227
Ik had wiskunde van een sociaal-gestoorde minderhedenhater. Beledigde mij, maar dat kwam hem duur te staan (inclusief officiële waarschuwing van de rector). Erger: tegen een meisje wiens moeder net was overleden (dat wist ie) zei hij bot dat haar moeder haar niet goed had opgevoed. Jammer dat ie een gezin heeft, anders had ie van mij best een vangrail mogen knuffelen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 23 maart 2008 @ 20:09:51 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57565269
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef cultheld het volgende:
Ik had wiskunde van een sociaal-gestoorde minderhedenhater. Beledigde mij, maar dat kwam hem duur te staan (inclusief officiële waarschuwing van de rector). Erger: tegen een meisje wiens moeder net was overleden (dat wist ie) zei hij bot dat haar moeder haar niet goed had opgevoed. Jammer dat ie een gezin heeft, anders had ie van mij best een vangrail mogen knuffelen .
Moest ie toch niet zeggen als ik erbij was..
Huilen dan.
  Trouwste user 2022 zondag 23 maart 2008 @ 20:16:56 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_57565411
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef cultheld het volgende:
Ik zou hem slaan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57565621
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:16 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zou hem slaan

Toen ie tegen mij (in een overvolle klas, dat was zijn domme fout omdat ik goed in de groep lag en iedereen mijn verhaal bevestigde tegenover de coördinator) zei dat ik terug moest naar het land van mijn voorouders en dat mijn moeder waarschijnlijk uit het 'land der lelijken, net boven Mongolië' kwam, wilde ik hem aanvliegen. Ik besloot op het laatst echter naar buiten te gaan en kwam toen een goede vriend en een klasgenote tegen die me opvingen en zij zijn toen met mij naar de coördinator gegaan. Die vertelde toen ook dat het een structureel iets was bij hem (ook het beledigen van collega's en eigenlijk alle minderheden), maar dat hij briljant in z'n vak was. Daarom is ie ook niet ontslagen denk ik.

Een andere docent noemde hem een waardeloze leraar en een waardeloos mens en dat zeg je denk ik niet snel over een collega tegen leerlingen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57565771
Hoe briljant kan een leraar zijn vraag je je dan af he.
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 20:36:58 #21
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57565829
Heb nu een leraar Biologie. Iedereen haat hem omdat hij spuugt met praten. Vind het wel meevallen en het is een toffe kerel. Mijn duits-leraar is ook tof. We hebben een half Braziliaanse/ Haf servische BV leraar. omfg. Dat mens mogen ze begraven en vergeten. Niet normaal. Ze gaat vaak naar teamleiders dat ik ruiten probeer in te trappen, tafels omduw, mensen discrimineer, ga zo maar door. Niemand (ook teamleiders niet) nemen haar nog serieus.

En nee, ze is kapotlelijk ookal is ze braziliaans.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 23 maart 2008 @ 20:37:47 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57565843
Dat was mijn lerares aardrijkskunde van de middelbare school. Ontzettend mooie vrouw en iedereen had een zwak voor haar (inclusief ik ), maar als blikken konden doden, had ze hele schoolklassen uitgemoord. Emotioneel instabiel mens dat zich totaal niet in haar leerlingen kon inleven. Nu schijnt ze van school te zijn getrapt wegens fysiek worden naar leerlingen toe. Kennelijk zijn ze er eindelijk eens achter dat zij niet voor de klas hoort .

Verder mijn leraar wiskunde van dezelfde school. Zei altijd 'schat' tegen de meisjes en was echt een vieze, irritante, oude man. Bah.
Niet meer actief op Fok!
pi_57565897
Op wat voor een manier fysiek?
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 20:42:21 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57565960
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:39 schreef Liquidootje het volgende:
Op wat voor een manier fysiek?
Niet op een seksuele manier fysiek iig (helaasch).
Echt, ik voelde zo'n bevrediging toen ik dat hoorde. Vroeger liep ze altijd tegen iedereen te klagen dat wij altijd over haar roddelden (deden we ook en door daarover te zeuren stookte ze het vuurtje alleen maar meer op ), maar niemand leek door te hebben dat zij beslist geen goede lerares was. Nu kennelijk wel . Als ik haar nog eens op straat tegenkom, zal ik tegen haar zeggen: "Zo, dat heb je goed verbruid hè!" .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 23 maart 2008 @ 20:57:23 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57566291
Van veen Mijn iets wat dikke machtbeluste vervelende uit der bek stinkende mentor
  zondag 23 maart 2008 @ 20:58:38 #26
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57566331
En dat lachje Krijg nu nog nachtmerries
pi_57566425
Maurer, Leraar handvaardigheden. Grote sadist en ongelofelijke klootzak. Toen hij mij een met een 4cm x 4cm balk op mijn hoofd sloeg (jawel, het was geen tikje) omdat ik iemand hielp met uitleg terwijl ik niet wist dat dat niet mocht, gooide ik een bolhamer naar zijn rotkop. Die hamer bleef in het krijtbord hangen met de bol en ik moest naar de directeur waar ik natuurlijk alle schuld kreeg. Maar mede doordat de gehele klas gezien had dat hij mij sloeg kreeg ik geen straf en hoefde ik het bord niet te betalen

Hij is nooit meer zo hufterig tegen mij geweest daarna

[ Bericht 3% gewijzigd door Juup© op 24-03-2008 19:45:03 ]
pi_57566454
Jansen. Stond de gehele dag aan zijn zak te krabben en als iets hem niet beviel kreeg je een klap met een polyester bordaanwijzerstok. Hem beviel maar heel weinig.
pi_57566518
Mooren, Directeur, Vuile kut ss'er. Kwam hem jaren later tegen toen ik ergens op een andere school een opleiding volgde en ik in de wc voor leraren aan het urineren was omdat de andere wc's net gereinigd werden. Hij herkende mij maar wist niet meer hoe ik heette, en vertelde mij op zijn eeuwige arrogante toon dat ik daar niet mocht komen en dat als ik niet weg zou gaan dat hij zou zorgen dat dat negatieve consequenties voor mij zou hebben. Toen heb ik hem netjes doch duidelijk vertelt wat ik van hem vond. Later kreeg ik van mijn leraar een klacht daarover en werd mij verteld dat ik mijn excuus moest aanbieden of anders zou ik van die school gestuurd worden. Ik heb ze uitgelachen en gevraagd of ze met bewijs wilde komen. Nooit meer iets van gehoord.

Smerige hufter.
pi_57569856
Leraar biologie. Zei dat je schrift een kunstwerk moest zijn. Ik heb het handschrift van een dronken bejaarde en had dus al de schijn tegen. Heeft die paardelul mijn schrift verscheurd voor een volle klas waar ik echt mijn best op had gedaan. Ik kon wel janken. Ik was gewoon bang voor die vent, terwijl ik geen lieverdje was. Mijn moeder had hem ook als leraar gehad en hij was toen een pispaal. Later heeft hij zich wel sterker neergezet voor de klas.
pi_57570099
Juffrouw v/d Ende en meester Gunneweg WAT EEN TAKKE LUI waren dat zeg. Was op de basisschool en waren nou niet echt de docenten die je wenst. Zij heeft kinderen tot bloedens toe in hun nek geknepen en hij was een pedo die altijd tijdens gym in de broeken van meisjes probeerde te kijken. Later haar nog ene keer tegen gekomen en toen excuseerde ze zich meteen voor haar gedrag, ik heb ze niet geaccepteerd en gezegd dat als ze mij achter het stuur ziet zitten van de auto terwijl zij op het zebrapad loopt ze maar beter kan doorlopen ..........

Lups, had ik voor Code Name Future. Ik had een meisje uit suriname en een meisje uit brabant in mijn klas. Alles wat zij bedachten voor projecten (o.a. 10 schoolboeken naar een school sturen, klassen hadden 30 leerlingen en wanneer ze in het 2e jaar zouden zitten zouden ze geen boeken hebben, nogal dom dus) vond hij helemaal geweldig. Hij was de ultieme groenlinks stemmer en je kon het aan alles merken. Ik liet duidelijk merken dat de projecten volkomen idioot waren. Na 3 lessen moest ik bij hem op gesprek komen. Ben heel beleefd gebleven en zat met een verschrikkelijk grote grijns op een tafel. Iedere minuut werd hij roder en begon hij meer te trillen van woede, ik bleef kalm en kreeg steeds meer plezier in het gesprek. Hij heeft me aan het eind helemaal stijf gescholden omdat hij er niet meer tegen kon en ik ben lachend de deur uitgelopen. Heeft daarna ook nog openlijk verklaart dat hij het jammer vond dat ik voor het andere deel van het vak (gegeven door een aardige docent) een hele ruime voldoende had gehaald omdat hij me nu niet meer kon laten zakken. Uiteraard stond ik met dezelfde grijns voor hem als toen tijdens het gesprek en gevraagd bij welke school hij volgend jaar ging werken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_57570173
Is het opeens een patstopic geworden?
A little bit hateful
pi_57570670
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:44 schreef Liquidootje het volgende:
Is het opeens een patstopic geworden?
Frustraties wellicht?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_57592116
Meester Bert van groep 6 en 7 Noh, wat haatte ik die man... En nog steeds Hij had zo'n plusjes en minnetjes-systeem. En nog wel verkeerd ook Voor goed gedrag kreeg je minnetjes, voor slecht gedrag plusjes. Met 1 goed antwoord op een overhoring kreeg je 1 minnetje. Met een grote mond kreeg je zomaar ineens +64 S'middags na 14:00 mochten de leerlingen die in de min stonden leuke dingen doen, en de mensen die plusjes hadden moesten strafwerk maken. Ow, wat heb ik veel werkwoordschema's moeten maken Die man mag wat mij betreft in de plomp zakken

En ene Meneer Freriks van groenvoorziening. Dat was nieteens mijn studierichting en toch moesten wij verplicht 3 uur in de week tuintjes schoffelen en planten kweken etc. Hij had een belachelijk hoofd. Grijs/witte haren, gerimpelde kop en vuur en vuurrood. We noemden hem vaak "de tomaat", erg voor de hand liggend. En aan het eind van dat vreselijke schooljaar was het iedere week nog voordat hij mij zag raak.

Dan kwam hij in zijn smerige tuinbroek naar me toe lopen, zette zijn handen in zijn zij en begon met een vuurrood hoofd met zijn achterhoekse dialect roepen: "Kyraaa, pak oe een greep en goa moar naar de composthoop..." En toen mijn vriendinnetje hem als achterlijk bestempelde zei hij hetzelfde. En gelukkig gingen we voortaan die week zelf al, alleen om zijn achterlijke dialect niet te hoeven horen! Bah, gore composthoop, vieze ouwe kerel Branden in de hel, zal hij!
pi_57592199
Ow en mijn teken/muziek-leraar in de brugklas. Die mag ook even flink zn teen gaan stoten. Ik deed zo ontzettend mijn best om indruk op die man te maken om een goed cijfer te halen. Haalde het uiterste van het uiterste uit mezelf, dag in dag uit geoefend op mijn blokfluit / tekeningen, en dan nog een laag cijfer. Terwijl ik op muziekles had gezeten

Ik kan niet goed tekenen, maar op 3 tekeningen had ik echt mijn best gedaan. 1tje van mijn konijn waarbij ik een 3 kreeg omdat hij te depressief leek, de 2e van een mooi landweggetje waarbij ik een 3 kreeg vanwege een misvormde graansilo en een 3e tekening van een mooie farao uit Egypte waarbij ik een 3 kreeg, gewoon omdat hij er zin in had. Grafjosti! Vanaf dat moment tekende ik op mijn allerslechtst Altijd een 3

Hij heeft mij 1 keer zelfs voor de klas gezet over mijn tekening van een boom. "Het lijken net een stel spinnewebben... hahaha"

Ik heb uit wraak 3 lippenstiften over zijn stoel uitgewreven zodat het net leek of hij ongesteld was
  dinsdag 25 maart 2008 @ 01:44:35 #36
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_57592241
Dolf Braun.
Vieze gore rotmof die dacht mij die vijandentaal aan te smeren.
Klerehoerenkankervetzak dat 't was.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 25 maart 2008 @ 02:01:58 #37
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_57592332
Heb vroeger les gehad van mevrouw de Hoop Scheffer (de vrouw van die vent bij de NAVO), dom wijf was dat. Kon totaal geen orde houden en de plantjes vlogen dan ook regelmatig door de klas.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_57593990
Herr Assies, mn leraar Duits op het gymnasium. Ik was niet goed in Duits, dus had hij een schurfthekel aan mij. De rest vd klas deed lekker mee en hij stond toe dat ik behoorlijk gepest werd in de klas. Heb zelfs een keer een heel lesuur vastgezeten, omdat mn achterbuurman zn tafel helemaal tegen mijn stoel aanschoof, zodat ik vast zat tussen mn stoel en tafel. Striemen op mn buik aan overgehouden zelfs. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57594715
Jeetje dat jullie zulke traumatische ervaringen hebben, ik kan er echt geen 1 bedenken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_57594960
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef vipergts het volgende:
Jeetje dat jullie zulke traumatische ervaringen hebben, ik kan er echt geen 1 bedenken
Wees blij.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:43:52 #41
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_57597588
Meneer Slingelandt, geschiedenis. Bij veel leerlingen was hij erg populair, ik vond het een klootzak. Hij had een echte schandpaal in zijn klas staan en zette daar ook leerlingen in. Ook had hij op de gang naast zijn lokaal een ladder liggen. Die ladder zette hij soms midden in de klas en liet een leerling bij wijze van straf een uur boven op de ladder zitten.
Ik heb erg mijn best gedaan om door hem ooit een keer in de schandpaal of de ladder op gestuurd te worden zodat ik aangifte kon doen. Maar blijkbaar wist hij heel goed bij wie hij wel en niet zulke geintjes kon flikken want mijn geprovoceer resulteerde alleen maar in nablijven en strafwerk.
Ik haatte hem nog het meest omdat hij mij een keer een aansteller had genoemd omdat ik nogal regelmatig ziek ben (migraine). Hij vond dat ik maar kotsend en doodziek in de klas moest verschijnen. Eikel
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:23:29 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57598259
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

JAAAAAAA

zo'n scheikunde leraar had ik ook.. ik was altijd de aanstichter bij hem.. vond ie dan

Ehm.. en toen ik van school af was ging ie met pensioen, de lijer..

hoe heet ie nu.
meneer van Happen.

Huilen dan.
pi_57795887
Mevrouw vos
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  woensdag 9 april 2008 @ 20:47:46 #44
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57942662
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:44 schreef cerror het volgende:
Dolf Braun.
Vieze gore rotmof die dacht mij die vijandentaal aan te smeren.
Klerehoerenkankervetzak dat 't was.
Je vergeet een letter
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 20:51:30 #45
42184 crew  DaMart
pi_57942743
De Wilde van natuurkunde. Die man had er ongetwijfeld verstand van, maar overbrengen kon hij het amper. Als je iets niet snapte raakte hij een beetje geïrriteerd, alsof je niet had zitten opletten en zo. Een keer was hij vergeten dat hij ons les moest geven en alvast naar huis gegaan. Dus wij dachten al aan een tussenuur... niet dus, hij kwam terug, om ons nog 5 minuten les te geven .
Maar na één jaar De Wilde had ik het helemaal gehad met natuurkunde en dus viel het als een baksteen uit mijn vakkenpakket!
pi_57942772
vakkenpakket? Je moet dan aardig oud zijn he.
A little bit hateful
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 21:09:37 #47
42184 crew  DaMart
pi_57943120
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
vakkenpakket? Je moet dan aardig oud zijn he.
Ik behoorde tot een van de laatste lichtingen die nog zelf het vakkenpakket mochten samenstellen, het huidige systeem kwam 2 jaar later geloof ik .
  donderdag 10 april 2008 @ 18:37:07 #48
110074 Der_Michael
C.E.O of Derrari
pi_57962542
Een of ander oud wicht dat ik tijdelijk had in groep 7, echt verschrikkelijk was dat. Staat me iets van bij dat ze ook nog een glazen oog had
'in this life, to earn your place you have to fight for it' - -Shakira
'I can't really imagine life without Formula One'- Michael Schumacher
'Women - always in trouble with them, but can't live without them' -Ayrton Senna
pi_57963273
tvp
pi_57963387
Ik vond het akelig als docenten constant bleven zeuren als je iets niet deed dat je dan slechte cijfers ging behalen, na 5x herhalen snap ik dat wel, dat hoeft niet 't hele jaar door .

Geen traumatische ervaringen zoals hier .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 10 april 2008 @ 19:46:20 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57964045
Mevrouw van bruggen. Verzorging. Klere wat een trut was dat ik ben er wel 14x ofzo uitgesmeten door haar
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 april 2008 @ 20:05:31 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_57989328
tvp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 20 april 2008 @ 23:11:51 #53
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_58191693
Meneer Sauer op de middelbare school. Hij gaf wiskunde waar ik zeer slecht in ben. Als ik iets niet snapte en het ging vragen stuurde hij me terug om de uitleg nog 10x te lezen. Ik weer vragen, werd ik voor schut gezet in de klas. Ook heeft hij me een keer de klas uitgesmeten omdat ik een dom kind was...
Orde houden kon hij wel prima, hij smeet rustig zn boek naar je kop als je al de gore moed had je buurman/vrouw aan te kijken (letterlijk). En als je een gummetje vroeg aan je buurman/vrouw flipte hij totaal.

Hij haalde altijd zn lenzen uit zn ogen en stak ze in zn mond om ze weer in zn oog te stoppen. Ook zat hij heerlijk in zn neus te peuteren en schoot de snotjes de klas in.

Zodra ik zijn overlijdens bericht in de krant lees geef ik een feestje.

Meester Sanders op de middelbare school was ook geen pretje.
Hij gaf gym, en hielp de dames veel te graag over de bok heen... ook verscheen hij op de raarste momenten in de meisjeskleedkamer.

Dat laatste hield op toen hij een keer een rugzak vol met boeken tegen zn kop kreeg gesmeten van een geschrokken klasgenoot.
pi_58199936
Mevrouw Vrijmaar (wat een naam ) voor frans, had vorig jaar in februari het hele jaar nog maar 3 lessen tot het eind meegemaakt, ik was bij haar de bron van het kwaad, ik kon nooit iets goeds doen, en als er geluid gemaakt werd, kon ik al opstaan om weg te gaan. Voordeel is wel dat ik 2 proefwerken op de gang heb gemaakt met een boek bij me

Verder wil ik dat mijn teamleider van dit jaar een MRI-scan gaat doen om hem op dodelijke ziektes te controleren, kunnen we samen afwachten wat voor dodelijke ziekte hij mogelijk heeft opgelopen, wat een kwal is dat
Vandaag werd ik door mijn mentor verkeerd geinformeerd over een herkansing, gaat hij het me nog even inwrijven toen ik binnenkwam op het moment dat mij werd gezegd dat de herkansing was.
We are living in a material world, and I am a material girl
  maandag 21 april 2008 @ 16:27:48 #55
189777 zagevent
what's in a name
pi_58205130
Heb nooit echt gruwelijke leerkrachten gehad, maar heb toch een paar nare ervaringen gehad: in het eerste studiejaar -groep 3 ofzo- vloog ik van Juffrouw Ria eens naar de directeur omdat ik in een tekening een paar keer buiten de lijntjes had gekleurd. Ik was verdomme zes jaar oud. Kan me uit die periode weinig dingen herinneren, maar dat moment staat nog glashelder in m'n geheugen gebrand.

Heel de lagere school door dezelfde juf voor turnen gehad. Was er nog een van de oude stempel die nog stamde uit de periode toen mijn lagere school een meisjesschool was. Als wij ons moesten omkleden, zat ze altijd op haar gemakje haar krant te lezen en haar thee te drinken. Het kon dan al eens gebeuren dat de les 10 minuten later begon omdat mevrouw nog aan het lezen was. Het gebeurde bijna elke les dat als je vroeg klaar was met omkleden dat je dan haar lege kop thee moest gaan wegbrengen naar de refter.
Een van de eerste keren dat we 'honkbal' gingen spelen, staat nog goed in m'n geheugen. Omdat we toen nog niet zo goed konden mikken met een baseballbat, speelden we met een tennisraket en tennisballen. De juffrouw had toen haar eigen tennisraket meegenomen. Omdat dat zo'n kostbaar ding was mocht alleen zij het vasthouden. Met als gevolg dat zij heel de tijd met het tennisraket home runs sloeg, en wij gewoon toertjes mochten lopen.
Maar vroeger was het naar het schijnt nog erger. Iemand die 7 jaar ouder was, en ook nog les had gekregen dan die vrouw, zei dat ze toen heel vaak voor haar moeten buigen terwijl ze: Ja juffrouw Loes of Wij danken U juffrouw Loes.
Nodeloos te zeggen dat het bij ons feest was toen we hoorden dat ze van de trap gevallen was en we een week of vier een interim kregen.

In het zesde studiejaar -groep 8- waren we met twee klassen. De meester van de andere klas kwam ons één uur aardrijkskunde per week geven. Ik heb daar een gans jaar ruzie mee gehad omdat ik beweerde dat Congo met een C werd geschreven, en hij vasthield dat het Kongo was. Op de proclamatie gaf hij dan toch zijn ongelijk toe.

Ander moment. Tweede jaar middelbaar. Bresseleers voor LO. We zaten in de sporthal met twee groepen onze oefeningen te doen. De ene groep moest iets doen, en de andere moest over de bok springen ofzo. Ik zat in de groep die met het laatste begon. In mijn groep was er een bij wie het niet lukte, en gedemotiveerd ging hij aan de kant zitten. Na een tijdje moesten we switchen. Onze groep ging naar de andere kant van de sporthal. De gedemotiveerde jongen ging met ons mee, en ging ook aan de andere kant in een hoekje zitten. Dit was niet naar de zin van de leerkracht. Hij vroeg twee keer aan die leerling om naar de bok te gaan en daar zijn oefeningen af te maken. Leerling wou dit niet en zei: Gij gaat mij hier niet dwingen hé aap. Maar de leerkracht dwong hem wel. Hij pakte de leerling vast, wrong zijn arm op z'n rug zodat hij makkelijk uit de kom zou kunnen schieten. Zodus sleepte hij die leerling héél de sporthal door naar de bok. De leerling vond dit natuurlijk niet zo prettig en voegde allerlei scheldwoorden toe aan zijn protest waarvan klootzak nog het netste was. Uiteindelijk is het met een sisser afgelopen.
pi_58241806
In groep 5 t/m 7 had ik meester Bert.
Die man had nogal losse handjes, kneep o.a. een jongen in zijn nekvel en deelde trappen uit.

In groep 8 had ik meester Goudriaan.
Die sprak met consumptie, echt heel ranzig.
Maar hij zei ook ontzettend vaak EHHH, wat irritant was.
Een klasgenootje waar ik naast zat, zei hem iedere keer na als hij weer EHHH zei, dus ik hoorde dat de hele dag in stereo.

In de 3e kreeg ik duits van Buitenhuis.
OMG, heel de klas was bang van die man.
Het was een leraar die eigenlijk het liefste met pensioen wilde, maar dat niet mocht, omdat er een lerarentekort was.

Mijn opmerkelijkste lerares was Santifort van wiskunde.
Ze ging met haar katten in bad en ging op vrijgezellen cruise.
Ik ben door haar enkele malen uit de klas gestuurd, omdat ik niet vooraan wilde zitten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 23 april 2008 @ 22:07:15 #57
46794 Berkery
Fat bastard
pi_58266010
Niet akelig, maar wel arrogant, uit de hoogte en veel te streng was meneer Visser, leraar Nederlands. Jaren later zag ik hem een keer afgaan als een gieter in Twee voor twaalf, met maar drie goede antwoorden.

Dat deed me goed
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_58267277
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef kyraaa het volgende:
Met 1 goed antwoord op een overhoring kreeg je 1 minnetje. Met een grote mond kreeg je zomaar ineens +64
Wat moest je daarvoor bij hem doen? De Hitlergroet brengen of zo?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:44:17 #59
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58572405
Kooij, gaf frans en regeerde de klas als een dictator wat hem de bijnaam Fuhrer opleverde. Gooide je tas en jas van drie hoog het raam uit als je jas niet aan de haakjes hing maar over je stoel en je tas moest onder je jas bij de haakjes.

Ben een keer geschorst omdat ik hem de tegenwoordige hitler noemde toen hij mij weer had uitgekozen om tegen te keer te gaan, moet er nu nog om lachen. Was het volledig waard die 3 dagen schorsing.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:16:00 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58573095
quote:
Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef Queen_Minny het volgende:
Meneer Sauer op de middelbare school. Hij gaf wiskunde waar ik zeer slecht in ben. Als ik iets niet snapte en het ging vragen stuurde hij me terug om de uitleg nog 10x te lezen. Ik weer vragen, werd ik voor schut gezet in de klas. Ook heeft hij me een keer de klas uitgesmeten omdat ik een dom kind was...
Orde houden kon hij wel prima, hij smeet rustig zn boek naar je kop als je al de gore moed had je buurman/vrouw aan te kijken (letterlijk). En als je een gummetje vroeg aan je buurman/vrouw flipte hij totaal.

Hij haalde altijd zn lenzen uit zn ogen en stak ze in zn mond om ze weer in zn oog te stoppen. Ook zat hij heerlijk in zn neus te peuteren en schoot de snotjes de klas in.

Zodra ik zijn overlijdens bericht in de krant lees geef ik een feestje.

Meester Sanders op de middelbare school was ook geen pretje.
Hij gaf gym, en hielp de dames veel te graag over de bok heen... ook verscheen hij op de raarste momenten in de meisjeskleedkamer.

Dat laatste hield op toen hij een keer een rugzak vol met boeken tegen zn kop kreeg gesmeten van een geschrokken klasgenoot.
Zo'n docent hadden wij ook
pi_58574623
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Belsezar het volgende:
Kooij, gaf frans en regeerde de klas als een dictator wat hem de bijnaam Fuhrer opleverde. Gooide je tas en jas van drie hoog het raam uit als je jas niet aan de haakjes hing maar over je stoel en je tas moest onder je jas bij de haakjes.

Ben een keer geschorst omdat ik hem de tegenwoordige hitler noemde toen hij mij weer had uitgekozen om tegen te keer te gaan, moet er nu nog om lachen. Was het volledig waard die 3 dagen schorsing.
Ik noemde mijn duitsleraar altijd de fuhrer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:37:25 #62
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_58575728
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:37 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik noemde mijn duitsleraar altijd de fuhrer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, ben je er nooit voor uitgetrapt?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:42:59 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_58575868
Mijn leraar handenarbeid begon met scharen door de klas te gooien als ie boos was, het verbaasde ons dan ook niet zoveel dat de beste man op een goed moment zeg maar op vakantie ging, en zeg maar zo op vakantie dat ie nu nog steeds ergens in een inrichting zit...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:20:28 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58577925
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef Klonk het volgende:
Mijn leraar handenarbeid begon met scharen door de klas te gooien als ie boos was, het verbaasde ons dan ook niet zoveel dat de beste man op een goed moment zeg maar op vakantie ging, en zeg maar zo op vakantie dat ie nu nog steeds ergens in een inrichting zit...
Die van ons ging altijd schreeuwen en kijken alsof ie erbij moest janken
pi_58582913
Ergens in de 2e was mijn mentor die gymleraar was "ineens" van school af.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58583020
Ene Maassen o.a. Engels op het Eijkhagen College. Die gast zou het goed gedaan kunnen hebben als kampleider in een russisch strafkamp.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 00:13:36 #67
88233 Steve
Still the best.
pi_58586922
Op de basisschool had ik in groep 7 een vrouw die echt té antiek was. En het ergste was, toen ik eenmaal aan het eind van het jaar blij was dat ik haar het jaar erna niet meer zou hebben, bleek dat alles gehusseld werd en zij met ons meeging naar groep 8. .

Mijn lerares Frans uit de eerste twee jaar. Wat een vreselijke heks was dat. . Haar manier van lesgeven stond me echt totaal niet aan, en ze was gewoon stom. . Heeft ook nog ooit met krijtjes zitten gooien, de trut. . Gelukkig was de docente Frans na haar wel leuk.
Oh, en een leraar geschiedenis. Op zich was hij niet zozeer akelig, hij kon gewoon niet lesgeven.
En 1 gymleraar heeft mij ooit keihard over zo'n bok (?) waar je overheen moest springen getrokken, daar was ik ook niet bepaald blij mee. Oh en ooit heeft mijn mentor mijn foto van mijn dossier gescheurd omdat ik op die foto toen nog behoorlijk dik was en ik in een paar jaar tijd dat vet nogal had verloren. Daar was ik toen ook nog best kwaad om, omdat ik dat lullig van hem vond om te doen, alsof ik me voor die foto moest schamen. Enige keer dat ik ooit echt tegen een leraar ben uitgevallen.
Oh de trauma's. .

Gelukkig was het aantal toffe leraren waar ik ook leuke herinneringen aan heb een stuk groter. Veel groter. .

En dit gaat niet over akeligheid van leraren, maar ik heb nooit begrepen waarom zoveel leraren wel eens jankend voor de klas staan. Nooit door mij overigens, ik was een nogal brave leerling. Maar janken omdat je je niet serieus genomen voelt nadat je verteld dat je trots bent op je tieten omdat je zo goed borstvoeding kan geven, janken omdat iedereen lacht als je Pamela heet (haha, Pamela Anderson, ja dat is grappig als je 12 bent), janken omdat je een klas niet meer aankunt...

[ Bericht 3% gewijzigd door Steve op 10-05-2008 00:29:59 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_58589543
quote:
Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef Ferdo het volgende:
Wat moest je daarvoor bij hem doen? De Hitlergroet brengen of zo?
Ook Bij het minste of geringste, voor je beurt praten, niet je vinger opsteken etc.

Teringgast
pi_58589568
Meneer Jeuken, engels leraar. Klein iel mannetje met napoleon complex..gedroeg zich echt ongelooflijk infantiel, elke les maar weer. Maakte er een sport van leerlingen voor schut te zetten en te kleineren. Akelige vent
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_58595810
Mevrouw van Rijswijck Lerares Frans. Het mens had al mijn ooms en tantes 30 jaar daarvoor les gegeven, en kreeg nu dus mij en al mijn neefjes en nichtjes voor d'r kiezen. Ze is één keer persoonlijk naar mij toe geworden over mijn moeder, en ik heb haar direct te verstaan gegeven dat ik daar niet van gediend was. Vuile kuthoer. Direct een klacht in gediend bij de conrector, en ze heeft ook een reprimande gekregen. Wel knap van mijn moeder dat ze niet direct naar school is gegaan.

Dhr. Brummans. Leraar geschiedenis. Ik moest me melden bij de conrector omdat ik het lef had om hem te verbeteren, aangezien Toetanchamon NIET in een PIRAMIDE begraven is.
pi_58596026
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:57 schreef fratsman het volgende:
Mevrouw van Rijswijck Lerares Frans. Het mens had al mijn ooms en tantes 30 jaar daarvoor les gegeven, en kreeg nu dus mij en al mijn neefjes en nichtjes voor d'r kiezen. Ze is één keer persoonlijk naar mij toe geworden over mijn moeder, en ik heb haar direct te verstaan gegeven dat ik daar niet van gediend was. Vuile kuthoer. Direct een klacht in gediend bij de conrector, en ze heeft ook een reprimande gekregen.
Huh? Hier kom je zelf juist behoorlijk akelig naar voren
pi_58596109
Onze leraar Aardrijkskunde was een Duitser die mensen aan het huilen kreeg door ze de hele les door te zagen als ze iets niet geleerd hadden. Maar die was gewoon lomp gemeen. We hadden ook een leraar Nederlands die gewoon niet goed snik was en mensen echt voor de lol pestte incl. zijn collegae (voorbeeld: dan had je een 7,5 nodig om een voldoende te staan, en dan schreef hij op je blad 7,5 en gumde dan de ,5 zichtbaar weg). De andere leraar Nederlands vond ik retegrappig maar dat was niet wederzijds

Maar het toppunt was mijn leraar Frans. Die lul heeft mijn hele lol in de taal weten te verkrachten (en dat wil wat zeggen, ben nu taalkundige). De eerste schooldag in de brugklas blafte hij me 2x af voor de hele klas, de eerste keer omdat hij een majestueus armgebaar maakte dat ik niet begreep ("Ik zei toch dat je het raam open moest zetten? Wat doe jij eigenlijk op deze school? Ik kan nu al zien dat je er te dom voor bent. Heeft je moeder je zo geknipt?") en de tweede keer omdat ik mijn vinger opstak ("Denk je dat ik geïnteresseerd ben ik jouw verhaaltjes? Je leert niet echt snel he?"). Hij praatte altijd op zo'n zeikerig denigrerend toontje. Was eigenlijk alleen leraar omdat ie Frans wel leuk vond -kinderen niet- en hij toch iets moest hebben om van te leven aangezien hij in zijn andere leven een religieuze sekte aanvoerde die geloofde in reïncarnatie (maar alleen voor mensen die het waard zijn he, iemand zoals ik hoefde niet aan te komen voor een nieuw leven natuurlijk).
KLOOT-ZAK

[ Bericht 66% gewijzigd door Mwanatabu op 10-05-2008 17:36:33 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58596451
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:09 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Huh? Hier kom je zelf juist behoorlijk akelig naar voren
Wat wauwel jij nou? Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gediend was, dat "kuthoer" heb ik wijselijk achterwege gehouden.
pi_58596678
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:34 schreef fratsman het volgende:

[..]

Wat wauwel jij nou? Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gediend was, dat "kuthoer" heb ik wijselijk achterwege gehouden.
Vreemd persoontje

maar je komt uit limburg, dus ik kan alleen maar medelijden met je hebben
pi_58596876
En fatsoenlijk antwoord geven kan je blijkbaar ook niet... Teveel gezopen in de zon ofzo?
pi_58599123
Leraar economie. Ik heb hem maar 2 maanden gehad maar dankzij hem mocht ik een heel jaar overdoen. Ik stond een 5,6 voor economie en hij maakte er een 5 van op de eindlijst (het werd altijd op een heel cijfer afgerond) omdat 'ik een stoorzender was in de klas' Iets wat me in mijn hele leven nog nooit eerder verteld was en ik was dan ook erg verbolgen. Ik ging verhaal halen, legde hem uit dat ik nu bleef zitten maar hij vond me 'niet slim genoeg' om een 6 te geven. Op hoge poten naar de directeur, ik was hels en dat heeft de hele school geweten ook. Het mocht niet baten.

Ik bleef zitten, in de eerste week na de zomervakantie besloot ik alsnog van school te gaan wegens privé omstandigheden. Mijn vriend die in een andere regio woonde begon zijn nieuwe schooljaar later en ik ging mee, die eerste dag. Bleek dat hij overgeplaatst was naar een andere school Hij schrok zich dood toen hij me zag
pi_58646437
De enige leraar waar ik het ooit echt mee aan de stok heb gehad was mijn leraar Engels in 5HAVO. Als je eenmaal bij hem te boek stond als 'vervelend ventje' had je de rest van je schoolcarriere dikke pech.
Ik had die pech gelukkig niet, maar op 1 dag liep het wat spaak. Ongetwijfeld naar aanleiding van mijn rolstoel maakte mijnheer eens een grapje. Ik kan heel veel hebben, doe nooit moeilijk, maar waarschijnlijk had ik mijn dag niet. Ik gaf aan die grap niet te waarderen, maar mijnheer vond zijn grap niet zo erg. Op mijn opmerking dat als ik aangaf de grap niet op prijs te stellen en dat hij dan best zijn excuses kon aanbieden antwoordde hij "Dat vind ik niet nodig.".
Daarop heb ik hem gemeld dat ik het dan ook niet meer nodig vond om in de les te blijven en ben de klas uit gegaan. Ik had verwacht er nog wel iets van te horen, verzuim enzo, maar nee.
Na 2 lessen niet geweest te zijn ben ik maar weer terug gegaan, omdat ik gezien mijn examenjaar alleen mijzelf er mee zou hebben. Heb hem toen gemeld "Zand erover".

Op een reunie een paar jaar later kwam ik hem weer tegen, maar hij was te oud en voglens mij ook te vergeetachtig om er nog over te beginnen. Ik ben verder ook niet haatdragend .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_58735910
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:09 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik behoorde tot een van de laatste lichtingen die nog zelf het vakkenpakket mochten samenstellen, het huidige systeem kwam 2 jaar later geloof ik .
* Pretpakketsamensteller meldt zich

Ik had vroeger niet echt leraren die ik niet zo mocht, naja behalve de gymleraar (wiens naam ik niet zal noemen).
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_58737339
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
standaard huillie verhaal van een prutser
Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6je
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:04:37 #80
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58868646
Op de basisschool, in groep 6, moesten we altijd in de rij gaan staan. En de meester van onze klas vond dat zo belangrijk dat hij ons recht trok en duwde. En constant lopen de commanderen 'in de rij' 'ga in de rij staan' 'sta eens recht' 'eerst in de rij anders gaan we niet'.

Zo ook toen we naar de schooltuin gingen: 'Recht in de rij staan, ik blijf gewoon wachten totdat jullie recht staan'. En we stonden al zo recht, je kon bijna een rechte lijn trekken. Dan moesten we ook nog doodstil zjin, we mochten ook nie praten. Het heeft ongeveer een kwartier geduurd totdat we weer verder gingen lopen. iedereen pijn in hun rug omdat we zo recht moesten staan.

En hier nu op de middelbare school niet echt. Alleen mw. P. van nederlands met haar irritante stem en haar gedrag tegenover de leerlingen. En mw P, (andere) zij is zo woedend de klas uitgegaan om ontslag te nemen, op advies van de leerlingen. Maar wat wil je als je racistisch gaat doen. Uitendelijk geen ontslag genomen Misschien krijg ik haar volgend jaar weer, zal wel leuk worden
Kaleidoscopiklimax
pi_58880118
Meneer Theunissen van wiskunde én natuurkunde. Hij was volgens eigen zeggen te slim om de stof over te brengen waarom word je dan in godsnaam leraar?. Maar die vent had ik in de 2e, voor na en wi. Op donderdag en vrijdag had ik die vent het 4e en 5e. Oftewel een blokuur hel.

Verrassend genoeg mocht die vent mij niet en moest ik daar vrijwel elke les op de gang strafwerk schrijven. Zaten we met 15 man the lion king te zingen, moest ik weer alleen op de gang de songtekst op gaan schrijven ( ), zaten we met 1 april allemaal omgedraaid in de klas, moest ik me bij de afdelingsleider gaan melden. En zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen. Hij heeft zelfs nog een keer gezegd dat hij me wel opgevoed kreeg itt mijn ouders. Nouja als hij steeds lomper tegen mij deed werd ik ook lomper tegen hem.
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei ). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst _! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'

Daarna moest ik met een meisje op gesprek met die leraar, afdelingsleider VWO, afdelingsleider HAVO en de vestigingsdirecteur omdat we hem overspannen hadden gemaakt. WTF, een weldenkend mens weet toch wel dat 2 mensjes van 15 geen volwassen man gek kunnen maken met wat simpele opmerkingen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 25 mei 2008 @ 00:42:03 #82
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58890863
Had op 't middelbaar een leraar met pedofiele neigingen... Wat hij bij sommige meisjes deed neigde naar ordinair betasten... Bij een vak met de naam "eurithmie". Vreselijk figuur was dat. Gelukkig maar een paar lessen gehad. Toen moest ie een operatie ondergaan aan een voet, rest van het jaar (Het was al maart) geen les meer gehad.

Had ook mot met de lerares tekenen. Ze had continu commentaar. Ik zei op een gegeven moment tegen haar: "Mevrouw, is het uw werkstuk of het mijne?"
Geen gezeur meer gehad, maar wel een slechte beoordeling.
You know, I've learned something today
pi_58893524
quote:
Op zondag 18 mei 2008 02:16 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6je
Hangt het 'over gaan' er vanaf of de leraar je mag of niet dan? Als ik mijn excuses had aangeboden had hij me een 6 gegeven zei hij. Liever een jankbal dan een slijmbal En hogere cijfers halen was geen optie, aangezien ik jarenlang zonder te werken school doorgerolt ben. Als het dan ineens moeilijk word is het al te laat.

*nu een vetbetaalde baan heeft en heel die opleiding niet nodig gehad heeft*
pi_58938015
Godsdienstleraar Ab de R. Gaf (duh) godsdienstles, gaf zaalvoetballessen en (hier komt het ergste): hij gaf seksuele voorlichting. Seksuele voorlichting van een dik mannetje met een ronde bierbuik die ook nog godsdienstles gaf, vond ik ehhhhh...ietwat apart.

Later werd de link ook duidelijk: hij verscheen met een balkje voor zijn ogen in de Telegraaf; hij had wat leerlingetjes mee naar huis meegenomen om een ehhh...volwassen film mee te kijken om het daarna na te spelen.

Achteraf gezien was dat dus een hééél akelige leraar....
  dinsdag 27 mei 2008 @ 16:13:43 #85
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_58943779
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 12:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Godsdienstleraar Ab de R. Gaf (duh) godsdienstles, gaf zaalvoetballessen en (hier komt het ergste): hij gaf seksuele voorlichting. Seksuele voorlichting van een dik mannetje met een ronde bierbuik die ook nog godsdienstles gaf, vond ik ehhhhh...ietwat apart.

Later werd de link ook duidelijk: hij verscheen met een balkje voor zijn ogen in de Telegraaf; hij had wat leerlingetjes mee naar huis meegenomen om een ehhh...volwassen film mee te kijken om het daarna na te spelen.

Achteraf gezien was dat dus een hééél akelige leraar....
Errrrr.
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:52:52 #86
202348 Susi
Temple of Love
pi_58958762
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Berkery het volgende:
Niet akelig, maar wel arrogant, uit de hoogte en veel te streng was meneer Visser, leraar Nederlands. Jaren later zag ik hem een keer afgaan als een gieter in Twee voor twaalf, met maar drie goede antwoorden.

Dat deed me goed
GSg ?
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:01:37 #87
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_58966219
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_58966883
Basisschool groep 8: Juffrouw Vervuurt
Heeft me een keer een tik op m'n achterhoofd gegeven omdat ik achterom keek om de tijd op de klok te checken

Vervolgens kwam ik op de middelbare school, blijkt het dat Juffrouw vervuurt ook naar die school ging voor een jaar om daar NL te geven D:
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_58967164
De akeligste was voor mij toch ongetwijfeld geschiedenisleraar FP die kon zijn handjes niet thuis houden, en nu eens niet bij de meisjes maar de jongens... brrr
Gelukkig zonder haar
pi_59053496
mevr. Dielis R.I.H.

arrogant kutwijf, had ze bijna aangegeven voor slagen en verwondingen.

nu is ze dood, ik heb GEEN 1 traan gelaten. heb eens smakelijk gelachen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_59053560
A little bit hateful
pi_59056796
Meneer V. van wiskunde in de 1e en 2e van havo/vwo
Ik was niet goed in wiskunde en meneer V. was zo'n leraar die een hekel had aan leerlingen die niet goed waren in zijn vak, of ze het nou probeerden of niet.
Helaas was deze beste man mijn mentor en hij heeft er voor gezorgd dat ik niet naar atheneum mocht, ook al waren alle andere leraren hartstikke tevreden over mij en mijn cijfers.
pi_59165033
Man o man, ben ik blij dat ik nooit zulke leraren heb gehad.

Alleen meneer Geurink voor economie, wat een baas.

Een kleine gnoom met een snorretje.
pi_59208833
De muziekleraar op de middelbare school.
Ziek werd ik van de Sound of Music waar we alle teksten van moesten kennen en meezingen.
Een map vol met gare muziekstukken die verplicht met toepassenlijke plaatjes moest worden opgevrolijkt en zo niet: dan (soms zelfs schuimbekkend van irreële woede) op denigrerende wijze met veel machtsvertoon je proberen te kwetsen, als straf .
Zondags in de kerk op een voetstuk het koor dirigeren, zaterdags grote kans zo zat als een toeter een slag in de rondte te lopen vloeken en tieren.

Hij kon me niet luchten of zien en keek me vaak bij voorbaat al nijdig aan. Ik zat nou zelf ook niet in mijn meest makkelijke en vrolijke periode, maar een gemeen rotkind was ik ook weer niet.
Degenen die hij wel graag mocht (die tegen hem opkeken en hem haast kwijlend om een beurt smeekten; daar vertelde hij grapjes tegen, die mochten 'belangrijke' klusjes opknappen en beloonde hij met dikke negens voor zwaar overdreven bomvolle knip- en plakmappen .

Achteraf gezien was hij natuurlijk een zielige man, bukkend onder problemen en waarschijnlijk ongelukkig. Als puber vond ik vooral mezelf grandioos gemeen behandeld en begreep ik niet wat ik zelf anders had kunnen doen.
pi_59222946
meneer Hartman. Dat was echt een nazi eerste klas en onze klasseleraar, en toevallig ook onze leraar Duits. Alles moest en zou ordentlich verlopen en anders.... Maar goed,hoorde later dat hij aan een hartaanval was gestorven na zijn 65st.
75 topics = FIN
  maandag 9 juni 2008 @ 02:40:04 #96
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_59237342
wiskunde leraa op de MAVO!!!
als straf moesten wij 100 - 0.1= 99.9 etc helemaal uitschrijven tot 0.0!!!!!!!!!!
pfff.....dan dacht je nog wel een 2de keer na voor je wat uithaalde bij hem!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  maandag 9 juni 2008 @ 03:01:08 #97
84524 Morwen
I got life
pi_59237416
Het begon in de 4e klas van de lagere school, wijf noemden we hysterica eucalyptica. Ze leek op Tante Til en was nog 10 keer hysterischer. Dacht er vanaf te zijn na de 4e, neeeeeee, ging ze mee naar de 5e èn de 6e klas We waren te druk ofzo, ja duh, we zaten haar dwars.

HAVO waren er 2, 1 waar niemand voorin wilde zitten omdat hij nogal nat praatte Leraar wiskunde met een erg kort lontje die je tas achter je aan smeet als je eruit moest. 2e was een natuurkundeleraar met een heftige zenuwtik die we huilend de klas uit hebben gejaagd. Ja, sorry hoor, als je zo loopt te knipperen en te stuiptrekken dan......Mja, achteraf wel zielig eigenlijk. Was ook best wel een eikel ook, haalde niet hoger dan een 3 erbij.

MEAO, Engelse bitchlerares die blijkbaar vanaf dag 1 de pik op me had. Na de grote bek terug werd het er niet beter op.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:46:50 #98
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_59281147
Ik had een maf wijf voor Frans. Een rasechte feminist, alle jongens moesten hun bek houden en werken, waarna ze met de meiden vooraan over haar haar en nagellak ging kletsen. Damn, wat haatte ik dat mens. Toen ik bleef zitten en zag dat ik weer haar voor Frans had, ben ik snel naar Duits overgestapt, ondanks dat ik daar veel slechter in was
Ook geen sig dus
pi_59369381
had een echte gendarme voor Was en Onderhoud en strijken in het derde jaar. ik had dan nog de pech dat het m'n klastitularis was.

was altijd heel vervelend in haar lessen en dat leverde me rode kruisjes op voor gedrag.

de directrice was ook een geval apart, had haar voor Plastische Opvoeding in het 2de jaar. bweurk!!!

Mevr. Dielis (die dooie trees) was m'n klastitularis in het 2de jaar en 5de jaar (richting Groepskoken) het was een echte bitch en zette me eens hardhandig uit de klas.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_59369521
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:29 schreef tong80 het volgende:
Was jufrouw Doornick. Lerares Engels. Een echte bitch. Deed niks anders dan huiswerk opgeven met woordjes die je moest leren. Deed niks aan luistervaardigheid of tekstverklaring. Alleen maar stomweg dingen uit je hoofd leren. Ik moest bij haar vooraan komen zitten omdat ze het jaar ervoor me een keer uit de klas had gestuurd. Kreeg van haar een 3 voor een tentamen literatuur. Terwijl ik alle films had gezien van de boeken die ik niet had gelezen. Ik nam wraak door een 8 voor het examen te halen. Knotje in het haar en een krijsstem. Dan weet je het wel. Gruwelijk mens.

Hmm,
Cambium???, van heemstra of courtine?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:36:30 #101
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_59390395
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.

WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_59392543
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.

WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:37:02 #103
125126 Mr-Coffee
pi_59392560
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:35 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)

Moet je niet daar es voor naar een dokter ofzo?, klinkt niet echt gezond.
Set Sail, For Fail.
pi_59392589
Geef gewoon antwoord of je verhaal is gelogen.
A little bit hateful
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:40:10 #105
125126 Mr-Coffee
pi_59392614
Was btw de Rijnmondschool in Schiedam, maar hij schijnt nou nog school werk te doen, dus ,t zou kunnen.
Het was iiig in de eerste helft van de jaren 90.
Toen was ik nog klein, lief en (on)schuldig.
Set Sail, For Fail.
pi_59393700
obs de K in S is natuurlijk niet R te S, maar goed laatmaar... is dus een andere zak...
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:41:12 #107
125126 Mr-Coffee
pi_59393771
Als het wel de zelfde plek is S, dan ken ik de school wel, maar wet niet of hij daar wat mee heeft gedaan ofzo.
Set Sail, For Fail.
pi_59394029
1 Voorval kan ik me nog wel herinneren van de muziekles (ja, je hoort het goed !)

Anyway, ik had er altijd een stront hekel aan.

Vlak voor de les begon had de leraar nog wat nablijvers in de klas, die werden er dus uitgestuurd.
De leraar gaat tegen de deurpost hangen en blert:"BEK HOUDEN EN ZITTEN!"

Dus ik mompel in het voorbijgaan (meer in mezelf):"Anders is er iemand even sacharijnig."

"WAAAT?! Wie zei dat?"

Oeps

Nou, vervolgens zat ik daar heel eenzaampjes in de kantine, waar het beter vertoeven was dan als een achterlijke mongool op zo'n "klokkenspel" te rammen.

Het jaar na mij, was het aanschaffen van een blokfluit verplicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 15-06-2008 12:56:36 ]
pi_59403909
Dus jij zat op een soort muziekschool o.i.d? Hoe dan ook, bij mij was een van de ergste leraren dhr. Brandts.
Altijd een bril op die op half 7 stond en een smoelwerk waarvan afstraalde dat hij thuis niks te vertellen had.
pi_59404171
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef jakees het volgende:
Leraar biologie. Zei dat je schrift een kunstwerk moest zijn. Ik heb het handschrift van een dronken bejaarde en had dus al de schijn tegen. Heeft die paardelul mijn schrift verscheurd voor een volle klas waar ik echt mijn best op had gedaan. Ik kon wel janken. Ik was gewoon bang voor die vent, terwijl ik geen lieverdje was. Mijn moeder had hem ook als leraar gehad en hij was toen een pispaal. Later heeft hij zich wel sterker neergezet voor de klas.

Dat vond ik echt even grappig
pi_59404271
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:41 schreef spy08 het volgende:
Dus jij zat op een soort muziekschool o.i.d?
Nee

Het was een gewone Mavo/Havo/ Vwo school.

En ze vonden het nodig om muziekles te geven..

Ik dacht eigenlijk dat het heel normaal was dat iedereen op de middelbare school "muziek" had?
pi_59404424
Jeetje, wat een ervaringen hier. Zó erg heb ik het gelukkig niet.
pi_59461918
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Valkenswaard, WereDi
Ik heb altijd Engels gehad van haar man.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:34:16 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59462168
geweldig topic.

Ik ben de naam kwijt van die kerel, maar we hadden ook altijd zo'n rare vent voor techniek.

Omg Wat een mongool. Als je met elkaar fluisterde in de les dan kreeg je bordenwissers en alles na je kop toe

Ooit hebben we toen met de halve klas spandoeken opgehangen dattie een klootzak was, en godverdomme wie vloog er weer als 1ste uit?

Ik kwam bij de "directrice" en elke keer als ze me weer zag langslopen was het "aaah, laat me raden, techniek? of toch verzorging?" have fun in de kantine "
  zaterdag 21 juni 2008 @ 22:44:15 #115
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_59588656
Op de MTS in Ede was het bij het vak CAD/CAM de grootste sport om te turven hoe vaak de leraar ´cadverhaal´en ´camverhaal´ zei. Kon maar zo eens 60 keer in 1 lesuur voorkomen
Oh, en we hadden heel even een leraar voor het vak godsdienst, die vertelde dat hij satanist was geweest en grafstenen had vernield voordat hij bekeerd was...
Niet zo´n stabiel tiep, aangezien we maar een paar lessen van hem kregen voordat hij op iedere straathoek jezus en de duivel zag staan
Op de LTS had ik een leraar Engels die heel monotoon en met weinig variatie in zijn stemritme praatte.
Met als gevolg dat na een half uur zeker de helft van de klas vast lag te ronken op hun bureau´s, waarna hij plotseling zijn betoog op een KEIHARD VOLUME doorzette met als effect dat er meestal slechts een man of vier wakker schrokken.
Had je geen Engels van hem dan kon je tot drie leslokalen verder nog horen wanneer de helft van zijn klas in slaap gevallen was
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:54:06 #116
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_59718955
Mevrouw Noordijk van tekenen. Ik zit altijd barstensvol ideeen, maar laat mij daar aub geen tekenig van maken: dat wordt een drama. Nou had ze het al niet op mijn oudste zus (twee jaar boven mij), en dat liet ze gelijk doorstralen op mij.
Affijn, mijn geringe tekencapaciteiten gecombineerd met haar aversie jegens mijn zus zorgde altijd voor een kutsfeer. Zij een rotmopmerking, ik bijdehand, zij boos, ik boos. Affijn, zo snel mogelijk gedropt dat vak (had ik toch wel gedaan, ongeacht de docent)

En verder: aardrijkskundeleraar Bos.
Een echt Godsvrezend Gristen. Wat een hypocriete hond. Had erg veel aandacht voor de jonge meiden in de klassen ("zeg, ben jij al aan de pil?") en had ook alweer een beetje de pik op mij vanwege mijn zus (eigenlijk heb ik een heel toffe zus )
Mijn zus heeft namelijk aangetoond dat als er een God is, en hij een plan heeft, dat z'n plannen met hem wel duidelijk waren:
Tijdens haar brugklaskamp heeft zij hem, met anderen, in het water geduwd (geintje!). Ach ja, weinig aan de hand, totdat een snoek zijn grote teen voor een rietvoorn aan zag en flink toehapte.
Meneer de Gelover geloofde dat het niet nodig was een tetanusinjectie te halen --> bloedvergiftiging, spoed naar het ziekenhuis en een half jaar buitenspel.

Verder eigenlijk erg veel toffe leraren gehad op school, leuke tijd
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 17:29:37 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59893742
dhr troost, mijn geschiedenisleraar en mentor in de 3e.
ik had niet zoveel (zeg maar niets) met geschiedenis.
hij had mij bij de surprises met sinterklaas. iedereen had een leuke surprise en gedicht.
ik kreeg een kettinkje gerold in een zakje van de hema. geen surprise, geen gedicht.
pi_59893867
Oh dit jaar heb ik trouwens wéér een klapmongool voor natuurkunde gehad. Ik zei eerst iets door de klas en toen zei hij zo van; "Jij doet er echt alles aan om ontoerekeningsvatbaar verklaard te worden hè?" En toen begon hij dus allemaal dingen op te noemen van; "En dan komen er 's ochtends twee mannen met een witte jas aan om je uit bed te wekken, dan mag je naar de eetzaal, etc." Zeg ik zo van; U heeft wel een leuke jeugd gehad zo te horen. Stuurt hij me weg en mocht ik een week niet naarbinnen
pi_59894021
Oh en dan heb ik nog bij scheikunde ruzie gehad met een experimentenlokaalopruimer (TOA geval). Ik blies 0,5 gram krijt van een weegschaal af omdat dat naast mijn weegpapiertje was gevallen. Dus hij komt naast mij staan en zei zo van; "Ik zou nu zó graag mijn voet in je reet willen trappen en hem afbreken. Jij gaat dus mooi na de les mijn lokaal opruimen." Dat heb ik dus geweigerd want ik ga niet iemands lokaal opruimen als die zo naar me toe komt gelopen. Ik had alleen die tafel schoongemaakt waar die weegschaal op stond. Kreeg ik na de les te horen dat hij dan maar naar de afledingsleider ging om me te laten werken. Volgende dag er niks meer van gehoord, en gewoon scheikunde gehad. Wou ik twee dagen later het lokaal in om verder te werken aan onze praktische opdracht, mocht ik niet meer naarbinnen (terwijl ik toen net een uur had gecorveed als straf van mijn afdelingsleider), wat hij pas na 5 minuten zei toen ik daar al binnen was. Dus ik mijn jas opgehangen en weggelopen, moest ik mijn veiligheidsbril nog wegleggen riep hij toen ik al weg was, ik had geen zin om terug te lopen dus zei ik nee, komt hij achter me aan gerend en zei dat ik die bril op móést ruimen. Waarop ik dus antwoorde dat ik niet iemand lokaal ga schoonmaken als ik er niet eens binnen mag zijn, en dat hij dat maar lekker deed omdat hij er voor betaald kreeg dat lokaal netjes te houden. Als smoes zei hij toen dat hij niet wist wat ik met de afdelingsleider had afgesproken en daarom niet naar binnen mocht, en de dag ervoor wist hij dat ook niet en mocht ik wel naar binnen
Nouja op het eind nog gesprek gehad met lerares scheikunde en mentor erbij. Vond die vent alles volkomen mijn schuld en dat ik hem niet op zijn sodemieter moest geven waar de hele klas bij was wat hij op zijn sodemieter krijgen vind weet ik dus niet dus toen maar gezegd dat dat aan hem lag en ik nee zeggen niet op je sodemieter krijgen vind. Vroeg hij ook nog op het einde of ik nog mijn excuses ging aanbieden . . .

Dat moest ik even kwijt
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:35:18 #120
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60062371
Ik had een 9.5 voor engels en cijfers worden altijd naar boven afgerond dus ik wilde mijn 10 Kreeg ik niet Toen naar de directeur gegaan en mijn 10 gekregen Die leraar was gemeen. Ik deed nooit wat voor engels maar haalde wel hoge cijfers, was hij het niet zo mee eens geloof ik.

Oh ja, ik weet niet meer wat ik toen gedaan heb maar de gymleraar werd zo ontzettend kwaad op me, hij heeft staan tieren en doen dat ik er gewoon bang van werd Hij was verder stiekem wel tof maar dat heb ik nooit toegegeven.

Volgens mij had ik verder niet echt problemen. Hell, overgang naar de 2e had ik 5 onvoldoendes ofzo, jaja mn vervelende periode en toch mocht ik over terwijl je eik maar met 2 onvoldoendes over mocht. Zo een hekel zullen ze niet aan mij gehad hebben dus.

Sorry, niets spannends.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 13:04:54 #121
168255 J.Herrer
pi_60073375
Op de basisschool in groep 7 had ik zo'n irritante meester die volgens mij zwaar aan de boost zat, op een gegeven moment gooide hij gewoon zo'n potloodblok (waar je potloden in kan steken) door de klas omdat iedereen door hem heen zat te praten. Waarschijnlijk hoofdpijn van de kater ofzo.. Iedereen had dus zoiets van: wtf?
Diezelfde dag had volgens mij iedereen bij zn ouders zitten janken (inclusief ikzelf ) dat die meester veel te streng was en toen zijn al die ouders naar de directeur gestapt om verhaal te houden, toen werd die ontslagen

En paar jaar geleden was er een reunie op die school waar iedereen van die groep toen aanwezig was, toen gingen de gekste verhalen rond dat die vent zichzelf had doodgezopen in een park enzo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60074123
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.

Deze man spoorde echt totaal niet, ontzettende francofiel, sprak gewoon de hele les Frans en als je het niet begreep had je maar pech. Hij leefde ook nog echt in de jaren 70 ofzo kwa gedachtegang.
Na een in zijn ogen 'teleurstellende' les Frans hadden we altijd direct mentorles erna. Dan kwamen de tirades: "Wat jullie hier doen is gewoon shit, maar wij geven maar goede cijfers om het aanzien van de school hoog te houden". "Ik schaam me kapot voor de jeugd" etc. etc.

Op een dag had een jongen van de school heel onverwachts zelfmoord gepleegd. De eerste lesuren vielen bijna allemaal uit, een klas die Kluiver had toen (ik had gelukkig geen Frans meer toen).
Hij begon die dag gewoon met heel snel in het Frans even uit te leggen wat er gebeurd was en ging daarna gewoon door met de les alsof er niks aan de hand was. De helft van de klas wist niet eens dat er iemand dood was, toen ze er achter kwamen zijn ze gewoon met ze alle weggegaan.

Nare klootzak
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 21 juli 2008 @ 22:29:30 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60255152
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.

Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 21 juli 2008 @ 22:30:42 #124
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_60255174

Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
  maandag 21 juli 2008 @ 22:32:10 #125
220721 MarksterGTX
Unstoppable..!
pi_60255208
Marjan van Nederlands. de Meergronden Almere.

tyfushoer.
A hero never dies.
pi_60342184
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.

Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
Op watte
Children of the night. What music they make.
pi_60342263
Sjoelen? Is een spel/hobbie.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:34:34 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60342351
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
Hey! das kees vos!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:43:50 #129
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60342582
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Op watte
Synagoge
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:08:14 #130
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_60343097
Leraar economie. Hij was de directeur en gaf alleen mijn klas nog les. Daardoor kwam hij wel is wat later de les in. Maar zelfs als hij er nog niet was zat iedereen! netjes op ze plek, stil met ze huiswerk en boek op de juiste pagina voor zich.
Er was een keer dat de volgende dag wiskunde zou uitvallen en hij dan zou invallen met economie. Hij had al gewaarschuwd dat je je boek niet moest vergeten. Die vergat ik natuurlijk . Hele week tot half 5 op school mogen blijven.
pi_60343207
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Synagoge
Children of the night. What music they make.
pi_60345571
Een leraar Duits op de MTS, een jaar of 12 geleden

Ben benieuwd of ie nog les geeft.
pi_60345628
Lerares Engels van de middelbare school
Mens was lelijk en kon alleen maar schreeuwen

Leraar Duits van de middelbare school

Viese dikke man met kwijl en resten eten in zijn mondhoeken.. en als hij ging praten, dan met cosumptie
Les geven kon hij niet, je kon afkijken bij toetsen met je boek open op schoot en hij had het niet door.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:13:54 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60345685
Leuke tvp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60345765
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.

School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:55:33 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60346224
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:20 schreef Adfundum het volgende:
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.

School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Geloof me, als je elke keer dat je een bepaalde les hebt eruit wordt geflikkerd nog voordat je uberhaupt kon gaan zitten, dan herinner je je dat wel
pi_60354833
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hey! das kees vos!
goed de url bekeken
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:36:30 #138
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_61196206
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Agiath het volgende:
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.

Nare klootzak
Gelukkig nooit les van gehad. Mijn groooooooooote vriendin was mevrouw Panman (AKA Panwijf)

Ongelooflijke achterbakse trut (u leest: diepgaande haat) die het nodig vond om te roddelen over leerlingen, tegen leerlingen. Ondertussen even nodig te vermelden dat mijn vriendinnen maar niet met mij en een andere meid moesten omgaan, want we waren niet goed genoeg. Eigenlijk moesten we daar alleen maar hard om lachen, qua gedrag was ze op 14 jaar blijven hangen: vooral de 'populaire' meisjes aanbidden. En het hoogtepunt was toch wel mjin 5 ( ) voor gym, omdat ik 'te weinig aanwezig was'. Later lekker toch mijn gelijk gehaald bij afdelingshoofd HAVO, hehe.

Ik heb een hoop rare docenten gehad, maar haar gun ik echt hele nare dingen toe. Zoals zij leerlingen onderuit trapte, en dan heb ik het niet alleen over mij (ik kon het wel hebben), maar nog veeeeeeeele anderen...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_61331825
ik kan mij nog 2 mensen herinneren aan wie ik een bloedhekel aan had:

Mvr vaandrager op de lagere school. Dat was echt de schoolheks
je moest de hele tijd met je armen over elkaar zitten en je mocht geen eens een pen in je hand houden. dus zo stil mogelijk blijven zitten, want dat mens kon er volgens mij niet tegen als men bewoog in de klas of zo. Dat mens had er ook geen moeite mee om kinderen voor de klas voor lul te zetten, wat dus regelmatig gebeurde
Dat mens was echt een kenau.

mr Zwang op de mavo. die gaf Duits.
Wat was dat een rare vent was dat. hij gaf alleen stencils op waar alle regels over geschreven moest worden, in plaats van het in te vullen woordje op stencil schrijven. Deed je dat niet dan kreeg je "premie" (strafwerk dus. 20 keer de stencil overschrijven)
Ook had hij het eens voor elkaar gekregen om een klasgenoot aan het huilen te krijgen door te zeggen dat ze dom was (hij had sowieso een hekel aan vrouwen geloof ik)
akelig type was dat
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_61391929
vast een homo 'trapped in the closet'
pi_61626973
Mijne was denk 'juf Saskia'.
Als je iets fout deed bleef ze je heel lang ijzig aankijken, waarna er een preek volgde dat je je best moest doen enz enz.
We moesten ook eens een kleurplaat inkleuren als huiswerk en wie die niet had gemaakt moest die in z'n vrije woensdagmiddag af komen maken*. En zo waren er nog wel meer dingen, maar die kan me even niet meer herrinneren.
SPOILER
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  zondag 14 september 2008 @ 19:36:13 #142
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61627152
Loek Rombout op de Grafische MTS, boekhouding. Ik vond er geen hol aan, aan die vent ook niet, haalde 2-en en dat moest anders. Toen besloot ik dat ik boekhouden wel begreep en haalde 9's. Maar meneer vond dat je cijfers uit het begin van het schooljaar mee bleven tellen, dus bleef ik hangen op een 5,45 en kreeg een 5 op mijn cijferlijst. Ik overweeg nogsteeds of ik me moet wreken.

Juffrouw Kuiper, eerste klas basisschool. Ik kon optellen, maar begreep geen hol van aftrekken, kon ik steeds voor in de klas komen zitten onder het bord, als straf, ik kon het bord niet zien en leerde dus dus evengoed niet. Ik heb daar wat van gezegd en opeens kon ik aftrekken. Ik heb in dat jaar ook enorme problemen gehad met juf Blokker van handwerk, flikker op met je vingerhaken, ik had toen ook het idee dat het een complot was, ik heb overigens vervolgens het record vingerhaken gehaald van dat jaar. Zo.

Meester Bijlsma, zesde klas basisschool en directeur. Wat een hond, op dat moment. Regelmatig problemen gehad met hem, vaak naar huis gestuurd, strafwerk en zelfs op kamp moest ik bij hem op de kamer, zodat hij me in de gaten kon houden. Door hem kon ik 's avonds niet afspreken met Mirjam in de jeugdherberg. Ik pak hem nog een keer terug.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61627576
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
Gelukkig zonder haar
  zondag 14 september 2008 @ 19:57:12 #144
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61627743
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef TeChNo2 het volgende:
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
In mijn geval ? Nee openbaar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61656062
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei ). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst _! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'
diep respect voor die opmerking
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')