Wilders is maar een persoon, degene die schuldig zijn aan deze hetze zijn de media die er zoveel aandacht aan besteden, en daaronder valt ook zeker Fok!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Dan moet ie tegengas geven ipv vluchtenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Vooral doen ... ik raad het je hierbij aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Je hebt tot op zekere hoogte gelijk, maar de meeste berichtgeving is toch echt wel neutraal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef Solomon het volgende:
[..]
Wilders is maar een persoon, degene die schuldig zijn aan deze hetze zijn de media die er zoveel aandacht aan besteden, en daaronder valt ook zeker Fok!
Laat ik maar eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef Biogarde het volgende:
Goed, dat was een mass delete![]()
Gaarne ontopic en normaal reageren. Gebash wordt verwijderd.
En Meki? Hoe kom je op dit verhaal? Wat is de reden?
Laat ik maar voorop stellenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Hoe moet je tegengas gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet ie tegengas geven ipv vluchten
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.quote:Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden.
Je geeft toe dat je elke moslims hetzelfde is als rotte appels.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.
Dat is de schuld van de extremistische moslims.
Dat de rotte appels het voor de rest verpesten kunnen wij niks aan doen.
Ik hoor nooit dat jullie de straat op gaan om te demonstreren tegen allerlei terroristische shit.
Dat moeten jullie massaal publiekelijk afkeuren en niet thuis blijven zitten met je jurk aan en niks erover zeggen.
Vind je het gek dat we er inmiddels nagenoeg iedereen op aankijken?
De goeie om het zo maar even te zeggen verpesten het ook voor zichzelf door geen duidelijk standpunt in te nemen en dit overal te verkondigen.
ps: veel plezier in je nieuwe thuisland overigens
Als ik verhuis kies ik een land als Dubai , Spanje of Canada of Mexicoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:11 schreef postmortum het volgende:
vind het wel weer een calimeroreactie , omdat andere mensen je uitmaken voor terrorrist , wat je in mijn ogen niet bent , je bent gewoon irritant () ga je verhuizen , denk je echt dat je in een ander Westers land met open armen wodt ontvangen en ik denk ook niet dat ze in een een radicaal arabisch land zitten te wachten op een verwesterde moslim.
Verhuistip: Indonesie schijnt vrij relext te zijn op dit gebied
En dat is wat Wilders wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
wij ,jullie , zo fucking gaar om in die termen te denken
1 persoon schreeuwt wat en de rest van de schapen loopt erachter aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
En dat is wat Wilders wilt
wij tegen jullie
jullie tegen ons
Ik ben voor en zal me 1000 % inzetten voor een vreedzamen samenleving
Ik zeg nergens dat ik elke moslim zie als rotte appel.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je elke moslims hetzelfde is als rotte appels.
Wanneer is het voor jou genoeg ?? Moeten wij de koran verscheuren totdat jij ons accepteert
accepteer iemand als een mens. bekijk iedereen als een individu en ga niet iedereen over een kam scheren
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ik maar eerlijk zijn.
Ik denk over mijn toekomst hier. met mijn gezin die mischien ooit komt
Laat ik maar eerst voorop stellen dat ik me Nederlander voel en heb me altijd zo gevoeld. Ik ben nog nooit met de politie en justitie in aanraking gekomen. nog nooit en ben nu al 20 jaar.
Maar de klimaat in Nederland tegenover moslims verandert zo snel waar veel mensen achter Wilders aanlopen. dat zal de beeldvorming anders maken..
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:42 schreef Het_hupt het volgende:
Ik vroeg of jij je in eerste instantie een Nederlander, of een moslim bent
quote:Moslim.. Ik voel mij niet geaccepteerd in de samenleving als Nederlander..
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.
Dat is de schuld van de extremistische moslims.
Dat de rotte appels het voor de rest verpesten kunnen wij niks aan doen.
Ik hoor nooit dat jullie de straat op gaan om te demonstreren tegen allerlei terroristische shit.
Dat moeten jullie massaal publiekelijk afkeuren en niet thuis blijven zitten met je jurk aan en niks erover zeggen.
Vind je het gek dat we er inmiddels nagenoeg iedereen op aankijken?
De goeie om het zo maar even te zeggen verpesten het ook voor zichzelf door geen duidelijk standpunt in te nemen en dit overal te verkondigen.
ps: veel plezier in je nieuwe thuisland overigens
Dat is tijdens een discussie elders .. waar het direct over Wilders gaatquote:
ik ook, ik dacht hij gaat vertrekken. Maar nee hoor, in de tweede alinea komt alweer de afzwakking.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:25 schreef Amokzaaier het volgende:
ik moest even een traantje wegpinken na de OP..
Het is meer dat vergrootglas. Ik bedoel waar hebben we het eigenlijk over en wat is het resultaat ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef remlof het volgende:
Je hebt tot op zekere hoogte gelijk, maar de meeste berichtgeving is toch echt wel neutraal.
Moeten wij dingen gaan afkeuren wat ik niet heb gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef NED het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik elke moslim zie als rotte appel.
Ik leg alleen de schuld deels bij jullie zelf neer.
Jullie zouden publiekelijk al die terror en extremisme moeten afkeuren.
Jij doet het voorkomen of er slechts heel weinig rotte appels zijn, maar ik vraag me dan af waarom ik al die goeie nooit hoor? Waar zijn die dan?
En je hoeft je koran niet te verscheuren hoor. Zolang jullie mij gewoon met rust laten en geen mij geen debiele islamwetten willen opleggen mag je van mij zo vaak als je wilt in je sprookjesboek lezen hoor.
een 1-aprilgrap van een limburger die de hele moslimgemeenschap over de zeik krijgtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het is meer dat vergrootglas. Ik bedoel waar hebben we het eigenlijk over en wat is het resultaat ?
Waarom zouden Nederlanders dan afsand moeten nemen van uitspraken van een dopsgek uit Venloquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Moeten wij dingen gaan afkeuren wat ik niet heb gedaan
Dan zou jij je hele leven dingen gaan afkeuren wat je " Nederlandse medemensen " hebben gedaan.
je bent verantwoordelijk voor wat je doet, Ik kan ook zeggen ik zie geen massademonstraties tegen Wilders. Nou ???,
Islaam en Moslims in Nederland leggen jou niks op. vrijheden in Nederland is nummer 1. Ook hier gaat het beoordeel het per individu aub. en niet alles op een hoop goien.
Blijkbaar woon je in een dorp en lees je alleen de krant. Je bent blijkbaar nooit in aanraking gekomen met Moslims. je hebt ze als ik het zo bekijk nooit mee gepraat
Ned wilt dat moslims openlijk afstand nemen als landen als Iranquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
Waarom zouden Nederlanders dan afsand moeten nemen van uitspraken van een dopsgek uit Venlo
ah ok , maar ik distancieer mijzelf dan ook van ieder extremistisch land , maar niet van hun inwoners die niet verantwoordelijk zijn voor de acties van het regeringsbeleidquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ned wilt dat moslims openlijk afstand nemen als landen als Iran
dus leg ik die vraag aan hem voor
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ik word die tsunami van Wilders berichten en topics een beetje zat.
Hoi DD,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Meki toch, je doet net alsof de meeste Nederlanders achter Wilders staan. Als dat zo zou zijn was zijn partij wel wat groter dan wat het nu is. Jij praat over Nederlanders die moslims over één kam scheren, jij scheert nu alle Nederlanders over één kam. En nee, NED zegt helemaal niet dat elke moslim een rotte appel is maar enkel de extremisten. Leer eens lezen.
Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:37 schreef supersayan het volgende:
Maar Meki, niemand houdt je tegen! En als je een beetje logisch nadenkt is het ook niet raar dat steeds meer mensen hekel krijgen aan moslims...
die aflevering van sesamstraat heb ik gemistquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je me moet tegen houden .
Dat jij iedereen veroordeelt op een daad van een individu spreekt meer overjezelf
dat je hart weigert schoon te maken met vrede is jou probleem
Ik vraag me uber wel of jij het woord vrede en samen kent
Komt dat door Wilders of komt dat door die gestoorde vijf procent?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Voel je je nu zielig, of probeer je medelijde te wekken? Stel je niet aan man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
De slachtoffer rol..quote:Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.
Tuurlijk is die gedoemd. de hele multicul is een farce eerste klas die nooit gaat werken op de lange termijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:43 schreef harrypiel het volgende:
sorry maat maar zolang dr dubbele links(bruin)e standaarden moeten gelden voor "Fitna" en "Submission" enerzijds en "Life of Brian" en "Nader tot U" anderszijds onder invloed van de linkse race card is integratie nog gedoemd te mislukken.
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Voel je je nu zielig, of probeer je medelijde te wekken? Stel je niet aan man.
Je krijgt hier de kans om te werken, te studeren, te leven.. Voel jij je aangesproken?
Loopt je moeder soms in een burka rond of wat is het wat je zo dwars zit.. Dit is Nederland en daar mogen mensen een mening hebben, als je hier wil wonen moet je dat maar accepteren.. En als je je hier al door voeld gekwetst lijkt het me inderdaad slimmer om mooi terug naar je geboorte land te gaan..
No offence, maar ik denk toch dat je het hier een heel stuk beter hebt. En toch nog klagen..
[..]
De slachtoffer rol..
Zorg dan dat je neefjes en nichtjes zich fatsoenlijk gedragen en dat ze zich aanpassen aan de cultuur waarin ze leven, zorg dat je mama nederlands spreekt en zorg ervoor dat jullie op straat onderling niet in je eigen taal gaan lopen brabbelen..
huilie
Meki, over haat gesproken: Hoe is het met je Joodse vrienden?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.
Ik ga niet eens de moeite doen om op jou haatdragende vooroordelen in te gaan
dat jij op Wilders stemt zegt meer genoeg over het persoon en het eggo die je binnen draagt
kwaad en haat telt voor jou
Ken jij ze ??quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Meki, over haat gesproken: Hoe is het met je Joodse vrienden?
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenlevenquote:
dat weet je niet, maar ik juig je beslissing toe. Waarom in een land leven waar je als terrorist wordt gezien ipv een land waar je niet opvalt tussen de rest van de terroristen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
Ik ben een moslim en voelde me gewoon een nederlandse burger. in Nederland, werk keihard voor me zelf en altijd dacht ik dat Nederland mijn land is geworden. de laatste tijd voel ik me alsof het land waarin ik woon mij uitkost, en achterlijk vind.ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Niet dat ik morgen ga ofzo.. Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden. Waar ik naartoe ga wordt ik aangekeken als een terrorist.![]()
Nederland zal nooit meer een land worden met vrede en vreedzame samenleving
het zal het alleen ontwrichten..
OMG! Verbal???quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoi NED,
Jazeker, met jou ook?
V.
Zeg dat dan ook tegen dat 'soort mensen' dat problemen veroorzaakt in alle grote steden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenleven
dat jij niet je basseert op vooroordelen en iemand beoordelen op individu
Als jij terug gaat naar het land van je opa, denk je dan in een haat-vrij land terecht te komen of vind je het alleen vervelend dat je hier het gevoel hebt dat je onderwerp van de veronderstelde haat bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat " soort mensen " hun hart gaan schoonmaken met vrede en vreedzaam samenleven
Welk soort? Het soort mensen die op Wilders stemmen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Het geldt voor iedereen./quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook tegen dat 'soort mensen' dat problemen veroorzaakt in alle grote steden.
O.a Jij en Wilders stemmersquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef NED het volgende:
[..]
Welk soort? Het soort mensen die op Wilders stemmen?
Of het soort mensen die zo achterlijk zijn om zichzelf op te blazen en onschuldige mensen te vermoorden? Omwille van een cartoontje of een film die ze nog niet gezien hebben
Over welk "soort mensen" heb je het hier?
Dit maakt me weer blij .quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen en zelf nog niet èèn reëele oplossing heeft aangedragen.
Ik heb ook wel eens problemen met de Islam. Zo vind ik dat het teveel regeltjes heeft en regelmatig bevolkingsgroepen achterstelt, en zelf ook niet al te tolerant is naar anderen. Echter moet je dat wel relativeren en het individu blijven zien. Een immigrant uit Anatolië zal zelden zo modern zijn als iemand uit Istanbul, en ga zo verder.
Het argument dat je aanhaalt, waarin je vraagt waarom Nederlanders niet massaal tegen Wilders protesteren, vind ik een goed punt. Als wij niet willen dat wij de schuld krijgen van wat iemand anders doet, moeten we inderdaad voorzichtig zijn in het zomaar beschuldigen van willekeurige Moslims.
Dus Meki, de mensen die jou als persoon erop aankijken dat je Moslim bent, terwijl jij waarschijnlijk meer doet voor de maatschappij dan zij ooit zullen doen, zijn jouw zorgen niet waard.
Omdat het nu over Wilders gaatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:59 schreef NED het volgende:
[..]
en waarom richt je je in dit topic dan uitsluitend tot "De Nederlanders"
Daar ben ik het mee eens.quote:
Er wordt jarenlang geen schaap geslacht in de balkons,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens.
Al is het wel een utopie, alleen al vanwege cultuurverschillen. In Islamitische landen is het normaal een schaap in je achtertuin te slachten, hier niet. Ga jij maar eens aan je Nederlandse buurjongetje van vijf die uit het raam kijkt vertellen waarom de buurman dat lieve schaap z'n strot door snijdt.
De dag dat jij een topic opent waarin je openlijk dergelijke vragen stelt over dat moslimtuig laat nog even op zich wachten ben ik bangquote:
day kun jij heul miet controlerenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Er wordt jarenlang geen schaap geslacht in de balkons,
Dat zal ik dus nooit doenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef NED het volgende:
[..]
De dag dat jij een topic opent waarin je openlijk dergelijke vragen stelt over dat moslimtuig laat nog even op zich wachten ben ik bang
OT: mafketel
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef Strani het volgende:
Meki, met echte Wilders-aanhangers valt gewoon niet te debatteren. Waarom niet? Omdat ze dòm zijn. Is gewoon zo. Ze snappen absoluut niet dat Wilders de zaken alleen maar erger maakt voor alle betrokkenen en zelf nog niet èèn reëele oplossing heeft aangedragen.
Ik heb ook wel eens problemen met de Islam. Zo vind ik dat het teveel regeltjes heeft en regelmatig bevolkingsgroepen achterstelt, en zelf ook niet al te tolerant is naar anderen. Echter moet je dat wel relativeren en het individu blijven zien. Een immigrant uit Anatolië zal zelden zo modern zijn als iemand uit Istanbul, en ga zo verder.
Het argument dat je aanhaalt, waarin je vraagt waarom Nederlanders niet massaal tegen Wilders protesteren, vind ik een goed punt. Als wij niet willen dat wij de schuld krijgen van wat iemand anders doet, moeten we inderdaad voorzichtig zijn in het zomaar beschuldigen van willekeurige Moslims.
Dus Meki, de mensen die jou als persoon erop aankijken dat je Moslim bent, terwijl jij waarschijnlijk meer doet voor de maatschappij dan zij ooit zullen doen, zijn jouw zorgen niet waard.
huilie dat gebeurt me iedere keer wel als ik in Duitsland of Belgie benquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Voor de mensen die niet snappen hoe Meki zich voelt:
Ik heb meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het is me meer dan eens overkomen dat ik werd aangehouden door de politie (of vooral de Carabinieri), omdat ik er niet echt Italiaans uitzie en als ik dan mijn Nederlandse paspoort of rijbewijs liet zien ging het vaak van "Ah, sei Olandese? Hai di droge?" Oftewel "Heh een Nederlander, heb je drugs bij je?" waarna ik volledig werd gefouilleerd en ze m'n shag afpikten en omkiepten op straat.
Waarna ze vervolgens, geïrriteerd dat ze niks konden vinden me nog een flinke duw gaven begeleid door de woorden "Vai a casa!" oftewel "Ga naar huis!".
En dat was dan in Italië, waar Nederlanders over het algemeen nog best geliefd zijn. Maar door die ervaringen begrijp ik wel heel goed hoe allochtonen (en zelfs de tweede en derde generatie) in Nederland zich moeten voelen, behandeld op basis van vooroordelen
Het verschil is dat ik in Italië woonde en werkte en zelfs plannen had er te blijven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
huilie dat gebeurt me iedere keer wel als ik in Duitsland of Belgie benBijna wekelijks dus
Dat vind ik een vergelijking van niks..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb meer dan 4 jaar in Milaan gewoond en het is me meer dan eens overkomen dat ik werd aangehouden door de politie (of vooral de Carabinieri), omdat ik er niet echt Italiaans uitzie en als ik dan mijn Nederlandse paspoort of rijbewijs liet zien ging het vaak van "Ah, sei Olandese? Hai di droge?" Oftewel "Heh een Nederlander, heb je drugs bij je?" waarna ik volledig werd gefouilleerd en ze m'n shag afpikten en omkiepten op straat.
Waarna ze vervolgens, geïrriteerd dat ze niks konden vinden me nog een flinke duw gaven begeleid door de woorden "Vai a casa!" oftewel "Ga naar huis!".
En dat was dan in Italië, waar Nederlanders over het algemeen nog best geliefd zijn. Maar door die ervaringen begrijp ik wel heel goed hoe allochtonen (en zelfs de tweede en derde generatie) in Nederland zich moeten voelen, behandeld op basis van vooroordelen
Cananda kan je wel vergeten daar zien ze je voor terrorist aanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Als ik verhuis kies ik een land als Dubai , Spanje of Canada of Mexico
ik dacht al laat hem maar lekker wegdromenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:17 schreef Slappy het volgende:
[..]
Cananda kan je wel vergeten daar zien ze je voor terrorist aan
Het gaat erom dat iemand beoordelen op basis van vooroordelen nergens op slaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat vind ik een vergelijking van niks..
Hoe in hemelsnaam haal jij iets kwaads en haatdragend uit mijn post?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kwaad en haatdragende iemand.
Ik ga niet eens de moeite doen om op jou haatdragende vooroordelen in te gaan
dat jij op Wilders stemt zegt meer genoeg over het persoon en het eggo die je binnen draagt
kwaad en haat telt voor jou
Ja gebeurt hier ook hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef remlof het volgende:
De vooroordelen van Meki slaan ook nergens op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand beoordelen op basis van vooroordelen nergens op slaat.
Dat snap ik dus ook niet, en dan zeggen linkse mensen over rechtse mensen dat ze bevooroordeeld zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:18 schreef supersayan het volgende:
Waarom is rechts dom en links slim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |