abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:36:30 #101
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_59390395
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.

WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_59392543
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.

WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:37:02 #103
125126 Mr-Coffee
pi_59392560
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 19:35 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)

Moet je niet daar es voor naar een dokter ofzo?, klinkt niet echt gezond.
Set Sail, For Fail.
pi_59392589
Geef gewoon antwoord of je verhaal is gelogen.
A little bit hateful
  zaterdag 14 juni 2008 @ 19:40:10 #105
125126 Mr-Coffee
pi_59392614
Was btw de Rijnmondschool in Schiedam, maar hij schijnt nou nog school werk te doen, dus ,t zou kunnen.
Het was iiig in de eerste helft van de jaren 90.
Toen was ik nog klein, lief en (on)schuldig.
Set Sail, For Fail.
pi_59393700
obs de K in S is natuurlijk niet R te S, maar goed laatmaar... is dus een andere zak...
Gelukkig zonder haar
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:41:12 #107
125126 Mr-Coffee
pi_59393771
Als het wel de zelfde plek is S, dan ken ik de school wel, maar wet niet of hij daar wat mee heeft gedaan ofzo.
Set Sail, For Fail.
pi_59394029
1 Voorval kan ik me nog wel herinneren van de muziekles (ja, je hoort het goed !)

Anyway, ik had er altijd een stront hekel aan.

Vlak voor de les begon had de leraar nog wat nablijvers in de klas, die werden er dus uitgestuurd.
De leraar gaat tegen de deurpost hangen en blert:"BEK HOUDEN EN ZITTEN!"

Dus ik mompel in het voorbijgaan (meer in mezelf):"Anders is er iemand even sacharijnig."

"WAAAT?! Wie zei dat?"

Oeps

Nou, vervolgens zat ik daar heel eenzaampjes in de kantine, waar het beter vertoeven was dan als een achterlijke mongool op zo'n "klokkenspel" te rammen.

Het jaar na mij, was het aanschaffen van een blokfluit verplicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 15-06-2008 12:56:36 ]
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_59403909
Dus jij zat op een soort muziekschool o.i.d? Hoe dan ook, bij mij was een van de ergste leraren dhr. Brandts.
Altijd een bril op die op half 7 stond en een smoelwerk waarvan afstraalde dat hij thuis niks te vertellen had.
pi_59404171
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef jakees het volgende:
Leraar biologie. Zei dat je schrift een kunstwerk moest zijn. Ik heb het handschrift van een dronken bejaarde en had dus al de schijn tegen. Heeft die paardelul mijn schrift verscheurd voor een volle klas waar ik echt mijn best op had gedaan. Ik kon wel janken. Ik was gewoon bang voor die vent, terwijl ik geen lieverdje was. Mijn moeder had hem ook als leraar gehad en hij was toen een pispaal. Later heeft hij zich wel sterker neergezet voor de klas.

Dat vond ik echt even grappig
pi_59404271
quote:
Op zondag 15 juni 2008 12:41 schreef spy08 het volgende:
Dus jij zat op een soort muziekschool o.i.d?
Nee

Het was een gewone Mavo/Havo/ Vwo school.

En ze vonden het nodig om muziekles te geven..

Ik dacht eigenlijk dat het heel normaal was dat iedereen op de middelbare school "muziek" had?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_59404424
Jeetje, wat een ervaringen hier. Zó erg heb ik het gelukkig niet.
pi_59461918
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Valkenswaard, WereDi
Ik heb altijd Engels gehad van haar man.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:34:16 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59462168
geweldig topic.

Ik ben de naam kwijt van die kerel, maar we hadden ook altijd zo'n rare vent voor techniek.

Omg Wat een mongool. Als je met elkaar fluisterde in de les dan kreeg je bordenwissers en alles na je kop toe

Ooit hebben we toen met de halve klas spandoeken opgehangen dattie een klootzak was, en godverdomme wie vloog er weer als 1ste uit?

Ik kwam bij de "directrice" en elke keer als ze me weer zag langslopen was het "aaah, laat me raden, techniek? of toch verzorging?" have fun in de kantine "
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 21 juni 2008 @ 22:44:15 #115
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_59588656
Op de MTS in Ede was het bij het vak CAD/CAM de grootste sport om te turven hoe vaak de leraar ´cadverhaal´en ´camverhaal´ zei. Kon maar zo eens 60 keer in 1 lesuur voorkomen
Oh, en we hadden heel even een leraar voor het vak godsdienst, die vertelde dat hij satanist was geweest en grafstenen had vernield voordat hij bekeerd was...
Niet zo´n stabiel tiep, aangezien we maar een paar lessen van hem kregen voordat hij op iedere straathoek jezus en de duivel zag staan
Op de LTS had ik een leraar Engels die heel monotoon en met weinig variatie in zijn stemritme praatte.
Met als gevolg dat na een half uur zeker de helft van de klas vast lag te ronken op hun bureau´s, waarna hij plotseling zijn betoog op een KEIHARD VOLUME doorzette met als effect dat er meestal slechts een man of vier wakker schrokken.
Had je geen Engels van hem dan kon je tot drie leslokalen verder nog horen wanneer de helft van zijn klas in slaap gevallen was
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:54:06 #116
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_59718955
Mevrouw Noordijk van tekenen. Ik zit altijd barstensvol ideeen, maar laat mij daar aub geen tekenig van maken: dat wordt een drama. Nou had ze het al niet op mijn oudste zus (twee jaar boven mij), en dat liet ze gelijk doorstralen op mij.
Affijn, mijn geringe tekencapaciteiten gecombineerd met haar aversie jegens mijn zus zorgde altijd voor een kutsfeer. Zij een rotmopmerking, ik bijdehand, zij boos, ik boos. Affijn, zo snel mogelijk gedropt dat vak (had ik toch wel gedaan, ongeacht de docent)

En verder: aardrijkskundeleraar Bos.
Een echt Godsvrezend Gristen. Wat een hypocriete hond. Had erg veel aandacht voor de jonge meiden in de klassen ("zeg, ben jij al aan de pil?") en had ook alweer een beetje de pik op mij vanwege mijn zus (eigenlijk heb ik een heel toffe zus )
Mijn zus heeft namelijk aangetoond dat als er een God is, en hij een plan heeft, dat z'n plannen met hem wel duidelijk waren:
Tijdens haar brugklaskamp heeft zij hem, met anderen, in het water geduwd (geintje!). Ach ja, weinig aan de hand, totdat een snoek zijn grote teen voor een rietvoorn aan zag en flink toehapte.
Meneer de Gelover geloofde dat het niet nodig was een tetanusinjectie te halen --> bloedvergiftiging, spoed naar het ziekenhuis en een half jaar buitenspel.

Verder eigenlijk erg veel toffe leraren gehad op school, leuke tijd
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  † In Memoriam † vrijdag 4 juli 2008 @ 17:29:37 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_59893742
dhr troost, mijn geschiedenisleraar en mentor in de 3e.
ik had niet zoveel (zeg maar niets) met geschiedenis.
hij had mij bij de surprises met sinterklaas. iedereen had een leuke surprise en gedicht.
ik kreeg een kettinkje gerold in een zakje van de hema. geen surprise, geen gedicht.
pi_59893867
Oh dit jaar heb ik trouwens wéér een klapmongool voor natuurkunde gehad. Ik zei eerst iets door de klas en toen zei hij zo van; "Jij doet er echt alles aan om ontoerekeningsvatbaar verklaard te worden hè?" En toen begon hij dus allemaal dingen op te noemen van; "En dan komen er 's ochtends twee mannen met een witte jas aan om je uit bed te wekken, dan mag je naar de eetzaal, etc." Zeg ik zo van; U heeft wel een leuke jeugd gehad zo te horen. Stuurt hij me weg en mocht ik een week niet naarbinnen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59894021
Oh en dan heb ik nog bij scheikunde ruzie gehad met een experimentenlokaalopruimer (TOA geval). Ik blies 0,5 gram krijt van een weegschaal af omdat dat naast mijn weegpapiertje was gevallen. Dus hij komt naast mij staan en zei zo van; "Ik zou nu zó graag mijn voet in je reet willen trappen en hem afbreken. Jij gaat dus mooi na de les mijn lokaal opruimen." Dat heb ik dus geweigerd want ik ga niet iemands lokaal opruimen als die zo naar me toe komt gelopen. Ik had alleen die tafel schoongemaakt waar die weegschaal op stond. Kreeg ik na de les te horen dat hij dan maar naar de afledingsleider ging om me te laten werken. Volgende dag er niks meer van gehoord, en gewoon scheikunde gehad. Wou ik twee dagen later het lokaal in om verder te werken aan onze praktische opdracht, mocht ik niet meer naarbinnen (terwijl ik toen net een uur had gecorveed als straf van mijn afdelingsleider), wat hij pas na 5 minuten zei toen ik daar al binnen was. Dus ik mijn jas opgehangen en weggelopen, moest ik mijn veiligheidsbril nog wegleggen riep hij toen ik al weg was, ik had geen zin om terug te lopen dus zei ik nee, komt hij achter me aan gerend en zei dat ik die bril op móést ruimen. Waarop ik dus antwoorde dat ik niet iemand lokaal ga schoonmaken als ik er niet eens binnen mag zijn, en dat hij dat maar lekker deed omdat hij er voor betaald kreeg dat lokaal netjes te houden. Als smoes zei hij toen dat hij niet wist wat ik met de afdelingsleider had afgesproken en daarom niet naar binnen mocht, en de dag ervoor wist hij dat ook niet en mocht ik wel naar binnen
Nouja op het eind nog gesprek gehad met lerares scheikunde en mentor erbij. Vond die vent alles volkomen mijn schuld en dat ik hem niet op zijn sodemieter moest geven waar de hele klas bij was wat hij op zijn sodemieter krijgen vind weet ik dus niet dus toen maar gezegd dat dat aan hem lag en ik nee zeggen niet op je sodemieter krijgen vind. Vroeg hij ook nog op het einde of ik nog mijn excuses ging aanbieden . . .

Dat moest ik even kwijt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:35:18 #120
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60062371
Ik had een 9.5 voor engels en cijfers worden altijd naar boven afgerond dus ik wilde mijn 10 Kreeg ik niet Toen naar de directeur gegaan en mijn 10 gekregen Die leraar was gemeen. Ik deed nooit wat voor engels maar haalde wel hoge cijfers, was hij het niet zo mee eens geloof ik.

Oh ja, ik weet niet meer wat ik toen gedaan heb maar de gymleraar werd zo ontzettend kwaad op me, hij heeft staan tieren en doen dat ik er gewoon bang van werd Hij was verder stiekem wel tof maar dat heb ik nooit toegegeven.

Volgens mij had ik verder niet echt problemen. Hell, overgang naar de 2e had ik 5 onvoldoendes ofzo, jaja mn vervelende periode en toch mocht ik over terwijl je eik maar met 2 onvoldoendes over mocht. Zo een hekel zullen ze niet aan mij gehad hebben dus.

Sorry, niets spannends.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 13 juli 2008 @ 13:04:54 #121
168255 J.Herrer
pi_60073375
Op de basisschool in groep 7 had ik zo'n irritante meester die volgens mij zwaar aan de boost zat, op een gegeven moment gooide hij gewoon zo'n potloodblok (waar je potloden in kan steken) door de klas omdat iedereen door hem heen zat te praten. Waarschijnlijk hoofdpijn van de kater ofzo.. Iedereen had dus zoiets van: wtf?
Diezelfde dag had volgens mij iedereen bij zn ouders zitten janken (inclusief ikzelf ) dat die meester veel te streng was en toen zijn al die ouders naar de directeur gestapt om verhaal te houden, toen werd die ontslagen

En paar jaar geleden was er een reunie op die school waar iedereen van die groep toen aanwezig was, toen gingen de gekste verhalen rond dat die vent zichzelf had doodgezopen in een park enzo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60074123
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.

Deze man spoorde echt totaal niet, ontzettende francofiel, sprak gewoon de hele les Frans en als je het niet begreep had je maar pech. Hij leefde ook nog echt in de jaren 70 ofzo kwa gedachtegang.
Na een in zijn ogen 'teleurstellende' les Frans hadden we altijd direct mentorles erna. Dan kwamen de tirades: "Wat jullie hier doen is gewoon shit, maar wij geven maar goede cijfers om het aanzien van de school hoog te houden". "Ik schaam me kapot voor de jeugd" etc. etc.

Op een dag had een jongen van de school heel onverwachts zelfmoord gepleegd. De eerste lesuren vielen bijna allemaal uit, een klas die Kluiver had toen (ik had gelukkig geen Frans meer toen).
Hij begon die dag gewoon met heel snel in het Frans even uit te leggen wat er gebeurd was en ging daarna gewoon door met de les alsof er niks aan de hand was. De helft van de klas wist niet eens dat er iemand dood was, toen ze er achter kwamen zijn ze gewoon met ze alle weggegaan.

Nare klootzak
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 21 juli 2008 @ 22:29:30 #123
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60255152
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.

Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 21 juli 2008 @ 22:30:42 #124
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_60255174

Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
  maandag 21 juli 2008 @ 22:32:10 #125
220721 MarksterGTX
Unstoppable..!
pi_60255208
Marjan van Nederlands. de Meergronden Almere.

tyfushoer.
A hero never dies.
pi_60342184
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.

Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
Op watte
Children of the night. What music they make.
pi_60342263
Sjoelen? Is een spel/hobbie.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:34:34 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60342351
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
Hey! das kees vos!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:43:50 #129
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60342582
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Op watte
Synagoge
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:08:14 #130
146823 Marcel_V
Were Back!
pi_60343097
Leraar economie. Hij was de directeur en gaf alleen mijn klas nog les. Daardoor kwam hij wel is wat later de les in. Maar zelfs als hij er nog niet was zat iedereen! netjes op ze plek, stil met ze huiswerk en boek op de juiste pagina voor zich.
Er was een keer dat de volgende dag wiskunde zou uitvallen en hij dan zou invallen met economie. Hij had al gewaarschuwd dat je je boek niet moest vergeten. Die vergat ik natuurlijk . Hele week tot half 5 op school mogen blijven.
pi_60343207
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Synagoge
Children of the night. What music they make.
pi_60345571
Een leraar Duits op de MTS, een jaar of 12 geleden

Ben benieuwd of ie nog les geeft.
pi_60345628
Lerares Engels van de middelbare school
Mens was lelijk en kon alleen maar schreeuwen

Leraar Duits van de middelbare school

Viese dikke man met kwijl en resten eten in zijn mondhoeken.. en als hij ging praten, dan met cosumptie
Les geven kon hij niet, je kon afkijken bij toetsen met je boek open op schoot en hij had het niet door.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:13:54 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60345685
Leuke tvp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60345765
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.

School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:55:33 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60346224
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:20 schreef Adfundum het volgende:
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.

School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Geloof me, als je elke keer dat je een bepaalde les hebt eruit wordt geflikkerd nog voordat je uberhaupt kon gaan zitten, dan herinner je je dat wel
pi_60354833
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 14:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hey! das kees vos!
goed de url bekeken
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:36:30 #138
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_61196206
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Agiath het volgende:
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.

Nare klootzak
Gelukkig nooit les van gehad. Mijn groooooooooote vriendin was mevrouw Panman (AKA Panwijf)

Ongelooflijke achterbakse trut (u leest: diepgaande haat) die het nodig vond om te roddelen over leerlingen, tegen leerlingen. Ondertussen even nodig te vermelden dat mijn vriendinnen maar niet met mij en een andere meid moesten omgaan, want we waren niet goed genoeg. Eigenlijk moesten we daar alleen maar hard om lachen, qua gedrag was ze op 14 jaar blijven hangen: vooral de 'populaire' meisjes aanbidden. En het hoogtepunt was toch wel mjin 5 ( ) voor gym, omdat ik 'te weinig aanwezig was'. Later lekker toch mijn gelijk gehaald bij afdelingshoofd HAVO, hehe.

Ik heb een hoop rare docenten gehad, maar haar gun ik echt hele nare dingen toe. Zoals zij leerlingen onderuit trapte, en dan heb ik het niet alleen over mij (ik kon het wel hebben), maar nog veeeeeeeele anderen...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_61331825
ik kan mij nog 2 mensen herinneren aan wie ik een bloedhekel aan had:

Mvr vaandrager op de lagere school. Dat was echt de schoolheks
je moest de hele tijd met je armen over elkaar zitten en je mocht geen eens een pen in je hand houden. dus zo stil mogelijk blijven zitten, want dat mens kon er volgens mij niet tegen als men bewoog in de klas of zo. Dat mens had er ook geen moeite mee om kinderen voor de klas voor lul te zetten, wat dus regelmatig gebeurde
Dat mens was echt een kenau.

mr Zwang op de mavo. die gaf Duits.
Wat was dat een rare vent was dat. hij gaf alleen stencils op waar alle regels over geschreven moest worden, in plaats van het in te vullen woordje op stencil schrijven. Deed je dat niet dan kreeg je "premie" (strafwerk dus. 20 keer de stencil overschrijven)
Ook had hij het eens voor elkaar gekregen om een klasgenoot aan het huilen te krijgen door te zeggen dat ze dom was (hij had sowieso een hekel aan vrouwen geloof ik)
akelig type was dat
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_61391929
vast een homo 'trapped in the closet'
pi_61626973
Mijne was denk 'juf Saskia'.
Als je iets fout deed bleef ze je heel lang ijzig aankijken, waarna er een preek volgde dat je je best moest doen enz enz.
We moesten ook eens een kleurplaat inkleuren als huiswerk en wie die niet had gemaakt moest die in z'n vrije woensdagmiddag af komen maken*. En zo waren er nog wel meer dingen, maar die kan me even niet meer herrinneren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  zondag 14 september 2008 @ 19:36:13 #142
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61627152
Loek Rombout op de Grafische MTS, boekhouding. Ik vond er geen hol aan, aan die vent ook niet, haalde 2-en en dat moest anders. Toen besloot ik dat ik boekhouden wel begreep en haalde 9's. Maar meneer vond dat je cijfers uit het begin van het schooljaar mee bleven tellen, dus bleef ik hangen op een 5,45 en kreeg een 5 op mijn cijferlijst. Ik overweeg nogsteeds of ik me moet wreken.

Juffrouw Kuiper, eerste klas basisschool. Ik kon optellen, maar begreep geen hol van aftrekken, kon ik steeds voor in de klas komen zitten onder het bord, als straf, ik kon het bord niet zien en leerde dus dus evengoed niet. Ik heb daar wat van gezegd en opeens kon ik aftrekken. Ik heb in dat jaar ook enorme problemen gehad met juf Blokker van handwerk, flikker op met je vingerhaken, ik had toen ook het idee dat het een complot was, ik heb overigens vervolgens het record vingerhaken gehaald van dat jaar. Zo.

Meester Bijlsma, zesde klas basisschool en directeur. Wat een hond, op dat moment. Regelmatig problemen gehad met hem, vaak naar huis gestuurd, strafwerk en zelfs op kamp moest ik bij hem op de kamer, zodat hij me in de gaten kon houden. Door hem kon ik 's avonds niet afspreken met Mirjam in de jeugdherberg. Ik pak hem nog een keer terug.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61627576
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
Gelukkig zonder haar
  zondag 14 september 2008 @ 19:57:12 #144
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_61627743
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef TeChNo2 het volgende:
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
In mijn geval ? Nee openbaar.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61656062
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei ). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst _! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'
diep respect voor die opmerking
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')