Wehehe, bij onze bruiloft verloor ik mijn jarretel in het gemeentehuis en hebben we vergeten alle gasten de kadootje te geven...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Sjeen.
Mijn trouwerij was het tegenovergestelde van de 'ideale' bruiloft. Kaartjes waren zelf geschreven en de menukaarten bleken thuis te liggen, helemaal vergeten mee te nemen naar het restaurant. Aantal gasten met een bekeuring en het regende, dus we konden geen foto's maken. Het was wel een fantastische dag. Onze dag.
Wat voor fondue?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef Riann het volgende:
wij hebben gisteravond boiljonfondu gedaan
de sausjes voor bij het vlees maakt het vaak slecht voor het lijnen.
En gourmetten is ook errug lekker
boiljon fonduquote:Op zondag 23 maart 2008 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor fondue?
Wij gaan vanavond ook gourmetten net als 87% van de nederlanders
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ooit een woordenboek gaat schrijven wil ik er alvast 1 reserveren![]()
als je er maar van hebt genoten toch? Dan kan je best de dag erna een stuk zwaarder zijn, maar dat trekt wel weer bij in de loop van de week...quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik durf hier niet meer te posten na de CUL-meet van gister
Maar dat komt dus omdat jij geen wondersponsjes hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 15:07 schreef Jojogirl het volgende:das een woord. Al is het niet het eerste wat bij mij bovenkomt als het om schoonmaken gaat
Nee, bij mij dus ook niet, maar nu ik Liejannuh zo hoor...een ander woord is er niet voor.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:07 schreef Jojogirl het volgende:das een woord. Al is het niet het eerste wat bij mij bovenkomt als het om schoonmaken gaat
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ooit een woordenboek gaat schrijven wil ik er alvast 1 reserveren![]()
Kaas is dan weer net wat slechter hahahaquote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Riann, da's wel verstandig! Wij slingeren hier ook de fondue aan, maar dan met kaas
Moeten we ook nog brood oid meenemen? We hebben ook nog champignons en worteltjesquote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Riann, da's wel verstandig! Wij slingeren hier ook de fondue aan, maar dan met kaas
aardbeien met kaasfondu hmmmz dat lijkt me niet zo met chocoladefondu welquote:Op zondag 23 maart 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeten we ook nog brood oid meenemen? We hebben ook nog champignons en worteltjes
Kan je aardbeien ook kaasfondueën? Oh, en Octo is hier ook hoor, dus we komen met 3 vrouw. Kan Mr. CF dat aan?
En kunnen we lente-ui meebrengen? Liejannuh wil er vanaf
*rent meteen naar de winkel*quote:Op zondag 23 maart 2008 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat komt dus omdat jij geen wondersponsjes hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |