ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
Op de basisschool, had ik een leraar namelijk Meneer Jack, en Meneer Jack, had welles de neiging om ons kinders ons welles op onze foutjes te wijzen.
Zo vond ie dat m,n lades van mijn tafeltje een tering zooi waren, dus wat doet ie.
Hij gooit die lades leeg over m,n tafeltje en over de grond.
Dus ik kon onder toezicht van de hele klas alles opruimen.
WAT KON IK DIE VENT WEL WURGEN!!!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:35 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
ehm toevallig JS op obs de K te S ? (cryptischer kan ik t niet)
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:33 schreef jakees het volgende:
Leraar biologie. Zei dat je schrift een kunstwerk moest zijn. Ik heb het handschrift van een dronken bejaarde en had dus al de schijn tegen. Heeft die paardelul mijn schrift verscheurd voor een volle klas waar ik echt mijn best op had gedaan. Ik kon wel janken. Ik was gewoon bang voor die vent, terwijl ik geen lieverdje was. Mijn moeder had hem ook als leraar gehad en hij was toen een pispaal. Later heeft hij zich wel sterker neergezet voor de klas.
Neequote:Op zondag 15 juni 2008 12:41 schreef spy08 het volgende:
Dus jij zat op een soort muziekschool o.i.d?![]()
Op wattequote:Op maandag 21 juli 2008 22:29 schreef RonaldV het volgende:
Mevrouw van Driem, lerares Duits. Een vreselijk mens, die leefde voor haar vak, en ook nog eens totaal geen orde kon houden. Bij het minste of geringste ging ze op tilt, zeker als een klasgenoot van mij weer eens een spotprent van haar in Duits legeruniform had getekend (wekelijks leverde hij er minstens twee af). Op een dag deed hij dat op het bord voor de klas, en toen ze binnenkwam en de tekening zag stuurde ze de hele klas naar de directeur, een dragonder genaamd Zwart. Zelf ging ze in de ziektewet: overspannen.
Zij was er voor verantwoordelijk dat ik altijd een hekel heb gehad aan het vak Duits, terwijl ik het wel goed spreek.
Vier of vijf jaar geleden hoorde ik van mijn voormalige klasgenoot (de spotprenttekenaar) dat hij een paar jaar later mevrouw Van Driem was tegengekomen op sjoel.![]()
Ze heeft nooit iets gezegd over haar afkomst, had ze dat wel gedaan dan had ze waarschijnlijk veel minder problemen gehad. In ieder geval met hem en mij.
Hey! das kees vos!quote:Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: oh kut, ik bedenk me net dat twee van zn zoons hier lid zijn
Geloof me, als je elke keer dat je een bepaalde les hebt eruit wordt geflikkerd nog voordat je uberhaupt kon gaan zitten, dan herinner je je dat welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:20 schreef Adfundum het volgende:
Dat jullie de namen van je leraren nog weten. ik ben ze allemaal op 1 na vergeten.
Deenik, gaf natuurkunde/scheikunde maar dat was juist een zeer goed leraar.
School was niet bepaald mijn favoriete hobby, daar zal het wel aan liggen.
Gelukkig nooit les van gehad. Mijn groooooooooote vriendin was mevrouw Panman (AKA Panwijf)quote:Op zondag 13 juli 2008 13:43 schreef Agiath het volgende:
Meneer Kluiver, Frans en mentor in de 4e.
Nare klootzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
In mijn geval ? Nee openbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 19:51 schreef TeChNo2 het volgende:
een gristelijke basisschool schat ik zo ?
diep respect voor die opmerkingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Dus op een gegeven moment was hij 2 weken afwezig (yoehei![]()
). En kwam hij terug op school met iets wat op een dubbelgevouwen kersenpannekoek op zijn hoofd leek. Dat was dus blijkbaar een haarimplantaat. Maar daar schaamde hij zich nogal voor. Dus toen vertelde hij dat er iets zwaars op was gevallen, dus zei ik zo van; laat me raden, je vrouw? Gevolg een dag geschorst
_! 'Het was de druppel die de emmer deed overlopen.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |