Mwah valt nogal mee en reken er maar op dat zeker op schiphol hun plaatsen wel weer ingenomen worden. En een mooi excuus om wat onrendabele regionale vliegvelden te sluitenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
http://www.fd.nl/csFdArti(...)haven_in_Maastricht_
[..]
http://www.belegger.nl/Ry(...)Eindhoven-29937.news
[..]
[..]
http://www.nu.nl/news/149(...)12.000_banen%27.html
Dat is behoorlijk wat.
[..]
Een eerlijker prijs vergeleken met de alternatieve mobiliteitsvormenquote:En dan? Waarom lijkt jou dat positief?
http://www.youtube.com/watch?v=5eCdIe0wdvUquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
Zie je wat ie onder dat gewaad aanheeft...een vet mooi pak!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
Mcarabia is zo lekker.
Een Kruisvaarder met camouflage kleren. Hij kijkt ook heel bewust niet naar die schone dames. Dat moet een christen zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft iets Christelijks.
Zoals alles in het Arabisch: als een dreigement.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Aoristus het volgende:
hoe klinken pick-up lines in het Arabisch eigenlijk?
Die klinken...Arabisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef Aoristus het volgende:
hoe klinken pick-up lines in het Arabisch eigenlijk?
Misschien als je alternatief overjarige couscous is.quote:
Rascist.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien als je alternatief overjarige couscous is.
Dank, soms zijn er momenten dat een andere hobby verstandiger lijktquote:
Vrij vertaald, wil je weten wat er onder dit kogelvrije gewaad zitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zoals alles in het Arabisch: als een dreigement.
Het is weer eens wat anders. Met goed gezelschap en alcohol is gezelligheid een logisch gevolg.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dank, soms zijn er momenten dat een andere hobby verstandiger lijkt.
Maar gezellig is het vast en zeker.
Daarom en lekker kankeren op de kou heeft ook wel wat. Nadeel is alleen dat mijn slaapzak er echt een voor warm weer slapen isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders. Met goed gezelschap en alcohol is gezelligheid een logisch gevolg.
Keep on dreaming.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mwah valt nogal mee en reken er maar op dat zeker op schiphol hun plaatsen wel weer ingenomen worden. En een mooi excuus om wat onrendabele regionale vliegvelden te sluiten![]()
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om de heffingen op auto en benzine te verlagen om vracht en personenvervoer over het land aantrekkelijker te maken. Of verwacht je dat mensen simpelweg gaan stoppen met verplaatsen.quote:Een eerlijker prijs vergeleken met de alternatieve mobiliteitsvormen.
Met een kampvuur moet je toch een eind komen en extra dikke kleding aandoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom en lekker kankeren op de kou heeft ook wel wat. Nadeel is alleen dat mijn slaapzak er echt een voor warm weer slapen is. Daar heb ik in een tochtige legertent niet zoveel aan ben ik bang.
De mobiliteitsgroei kan inderdaad flink afnemenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:01 schreef Picchia het volgende:
[..]
Keep on dreaming.![]()
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om de heffingen op auto en benzine te verlagen om vracht en personenvervoer over het land aantrekkelijker te maken. Of verwacht je dat mensen simpelweg gaan stoppen met verplaatsen.
De overheid is daar tot dusver niet in geslaagd bij auto's, ondanks de accijnzen. De gemiddelde afstand per verplaatsing en het aantal verplaatsingen per persoon nemen nog steeds toe met de groei van de economie. Er is geen enkele reden om te denken dat dit in de toekomst anders zal zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
De mobiliteitsgroei kan inderdaad flink afnemen.
Wat zul je veel vrouwen tegenkomen,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga nu 4 maanden lang 2 keer per week naar Delft en 1 keer per week naar Wageningen.
Autopyromanen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:26 schreef Picchia het volgende:
Autofascisten.
Je maakt me trots.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:36 schreef Picchia het volgende:
Ik heb laatst met een bezwaarschrift het plaatsen van een boom in mijn straat weten te voorkomen. De gemeente hoopte een boom op mijn parkeerplek te plaatsen. Ambtenarentuig.
Je begint het te leren, probeer groenintellectuelen ook nog ergens in te verwerken en je bent klaar voor de wijde wereldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:26 schreef Picchia het volgende:
Autofascisten.
Ik vlieg lekker van Frankfurt. De rug op met je Goretax.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb vorige week een ticket geboekt. Kut vliegtax.
En dan vragen ze ook nog of je je CO2 wilt compenseren. Ja hallo is dat niet dubbelop?
Duiven stemmen GL. Niet eens Thieme.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:43 schreef MrX1982 het volgende:
Bomen bij parkeerplaatsen.
Zelfs als je je auto een nacht onder een boom zet zit er schijt op. Complot.
Verstandig. Ik heb eigenlijk niet gekeken hoeveel het scheeltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vlieg lekker van Frankfurt. De rug op met je Goretax.
Doe maar niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
Verstandig. Ik heb eigenlijk niet gekeken hoeveel het scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |