geen foto's in je fobo ... wat doe je !!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef Blue_ei het volgende:
Kapelaan Hak stuurden me altijd de klas uit om dat ik te korte rokjes droeg .
Vieze hypocriet
Arnhem, Olympus?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
Mevrouw Hoppenbrouwer.. gaf Deutschhhh, kuthoer, dat is ze.
JAAAAAAAquote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Stemberg. Scheikunde leraar. Deed altijd alsof ik de bron van roemoer was.
Ik haat hem nog steeds.
Moest ie toch niet zeggen als ik erbij was..quote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef cultheld het volgende:
Ik had wiskunde van een sociaal-gestoorde minderhedenhater. Beledigde mij, maar dat kwam hem duur te staan (inclusief officiële waarschuwing van de rector). Erger: tegen een meisje wiens moeder net was overleden (dat wist ie) zei hij bot dat haar moeder haar niet goed had opgevoed. Jammer dat ie een gezin heeft, anders had ie van mij best een vangrail mogen knuffelen.
Ik zou hem slaanquote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef cultheld het volgende:
Ik had wiskunde van een sociaal-gestoorde minderhedenhater. Beledigde mij, maar dat kwam hem duur te staan (inclusief officiële waarschuwing van de rector). Erger: tegen een meisje wiens moeder net was overleden (dat wist ie) zei hij bot dat haar moeder haar niet goed had opgevoed. Jammer dat ie een gezin heeft, anders had ie van mij best een vangrail mogen knuffelen.
Toen ie tegen mij (in een overvolle klas, dat was zijn domme fout omdat ik goed in de groep lag en iedereen mijn verhaal bevestigde tegenover de coördinator) zei dat ik terug moest naar het land van mijn voorouders en dat mijn moeder waarschijnlijk uit het 'land der lelijken, net boven Mongolië' kwam, wilde ik hem aanvliegen. Ik besloot op het laatst echter naar buiten te gaan en kwam toen een goede vriend en een klasgenote tegen die me opvingen en zij zijn toen met mij naar de coördinator gegaan. Die vertelde toen ook dat het een structureel iets was bij hem (ook het beledigen van collega's en eigenlijk alle minderheden), maar dat hij briljant in z'n vak was. Daarom is ie ook niet ontslagen denk ik.quote:
Niet op een seksuele manier fysiek iigquote:
Frustraties wellicht?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:44 schreef Liquidootje het volgende:
Is het opeens een patstopic geworden?
Wees blij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef vipergts het volgende:
Jeetje dat jullie zulke traumatische ervaringen hebben, ik kan er echt geen 1 bedenken
meneer van Happen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JAAAAAAA
zo'n scheikunde leraar had ik ook.. ik was altijd de aanstichter bij hem.. vond ie dan
Ehm.. en toen ik van school af was ging ie met pensioen, de lijer..
hoe heet ie nu.![]()
![]()
Je vergeet een letterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:44 schreef cerror het volgende:
Dolf Braun.
Vieze gore rotmof die dacht mij die vijandentaal aan te smeren.
Klerehoerenkankervetzak dat 't was.
Ik behoorde tot een van de laatste lichtingen die nog zelf het vakkenpakket mochten samenstellen, het huidige systeem kwam 2 jaar later geloof ikquote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
vakkenpakket? Je moet dan aardig oud zijn he.
Wat moest je daarvoor bij hem doen? De Hitlergroet brengen of zo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:28 schreef kyraaa het volgende:
Met 1 goed antwoord op een overhoring kreeg je 1 minnetje. Met een grote mond kreeg je zomaar ineens +64![]()
Zo'n docent hadden wij ookquote:Op zondag 20 april 2008 23:11 schreef Queen_Minny het volgende:
Meneer Sauer op de middelbare school. Hij gaf wiskunde waar ik zeer slecht in ben. Als ik iets niet snapte en het ging vragen stuurde hij me terug om de uitleg nog 10x te lezen. Ik weer vragen, werd ik voor schut gezet in de klas. Ook heeft hij me een keer de klas uitgesmeten omdat ik een dom kind was...
Orde houden kon hij wel prima, hij smeet rustig zn boek naar je kop als je al de gore moed had je buurman/vrouw aan te kijken (letterlijk). En als je een gummetje vroeg aan je buurman/vrouw flipte hij totaal.
Hij haalde altijd zn lenzen uit zn ogen en stak ze in zn mond om ze weer in zn oog te stoppen. Ook zat hij heerlijk in zn neus te peuteren en schoot de snotjes de klas in.
Zodra ik zijn overlijdens bericht in de krant lees geef ik een feestje.
Meester Sanders op de middelbare school was ook geen pretje.
Hij gaf gym, en hielp de dames veel te graag over de bok heen... ook verscheen hij op de raarste momenten in de meisjeskleedkamer.
Dat laatste hield op toen hij een keer een rugzak vol met boeken tegen zn kop kreeg gesmeten van een geschrokken klasgenoot.
Ik noemde mijn duitsleraar altijd de fuhrerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:44 schreef Belsezar het volgende:
Kooij, gaf frans en regeerde de klas als een dictator wat hem de bijnaam Fuhrer opleverde. Gooide je tas en jas van drie hoog het raam uit als je jas niet aan de haakjes hing maar over je stoel en je tas moest onder je jas bij de haakjes.
Ben een keer geschorst omdat ik hem de tegenwoordige hitler noemde toen hij mij weer had uitgekozen om tegen te keer te gaan, moet er nu nog om lachen. Was het volledig waard die 3 dagen schorsing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik noemde mijn duitsleraar altijd de fuhrer
Hehe, ben je er nooit voor uitgetrapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Die van ons ging altijd schreeuwen en kijken alsof ie erbij moest jankenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:42 schreef Klonk het volgende:
Mijn leraar handenarbeid begon met scharen door de klas te gooien als ie boos was, het verbaasde ons dan ook niet zoveel dat de beste man op een goed moment zeg maar op vakantie ging, en zeg maar zo op vakantie dat ie nu nog steeds ergens in een inrichting zit...
Ookquote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef Ferdo het volgende:
Wat moest je daarvoor bij hem doen? De Hitlergroet brengen of zo?
Huh? Hier kom je zelf juist behoorlijk akelig naar vorenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:57 schreef fratsman het volgende:
Mevrouw van Rijswijck Lerares Frans. Het mens had al mijn ooms en tantes 30 jaar daarvoor les gegeven, en kreeg nu dus mij en al mijn neefjes en nichtjes voor d'r kiezen. Ze is één keer persoonlijk naar mij toe geworden over mijn moeder, en ik heb haar direct te verstaan gegeven dat ik daar niet van gediend was. Vuile kuthoer.Direct een klacht in gediend bij de conrector, en ze heeft ook een reprimande gekregen.
Wat wauwel jij nou?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Huh? Hier kom je zelf juist behoorlijk akelig naar voren
Vreemd persoontjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat wauwel jij nou?Ik heb alleen gezegd dat ik er niet van gediend was, dat "kuthoer" heb ik wijselijk achterwege gehouden.
* Pretpakketsamensteller meldt zichquote:Op woensdag 9 april 2008 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik behoorde tot een van de laatste lichtingen die nog zelf het vakkenpakket mochten samenstellen, het huidige systeem kwam 2 jaar later geloof ik.
Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6jequote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
standaard huillie verhaal van een prutser
Hangt het 'over gaan' er vanaf of de leraar je mag of niet dan? Als ik mijn excuses had aangeboden had hij me een 6 gegeven zei hij. Liever een jankbal dan een slijmbalquote:Op zondag 18 mei 2008 02:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nee jankbal, dat je bent blijven zitten heb je volledig aan jezelf te wijten met je 5,6je
Errrrr.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Godsdienstleraar Ab de R. Gaf (duh) godsdienstles, gaf zaalvoetballessen en (hier komt het ergste): hij gaf seksuele voorlichting. Seksuele voorlichting van een dik mannetje met een ronde bierbuik die ook nog godsdienstles gaf, vond ik ehhhhh...ietwat apart.
Later werd de link ook duidelijk: hij verscheen met een balkje voor zijn ogen in de Telegraaf; hij had wat leerlingetjes mee naar huis meegenomen om een ehhh...volwassen film mee te kijken om het daarna na te spelen.
Achteraf gezien was dat dus een hééél akelige leraar....
GSg ?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Berkery het volgende:
Niet akelig, maar wel arrogant, uit de hoogte en veel te streng was meneer Visser, leraar Nederlands. Jaren later zag ik hem een keer afgaan als een gieter in Twee voor twaalf, met maar drie goede antwoorden.
Dat deed me goed![]()
Hmm,quote:Op zondag 23 maart 2008 18:29 schreef tong80 het volgende:
Was jufrouw Doornick. Lerares Engels. Een echte bitch. Deed niks anders dan huiswerk opgeven met woordjes die je moest leren. Deed niks aan luistervaardigheid of tekstverklaring. Alleen maar stomweg dingen uit je hoofd leren. Ik moest bij haar vooraan komen zitten omdat ze het jaar ervoor me een keer uit de klas had gestuurd. Kreeg van haar een 3 voor een tentamen literatuur. Terwijl ik alle films had gezien van de boeken die ik niet had gelezen. Ik nam wraak door een 8 voor het examen te halen. Knotje in het haar en een krijsstem. Dan weet je het wel. Gruwelijk mens.
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.
WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:35 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef jakees het volgende:
Leraar biologie. Zei dat je schrift een kunstwerk moest zijn. Ik heb het handschrift van een dronken bejaarde en had dus al de schijn tegen. Heeft die paardelul mijn schrift verscheurd voor een volle klas waar ik echt mijn best op had gedaan. Ik kon wel janken. Ik was gewoon bang voor die vent, terwijl ik geen lieverdje was. Mijn moeder had hem ook als leraar gehad en hij was toen een pispaal. Later heeft hij zich wel sterker neergezet voor de klas.
Neequote:Op zondag 15 juni 2008 12:41 schreef spy08 het volgende:
Dus jij zat op een soort muziekschool o.i.d?![]()
Op wattequote:Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.
Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.![]()
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
Hey! das kees vos!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
Geloof me, als je elke keer dat je een bepaalde les hebt eruit wordt geflikkerd nog voordat je uberhaupt kon gaan zitten, dan herinner je je dat welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:20 schreef Adfundum het volgende:
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.
School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Gelukkig nooit les van gehad. Mijn groooooooooote vriendin was mevrouw Panman (AKA Panwijf)quote:Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Agiath het volgende:
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.
Nare klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
In mijn geval ? Nee openbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef TeChNo2 het volgende:
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
diep respect voor die opmerkingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei![]()
). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst
_! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |