Die pisnichten die zo'n ding dragen kunnen Israel meestal niet eens op de kaart terugvinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:57 schreef sneakypete het volgende:
die vlag is een soort mode assecoire
Das logisch, aangezien ze Israel niet erkennen en het dus zien als Palestijns gebied.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die pisnichten die zo'n ding dragen kunnen Israel meestal niet eens op de kaart terugvinden.
http://www.nu.nl/news/149(...)12.000_banen%27.htmlquote:De omstreden vliegtax gaat Schiphol op korte termijn 12.000 banen kosten. Dat stelde woordvoerder Mirjam Snoerwang van Luchthaven Schiphol vrijdag in het tv-programma EénVandaag.
Het Marokkaanse Benidorm?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ow. Nieuwe SC, nieuwe pic:
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet. Yvonne wil het ook niet vertellen aan "gewone users"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:02 schreef Apropos het volgende:
Wat?
Gelukkig zijn de Hells Angels vrijgesproken en kunnen ze de Wallen vrijhouden van Noord-Afrikaanse bendes,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
Of, een zeer grote versie van de Wallen...tis maar hoe je het bekijkt.
!
Asociale banen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:15 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het wel goed. Het waren immers 12.000 asociale banen.
Correct, Agadirquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het Marokkaanse Benidorm?
Als Andre Hazes nog leefde zou hij daar een concert geven.
Ja. Ze verpesten de hele aarde met hun asociale banen. Als de planeet sterft, dan ligt het aan de asocialen met hun asociale banen.quote:
't is niet meer dan een schatting en op een veel en veel groter totaal. Je moet ook niet gaan doen alsof de wereld nu vergaatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:14 schreef Picchia het volgende:
Even uit een topic geplukt omdat het bericht niet genoeg aandacht kreeg:
[..]
http://www.nu.nl/news/149(...)12.000_banen%27.html
Zit het daar vol met wulpse minderjarigen?quote:
Die asociale banen bestaan nog steeds. Ze worden enkel verplaatst naar het buitenland. Alsof er nu minder vliegtuigen gaan vliegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Ze verpesten de hele aarde met hun asociale banen. Als de planeet sterft, dan ligt het aan de asocialen met hun asociale banen.
Plaats dan op zijn minst mooie foto's in plaats van verlepte badplaatsen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zit het daar vol met wulpse minderjarigen?
Agadir is slachtoffer geworden van engelse pubs, ergo engelse meisjes...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Plaats dan op zijn minst mooie foto's in plaats van verlepte badplaatsen.
Is Agadir al slachtoffer geworden van het massatoerisme met de all-inclusive resorts?
Jij bent dus niet op de hoogtequote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
't is niet meer dan een schatting en op een veel en veel groter totaal. Je moet ook niet gaan doen alsof de wereld nu vergaat.
Je weet niet of dit wel of geen rem op het totaal aantal vluchten zal zijn. dat is net zo'n wilde gok als dat getal van 12.000 banen. Waarvan het grootste deel in minder groei en niet de vorm van ontslagen zal zijn gok ik zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die asociale banen bestaan nog steeds. Ze worden enkel verplaatst naar het buitenland. Alsof er nu minder vliegtuigen gaan vliegen.
Het enige verschil is dat straks 12.000 mensen ontslagen worden, zonder dat het milieu er ook maar iets op vooruit gaat.
Ik word ook doodgegooid met Jezusspam in m'n brievenbus. Hoog tijd om die Nee-Nee sticker op te halenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
ergo engelse meisjes...
Dat gun je geen enkele plaats.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Agadir is slachtoffer geworden van engelse pubs, ergo engelse meisjes...
De Nederlanders zijn ook niet lastigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:26 schreef MrX1982 het volgende:
Geen volk wat je zo eenvoudig herkent in het buitenland.
Natuur, cultuur, geschiedenis, land specifieke kenmerken en vrouwenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
En wat beschouw jij als mooie plaatjes MrX?
Waarom? Heb jij iets tegen Jezus (vzmh)?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik word ook doodgegooid met Jezusspam in m'n brievenbus. Hoog tijd om die Nee-Nee sticker op te halen.
Ze mogen van mij hun evangelische of jehova verhaaltje uitdragen wat ze willen maar ik ben blij met de grote blauwe container naast de brievenbusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom? Heb jij iets tegen Jezus (vzmh)?
Zelfs jij weet niet of de maatregel een positief effect heeft op het milieu. Lekker is dat. Als je daarvoor de werkgelegenheid in Nederland wil vernietigen. Echt super asociaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet niet of dit wel of geen rem op het totaal aantal vluchten zal zijn. dat is net zo'n wilde gok als dat getal van 12.000 banen. Waarvan het grootste deel in minder groei en niet de vorm van ontslagen zal zijn gok ik zo.
Maar Engelsen slaan volgens mij echt alles. Mja het type Onslow Engelsenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Nederlanders zijn ook niet lastig.
Zoiets?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Natuur, cultuur, geschiedenis, land specifieke kenmerken en vrouwen.
Toon jij maar eens aan dat het de werkgelegenheid in Nederland vernietigtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zelfs jij weet niet of de maatregel een positief effect heeft op het milieu. Lekker is dat. Als je daarvoor de werkgelegenheid in Nederland wil vernietigen. Echt super asociaal.
Ahha.quote:Ook zal er tegen die tijd in de Verenigde Staten een sterk
gevoel van erkenning gaan groeien, dat ik ben die ik zeg dat ik
ben - één van Gods twee eindtijdgetuigen en Zijn profeet. Die
Zesde Donder zal luider en luider blijven weerklinken gedurende
deze laatste drie en een half jaar.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toon jij maar eens aan dat het de werkgelegenheid in Nederland vernietigt.
http://www.fd.nl/csFdArti(...)haven_in_Maastricht_quote:Nog geen 24 uur nadat de rechtbank in Den Haag weigerde de invoering van de ecotaks op vliegen te verbieden, kondigt de Turkse luchtvaartmaatschappij Corendon aan te stoppen met zijn vluchten vanaf luchthaven Maastricht-Aachen-Airport (MAA).
http://www.belegger.nl/Ry(...)Eindhoven-29937.newsquote:EINDHOVEN (ANP-AFX) - De Ierse luchtvaartmaatschappij Ryanair vestigt een nieuwe uitvalsbasis op het vliegveld van Düsseldorf. Daarmee laat de prijsvechter de luchthaven van Eindhoven voorlopig links liggen.
quote:De Italiaanse prijsvechter Volareweb.com besloot eerder per 1 april te stoppen met vluchten vanaf MAA.
http://www.nu.nl/news/149(...)12.000_banen%27.htmlquote:Zo liet vliegmaatschappij Sky vrijdag weten zijn zondagsvluchten naar Antalya vanuit Weeze, een plaats net over de grens bij Nijmegen, te gaan uitvoeren.
En dan? Waarom lijkt jou dat positief?quote:Maar over de vliegtax ben ik niet heel enthousiast inderdaad, de positieve en negatieve effecten zijn beperkt. Beter lijkt het me om in heel Europa accijns op kerozine in te voeren.
Inderdaad, hij heeft iets Christelijks.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Die vent links lijkt me een terrorist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |