Mja, de poes is van 2,5 naar 3,3 kilo gegaan, dus relatief is ze wel meer aangekomen dan ik, zal ik me daar maar aan vasthouden?quote:Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef YPPY het volgende:
Jullie zijn dan tenminste wel allebei aangekomen, is dat een troost?
dánk je, dat had ik even nodigquote:
Extra pure chocola bij een pot thee doet het bij mij altijd goed op dat soort momenten! Relatief beschaafd qua calorieen, en na twee stukjes heb je echt genoeg.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef Yoni het volgende:
Hoewel ik zometeen wel toe ga geven aan mijn verlangen naar iets lekkers denk ik![]()
hier is het weer allemaal ondooit en weg en is er niks meer van te zien dat het heeft gesneeuwtquote:
Dattequote:[b]Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
en écht, ik sta nog steeds elke keer versteld van 't feit dat ik weer een les uitloop12 weken geleden was ik al dood na een halve minuut
![]()
![]()
* ColdFeet zet haar blijmoedige Amerikaanse glimlach opquote:Op maandag 24 maart 2008 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte
Vind het wel aardig zwaar vallen hoor, ga nog steeds elke les dood en moet me echt toezetten om toch te gaan 'lessen'. Maar ja, so for so good
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:41 schreef Troel het volgende:
[..]
ja hoi, je MAG nu aankomen hoor! Ik snap dat je bang bent dat je heel veel gaat aankomen, maar ik denk dat je juist door zo (in mijn ogen) krampachtig te doen, je het jezelf alleen maar moeilijker maakt!
Wat je schreef kwam op mij een beetje krampachtig over, maar ik ben blij dat ik dat verkeerd gezien hebquote:Op maandag 24 maart 2008 16:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Dus ik snap niet helemaal waar je op doelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |