Hoe beledig ik jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik nou stel dat jij ons allemaal beledigt met alleen je posts al. Moet jij dan de bak in?
Je zegt dat ik racist ben. Ik ben daar nooit voor veroordeelt dus het is een belediging. Smaad.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ten eerste: De bak. Dé bak.
Ten 2e: Ik ben geen racist. Jij zegt van wel wat betekent dat jij mij beledigt. Jij hoort in de bak thuis.
door iemand voor racist uit te maken die het niet isquote:
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteldquote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je zegt dat ik racist ben. Ik ben daar nooit voor veroordeelt dus het is een belediging. Smaad.
Als een groep mensen met een gezamelijke godsdienst.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij zegt dat je het niet bent. Wat ben je dan wel
Hoe zie jij Moslims dan ??
Diegene kan het altijd nog ontkennen en zeggen wat voor persoon hij isquote:Op zondag 23 maart 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
door iemand voor racist uit te maken die het niet is
meki , taalcursusje zou wel handig zijn voor jequote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteld
Je beledigt ons erfgoed en ons denken. Je pleegt smaad en pleit voor zieke oplossingen. Je lijkt een beetje op Hitler.quote:
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en jodenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Als een groep mensen met een gezamelijke godsdienst.
Wat is de reden daarvoor?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, en een deel 2 komt er niet, jullie kunnen verder in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO'
Voel jij je aangesproken dan ??quote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je beledigt ons erfgoed en ons denken. Je pleegt smaad en pleit voor zieke oplossingen. Je lijkt een beetje op Hitler.
Ik snap niet wat je zegt. Ik denk iets van: Dat heb k helemaal nooit gezegd!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb die antwoord niet aan jou gesteld
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
[..]
discussie met Wilders stemmers en vooral als ze racistisch en vooroordelen hebben is kansloos
Je maakt iedereen uit voor rascist als hun mening je niet aanstaat of als je er niks tegen in te brengen hebt. Dat is zeker als beledigend op te vatten. Dus volgens je eigen logica moet je de bak inquote:
De reden daarvoor is dat we anders parallele discussies hebben. En de discussie die hier nu wordt gevoerd hoort sowieso niet in KLB thuis.quote:
Ze wijken af van de rest, ze(veel althans) zien godsdienst als een excuus om rotzooi te trappen en zelfs oorlogen mee te voeren. Een jihad bijvoorbeeld. Geen ander geloof heeft dat (nog). (Kruistochten zijn erg lang geleden dus irrelevant)quote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en joden
Niets, behalve dat ze de Nederlandse vlag verbranden en bij het minste of geringste op de achterste poten staan om alle niet-moslims naar de hel te verwensen.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen hun en Christenen en joden
Ik zeg het eerlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 19:02 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt. Ik denk iets van: Dat heb k helemaal nooit gezegd!
Ik pak er even een willekeurig citaat bij (Ik klikte even snel op een willekeurige pagina in dit topic)
[..]
En zo zijn er meer van dat soort reacties.
Maar ze vermoorden wel homo's en palastijnen. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niets, behalve dat ze de Nederlandse vlag verbranden en bij het minste of geringste op de achterste poten staan om alle niet-moslims naar de hel te verwensen.
Dit is dus een vooroordeelquote:Op zondag 23 maart 2008 19:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ze wijken af van de rest, ze(veel althans) zien godsdienst als een excuus om rotzooi te trappen en zelfs oorlogen mee te voeren. Een jihad bijvoorbeeld. Geen ander geloof heeft dat (nog). (Kruistochten zijn erg lang geleden dus irrelevant)
aha de bekende 'ik kan niet discussieren dus ik probeer er zo van af te komen' methode. heel sterk hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 19:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zeg het eerlijk
discussie met Wilders stemmers is voor mij overbodig. wil er niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |