En men vriendin die bij mij in de klas zat dan zeker te zien geilneven naar die leraar? Dank je de kroepoek zeg, dan ging ik nog liever en lekkere gevulde koek scoren in de kantine.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:55 schreef 8PacK het volgende:
Zeker nooit naar Nederlands geweest en moeder de onderschriften laten schrijven.
Je vriendin is ook lekker gevuld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En men vriendin die bij mij in de klas zat dan zeker te zien geilneven naar die leraar? Dank je de kroepoek zeg, dan ging ik nog liever en lekkere gevulde koek scoren in de kantine.
Vanaf hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dus het ken mijn de tijd wel duren, zal me tog egt ff de bout haggelen.
Van boven zekers wel ja, haar bijnaam op school was altijd Dolly Pardon (waarna ze probeerden haar per ongeluk expres aan te stoten daar ja)quote:
nee maar die ouwe geile natuurkunde-baard wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
En heeft hij niks gezegd over de wrijvingscoefficient? Dat lijkt mij ook wel relevant genoeg om tijdens het liefdesspel te bespreken.
Is ze nou ook nog uitgewoond door de natuurkunde leraar? Promiscue schhooltjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:07 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
nee maar die ouwe geile natuurkunde-baard wel.
was het daarbijn alleen maar gebleven...maar ja met zo'nn open relatie als wij hebben kan ik er natuurlijk ook van mee profiteren. Ik ken neuken met de lekker Franse stagaire bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Is ze nou ook nog uitgewoond door de natuurkunde leraar? Promiscue schhooltje![]()
Het was niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dank je de kroepoek zeg, dan ging ik nog liever en lekkere gevulde koek scoren in de kantine.
Elk voordeel heb zijn nadeel. Maar ik begrijp dus dat je vriendin een voorkeur voor stoffige leraren in de beta hoek met baard heeft? Een typische liefhebberij als ik zo vrij mag zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
was het daarbijn alleen maar gebleven...maar ja met zo'nn open relatie als wij hebben kan ik er natuurlijk ook van mee profiteren. Ik ken neuken met de lekker Franse stagaire bijvoorbeeld.
En we krijgen allebij hogere cijfers erdoor.
j moeder ist een trolquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef armpitje_ het volgende:
de ts is een trol, stakkers. niemand zou in dit topic moeten reageren want dat is namelijk precies wat ie wil.
Nou nou de TS snijdt een seriues probleem aan, ik zie niet in waarom we hem niet van wijze raad kunnen bedienen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef armpitje_ het volgende:
de ts is een trol, stakkers. niemand zou in dit topic moeten reageren want dat is namelijk precies wat ie wil.
Antwoord: Een eikel die wil neuken of geneukt worden...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is me wat, maar ja wij hebben een open knipperbolrelatie. Dus het ken mijn de tijd wel duren, zal me tog egt ff de bout haggelen.
Maar waar het nou om ging is: begint die knakker volgens me vriendin tijdens de coites interroptes te zemelen over de stelling van Pietagoras, rotatie ende stootfrequentie, de dikte van de eikel uitgedrukt in 2maal pi kwadraat, en de krommingshoek van de schachtwand!!! Wat voor een eikel ben je dan ?????
klinkt alsof je vriendin net als jij d'r hoofd vol heeft zitten met zaad; zelfs vlagen van intelligentie ontbrekenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is me wat, maar ja wij hebben een open knipperbolrelatie. Dus het ken mijn de tijd wel duren, zal me tog egt ff de bout haggelen.
Maar waar het nou om ging is: begint die knakker volgens me vriendin tijdens de coites interroptes te zemelen over de stelling van Pietagoras, rotatie ende stootfrequentie, de dikte van de eikel uitgedrukt in 2maal pi kwadraat, en de krommingshoek van de schachtwand!!! Wat voor een eikel ben je dan ?????
na ja ware het niet dat ze dus ook wederzijds zat te geilneven met die omgebouwde travestiet van een Dufkens, de leraar nederlands. dat ken je tog moeilijk beta noemen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Elk voordeel heb zijn nadeel. Maar ik begrijp dus dat je vriendin een voorkeur voor stoffige leraren in de beta hoek met baard heeft? Een typische liefhebberij als ik zo vrij mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |