abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57561567
Fok! Dieetclub 238 - Het is lente!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:15:02 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_57561621
Yeah!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57561706
wat een topictitel zeg...

Wij hebben hier vanmiddag de weegschaal uitgebreid getest, en er zit een verschil van 4 a 5 kilo tussen het hoogste en het laagste gewicht, afhankelijk van hoe je erop staat....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 23 maart 2008 @ 17:23:17 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_57561766
handig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57562437
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:19 schreef teigan het volgende:

Wij hebben hier vanmiddag de weegschaal uitgebreid getest, en er zit een verschil van 4 a 5 kilo tussen het hoogste en het laagste gewicht, afhankelijk van hoe je erop staat....
Ik vind dat met een digitale weegschaal heel erg.
pi_57564481
Handig, zo'n weegschaal.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:32:35 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57564482
ik ga er altijd op dezelfde manier op staan. wel op de manier waarvan ik weet dat die t gunstigste is uiteraard
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 maart 2008 @ 19:50:16 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57564834

Ik heb geskied Meer dan halve dagen lukt niet en het zicht was hopeloos vanwege sneeuw maar het ging

En qwertz-toetsenborden zuigen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 23 maart 2008 @ 20:31:43 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57565719
Wb rewimo. Mooi dat het skiën toch gelukt is
  † In Memoriam † zondag 23 maart 2008 @ 20:57:55 #10
43556 miss_dynastie
pi_57566305
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:19 schreef teigan het volgende:

zondag 23 maart 2008 @ 21:25:04 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57566871
Ik heb een goedkope inventum weegschaal maar die is bijna eng stabiel

Onze Sonja Bakker paasdiner zit er op en het was echt ontzettend lekker om te eten en gezellig om met schoonmoeke dat te maken.

Wat fijn Rewimo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 23 maart 2008 @ 21:51:50 #12
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57567440
Fondue, mjum! das lang geleden, met bouillon is het nog erg "dieet"-vriendelijk ook!
Vandaag gewoon gekookt, morgen een verjaardag, heb voor mezelf zo'n stoom-maaltijd van de appie geregeld, chinees leek me niet verstandig

Leuk Rewino, skieen! Was het de eerste keer?

En hoe was de CUL-meet dames? Daar zal morgen wel wat over lezen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 23 maart 2008 @ 21:54:00 #13
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57567491
Oh, en van de weegschaal, ik heb zelf een digitale inventum en die is ook een beetje instabiel. Afhankelijk van de plek in de kamer waar je em neerzet varieert ook het gewicht... Dus ik sta altijd op dezelfde plek op dezelfde manier op de weegschaal

En leuk trouwens dat het diner zo geslaagd was Uniekhoorn! Hopelijk viel de gevreesde honger mee?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57568053
Ik ga altijd met mijn hakken op de zwarte rondjes staan op mijn weegschaal. Dan is hij aardig stabiel.
Wij hebben vanavond gegourmet. En nu morgen op mijn werk nog een paaslunch met de cliënten... Ik ben zat van paas-eten eigenlijk
pi_57568306
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef freecell het volgende:
Ik ga altijd met mijn hakken op de zwarte rondjes staan op mijn weegschaal. Dan is hij aardig stabiel.
Wij hebben vanavond gegourmet. En nu morgen op mijn werk nog een paaslunch met de cliënten... Ik ben zat van paas-eten eigenlijk
En was het lekker
  zondag 23 maart 2008 @ 22:42:16 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_57568607
tvpasen
disclaimer
pi_57569913
hoi ik kom net bij Lianne vandaan en ik kan je vertellen dat de keuken en de kamerdeur erg schoon zijn

en de drie soepjes ( !) die we hebben gegeten waren ook erg ok

Vanochtend een half croissantje, een half kaiserbroodje en een eitje gegeten en toen zat ik propvol geweldig zo'n minimaagje als ie goed werkt
pi_57570207
Ik heb gefondued Het was verrukkelijk en extreem calorierijk
  maandag 24 maart 2008 @ 00:01:18 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57570541
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, en van de weegschaal, ik heb zelf een digitale inventum en die is ook een beetje instabiel. Afhankelijk van de plek in de kamer waar je em neerzet varieert ook het gewicht... Dus ik sta altijd op dezelfde plek op dezelfde manier op de weegschaal

En leuk trouwens dat het diner zo geslaagd was Uniekhoorn! Hopelijk viel de gevreesde honger mee?
We hebben misschien dezelfde weegschaal en ik ga volgende week zaterdag naar Zwolle.. Hoe tof allemaal
Nou we hebben hier en daar, zeg maar overal een paar grammen bij gesmokkeld hoor

fonduen, gourmetten, patat met mayo, zo moet de hemel eruit zien.
(de dag dat ik vegetarier wordt, komt echt nooit)
Ik ben echt een oud wijf met mijn 31e hier in dit topic he?

En ik heb al veul Berenburg op

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 24-03-2008 00:20:43 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 24 maart 2008 @ 00:05:09 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57570608
tsja, ik ben deze pasen voor t eerst sinds 1995 (serieus) enig kind in huis, op visite, bij mijn ouders. Mijn moeder heeft alles in huis gehaald wat ik lekker vind... en ik heb maar besloten daar volledig van te genieten. één weekendje overleef ik wel, volgende week lekker balanzen

ik moet zeggen dat de parmaham, droge worst, engels ontbijt, paas-petit-fourtjes, chips en ben en jerries me goed gesmaakt hebben (niet in deze combinatie of volgorde tot mij genomen hoor! en ik heb ooook groente en aardappelen gegeten enzo )

*voelt zich vertroeteld, heeft voor t eerst in tijden een boek uitgelezen, is niet meer zo moe en gestresst als ze sinds kerst steeds geweest is en probeert wanhopig dit goede gevoel NIET aan het eten te koppelen...we waren net van de emo-eterij af aan het raken*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_57573647
ik kom net thuis van het op stap gaan en nu weer verder met de lanparty

en ik heb "verkering" met de jongen die ik daar al verschillende keren gezien heb en die me vandaag is komen halen en weer thuis brengen
pi_57573882
Kwakveense: Je voelt je vast vertroeteld door hotel papa en mama, ook met ander of geen eten hadden ze je vast kunnen vertroetelen toch? Al snap ik wel dat je het aan eten koppelt, dat is het lastige

Riann gefeliciteerd met je verkering!
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:32 schreef Riann het volgende:

[..]

En was het lekker
Nee.
En vanmorgen weer een kilo zwaarder, dat is 2,2 KG in 2 dagen.
En vandaag balanzen was een tof idee geweest, ware het niet dat ik dus vandaag op mn werk nog een héél uitgebreide paaslunch heb

Oja en het sneeuwt hier als een gek en ik moet zo op mn fiets diagonaal naar de andere kant van de stad. En de sneeuw blijft liggen en er is hier nog niet gestrooid Ben benieuwd hoe de rest van de stad is, want onze straat wordt echt lastig fietsen...
pi_57574052
de busroutes worden meestal wel redelijk gestrooid freecell, misschien die maar aanhouden?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57574063
quote:
Op maandag 24 maart 2008 08:22 schreef teigan het volgende:
de busroutes worden meestal wel redelijk gestrooid freecell, misschien die maar aanhouden?
Mwa, ik ben er al een uurtje.
Het centrum was redelijk gestrooid (alleen ik blijf bang voor de gele steentjes) en voor de rest gewoon voorzichtig fietsen. het ging wel
Nu lekker aan de hete kruidenthee. En erg misselijk misschien komt er toch nog wat van mijn balansdag
pi_57574087
die gele steentjes zijn eng, wij zijn er donderdag met de auto overheen gegaan, maar dat glibberde ook..

Wat betreft de weegschaal, bij het zwaarste gewicht stonden we voorop het ding, met de helft van je voet overboord, bij het laagste stonden we achterop het ding, met de hakken buitenboord... Dus zo sta je normaal niet op de weegschaal..

Ik heb mezelf onder de 75 zien zakken zonet, maar de reden is iets minder, mijn darmen zijn zwaar in protest zichzelf aan het legen, en ik ben ook nog flink misselijk, dus ik denk dat ik ziek ben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')