Ja, ik heb het over Oz en jij begint over The Sopranos.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
The Sopranos (VARA)
22:10 - 23:55 Misdaad, Serie/soap
Niet voor personen tot 16 jaar Geweld Grof taalgebruik
Breedbeeld
Afl: Mr. and mrs. Sacramoni request/Live free or die.
The Sopranos
Amerikaanse (USA) misdaad-dramaserie. Met: James Gandolfini, Edie Falco, Lorraine Bracco e.a. Afl.: Mr. and mrs. Sacramoni request/Live free or die. -Johnny Sack dient een verzoek in om de gevangenis te mogen verlaten om zijn dochters bruiloft te kunnen bijwonen. Tony onderneemt een actie om aan te tonen dat hij vooral niet zwak is. Een toevallige ontmoeting in een club ontzet Vito. -Tony krijgt hulp uit Italië om een aanslag op Rusty uit te voeren. Nu het dubbelleven van Vito aan het licht gekomen is, ligt zijn lot in handen van Tony. Carmela ondervindt weer problemen bij de bouw van haar huis.
Sorry, ik was even vergeten dat we de ideale redenaar zochten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik heb het over Oz en jij begint over The Sopranos.
Morgen lekker eitjes pellen enzoquote:Op zondag 23 maart 2008 00:13 schreef Apropos het volgende:
Nou ja, ik ga slapen. Dat jullie heidenen maar door Paasjubel overvallen mogen worden.
ooooooooeeeh dat zou ik echt de gebeurtenis van het jaar vinden, en bovendien ten zeerste toejuichen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:52 schreef MrX1982 het volgende:
Hertog-Jan.
Moslimomroep wil Fitna mogelijk wél uitzenden
Zou wat zijn.
-1 hier ... lekker weer dus.quote:Op zondag 23 maart 2008 07:46 schreef sigme het volgende:
Een goedepaasmorgen!
Wat een mooi weer. Ik zou bijna zeggen dat het mooi kampeerweer is. Tikje frisje (min 6 hier!).
pa & ma staan op de camping. Dwazen.quote:Op zondag 23 maart 2008 07:46 schreef sigme het volgende:
Een goedepaasmorgen!
Wat een mooi weer. Ik zou bijna zeggen dat het mooi kampeerweer is. Tikje frisje (min 6 hier!).
quote:Darpa pompt geld in 'autonome' bionische ledematen
Door Dimitri Reijerman, zondag 23 maart 2008 11:38, views: 1.371
Onderzoekers aan de John Hopkins University werken in opdracht van Darpa, het researchinstituut van het Amerikaanse ministerie van Defensie, aan een nieuwe generatie kunstmatige ledematen die vrijwel autonoom dienst kunnen doen.
Darpa heeft besloten om geld te blijven steken in het onderzoekprogramma van de universiteit. Het researchinstituut besloot al eerder om ruim dertig miljoen dollar vrij te maken voor het project dat als doel heeft om mensen met geamputeerde ledematen een beter functionerende kunstarm of -been te bieden. De vraag naar dergelijke protheses blijft stijgen; zo overleven Amerikaanse soldaten door kogelwerende vesten steeds vaker verwondingen die voorheen dodelijk waren, maar de zwaargewonde militairen moeten vaak na een operatie een of meerdere ledematen missen.
Het onderzoek van de John Hopkins University is in twee fasen verdeeld; in 2007 wist het team een eerste kunstmatige hand te ontwikkelen. De 'Proto 1' beschikte over acht scharnierpunten. Het onderzoeksteam werkt nu in de tweede fase aan een bionische hand met 25 scharnierpunten. De 'Proto 2' kan volgens de onderzoekers vrijwel alle bewegingen uitvoeren die een hand van vlees en bloed kan maken. Daarbij worden de vingers aangedreven door 15 motoren, zo bericht Daily Tech.
De onderzoekers willen zich nu vooral gaan focussen op de benodigde aansturingstechniek. De kunstmatige ledematen kunnen door het plaatsen van elektroden op de huid alleen eenvoudige bewegingen maken; de fijne motoriek die nodig is voor het correct aansturen van de vingers kan zo niet worden gerealiseerd. Bij een verbeterde versie moeten de elektroden direct in het spierweefsel van de patiënt worden aangebracht, waardoor ook de vingers op de juiste manier aangestuurd kunnen worden.
Om de meest verfijnde controle in de bionische hand te krijgen te verkrijgen, is het bij sommige gebruikers nodig om de sensoren direct te koppelen aan de zenuwbanen. Zo moeten de elektroden de opdrachten die vanuit de hersenen komen correct kunnen registeren. Bijkomend voordeel zou zijn dat patiënten zich minder moeten concentreren om alle beweging stap voor stap en in de juiste volgorde af te werken. Bovendien zou door deze directe koppeling met het brein de gebruiker in de toekomst ook tastzin kunnen krijgen en hem in staat moeten stellen om bijvoorbeeld temperatuurverschillen in opgepakte objecten te kunnen voelen.
De onderzoekers vermoeden dat uiteindelijk een combinatie van de diverse aansturingstechnieken nodig zal zijn om de protheses zo autonoom mogelijk te laten werken. Het team streeft er naar om in 2009 de kunstmatige arm zo ver te hebben ontwikkeld dat het mogelijk moet zijn om de technologie in de praktijk toe te gaan passen.
Wat denk je van alle pollers?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:41 schreef Picchia het volgende:
Als je naar een demonstraties gaat, dan wordt je geregistreerd door geheime diensten. Ik hoorde laatst een verhaal van een Nederlandse jongen die Rusland niet in kwam, omdat hij ooit in Nederland bij een bepaalde demonstratie gesignaleerd was. De rest van zijn reisgroep mocht Rusland wel in, maar hij werd teruggestuurd.
Gezien hoe gereguleerd Nederland is zal de Nederlandse overheid dat ook wel volgen.
Uhm...quote:Op zondag 23 maart 2008 12:41 schreef Picchia het volgende:
Als je naar een demonstraties gaat, dan wordt je geregistreerd door geheime diensten. Ik hoorde laatst een verhaal van een Nederlandse jongen die Rusland niet in kwam, omdat hij ooit in Nederland bij een bepaalde demonstratie gesignaleerd was. De rest van zijn reisgroep mocht Rusland wel in, maar hij werd teruggestuurd.
Gezien hoe gereguleerd Nederland is zal de Nederlandse overheid dat ook wel volgen.
jaja, ze spotten sneakum je gezicht en foto-IDen je dan, allemaal stiekem en vervolgens gaan ze je in Rusland vertellen wat ze precies wanneer gedaan hebben?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:41 schreef Picchia het volgende:
Ik heb sowieso de verwachting dat dit dé tegenvaller van 2008 wordt. Net als het plot van Cloverfield en het verhaal van John Rambo. Mijn enige hoop voor dit jaar is dat Indiana Jones nog redelijk te pruimen is.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
De film vertoonde 15 minuten lang een plaatje met coming soon. Ik wist wel dat ie zou tegenvallen.
Geheime diensten houden je bij bij demonstraties. Dat klinkt nogal algemeen. Vooralsnog heb ik alleen gehoord van een jongeman wiens naam op de een of andere magische wijze door kennelijk Russische geheime agenten is ontdekt, die kennelijk bij een of andere anti-Russische demonstratie was en kennelijk vindt de Russische geheime dienst dat zó belangrijk dat hij niet Rusland binnen mag en op een speciale lijst staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:59 schreef Picchia het volgende:
Hun doel is informatie verzamelen, dus dat doen ze ook.
pukkelige pubers, alcoholisten, geesteszieken,..quote:Op zondag 23 maart 2008 12:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar ach, dan hebben wij tenminste nog een publiek.
Dat komt doordat daar geen Joden of Italianen zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:18 schreef Picchia het volgende:
In TRU zijn de mensen in ieder geval een stuk verstandiger dan hier.
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat komt doordat daar geen Joden of Italianen zijn.
Nou hoeft 'ie niemand meer te blammen om aandacht te krijgen van dushi's.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:11 schreef MrX1982 het volgende:
Wat is daar het voordeel van?
| 1 |
All I did was supply a demand ..quote:
Nee, dat heb je niet gepost. Ik tel nu al 2 mensen hier die het bestaan van Rick Astma erkennenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:17 schreef Monidique het volgende:
Het moet wel in een youtube-tag worden geplaatst.
[ code verwijderd ]
(specifieker: er moet http://youtube.com/watch?v= in de href staan en "Youtube video" in de title) (dus moet ik het even aanpassen dat zowel www.youtube.com als youtube.com wordt geaccepteerd... hm...)
Dat kan niet. Als Yvonne zegt dat Zwaardvisch en al zijn klonen weg zijn, dan zijn ze ook weg.quote:
Yvonne is groot.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat kan niet. Als Yvonne zegt dat Zwaardvisch en al zijn klonen weg zijn, dan zijn ze ook weg.
rood_verzet?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:55 schreef Monidique het volgende:
"Nee, Hongarije was zich van plan aan te sluiten bij de NAVO en aangezien de USSR in de Tweede Wereldoorlog al eens door Hongarije was aangevallen, is het vrij logisch dat ze ingrepen, bovendien was deze opstand mede georganiseerd door Hongaarse fascisten. Als je toch een vergelijking wilt pakken, neem dan de Praagse Lente"
Waar?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:06 schreef Monidique het volgende:
Aight.
Maar in het Godelheelal?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op het enige punt binnen het tijd-ruimte-continuüm.
quote:Dat slaat nergens op aangezien Wilders de mening van andere mensen af wil pakken.
Bron?quote:
Leg het nou eens gewoon uit ... ik mag iets niet horen ... want???...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je dat in de post boven je had geschreven, zou het servercapaciteit hebben gescheeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |