Wilderstemmer hou op met je vooroordelenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja en dat ben ik met je eens. Alleen raar dat het percentage onder moslims inderdaad extreem hoog is.
uhm meki kijk de statistieken er maar eens op naquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilderstemmer hou op met je vooroordelen
Wat mankeer jij? Kijk naar de percentagesquote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken ik immers allangquote:Op zondag 23 maart 2008 17:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhm meki kijk de statistieken er maar eens op na
Vuile wildersstemmer. Kap godverdomme eens met dat generaliseren.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken ik immers allang
Alleen de Antillianen zijn meer in criminaliteit dan andere groepen\
criminaliteit heb je overalquote:Op zondag 23 maart 2008 17:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat mankeer jij? Kijk naar de percentagesMoet men jou nog het woord 'vooroordeel' uitleggen?
En nee ik stem geen wilders.
Ik keur criminaliteit in zijn geheel af. Ik vind de rede waarop moslims zeggen dat bijvoorbeeld een fietsenhok eraan moet gaan alleen erg ziekelijk. 'Ja maar ik voel me niet thuis'quote:Op zondag 23 maart 2008 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
criminaliteit heb je overal
om nou alleen de criminaliteit van bepaalde groepen af te keuren ga je te ver
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"quote:Op zondag 23 maart 2008 17:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ondanks de grove benamingen ben ik het volledig eens met deepart.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:
[..]
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"
gewoon lekker opkankere okaj?
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzoquote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef deepart het volgende:
[..]
meki kanker een eind op naar je eigen land dan.. Jij kan geen discussie voeren, je reageerd 0 keer inhoudelijk op mijn uitgebreide posts, en alles wat je kan zeggen is "wildersstemmers... vooroordelen.. oww ik ben zielig"
gewoon lekker opkankere okaj?
Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
Doe maar, Ik zal je het adress even geven:quote:Op zondag 23 maart 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Zal er een melding maken met je gekanker shit enzo
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloosquote:Op zondag 23 maart 2008 18:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan kan dit topic wel op slot. We zijn de enigsten die nog proberen te discusieren terwijl jij gewoon als een achterlijke klapdeurjosti on-onderbouwde reacties geeft en de echte reacties ontwijkt.
En ik dacht (hier op straat te horen) dat kanker inmiddels een marokkaans woord was??
Sinds wanneer is moslim een ras?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Nu begint het alquote:
Doe je het weerquote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Lees dit eens:quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
bronquote:Het eenvoudigste antwoord op de vraag of Wilders een racist is, luidt: nee, want hij is nooit wegens racisme veroordeeld. Hij is zelfs niet voor dit vergrijp vervolgd. Het Openbaar Ministerie (OM) kauwt nog op een veertigtal aangiftes die vorig jaar tegen hem zijn gedaan en zal, mag worden aangenomen, pas tot strafvervolging overgaan als de kans op een veroordeling reëel is. Een zeperd kan het OM zich tegen de politicus niet veroorloven, omdat de actie dan snel zal worden uitgelegd als een poging hem de mond te snoeren. Maar hiermee is nog niet gezegd dat Wilders geen racist zou zijn.
Als je moslims discrimineert doe je wat anders dan racistisch zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Nu begint het al
je bent zo racistisch dat je weigert moslims als een ras te zien
en je bent nu al 16 jaar ?? hoe moet het verder met je gaan als je nu racistisch bent
ik moest lachenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:17 schreef deepart het volgende:
Zeg meki, vind je het soms normaal om je naam met graffiti te spuiten op straat? Doe dat gewoon in marroko..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |