Wilders is maar een persoon, degene die schuldig zijn aan deze hetze zijn de media die er zoveel aandacht aan besteden, en daaronder valt ook zeker Fok!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Dan moet ie tegengas geven ipv vluchtenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Vooral doen ... ik raad het je hierbij aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Je hebt tot op zekere hoogte gelijk, maar de meeste berichtgeving is toch echt wel neutraal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef Solomon het volgende:
[..]
Wilders is maar een persoon, degene die schuldig zijn aan deze hetze zijn de media die er zoveel aandacht aan besteden, en daaronder valt ook zeker Fok!
Laat ik maar eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef Biogarde het volgende:
Goed, dat was een mass delete![]()
Gaarne ontopic en normaal reageren. Gebash wordt verwijderd.
En Meki? Hoe kom je op dit verhaal? Wat is de reden?
Laat ik maar voorop stellenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Hoe moet je tegengas gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet ie tegengas geven ipv vluchten
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.quote:Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden.
Je geeft toe dat je elke moslims hetzelfde is als rotte appels.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.
Dat is de schuld van de extremistische moslims.
Dat de rotte appels het voor de rest verpesten kunnen wij niks aan doen.
Ik hoor nooit dat jullie de straat op gaan om te demonstreren tegen allerlei terroristische shit.
Dat moeten jullie massaal publiekelijk afkeuren en niet thuis blijven zitten met je jurk aan en niks erover zeggen.
Vind je het gek dat we er inmiddels nagenoeg iedereen op aankijken?
De goeie om het zo maar even te zeggen verpesten het ook voor zichzelf door geen duidelijk standpunt in te nemen en dit overal te verkondigen.
ps: veel plezier in je nieuwe thuisland overigens
Als ik verhuis kies ik een land als Dubai , Spanje of Canada of Mexicoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:11 schreef postmortum het volgende:
vind het wel weer een calimeroreactie , omdat andere mensen je uitmaken voor terrorrist , wat je in mijn ogen niet bent , je bent gewoon irritant () ga je verhuizen , denk je echt dat je in een ander Westers land met open armen wodt ontvangen en ik denk ook niet dat ze in een een radicaal arabisch land zitten te wachten op een verwesterde moslim.
Verhuistip: Indonesie schijnt vrij relext te zijn op dit gebied
En dat is wat Wilders wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
wij ,jullie , zo fucking gaar om in die termen te denken
1 persoon schreeuwt wat en de rest van de schapen loopt erachter aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
En dat is wat Wilders wilt
wij tegen jullie
jullie tegen ons
Ik ben voor en zal me 1000 % inzetten voor een vreedzamen samenleving
Ik zeg nergens dat ik elke moslim zie als rotte appel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je elke moslims hetzelfde is als rotte appels.
Wanneer is het voor jou genoeg ?? Moeten wij de koran verscheuren totdat jij ons accepteert
accepteer iemand als een mens. bekijk iedereen als een individu en ga niet iedereen over een kam scheren
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ik maar eerlijk zijn.
Ik denk over mijn toekomst hier. met mijn gezin die mischien ooit komt
Laat ik maar eerst voorop stellen dat ik me Nederlander voel en heb me altijd zo gevoeld. Ik ben nog nooit met de politie en justitie in aanraking gekomen. nog nooit en ben nu al 20 jaar.
Maar de klimaat in Nederland tegenover moslims verandert zo snel waar veel mensen achter Wilders aanlopen. dat zal de beeldvorming anders maken..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Het_hupt het volgende:
Ik vroeg of jij je in eerste instantie een Nederlander, of een moslim bent
quote:Moslim.. Ik voel mij niet geaccepteerd in de samenleving als Nederlander..
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.
Dat is de schuld van de extremistische moslims.
Dat de rotte appels het voor de rest verpesten kunnen wij niks aan doen.
Ik hoor nooit dat jullie de straat op gaan om te demonstreren tegen allerlei terroristische shit.
Dat moeten jullie massaal publiekelijk afkeuren en niet thuis blijven zitten met je jurk aan en niks erover zeggen.
Vind je het gek dat we er inmiddels nagenoeg iedereen op aankijken?
De goeie om het zo maar even te zeggen verpesten het ook voor zichzelf door geen duidelijk standpunt in te nemen en dit overal te verkondigen.
ps: veel plezier in je nieuwe thuisland overigens
Dat is tijdens een discussie elders .. waar het direct over Wilders gaatquote:
ik ook, ik dacht hij gaat vertrekken. Maar nee hoor, in de tweede alinea komt alweer de afzwakking.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:25 schreef Amokzaaier het volgende:
ik moest even een traantje wegpinken na de OP..
Het is meer dat vergrootglas. Ik bedoel waar hebben we het eigenlijk over en wat is het resultaat ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef remlof het volgende:
Je hebt tot op zekere hoogte gelijk, maar de meeste berichtgeving is toch echt wel neutraal.
Moeten wij dingen gaan afkeuren wat ik niet heb gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik elke moslim zie als rotte appel.
Ik leg alleen de schuld deels bij jullie zelf neer.
Jullie zouden publiekelijk al die terror en extremisme moeten afkeuren.
Jij doet het voorkomen of er slechts heel weinig rotte appels zijn, maar ik vraag me dan af waarom ik al die goeie nooit hoor? Waar zijn die dan?
En je hoeft je koran niet te verscheuren hoor. Zolang jullie mij gewoon met rust laten en geen mij geen debiele islamwetten willen opleggen mag je van mij zo vaak als je wilt in je sprookjesboek lezen hoor.
een 1-aprilgrap van een limburger die de hele moslimgemeenschap over de zeik krijgtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het is meer dat vergrootglas. Ik bedoel waar hebben we het eigenlijk over en wat is het resultaat ?
Waarom zouden Nederlanders dan afsand moeten nemen van uitspraken van een dopsgek uit Venloquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Moeten wij dingen gaan afkeuren wat ik niet heb gedaan
Dan zou jij je hele leven dingen gaan afkeuren wat je " Nederlandse medemensen " hebben gedaan.
je bent verantwoordelijk voor wat je doet, Ik kan ook zeggen ik zie geen massademonstraties tegen Wilders. Nou ???,
Islaam en Moslims in Nederland leggen jou niks op. vrijheden in Nederland is nummer 1. Ook hier gaat het beoordeel het per individu aub. en niet alles op een hoop goien.
Blijkbaar woon je in een dorp en lees je alleen de krant. Je bent blijkbaar nooit in aanraking gekomen met Moslims. je hebt ze als ik het zo bekijk nooit mee gepraat
Ned wilt dat moslims openlijk afstand nemen als landen als Iranquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
Waarom zouden Nederlanders dan afsand moeten nemen van uitspraken van een dopsgek uit Venlo
ah ok , maar ik distancieer mijzelf dan ook van ieder extremistisch land , maar niet van hun inwoners die niet verantwoordelijk zijn voor de acties van het regeringsbeleidquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ned wilt dat moslims openlijk afstand nemen als landen als Iran
dus leg ik die vraag aan hem voor
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ik word die tsunami van Wilders berichten en topics een beetje zat.
Hoi DD,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Meki toch, je doet net alsof de meeste Nederlanders achter Wilders staan. Als dat zo zou zijn was zijn partij wel wat groter dan wat het nu is. Jij praat over Nederlanders die moslims over één kam scheren, jij scheert nu alle Nederlanders over één kam. En nee, NED zegt helemaal niet dat elke moslim een rotte appel is maar enkel de extremisten. Leer eens lezen.
Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:37 schreef supersayan het volgende:
Maar Meki, niemand houdt je tegen! En als je een beetje logisch nadenkt is het ook niet raar dat steeds meer mensen hekel krijgen aan moslims...
die aflevering van sesamstraat heb ik gemistquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .
Dat jij iedereen veroordeelt op een daad van een individu spreekt meer overjezelf
dat je hart weigert schoon te maken met vrede is jou probleem
Ik vraag me uber wel of jij het woord vrede en samen kent
Komt dat door Wilders of komt dat door die gestoorde vijf procent?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Voel je je nu zielig, of probeer je medelijde te wekken? Stel je niet aan man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
De slachtoffer rol..quote:Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.
Tuurlijk is die gedoemd. de hele multicul is een farce eerste klas die nooit gaat werken op de lange termijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef harrypiel het volgende:
sorry maat maar zolang dr dubbele links(bruin)e standaarden moeten gelden voor "Fitna" en "Submission" enerzijds en "Life of Brian" en "Nader tot U" anderszijds onder invloed van de linkse race card is integratie nog gedoemd te mislukken.
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Voel je je nu zielig, of probeer je medelijde te wekken? Stel je niet aan man.
Je krijgt hier de kans om te werken, te studeren, te leven.. Voel jij je aangesproken?
Loopt je moeder soms in een burka rond of wat is het wat je zo dwars zit.. Dit is Nederland en daar mogen mensen een mening hebben, als je hier wil wonen moet je dat maar accepteren.. En als je je hier al door voeld gekwetst lijkt het me inderdaad slimmer om mooi terug naar je geboorte land te gaan..
No offence, maar ik denk toch dat je het hier een heel stuk beter hebt. En toch nog klagen..
[..]
De slachtoffer rol..
Zorg dan dat je neefjes en nichtjes zich fatsoenlijk gedragen en dat ze zich aanpassen aan de cultuur waarin ze leven, zorg dat je mama nederlands spreekt en zorg ervoor dat jullie op straat onderling niet in je eigen taal gaan lopen brabbelen..
huilie
Meki, over haat gesproken: Hoe is het met je Joodse vrienden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.
Ik ga niet eens de moeite doen om op jou haatdragende vooroordelen in te gaan
dat jij op Wilders stemt zegt meer genoeg over het persoon en het eggo die je binnen draagt
kwaad en haat telt voor jou
Ken jij ze ??quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Meki, over haat gesproken: Hoe is het met je Joodse vrienden?
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenlevenquote:
dat weet je niet, maar ik juig je beslissing toe. Waarom in een land leven waar je als terrorist wordt gezien ipv een land waar je niet opvalt tussen de rest van de terroristen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
OMG! Verbal???quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoi NED,
Jazeker, met jou ook?
V.
Zeg dat dan ook tegen dat 'soort mensen' dat problemen veroorzaakt in alle grote steden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenleven
dat jij niet je basseert op vooroordelen en iemand beoordelen op individu
Als jij terug gaat naar het land van je opa, denk je dan in een haat-vrij land terecht te komen of vind je het alleen vervelend dat je hier het gevoel hebt dat je onderwerp van de veronderstelde haat bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenleven
Welk soort? Het soort mensen die op Wilders stemmen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Het geldt voor iedereen./quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook tegen dat 'soort mensen' dat problemen veroorzaakt in alle grote steden.
O.a Jij en Wilders stemmersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef NED het volgende:
[..]
Welk soort? Het soort mensen die op Wilders stemmen?
Of het soort mensen die zo achterlijk zijn om zichzelf op te blazen en onschuldige mensen te vermoorden? Omwille van een cartoontje of een film die ze nog niet gezien hebben
Over welk "soort mensen" heb je het hier?
Dit maakt me weer blij .quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen en zelf nog niet èèn reëele oplossing heeft aangedragen.
Ik heb ook wel eens problemen met de Islam. Zo vind ik dat het teveel regeltjes heeft en regelmatig bevolkingsgroepen achterstelt, en zelf ook niet al te tolerant is naar anderen. Echter moet je dat wel relativeren en het individu blijven zien. Een immigrant uit Anatolië zal zelden zo modern zijn als iemand uit Istanbul, en ga zo verder.
Het argument dat je aanhaalt, waarin je vraagt waarom Nederlanders niet massaal tegen Wilders protesteren, vind ik een goed punt. Als wij niet willen dat wij de schuld krijgen van wat iemand anders doet, moeten we inderdaad voorzichtig zijn in het zomaar beschuldigen van willekeurige Moslims.
Dus Meki, de mensen die jou als persoon erop aankijken dat je Moslim bent, terwijl jij waarschijnlijk meer doet voor de maatschappij dan zij ooit zullen doen, zijn jouw zorgen niet waard.
Omdat het nu over Wilders gaatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:59 schreef NED het volgende:
[..]
en waarom richt je je in dit topic dan uitsluitend tot "De Nederlanders"
Daar ben ik het mee eens.quote:
Er wordt jarenlang geen schaap geslacht in de balkons,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Al is het wel een utopie, alleen al vanwege cultuurverschillen. In Islamitische landen is het normaal een schaap in je achtertuin te slachten, hier niet. Ga jij maar eens aan je Nederlandse buurjongetje van vijf die uit het raam kijkt vertellen waarom de buurman dat lieve schaap z'n strot door snijdt.
De dag dat jij een topic opent waarin je openlijk dergelijke vragen stelt over dat moslimtuig laat nog even op zich wachten ben ik bangquote:
day kun jij heul miet controlerenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Er wordt jarenlang geen schaap geslacht in de balkons,
Dat zal ik dus nooit doenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef NED het volgende:
[..]
De dag dat jij een topic opent waarin je openlijk dergelijke vragen stelt over dat moslimtuig laat nog even op zich wachten ben ik bang
OT: mafketel
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen en zelf nog niet èèn reëele oplossing heeft aangedragen.
Ik heb ook wel eens problemen met de Islam. Zo vind ik dat het teveel regeltjes heeft en regelmatig bevolkingsgroepen achterstelt, en zelf ook niet al te tolerant is naar anderen. Echter moet je dat wel relativeren en het individu blijven zien. Een immigrant uit Anatolië zal zelden zo modern zijn als iemand uit Istanbul, en ga zo verder.
Het argument dat je aanhaalt, waarin je vraagt waarom Nederlanders niet massaal tegen Wilders protesteren, vind ik een goed punt. Als wij niet willen dat wij de schuld krijgen van wat iemand anders doet, moeten we inderdaad voorzichtig zijn in het zomaar beschuldigen van willekeurige Moslims.
Dus Meki, de mensen die jou als persoon erop aankijken dat je Moslim bent, terwijl jij waarschijnlijk meer doet voor de maatschappij dan zij ooit zullen doen, zijn jouw zorgen niet waard.
huilie dat gebeurt me iedere keer wel als ik in Duitsland of Belgie benquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Voor de mensen die niet snappen hoe Meki zich voelt:
Ik heb meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het is me meer dan eens overkomen dat ik werd aangehouden door de politie (of vooral de Carabinieri), omdat ik er niet echt Italiaans uitzie en als ik dan mijn Nederlandse paspoort of rijbewijs liet zien ging het vaak van "Ah, sei Olandese? Hai di droge?" Oftewel "Heh een Nederlander, heb je drugs bij je?" waarna ik volledig werd gefouilleerd en ze m'n shag afpikten en omkiepten op straat.
Waarna ze vervolgens, geïrriteerd dat ze niks konden vinden me nog een flinke duw gaven begeleid door de woorden "Vai a casa!" oftewel "Ga naar huis!".
En dat was dan in Italië, waar Nederlanders over het algemeen nog best geliefd zijn. Maar door die ervaringen begrijp ik wel heel goed hoe allochtonen (en zelfs de tweede en derde generatie) in Nederland zich moeten voelen, behandeld op basis van vooroordelen
Het verschil is dat ik in Italië woonde en werkte en zelfs plannen had er te blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
huilie dat gebeurt me iedere keer wel als ik in Duitsland of Belgie benBijna wekelijks dus
Dat vind ik een vergelijking van niks..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het is me meer dan eens overkomen dat ik werd aangehouden door de politie (of vooral de Carabinieri), omdat ik er niet echt Italiaans uitzie en als ik dan mijn Nederlandse paspoort of rijbewijs liet zien ging het vaak van "Ah, sei Olandese? Hai di droge?" Oftewel "Heh een Nederlander, heb je drugs bij je?" waarna ik volledig werd gefouilleerd en ze m'n shag afpikten en omkiepten op straat.
Waarna ze vervolgens, geïrriteerd dat ze niks konden vinden me nog een flinke duw gaven begeleid door de woorden "Vai a casa!" oftewel "Ga naar huis!".
En dat was dan in Italië, waar Nederlanders over het algemeen nog best geliefd zijn. Maar door die ervaringen begrijp ik wel heel goed hoe allochtonen (en zelfs de tweede en derde generatie) in Nederland zich moeten voelen, behandeld op basis van vooroordelen
Cananda kan je wel vergeten daar zien ze je voor terrorist aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ik verhuis kies ik een land als Dubai , Spanje of Canada of Mexico
ik dacht al laat hem maar lekker wegdromenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Cananda kan je wel vergeten daar zien ze je voor terrorist aan
Het gaat erom dat iemand beoordelen op basis van vooroordelen nergens op slaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat vind ik een vergelijking van niks..
Hoe in hemelsnaam haal jij iets kwaads en haatdragend uit mijn post?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.
Ik ga niet eens de moeite doen om op jou haatdragende vooroordelen in te gaan
dat jij op Wilders stemt zegt meer genoeg over het persoon en het eggo die je binnen draagt
kwaad en haat telt voor jou
Ja gebeurt hier ook hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
De vooroordelen van Meki slaan ook nergens op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand beoordelen op basis van vooroordelen nergens op slaat.
Dat snap ik dus ook niet, en dan zeggen linkse mensen over rechtse mensen dat ze bevooroordeeld zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:18 schreef supersayan het volgende:
Waarom is rechts dom en links slim?
Leuk die oogkleppen of nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, en dan zeggen linkse mensen over rechtse mensen dat ze bevooroordeeld zijn
mweh, niet helemaal; een multiculturele samenleving (of beter gezegd een samenleving met duidelijke invloeden van (vele) verschillende culturen met een gristenlijk/joods/humanistisch/islamitische achtergrond) komt er vanzelf wel. Alleen word ik moe van het geblaat van links dat doet alsof het een doel op zich is dat alle middelen heiligt. Fout, het is mss prettige bijkomstigheid, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef NED het volgende:
Tuurlijk is die gedoemd. de hele multicul is een farce eerste klas die nooit gaat werken op de lange termijn.
Waarom massademonstraties tegen Wilders? Ik snap jou werkelijk echt niet.. Zie jij dan echt niet het verschil tussen een politicus die gebruik maakt van de vrijheid tot meningsuiting en een extremist die over lijken gaat en het liefst heel nederland zou willen opblazenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef Meki het volgende:
je bent verantwoordelijk voor wat je doet, Ik kan ook zeggen ik zie geen massademonstraties tegen Wilders. Nou ???,
Ze leggen mij wel iets op, volgens jullie geloof moet iedereen die anders geloofd als jullie opgeruimt worden.. Dus word er mij opgelegd dat ik in de islam moet geloven..quote:Islaam en Moslims in Nederland leggen jou niks op. vrijheden in Nederland is nummer 1. Ook hier gaat het beoordeel het per individu aub. en niet alles op een hoop goien.
Ik heb genoeg vrienden gehad die moslim zijn, en het was gewoon erg opvallend wie er altijd een grote bek had en wie er ruzie hadden tijdens het uitgaan..quote:Blijkbaar woon je in een dorp en lees je alleen de krant. Je bent blijkbaar nooit in aanraking gekomen met Moslims. je hebt ze als ik het zo bekijk nooit mee gepraat
Helemaal mee eens Remlofquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Het is geen doel op zich, het is de onvermijdelijke realiteit, of je het nu leuk vindt of niet. Dus we kunnen maar beter zorgen dat het zo soepel mogelijk gebeurt, de globalisering waar dit het gevolg van is, is immers niet tegen te houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef harrypiel het volgende:
[..]
mweh, niet helemaal; een multiculturele samenleving (of beter gezegd een samenleving met duidelijke invloeden van (vele) verschillende culturen met een gristenlijk/joods/humanistisch/islamitische achtergrond) komt er vanzelf wel. Alleen word ik moe van het geblaat van links dat doet alsof het een doel op zich is dat alle middelen heiligt. Fout, het is mss prettige bijkomstigheid, niet meer en niet minder.
Dit topic gaat toch over de islam? Toch niet over de zorg en het onderwijs..? Ook daar heb ik een mening over maar waarom moet die mening erbij gehaald worden in een topic die daar niet over gaat?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk die oogkleppen of nietDan kun je iig posten op internetfora zonder je druk te maken om tegenargumenten
Doe je ogen open, links of rechts (), het is gewoon pure stemmingmakerij wat momenteel in Nederland speelt, en ook totaal niet relevant
Als je dan zo graag voor Nederland op wil komen doe dan iets aan het verpauperende onderwijs of de zorg die de diepte inflikkert.
Maar nee, dat is alleen voor de linkse ratten onder ons en we weten hoe ontzettend oncool dat isIk stem VVD overigens (niet dat dat relevant is maar ik beschouw het maar als preventief).
Het ging mij meer om het krampachtig vasthouden aan het 'medemenselijkheid is iets voor linkse sukkels' stigma dat in deze topic maar weer eens flink wordt gebezigd.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over de islam? Toch niet over de zorg en het onderwijs..? Ook daar heb ik een mening over maar waarom moet die mening erbij gehaald worden in een topic die daar niet over gaat?
Stemmingsmakelij of niet.. Het is aan de orde of je dat nou wil of niet
de linkse kerk slaat wel anders door in die zgn. medemenselijkheid; die schijnt namelijk niet voor oh zo foute blanke autochtone westerling op te gaan. Nee, die wordt liever als cultuurbarbaar die totaal geen oog heeft voor de verschillen met andere bevolkingsgroepen afgeschilderd. Hallo, aarde aan vervelende links(bruin)en; we mogen gerust stellen dat ze moeten aanpassen of anders opkrassen, want we zitten hier in friggin' nederland en niet in het land waar ze vandaan komen of roots in (menen te) hebben. De nederlandse samenleving is in principe vrij en tolerant genoeg naar andere bevolkingsgroepen toe zodat zij, binnen de wet en universele fatsoensnormen, kunnen leven zoals zij willen. Maar dan moeten ze wel leren dat ze niet boven andere groepen staan. Dat laatste is nou net waar de schoen wringt bij de moslimgemeenschap; al die uitzonderingsregelingen op basis van een religie. het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Het ging mij meer om het krampachtig vasthouden aan het 'medemenselijkheid is iets voor linkse sukkels' stigma dat in deze topic maar weer eens flink wordt gebezigd.
Ligt dat niet voor een niet onaanzienlijk deel aan de moslimgemeenschap, die blijkbaar weigert haar jongere achterban tot de orde te roepen, en belangrijker, dat ze niet kunnen accepteren dat de "oh zo foute blanke niet-moslim" dat ook doet? Of gelijk de race card spelen zodra ze kritiek te verduren krijgen of een uitzonderingsregeling er niet doorheen krijgen? kip-ei verhaalquote:En aan de orde tja... 5% van Nederland vindt van wel, gezien de grootte van Wilders' partij. Verder kunnen we zeggen dat hij een talent heeft voor het in de media komen en daarmee is wat mij betreft de kous wel een beetje af.
actie=-reactie; wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Mijn excuses voor het botweg op de man spelen dat ik misschien doe, maar 'discussies' als dit maken me altijd een beetje onbeleefd.
Ik veroordeel niemand op daad van een individu, maar als steeds meer misdaden uit naam van de islam worden gepleegd, lijkt het me logisch dat je gaat denken dat dat normaal is in de islam, of iig in die cultuurquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .
Dat jij iedereen veroordeelt op een daad van een individu spreekt meer overjezelf
dat je hart weigert schoon te maken met vrede is jou probleem
Ik vraag me uber wel of jij het woord vrede en samen kent
Die Meki is een wandelend voorbeeld waarom ik heel die cultuur graag zie vertrekken ver de bergen in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:08 schreef supersayan het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand op daad van een individu, maar als steeds meer misdaden uit naam van de islam worden gepleegd, lijkt het me logisch dat je gaat denken dat dat normaal is in de islam, of iig in die cultuur
En dat zal alleen maar stijgen met de komst van meer en meer buitenlanders, werken vertikken ze.. Hun handje ophouden daar zijn ze goed in..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
Rofl! TS is een moslim.
Geert Wilders heeft een aantal goede punten, maar is soms wel erg extreem.
imo is er geen ander land met zon links kut beleid als hier in NL,
met hun fucking 52% belasting.
Don't slam the door on your way outquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is. ik ga als een terrorist
Nederland zal een land worden met vrede en vreedzame samenleving
Laat maar. ... jij bent verloren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
Rofl! TS is een moslim.
Geert Wilders heeft een aantal goede punten, maar is soms wel erg extreem.
imo is er geen ander land met zon links kut beleid als hier in NL,
met hun fucking 52% belasting.
helemaal met je eens deepart,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:16 schreef deepart het volgende:
[..]
En dat zal alleen maar stijgen met de komst van meer en meer buitenlanders, werken vertikken ze.. Hun handje ophouden daar zijn ze goed in..
Ik zie ze werkelijk niks positiefs inbrengen in de nederlandse samenleving!
Neem een voorbeeld aan molukkers, die werken tenminste en daar hoor je niet zoveel van..
Je ziet en hoort het erg vaak inderdaad... Dus je steld dat als feit vast.. Je uit dat doormiddel van een mening.. En vervolgens ben je een "rasist"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
helemaal met je eens deepart,
ALTIJD, ik herhaal altijd! is het een marokaan als er een relletje ofzo is.
frapant he?
Je bent levensgevaarlijk in Nederlandquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Je ziet en hoort het erg vaak inderdaad... Dus je steld dat als feit vast.. Je uit dat doormiddel van een mening.. En vervolgens ben je een "rasist"
Ik zie ze liever gaan als blijven..
Ach meestal moet het een bende worden voor het opknapt, dat is met alles zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen.....
Hoe meer Wilders stemmen, hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent levensgevaarlijk in Nederland
hoe kan je nou op Wilders stemmen ??
doodwensing staat een ban ervoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef raytwente het volgende:
[..]
het waren iig niet wilders&Co die je auto in de fik hebben gezet.
geweldig, hopenlijk is die bak van je ze zo goed bevallen dat ze zich de volgende keer warm aanbevoelen voelen
Dat heeft niets met de Islam te maken.quote:
Is dat nou meki op de foto?quote:
mag ik niet eens Marokko supporten in Parijs tijdens de match Marokko en frankrijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is dat nou meki op de foto?
Hij zit hier maar te janken dat ie zich Nederlander voelt en dan zo een vlag om zijnnek.
Helemaal naar Parijs om marokko te supporten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
mag ik niet eens Marokko supporten in Parijs tijdens de match Marokko en frankrijk
Tuurlijk mag dat. Ik loop ook gewoon rond met mijn Engeland shirtje. Maar daar lult nou vrijwel niemand over.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:15 schreef Meki het volgende:
[..]
mag ik niet eens Marokko supporten in Parijs tijdens de match Marokko en frankrijk
Ach gossie, men doet niet wat je wilt en je gaat vluchten als een hond met de staart tussen de benenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:06 schreef RickoKun het volgende:
Sterker nog, ik ga denk ik dit land uit omdat die gore linkse regering alles doet wat ik niet wil.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Je bent levensgevaarlijk in Nederland
hoe kan je nou op Wilders stemmen ??
mensen met wilders als avatarquote:
Spreek voor jezelf. Niet iedere Nederlander denkt als die maffe Limbo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:04 schreef andre347 het volgende:
Je geeft toe. Moet je niet doenGewoon blijven. NL'ers mogen je wel maar onze bevolking is gewoon te snel beïnvloed door Geert.
Die.........?quote:
Zo hee, over "hoe gooi ik mn eigen glazen van geloofwaardigheid zo snel mogelijk in" gesproken; dit is toch wel een schoolvoorbeeld. En dan durft links nog vol trots te claimen van "ja maar wij kijken heul niet naar afkomst"quote:Op zondag 23 maart 2008 01:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Niet iedere Nederlander denkt als die maffe Limbo.
Zijn racistisch en moeten zelf het land uit!quote:
Eindelijk iemand met wie ik kan pratenquote:Op zondag 23 maart 2008 02:40 schreef TC03 het volgende:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders.
Soms doen mensen hier alsof Wilders een uitgesproken racist is ofzo. Ik kan die opmerking niet echt plaatsen.
Verdomme man, nu moeten we opeens gaan debateren met argumenten!quote:Op zondag 23 maart 2008 02:40 schreef TC03 het volgende:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders. Wát zijn nu precies de uitspraken van Wilders waar men een probleem mee heeft? En reageer a.u.b. niet in smileys waarin ik voor dom en onwetend ofzo wordt uitgemaak, aangezien links zich vrij vaak inlaat met die simpele retoriek.
Soms doen mensen hier alsof Wilders een uitgesproken racist is ofzo. Ik kan die opmerking niet echt plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Waarom zeiken we niet met z'n allen op Marijnisse, omdat dat een vuile comminist is, maar wel op Wilders?quote:Op zondag 23 maart 2008 02:40 schreef TC03 het volgende:
Aangezien hier mensen zeggen dat dat '95% van de moslims niks kwaads in de zin heeft', zou ik weleens willen weten wanneer Wilders gezegd heeft dat 95% wel wat kwaads in de zin heeft. Anders zou je die opmerking toch niet maken? Sowieso zou ik weleens wat letterlijke quotes willen zien waar Wilders alle moslims over één kam scheert en ze beledigt. Volgens mij wordt de massahysterie rondom Wilders ook op dit punt gevoed door de felle tegenstanders. Wát zijn nu precies de uitspraken van Wilders waar men een probleem mee heeft? En reageer a.u.b. niet in smileys waarin ik voor dom en onwetend ofzo wordt uitgemaak, aangezien links zich vrij vaak inlaat met die simpele retoriek.
quote:Op zondag 23 maart 2008 08:09 schreef supersayan het volgende:
[..]
Eens. Waarom zeiken we niet met z'n allen op Marijnisse, omdat dat een vuile comminist is, maar wel op Wilders?
Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is dat nou meki op de foto?
Hij zit hier maar te janken dat ie zich Nederlander voelt en dan zo een vlag om zijnnek.
welke foto ?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb die foto gisteren vluchtig gezien, maar het lijkt wel een nicht met die pose!!
Waarom zouden ze dat denken? Dat is helemaal geen standpunt van Wilders?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Denken jullie nou ècht dat alle Moslims met hangende poten naar het land van hun voorouders gaan omdat niemand ze hier nog wil, terwijl dat daar niks beter zal zijn? Echt??
Wie zegt dat ze geen eerlijke kans krijgen?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik vind ook niet alles aan de Islam even goed en ik denk ook dat de politiek best wat dingen mag aanpakken op een hardere manier dan nu. Mensen die alleen misbruik van het systeem maken of zich erg slecht gedragen horen misschien inderdaad niet in Nederland thuis, maar geef ze wèl een eerlijke kans voor je beslist of dat zo is.
Komt omdat dat ook zelden zo is:quote:Op zondag 23 maart 2008 14:03 schreef Ice_Tea het volgende:
Ja, ik snap je probleem wel. Hetzelfde gevoel zal je krijgen wanneer je in de krant een artikel betreffende een zedendelict leest (van amper 100 woorden rechtsonder op pagina 19, ter opvulling in de rechter benedenhoek), dat de verkrachter van Marokkaanse afkomst was. Was de verkrachter van Nederlandse afkomst, dan wordt dat zelden genoemd.
pssst het is zondag, je mag niet internettenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:21 schreef Knevelt het volgende:
Het is simpel:
- Een behoorlijk deel allochtonen is goed geïntegreerd en past/hoort er helemaal bij. Een ander deel, naar mijn mening een groot deel, van de allochtonen hier in Nederland vertonen ongepast gedrag. Vrijwel altijd als ik allochtonen zie zijn ze in groepen met gangsterkleding aan en een blik die op zijn zachtst uitgedrukt allemrinst vriendelijk is. Bij het minst of geringste zoeken zij ruzie of iets om oproer over te maken.
- Wilders gebruikt dat negatieve deel voor zijn anti-Islam propaganda. Veel Nederlandsers gaan nu generaliseren en ook het 'goede deel' allochtonen voor slecht aanzien.
Gevolg:
- Dit goede deel allochtonen wordt in een hoek gedreven en gaat zich daardoor er ook naar gedragen.
- Wilders wijst met zijn vingertje en zegt dan: "Zie je nu wel?"
Doel je nu op mijn username?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:25 schreef zombiejager het volgende:
[..]
pssst het is zondag, je mag niet internetten
quote:Op zondag 23 maart 2008 14:16 schreef zombiejager het volgende:
[..]
Jonge verkrachters
De daders zijn in bijna alle gevallen allochtone jongens.
Bijna alle slachtoffers zijn autochtone meisjes.
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=14236
Zoals je zelf al zegt, het is een gevoel wat je hebt... Ik denk persoonlijk niet dat het een realistisch beeld is van de maatschappij.. Ik zie de maatschappij als een mengelmoes van alle soorten mensen, en dan doel ik niet op huidskleur, maar op intelligentie. De mensen met enigzins een beetje verstand die begrijpen heus wel t verschil tussen een moslim, en een extremist..Wat ik dus wil zeggen is dat je het je niet aan moet trekken, aangezien lang niet heel nederland anti-moslim is.. Daarbij heeft in dit dit kikkerlandje altijd wel 1 bevolkingsgroep het gedaan... Lonsdalers, uitkeringsgerechtigden, allochtonen.. We zijn gewoon zeikersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Wat een domme vergelijkingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Dat vind ik nou ook van alle mensen die tegen die wildersfilm zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ach gossie, men doet niet wat je wilt en je gaat vluchten als een hond met de staart tussen de benen? In de volksmond wordt zoiets angsthazengedrag genoemd.
Dan schaffen we toch gewoon de democratie af en volgen we jouw partij. Want de rest is dom coño. Ze zijn allemaal dom.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Je generaliseert. Hij vindt extreem-Islamieten een achterlijk kutvolk, en jij denkt dat hij wilders stemt.quote:
zeker 95%quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Denkje ? moslim of niet, kijk maar naar de Antillianen, zijn niet islamitisch maar geven net zoveel criminaliteit als marokkanen, alleen is de islam een extra probleem dat wel, ik zie liever de islam en de noord afrikanen vertrekken, niet alleen een.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:52 schreef MoneyTalks het volgende:
Noord-Afrikanen worden pas geaccepteerd als ze de islam afzweren en een paar moslims naar het hiernamaals helpen
Antillianen vallen de laatste tijd mee. Ze nodigen je uit om mee te komen eten, ze stellen je de hele familie voor en ze geven je een hand (JA HET MAG!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:28 schreef zombiejager het volgende:
[..]
Denkje ? moslim of niet, kijk maar naar de Antillianen, zijn niet islamitisch maar geven net zoveel criminaliteit als marokkanen, alleen is de islam een extra probleem dat wel.
hmmm Antillianen vaker verdacht van misdrijven Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2007quote:Op zondag 23 maart 2008 17:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Antillianen vallen de laatste tijd mee. Ze nodigen je uit om mee te komen eten, ze stellen je de hele familie voor en ze geven je een hand (JA HET MAG!). In tegenstelling tot moslims denken antillianen heel anders over NL dan moslims.
Antillianen -> Ons land was een kolonie. Blablabla oorlog blabla mensenrechtenschending. Dan valt haat jegens NL enigszinds nog goed te praten (Als ze dan daadwerkelijk ook naar thuisland terugwillen, anders niet!)
Moslims -> Ik wil mijn eigen leven leiden, ik wil me niet aanpassen en in mijn thuisland zeggen ze van alles en nog wat over 'het westen' omdat zij ons land willen inpikken!!!
Nieuwsflash: Over x jaar is de olie op en dan zijn jullie een zandbak met een missende olievoorraad. Denk dan niet dat we jullie willen 'inpikken'.
Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:38 schreef zombiejager het volgende:
[..]
hmmm Antillianen vaker verdacht van misdrijven Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2007
Ik wil gewoon zeggen moslims/marokkanen en turken zijn een probleem, maar ze zijn niet het enigste probleem.
Wilderstemmer hou op met je vooroordelenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.
uhm meki kijk de statistieken er maar eens op naquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilderstemmer hou op met je vooroordelen
Wat mankeer jij? Kijk naar de percentagesquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken ik immers allangquote:Op zondag 23 maart 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhm meki kijk de statistieken er maar eens op na
Vuile wildersstemmer. Kap godverdomme eens met dat generaliseren.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken ik immers allang
Alleen de Antillianen zijn meer in criminaliteit dan andere groepen\
criminaliteit heb je overalquote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat mankeer jij? Kijk naar de percentagesMoet men jou nog het woord 'vooroordeel' uitleggen?
En nee ik stem geen wilders.
Ik keur criminaliteit in zijn geheel af. Ik vind de rede waarop moslims zeggen dat bijvoorbeeld een fietsenhok eraan moet gaan alleen erg ziekelijk. 'Ja maar ik voel me niet thuis'quote:Op zondag 23 maart 2008 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
criminaliteit heb je overal
om nou alleen de criminaliteit van bepaalde groepen af te keuren ga je te ver
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"quote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ondanks de grove benamingen ben ik het volledig eens met deepart.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:
[..]
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"
gewoon lekker opkankere okaj?
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzoquote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:
[..]
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"
gewoon lekker opkankere okaj?
Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
Doe maar, Ik zal je het adress even geven:quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloosquote:Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.
En ik dacht (hier op straat te horen) dat kanker inmiddels een marokkaans woord was??
Sinds wanneer is moslim een ras?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Nu begint het alquote:
Doe je het weerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Lees dit eens:quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
bronquote:Het eenvoudigste antwoord op de vraag of Wilders een racist is, luidt: nee, want hij is nooit wegens racisme veroordeeld. Hij is zelfs niet voor dit vergrijp vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) kauwt nog op een veertigtal aangiftes die vorig jaar tegen hem zijn gedaan en zal, mag worden aangenomen, pas tot strafvervolging overgaan als de kans op een veroordeling reëel is. Een zeperd kan het OM zich tegen de politicus niet veroorloven, omdat de actie dan snel zal worden uitgelegd als een poging hem de mond te snoeren. Maar hiermee is nog niet gezegd dat Wilders geen racist zou zijn.
Als je moslims discrimineert doe je wat anders dan racistisch zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nu begint het al
je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
en je bent nu al 16 jaar ?? hoe moet het verder met je gaan als je nu racistisch bent
ik moest lachenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef deepart het volgende:
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..
[ afbeelding ]
Ik snap niet hoe Trouw dat nog kan verdedigenquote:
Dat vindt jij kunnen ???quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als je moslims discrimineert doe je wat anders dan racistisch zijn.
Moslims kennen pasen niet dus eigenlijk moeten ze gewoon gaan werken morgen, wij krijgen ook geen vrij met het suikerfeest!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef MetalSonic het volgende:
De gezellige paas gedachte is hier uitermate sterk aanwezig !
Onschuldig tot je bent veroordeeld. Grondwetten.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Trouw dat nog kan verdedigen
mooi he !quote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef deepart het volgende:
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..
[ afbeelding ]
Plaatje afkomstig uit meki zijn fobo
Ik kan mij voorstellen dat je het vervelend vind allemaal. Maar je reageerd wel erg gevoelig. Ik denk dat je het wel zwaar hebt tussen je moslim broeders. Aangezien zij op straat hangen en veel vechten enzo.. ( Een aantal van jouw leeftijd, waar de ouderen een eigen zaak hebben enzo en volwassendoen )..quote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Shariakneus ook nog, Ik ben niet daarvan dus hou op gerust met bla bla en nog eens blaquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Onschuldig tot je bent veroordeeld. Grondwetten.
Heel kinderachtig maar: Dat ken jij zeker niet hé? Shariakneus?
Zegt het woord jihad jou iets?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat vindt jij kunnen ???
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims ter wereld
Iemand die in Nederland de grondwet wilt veranderen tegen de moslims
dat is erger dan een racist.
Recht van meningsuiting, teringgezeik voor een kwartier durende film die nog niet is gepubliceerd en jouw bekrompenheid en het niet in kunnen gaan op discussies.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Shariakneus ook nog, Ik ben niet daarvan dus hou op gerust met bla bla en nog eens bla
Om welke redenenen neem jij het voor Wilders op
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims is geen racistquote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat je het vervelend vind allemaal. Maar je reageerd wel erg gevoelig. Ik denk dat je het wel zwaar hebt tussen je moslim broeders. Aangezien zij op straat hangen en veel vechten enzo.. ( Een aantal van jouw leeftijd, waar de ouderen een eigen zaak hebben enzo en volwassendoen )..
Geert WIlders ie geen racist, hij heeft wat tegen de islam en niet tegen moslims. Dit had hij laatst ook gezegd. En als hij wat tegen de Islam heeft, dan mag hij die mening uiten. Hij doet dat in Nederland, waar vrijheid van menings uiting is. Op het christendom is toch ook vaak genoeg kritiek ? En dan wordt het toch ook niet verboden.
Enige wat waar is over Wilders is dat hij soms enigzins ongenuanceerd bezig is om zoveel mogelijk mensen te berijken. Maarja hij is geen racist.
Nee, crimineel.quote:
nee hiter was een nationalistquote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims is geen racist
hoe was Hitler dan ?? ook geen racist .
Volgens Artikel 6 voor de Europese Rechten Van de Mens (tekst: EVRM 6) is een ieder onschuldig, tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar heeft gasturbine het toch helemaal niet over? Jou quote slaat kant nog wal..quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat vindt jij kunnen ???
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims ter wereld
Iemand die in Nederland de grondwet wilt veranderen tegen de moslims
dat is erger dan een racist.
Sinds wanneer heeft moslims jou een jihaad uitgeroepen tegen Nederlanders in Nederlandquote:
Dat soort termen mag je voor je houden.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Recht van meningsuiting, teringgezeik voor een kwartier durende film die nog niet is gepubliceerd en jouw bekrompenheid en het niet in kunnen gaan op discussies.
nog niet mijn beste meki, maar ik ben bang dat het snel gaat gebeurenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft moslims jou een jihaad uitgeroepen tegen Nederlanders in Nederland
Ik ga geen moeite doen voor mensen die haat hebben tegen de moslims.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Recht van meningsuiting, teringgezeik voor een kwartier durende film die nog niet is gepubliceerd en jouw bekrompenheid en het niet in kunnen gaan op discussies.
Vind jij dit een discussie dan? Noem me één sterk punt die Meki heeft gegeven.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort termen mag je voor je houden.
Nee echt nietquote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
nog niet mijn beste meki, maar ik ben bang dat het snel gaat gebeuren
Dan is het goed. Ik was al bang dat dit alles was wat jij kan zeggen in een discussie.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen voor mensen die haat hebben tegen de moslims.
niet door jou , maar misschien wel door de extremisten in kabulquote:Op zondag 23 maart 2008 18:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee echt niet
Als wij de elkaar respecteren gebeurt dat nooit
Dat het geblaat van Wilders leidt tot polarisering van de samenleving. En dat is volgens mij ook zo.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind jij dit een discussie dan? Noem me één sterk punt die Meki heeft gegeven.
Nee want het klinkt niet in je oren doorquote:Op zondag 23 maart 2008 18:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik was al bang dat dit alles was wat jij kan zeggen in een discussie.
Lekker objectief ben jij zegquote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat het geblaat van Wilders leidt tot polarisering van de samenleving. En dat is volgens mij ook zo.
Verder gewoon met argumenten komen en niet schelden, anders doe je het de rest van pasen maar zonder FOK!
we leven in Nederland niet in Afganistanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet door jou , maar misschien wel door de extremisten in kabul
Niks tegen alle moslims, tegen de Islamquote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims is geen racist
hoe was Hitler dan ?? ook geen racist .
Volgens mij gaat jouw linksheid een beetje voor de realiteit in dit topic. Geloof me, ik ben het eens als je zegt dat Wilders een idioot is die maar op één ding uit is. Echter: dit topic wordt geruïneerd door Meki die ervan overtuigd is dat ik (samen met deepart) racist ben. Als we dan discussies voeren geeft hij het antwoord: Jij bent een racist!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat het geblaat van Wilders leidt tot polarisering van de samenleving. En dat is volgens mij ook zo.
Verder gewoon met argumenten komen en niet schelden, anders doe je het de rest van pasen maar zonder FOK!
Het feit dat jij 'medelanders' apart groepeert zegt weer wat over de hokjesgeest.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:29 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee want het klinkt niet in je oren door
je verdedigt Wilders op basis van vrijheid van meningsuiting. Nou is mijn vraag waarom verdedig je langgenoten en je medelanders niet voor vrijheid voor godsdienst en meningsuiting
wat nou , het klopt tochquote:
Ik hoop dat je dit niet serieus bedoeld voor iemand in jouw functie.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Moslims zijn de Islaamquote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Niks tegen alle moslims, tegen de Islam
Ik vrees van wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet serieus bedoeld voor iemand in jouw functie.
Om te huilen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is zijn mening. En met dat artikel in Trouw wou ik aangeven dat dat juist een van de kernpunten in de discussie omtrent Wilders is, of er sprake is van racisme op grond van geloofsovertuiging of niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Volgens mij gaat jouw linksheid een beetje voor de realiteit in dit topic. Geloof me, ik ben het eens als je zegt dat Wilders een idioot is die maar op één ding uit is. Echter: dit topic wordt geruïneerd door Meki die ervan overtuigd is dat ik (samen met deepart) racist ben. Als we dan discussies voeren geeft hij het antwoord: Jij bent een racist!
Eh ja, want op discussies met alleen maar gescheld zitten we niet te wachten.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting natuurlijk. godsdienst zou op geen enkele manier in de wet genoemd moeten worden.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:41 schreef remlof het volgende:
Het andere kernpunt is: wat weegt zwaarder, vrijheid van meningsuiting of vrijheid van godsdienst, dat is een hele lastige, want het zijn beide punten uit onze grondwet.
Ik begrijp niet wat je daarmee bedoelt? Net als in het christendom zijn er veel stromingen in de islam. Jij bent een extremistische moslim. Maar er zijn ook gematigde stromingen.quote:
Kom op man. Als ik hele tijd iedereen uitmaak voor racist sta ik binnen no-time in de lijst met 48-uur bans.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is zijn mening. En met dat artikel in Trouw wou ik aangeven dat dat juist een van de kernpunten in de discussie omtrent Wilders is, of er sprake is van racisme op grond van geloofsovertuiging of niet.
Het andere kernpunt is: wat weegt zwaarder, vrijheid van meningsuiting of vrijheid van godsdienst, dat is een hele lastige, want het zijn beide punten uit onze grondwet.
Ze staan allemaal op grondwet 1.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting natuurlijk. godsdienst zou op geen enkele manier in de wet genoemd moeten worden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh ja, want op discussies met alleen maar gescheld zitten we niet te wachten.
No offense, maar dit was de post waar het over ging.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Racistquote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh ja, want op discussies met alleen maar gescheld zitten we niet te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Dit bedoel ik nou. Dit is weer zo'n antwoord. Hij heeft het over godsdienst. En er zijn meerdere godsdiensten (echt waar!). De christelijke zondagsrust kan me gestolen wrden en alleen daarom al zouden we godsdienst moeten verbieden.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze staan allemaal op grondwet 1.
Maar vertel me aub waarom de grondwet alleen speciaal voor Moslims moet veranderen
Maar dat wordt het wel, en zal ook nog wel zo blijven voorlopig. Het komt er op neer dat moslims dezelfde rechten hebben als pchristenen en joden etc. Dus recht op gebedshuizen en scholen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting natuurlijk. godsdienst zou op geen enkele manier in de wet genoemd moeten worden.
Omdat je steeds telkens Wilders beschermt. en steeds voor hem opneemt terwijl jij weet wat hij aan het doen isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kom op man. Als ik hele tijd iedereen uitmaak voor racist sta ik binnen no-time in de lijst met 48-uur bans.
hmm niemand weet wat hij op dit moment aan het doen isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat je steeds telkens Wilders beschermt. en steeds voor hem opneemt terwijl jij weet wat hij aan het doen is
Kan jij me de grondwet 1 en artikel nummer 1 voor me oplezenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Dit is weer zo'n antwoord. Hij heeft het over godsdienst. En er zijn meerdere godsdiensten (echt waar!). De christelijke zondagsrust kan me gestolen wrden en alleen daarom al zouden we godsdienst moeten verbieden.
Voor iedereen (alle gelovigen) moet het veranderen. Religie uit de wet en op geen enkel punt mogen er uitzonderingen zijn voor gelovigen, zoals die nu wel voorkomen. Het vrij uitoefenen van je godsdienst wordt dan nog altijd prima gewaarborgd door andere rechten.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar vertel me aub waarom de grondwet alleen speciaal voor Moslims moet veranderen
Daar komt nog bij dat er in KLB-topics ook redelijk vaak met kanker wordt gescholden wat notabene nog een bestaande ziekte is en dan wordt er ook nooit ingegrepen. Het is werkelijk te triest van woorden hoe het weer moet verlopen hier.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Racist
Nee hoor blablabla
Racist
Waarom reageer je zo blablabla
Racist.
Dé ideale discussie?
Als ik een Nazi ben en zeg alle joden moeten dood ben ik terecht strafbaar. Doe ik dat als moslim of christen dan valt dat onder de vrijheid van godsdienst. Daarom moet de grondwet veranderen.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Ik zeg hier dat die wet voor alle godsdiensten moet worden gewijzigd.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan jij me de grondwet 1 en artikel nummer 1 voor me oplezen
Dat kan onmogelijkquote:Op zondag 23 maart 2008 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor iedereen (alle gelovigen) moet het veranderen. Religie uit de wet en op geen enkel punt mogen er uitzonderingen zijn voor gelovigen, zoals die nu wel voorkomen. Het vrij uitoefenen van je godsdienst wordt dan nog altijd prima gewaarborgd door andere rechten.
Nou ja verbieden... Maar wel stoppen met de subsidiëring ervan. Dat zou echter in deze tijd wel kunnen inhouden dat de islam het christendom nog sneller zou verdringen als overheersende godsdienst, omdat ze enorm kapitaalkrachtig zijn door al die oliesheiks. En ik heb de indruk dat de meeste posters in dit topic daar niet op zitten te wachtenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Dit is weer zo'n antwoord. Hij heeft het over godsdienst. En er zijn meerdere godsdiensten (echt waar!). De christelijke zondagsrust kan me gestolen wrden en alleen daarom al zouden we godsdienst moeten verbieden.
wat een kutkikkerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uiteraard is vrijheid van meningsuiting belangrijker. Zonder vrijheid van meningsuiting is er namelijk geen vrijheid van godsdienst mogelijk.
Tevens, Meki is iemand met wie je niet in discussie kunt gaan, omdat hij bij elk argument een bepaalde kaart trekt.
[ afbeelding ]
En dat terwijl moslims geen ras zijn maar gelovigen. Zoals Meki zelf ook donders goed weet zijn er Arabische moslims, Aziatische moslims e.d. Je kunt niet iemands ras veranderen alleen omdat hij hetzelfde gelooft. Dus racisme slaat sowieso nergens op. Racisme slaat namelijk terug op iets waar je niks aan kunt doen; je huidskleur/afkomst/ras. Geloof is echter een keuze die je kunt maken al zijn de meeste mensen gedoemd om geïndoctrineerd door het leven te gaan. Je kunt echter alsnog je religie afzweren en dat gaat vrij lastig met je ras, behalve als je Michael Jackson heet natuurlijk. Je kunt hoogstens zeggen dat Wilders discrimineert maar zelfs dat acht ik niet van toepassing. Eigenlijk zou geloof überhaupt niet in de grondwet moeten staan maar aangezien we nu allemaal christenen in de Tweede Kamer hebben, denk ik niet dat er snel iets aan zal veranderen.
Geld dat dan niet ook voor mensen die SP stemmen, die net zo racistisch zijn en vooroordelen hebben t.o.v. de gemiddelde "kaaskop"? Want zo kom je over...quote:discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Moslims zijn volgelingen, gelovigen, net zoals christenen, hindoestanen, boeddhisten enz...quote:je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
Bron?? Hoe verklaart overigens 1 persoon een oorlog tegen een groep mensen die zo ongeveer 1/3e van de wereldbevolking vertegenwoordigd? En bespaar je de moeite: de vergelijking met hitler gaat niet op aangezien wilders geen staatshoofd is, maar slechts een kamerlid.. En dan ook nog eens van een partij die inhoudelijk geen reet voor stelt..quote:Iemand die een oorlog heeft afgekondigd tegen alle moslims ter wereld
En daar gaan we dan weer... Waar leid je uberhaupt uit af dat bepaalde users hier haat hebben tegen moslims? We hebben het over de rotte appels ertussen, en die vind je in elke maatschappij..quote:Ik ga geen moeite doen voor mensen die haat hebben tegen de moslims.
Nee , grondwetten zijn er gemaakt om Nederland te beschermen tegen lieden als Wilders.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik een Nazi ben en zeg alle joden moeten dood ben ik terecht strafbaar. Doe ik dat als moslim of christen dan valt dat onder de vrijheid van godsdienst. Daarom moet de grondwet veranderen.
Ze blijven precies dezelfde rechten houden. Lees mijn reactie nog maar eens. Alleen zou dan religie niet meer in de wet staan. Feestdagen hebben er al helemaal niks meer mee te maken. En dat zijn voor de meeste mensen gewoon dagen op zich geworden, de religieuze betekenis ervan interesseert niet veel meerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
Dat kan onmogelijk
Christenen hebben er recht op
Joden hebben er recht op
en Moslims hebben er recht op .
En als je dat wilt dan zouden de eerste en tweede paasdagen en kerstdagen en goede vrijdag vervallen moeten worden
Inderdaad. Samen met offerfeest en Chanoeka.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat kan onmogelijk
Christenen hebben er recht op
Joden hebben er recht op
en Moslims hebben er recht op .
En als je dat wilt dan zouden de eerste en tweede paasdagen en kerstdagen en goede vrijdag vervallen moeten worden
im Nederland hebben wij het recht om te beledigen , als jij je zo gekwest bent , span een rechtzaak aanquote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee , grondwetten zijn er gemaakt om Nederland te beschermen tegen lieden als Wilders.
Dus als je mensen beledigt moet diegene het bak in
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'quote:Op zondag 23 maart 2008 18:50 schreef postmortum het volgende:
bijna op slot
Ik vind dat moslims mij beledigen als ze een hoofddoek dragen. Ik vind dat jij mij beledigt door hier slecht Nederlands te gebruiken. Ik vind dat de Koran geen respect voor mij heeft.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee , grondwetten zijn er gemaakt om Nederland te beschermen tegen lieden als Wilders.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'
Als ik nou stel dat jij ons allemaal beledigt met alleen je posts al. Moet jij dan de bak in?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Ten eerste: De bak. Dé bak.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe beledig ik jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik nou stel dat jij ons allemaal beledigt met alleen je posts al. Moet jij dan de bak in?
Je zegt dat ik racist ben. Ik ben daar nooit voor veroordeelt dus het is een belediging. Smaad.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ten eerste: De bak. Dé bak.
Ten 2e: Ik ben geen racist. Jij zegt van wel wat betekent dat jij mij beledigt. Jij hoort in de bak thuis.
door iemand voor racist uit te maken die het niet isquote:
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteldquote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je zegt dat ik racist ben. Ik ben daar nooit voor veroordeelt dus het is een belediging. Smaad.
Als een groep mensen met een gezamelijke godsdienst.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het niet bent. Wat ben je dan wel
Hoe zie jij Moslims dan ??
Diegene kan het altijd nog ontkennen en zeggen wat voor persoon hij isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
door iemand voor racist uit te maken die het niet is
meki , taalcursusje zou wel handig zijn voor jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteld
Je beledigt ons erfgoed en ons denken. Je pleegt smaad en pleit voor zieke oplossingen. Je lijkt een beetje op Hitler.quote:
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en jodenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als een groep mensen met een gezamelijke godsdienst.
Wat is de reden daarvoor?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'
Voel jij je aangesproken dan ??quote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je beledigt ons erfgoed en ons denken. Je pleegt smaad en pleit voor zieke oplossingen. Je lijkt een beetje op Hitler.
Ik snap niet wat je zegt. Ik denk iets van: Dat heb k helemaal nooit gezegd!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteld
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Je maakt iedereen uit voor rascist als hun mening je niet aanstaat of als je er niks tegen in te brengen hebt. Dat is zeker als beledigend op te vatten. Dus volgens je eigen logica moet je de bak inquote:
De reden daarvoor is dat we anders parallele discussies hebben. En de discussie die hier nu wordt gevoerd hoort sowieso niet in KLB thuis.quote:
Ze wijken af van de rest, ze(veel althans) zien godsdienst als een excuus om rotzooi te trappen en zelfs oorlogen mee te voeren. Een jihad bijvoorbeeld. Geen ander geloof heeft dat (nog). (Kruistochten zijn erg lang geleden dus irrelevant)quote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en joden
Niets, behalve dat ze de Nederlandse vlag verbranden en bij het minste of geringste op de achterste poten staan om alle niet-moslims naar de hel te verwensen.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en joden
Ik zeg het eerlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt. Ik denk iets van: Dat heb k helemaal nooit gezegd!
Ik pak er even een willekeurig citaat bij (Ik klikte even snel op een willekeurige pagina in dit topic)
[..]
En zo zijn er meer van dat soort reacties.
Maar ze vermoorden wel homo's en palastijnen. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niets, behalve dat ze de Nederlandse vlag verbranden en bij het minste of geringste op de achterste poten staan om alle niet-moslims naar de hel te verwensen.
Dit is dus een vooroordeelquote:Op zondag 23 maart 2008 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze wijken af van de rest, ze(veel althans) zien godsdienst als een excuus om rotzooi te trappen en zelfs oorlogen mee te voeren. Een jihad bijvoorbeeld. Geen ander geloof heeft dat (nog). (Kruistochten zijn erg lang geleden dus irrelevant)
aha de bekende 'ik kan niet discussieren dus ik probeer er zo van af te komen' methode. heel sterk hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg het eerlijk
discussie met Wilders stemmers is voor mij overbodig. wil er niet aan beginnen
Helemaal mee eens en ook een mooie afsluiter van dit topic.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef Paramnesia het volgende:
Beste Meki,
Er zijn weinig landen die jouw dezefde mogelijkheden zullen bieden als Nederland. Zelf ik als allochtoon die racisme, vooroordelen en extremisme heb meegemaakt moet dit beamen.
Tuurlijk is het zo dat de sfeer voor de immigrant niet goed is. Maar dat is het nooit geweest. Noch voor mijn ouders in de jaren 70 toen ze uit Suriname kwamen, noch voor de jongeren van nu die hetzelfde meemaken.
Als allochtoon zul je 2x zo hard moeten werken om te bereiken wat je wilt en dan nog zul je als een achterlijke aap gezien worden.
Dat gezegd hebbende. Als ik 2x zo hard werkte in Suriname had ik 2x niks. Ik kan hier zeggen wat ik wil, werken om mijn geld te verdienen, politiek actief zijn en doen wat ik wil.
Ik haat dit land met een passie soms. Maar dit land is het enige wat ik nog heb. Ben geen Surinamer meer, geen islamiet meer, geen koelie meer en ook geen Nederlander. Ik ben alles en niks. En ik zal het moeten doen met wat ik heb. Klaar.
Als ik kinderen heb, dan wil ik dat ze hier opgroeien. Met mijn waarden en normen, maar ook met de vrijheid die hier te kunnen uitdragen. Ze zullen hier alle kansen hebben en ik zal ze aansturen die kansen te nemen.
Duizenden van onze jonge broeders, Islamiet of niet maar immigranten, vergooien hun kansen die ze hebben. Ze krijgen zoveel geboden, en ze doen er niks mee. Ik zou zeggen pak je kans Meki en laat je stem horen.
Maak gebruik van je vrijheid, en bouw hier je toekomst op.
Razzy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |