geen foto's in je fobo ... wat doe je !!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef Blue_ei het volgende:
Kapelaan Hak stuurden me altijd de klas uit om dat ik te korte rokjes droeg .
Vieze hypocriet
Arnhem, Olympus?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
Mevrouw Hoppenbrouwer.. gaf Deutschhhh, kuthoer, dat is ze.
JAAAAAAAquote:Op zondag 23 maart 2008 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
Stemberg. Scheikunde leraar. Deed altijd alsof ik de bron van roemoer was.
Ik haat hem nog steeds.
Moest ie toch niet zeggen als ik erbij was..quote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef cultheld het volgende:
Ik had wiskunde van een sociaal-gestoorde minderhedenhater. Beledigde mij, maar dat kwam hem duur te staan (inclusief officiële waarschuwing van de rector). Erger: tegen een meisje wiens moeder net was overleden (dat wist ie) zei hij bot dat haar moeder haar niet goed had opgevoed. Jammer dat ie een gezin heeft, anders had ie van mij best een vangrail mogen knuffelen.
Ik zou hem slaanquote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef cultheld het volgende:
Ik had wiskunde van een sociaal-gestoorde minderhedenhater. Beledigde mij, maar dat kwam hem duur te staan (inclusief officiële waarschuwing van de rector). Erger: tegen een meisje wiens moeder net was overleden (dat wist ie) zei hij bot dat haar moeder haar niet goed had opgevoed. Jammer dat ie een gezin heeft, anders had ie van mij best een vangrail mogen knuffelen.
Toen ie tegen mij (in een overvolle klas, dat was zijn domme fout omdat ik goed in de groep lag en iedereen mijn verhaal bevestigde tegenover de coördinator) zei dat ik terug moest naar het land van mijn voorouders en dat mijn moeder waarschijnlijk uit het 'land der lelijken, net boven Mongolië' kwam, wilde ik hem aanvliegen. Ik besloot op het laatst echter naar buiten te gaan en kwam toen een goede vriend en een klasgenote tegen die me opvingen en zij zijn toen met mij naar de coördinator gegaan. Die vertelde toen ook dat het een structureel iets was bij hem (ook het beledigen van collega's en eigenlijk alle minderheden), maar dat hij briljant in z'n vak was. Daarom is ie ook niet ontslagen denk ik.quote:
Niet op een seksuele manier fysiek iigquote:
Frustraties wellicht?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:44 schreef Liquidootje het volgende:
Is het opeens een patstopic geworden?
Wees blij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:57 schreef vipergts het volgende:
Jeetje dat jullie zulke traumatische ervaringen hebben, ik kan er echt geen 1 bedenken
meneer van Happen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JAAAAAAA
zo'n scheikunde leraar had ik ook.. ik was altijd de aanstichter bij hem.. vond ie dan
Ehm.. en toen ik van school af was ging ie met pensioen, de lijer..
hoe heet ie nu.![]()
![]()
Je vergeet een letterquote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:44 schreef cerror het volgende:
Dolf Braun.
Vieze gore rotmof die dacht mij die vijandentaal aan te smeren.
Klerehoerenkankervetzak dat 't was.
Ik behoorde tot een van de laatste lichtingen die nog zelf het vakkenpakket mochten samenstellen, het huidige systeem kwam 2 jaar later geloof ikquote:Op woensdag 9 april 2008 20:53 schreef Liquidootje het volgende:
vakkenpakket? Je moet dan aardig oud zijn he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |