Wie is er nou dom?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Soprano#8Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN
quote:
Ja, ik heb het over Oz en jij begint over The Sopranos.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
The Sopranos (VARA)
22:10 - 23:55 Misdaad, Serie/soap
Niet voor personen tot 16 jaar Geweld Grof taalgebruik
Breedbeeld
Afl: Mr. and mrs. Sacramoni request/Live free or die.
The Sopranos
Amerikaanse (USA) misdaad-dramaserie. Met: James Gandolfini, Edie Falco, Lorraine Bracco e.a. Afl.: Mr. and mrs. Sacramoni request/Live free or die. -Johnny Sack dient een verzoek in om de gevangenis te mogen verlaten om zijn dochters bruiloft te kunnen bijwonen. Tony onderneemt een actie om aan te tonen dat hij vooral niet zwak is. Een toevallige ontmoeting in een club ontzet Vito. -Tony krijgt hulp uit Italië om een aanslag op Rusty uit te voeren. Nu het dubbelleven van Vito aan het licht gekomen is, ligt zijn lot in handen van Tony. Carmela ondervindt weer problemen bij de bouw van haar huis.
Sorry, ik was even vergeten dat we de ideale redenaar zochten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik heb het over Oz en jij begint over The Sopranos.
Morgen lekker eitjes pellen enzoquote:Op zondag 23 maart 2008 00:13 schreef Apropos het volgende:
Nou ja, ik ga slapen. Dat jullie heidenen maar door Paasjubel overvallen mogen worden.
ooooooooeeeh dat zou ik echt de gebeurtenis van het jaar vinden, en bovendien ten zeerste toejuichen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:52 schreef MrX1982 het volgende:
Hertog-Jan.
Moslimomroep wil Fitna mogelijk wél uitzenden
Zou wat zijn.
-1 hier ... lekker weer dus.quote:Op zondag 23 maart 2008 07:46 schreef sigme het volgende:
Een goedepaasmorgen!
Wat een mooi weer. Ik zou bijna zeggen dat het mooi kampeerweer is. Tikje frisje (min 6 hier!).
pa & ma staan op de camping. Dwazen.quote:Op zondag 23 maart 2008 07:46 schreef sigme het volgende:
Een goedepaasmorgen!
Wat een mooi weer. Ik zou bijna zeggen dat het mooi kampeerweer is. Tikje frisje (min 6 hier!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |