Ik vind dat met een digitale weegschaal heel erg.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:19 schreef teigan het volgende:
wat een topictitel zeg...
Wij hebben hier vanmiddag de weegschaal uitgebreid getest, en er zit een verschil van 4 a 5 kilo tussen het hoogste en het laagste gewicht, afhankelijk van hoe je erop staat....
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:19 schreef teigan het volgende:
wat een topictitel zeg...
Wij hebben hier vanmiddag de weegschaal uitgebreid getest, en er zit een verschil van 4 a 5 kilo tussen het hoogste en het laagste gewicht, afhankelijk van hoe je erop staat....
En was het lekkerquote:Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef freecell het volgende:
Ik ga altijd met mijn hakken op de zwarte rondjes staan op mijn weegschaal. Dan is hij aardig stabiel.
Wij hebben vanavond gegourmet. En nu morgen op mijn werk nog een paaslunch met de cliënten... Ik ben zat van paas-eten eigenlijk
We hebben misschien dezelfde weegschaal en ik ga volgende week zaterdag naar Zwolle.. Hoe tof allemaalquote:Op zondag 23 maart 2008 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, en van de weegschaal, ik heb zelf een digitale inventum en die is ook een beetje instabiel. Afhankelijk van de plek in de kamer waar je em neerzet varieert ook het gewicht... Dus ik sta altijd op dezelfde plek op dezelfde manier op de weegschaal
En leuk trouwens dat het diner zo geslaagd was Uniekhoorn!Hopelijk viel de gevreesde honger mee?
Nee.quote:
Mwa, ik ben er al een uurtje.quote:Op maandag 24 maart 2008 08:22 schreef teigan het volgende:
de busroutes worden meestal wel redelijk gestrooid freecell, misschien die maar aanhouden?
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:35 schreef teigan het volgende:
Wat betreft de weegschaal, bij het zwaarste gewicht stonden we voorop het ding, met de helft van je voet overboord, bij het laagste stonden we achterop het ding, met de hakken buitenboord... Dus zo sta je normaal niet op de weegschaal..
hmmz, dat is balen zegquote:Ik heb mezelf onder de 75 zien zakken zonet, maar de reden is iets minder, mijn darmen zijn zwaar in protest zichzelf aan het legen, en ik ben ook nog flink misselijk, dus ik denk dat ik ziek ben...
ja hoi, je MAG nu aankomen hoor! Ik snap dat je bang bent dat je heel veel gaat aankomen, maar ik denk dat je juist door zo (in mijn ogen) krampachtig te doen, je het jezelf alleen maar moeilijker maakt!quote:Op maandag 24 maart 2008 06:44 schreef freecell het volgende:
Kwakveense: Je voelt je vast vertroeteld door hotel papa en mama, ook met ander of geen eten hadden ze je vast kunnen vertroetelen toch? Al snap ik wel dat je het aan eten koppelt, dat is het lastige
Riann gefeliciteerd met je verkering!
[..]
Nee.
En vanmorgen weer een kilo zwaarder, dat is 2,2 KG in 2 dagen.
Ik ben echt zo trots op mezelf.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:35 schreef octopussy het volgende:
hoiik kom net bij Lianne vandaan en ik kan je vertellen dat de keuken en de kamerdeur erg schoon zijn
![]()
Was wel nodig na al dat (geweldige!) eten van zaterdag!quote:en de drie soepjes (!) die we hebben gegeten waren ook erg ok
![]()
Veel meer kreeg ik gisterochtend ook niet naar binnen hoor.quote:Vanochtend een half croissantje, een half kaiserbroodje en een eitje gegetenen toen zat ik propvol
geweldig zo'n minimaagje als ie goed werkt
Toch maak ik me daar bij jou minder zorgen om dan bij freecell. Ik weet niet hoe dat komt, jij "klinkt" toch net anders. En tuurlijk blijf je het liefst op gewicht, of sterker nog, val je nog wat af. Ik heb het ook best moeilijk gehad toen ik aan de Ensini moest omdat ik MOEST aankomen, maar het heeft me uiteindelijk enorm geholpen!quote:Op maandag 24 maart 2008 09:54 schreef Jojogirl het volgende:
Troel, dat is makkelijk gezegd, maar als je al jaren af probeert te vallen en nu eindelijk was waar je wezen wilde is het lastig om die weegschaal weer omhoog te zien gaan.
Geloof me, ik weet er alles vanAan de ene kant weet ik dat ik moet aankomen en eet ik ook gewoon normaal, snoep ik soms zelfs veel. Aan de andere kant wil ik helemaal geen getallen boven de 81/82 meer op dat ding zien. En nee, dat is niet realistisch maar het voelt gewoon even niet goed om meer te gaan wegen i.p.v minder.
Maar hoe iemand klinkt is een momentopname. En momenteel heb ik makkelijk praten omdat ik nog steeds maar 1 kg aan ben gekomen. Als ik er overmogen 2.2 kg bij zou hebben zou ik ook even uit m'n dak gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 09:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Toch maak ik me daar bij jou minder zorgen om dan bij freecell. Ik weet niet hoe dat komt, jij "klinkt" toch net anders. En tuurlijk blijf je het liefst op gewicht, of sterker nog, val je nog wat af. Ik heb het ook best moeilijk gehad toen ik aan de Ensini moest omdat ik MOEST aankomen, maar het heeft me uiteindelijk enorm geholpen!
Hoe tof inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2008 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
We hebben misschien dezelfde weegschaal en ik ga volgende week zaterdag naar Zwolle.. Hoe tof allemaal![]()
Nou we hebben hier en daar, zeg maar overal een paar grammen bij gesmokkeld hoor![]()
fonduen, gourmetten, patat met mayo, zo moet de hemel eruit zien.
(de dag dat ik vegetarier wordt, komt echt nooit)
Ik ben echt een oud wijf met mijn 31e hier in dit topic he?
2,2 Kilo in een dag is denk ik meerendeels vochtquote:Op maandag 24 maart 2008 10:14 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Maar hoe iemand klinkt is een momentopname. En momenteel heb ik makkelijk praten omdat ik nog steeds maar 1 kg aan ben gekomen. Als ik er overmogen 2.2 kg bij zou hebben zou ik ook even uit m'n dak gaan.
Jup, de belangrijkste escape route uit Eindhoven komt langs Ekkersrijt. Ekkersrijt is een meubelplein. Met een enorme IKEA. Conclusie: je moet niet Eindhoven willen verlaten op 2e paasdag.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:10 schreef octopussy het volgende:
Ben niet zo van de SM Stormqueen![]()
ik vermoed dat het hier op de snelweg vaststaat. Dat noemen ze dan Ikea-file
Mja, de poes is van 2,5 naar 3,3 kilo gegaan, dus relatief is ze wel meer aangekomen dan ik, zal ik me daar maar aan vasthouden?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef YPPY het volgende:
Jullie zijn dan tenminste wel allebei aangekomen, is dat een troost?
dánk je, dat had ik even nodigquote:
Extra pure chocola bij een pot thee doet het bij mij altijd goed op dat soort momenten! Relatief beschaafd qua calorieen, en na twee stukjes heb je echt genoeg.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef Yoni het volgende:
Hoewel ik zometeen wel toe ga geven aan mijn verlangen naar iets lekkers denk ik![]()
hier is het weer allemaal ondooit en weg en is er niks meer van te zien dat het heeft gesneeuwtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |