Spinazi!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:14 schreef Monidique het volgende:
Lafaard. Posten na een slotje.
Is dat nu op de Dam? Ik zag net iets op AT5, ze hebben Hedy D'Ancona weer uit haar ateliertje gesleept geloof ikquote:
Het enige?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Enige nadeel van teveel bier. De dag erna.
Tenzij je allerlei rare dingen hebt gedaan natuurlijk. Dan is de dag erna niet het enige nadeel.quote:
Hedy D'Ancona...dan moeten er een hoop afgezegd hebben. Ad Visser was er ook lees ik....En Rabbae natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat nu op de Dam? Ik zag net iets op AT5, ze hebben Hedy D'Ancona weer uit haar ateliertje gesleept geloof ik
Ik doe altijd rare dingen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tenzij je allerlei rare dingen hebt gedaan natuurlijk. Dan is de dag erna niet het enige nadeel.
Beide,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Raar als in onder je bed gaan slapen of raar als in spijt achteraf.
Acceptatie is goedquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide,. Maar ach, spijt... vroeger had ik spijt, nu accepteer ik het allemaal maar,
.
Het zal zo wel langskomen bij het 6 uur journaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hedy D'Ancona...dan moeten er een hoop afgezegd hebben. Ad Visser was er ook lees ik....En Rabbae natuurlijk.
dat vind je mooi he?quote:
Hans Zeikstal. Ik heb nog op die fascist gestemd.quote:
Dat is gewoon dom. Er is echter een uitweg: a la Russe. Vodka dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:41 schreef du_ke het volgende:
Acceptatie is goed.
Ik ben zo dom geweest om toe te zeggen dat ik vanavond ga slapen in een tent. Dus maar een fles kruidenbitter gehaald om warm te blijven, dat is acceptatie![]()
Herkenbaar. Na verloop van tijd leer je jezelf wel kennen en vindt een zekere berusting plaatsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
Beide,. Maar ach, spijt... vroeger had ik spijt, nu accepteer ik het allemaal maar,
.
Oh warm blijven gaat lukken. Maar de planning is niet helemaal top. De vorige keer kon buiten zwemmen met pasen nog primaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom. Er is echter een uitweg: a la Russe. Vodka dus.
Moet je eens in OUD of R&P kijken, F&F als je het op de gevoelige noot wilt spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn er ook vrouwen aanwezig? Potentiële momenten om dingen te doen die je nuchter liever niet had gedaan maar waar uiteindelijk de acceptatie van plaatsvindt na verloop van tijd.
* du_ke rent naar de slijter voor nog een fles sterke drankquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn er ook vrouwen aanwezig? Potentiële momenten om dingen te doen die je nuchter liever niet had gedaan maar waar uiteindelijk de acceptatie van plaatsvindt na verloop van tijd.
Die zijn meestal niet geil in een koude tent...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Ik lees weleens in R&P en kom dan topics tegen die herkenbaar zijn. Toch fijn om te weten dat je niet de enige bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Moet je eens in OUD of R&P kijken, F&F als je het op de gevoelige noot wilt spelen
Kijk uit dat je niet tegen de gesloten deur aanrent.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke rent naar de slijter voor nog een fles sterke drank
In een gesloten tent kan het anders vrij snel warm worden. Als je maar wilt he.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die zijn meestal niet geil in een koude tent...
Omdat het terecht was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:48 schreef Apropos het volgende:
Is al bekend waarom Zwaardvisch verbannen werd?
Palestijnse vlaggen ook? Die worden ook te pas en te onpas overal bij getoverd. Of het nu gaat om communisten, hippies of nazi's die vlag is een soort mode assecoirequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Apropos het volgende:
Def Rhymz, Youp van 't Hek, Palestijnse vlaggen. De fine fleur van Nederland.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |