| 1 |
All I did was supply a demand ..quote:
Nee, dat heb je niet gepost. Ik tel nu al 2 mensen hier die het bestaan van Rick Astma erkennenquote:Op zondag 23 maart 2008 14:17 schreef Monidique het volgende:
Het moet wel in een youtube-tag worden geplaatst.
[ code verwijderd ]
(specifieker: er moet http://youtube.com/watch?v= in de href staan en "Youtube video" in de title) (dus moet ik het even aanpassen dat zowel www.youtube.com als youtube.com wordt geaccepteerd... hm...)
Dat kan niet. Als Yvonne zegt dat Zwaardvisch en al zijn klonen weg zijn, dan zijn ze ook weg.quote:
Yvonne is groot.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat kan niet. Als Yvonne zegt dat Zwaardvisch en al zijn klonen weg zijn, dan zijn ze ook weg.
rood_verzet?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:55 schreef Monidique het volgende:
"Nee, Hongarije was zich van plan aan te sluiten bij de NAVO en aangezien de USSR in de Tweede Wereldoorlog al eens door Hongarije was aangevallen, is het vrij logisch dat ze ingrepen, bovendien was deze opstand mede georganiseerd door Hongaarse fascisten. Als je toch een vergelijking wilt pakken, neem dan de Praagse Lente"
Waar?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:06 schreef Monidique het volgende:
Aight.
Maar in het Godelheelal?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op het enige punt binnen het tijd-ruimte-continuüm.
quote:Dat slaat nergens op aangezien Wilders de mening van andere mensen af wil pakken.
Bron?quote:
Leg het nou eens gewoon uit ... ik mag iets niet horen ... want???...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je dat in de post boven je had geschreven, zou het servercapaciteit hebben gescheeld.
quote:
Is Het Keldertje dicht?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:33 schreef Picchia het volgende:
De laatste tijd heb ik zoveel plaatjes. Alleen is er geen geschikte plek om ze te posten.
Lijkt wel een rockband.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef Picchia het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom mogen wij dit niet horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |