Het gaat volgens mij niet om jouw TT of OP, maar om een reactie in het topic.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:30 schreef Klopkoek het volgende:
Waar het om gaat: diverse media tekenen ook uit Wilders mond op dat hij de moslimgemeenschap laf vindt. Waarom ik het in de titel heb gezet is dat Wilders dat gebrek aan durf op geeft als reden voor het mislukken, vervolgens geef ik in de OP aan dat volgens mij die reden absurd is en vraag ik me af wat de oorzaak dan wel is.
Dat ik niet de hele quote kan optekenen komt omdat er simpelweg een beperkt aantal ruimte beschikbaar is in de titel. De gemiddelde krantenredactie doet trouwens niet anders.
Nee hoor, het ging me om de reactie van drNikita.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:35 schreef Klopkoek het volgende:
Owja, stom. Verkeerd gezien. Op het eerste gezicht lijkt het alsof LV vooral wat aan te merken heeft op mijn topictitel (die ook verandert is).
je bedoelt mijquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:58 schreef Klopkoek het volgende:
Van alle Moderators: Sigme, Montov en die D'66er lijkt me Montov het meest in aanmerking komen voor de alter ego rol.
Ik kan me niet voorstellen dat M's alter ego sigme is of de D'66er.
Wat een diepe, diepe treurnis, dat zo'n topicje op slot gezet wordt. En dat allemaal omdat zo'n sneu mannetje het niet kan hebben dat zijn religie wordt afgeplast.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:55 schreef Klopkoek het volgende:
Verkapte indoctrinatie door de linksen
Die hier graag wat aan. Als je het niet doet, ook prima. Maar kijk niet vreemd op als het een puinzooi wordt.
Gaat ie nog open of niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Allejezus, wat een niveautje hier.... En ja hoor, het zijn weer de oudgedienden...
Topic opgeschoond van sneu gekissebis. Laat dit aub geen gewoonte worden...
Ik wilde m even rustig opschonen. Hij is nu weer open.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gaat ie nog open of niet?
Want waarom schoon je anders het topic op?
Wat een klein lulletje ben je toch hč Rockie, heb je mijn reactie verwijderd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wilde m even rustig opschonen. Hij is nu weer open.
In het kader van het met veel bombarie opgetuigde nieuwe beleid zou het toch gedaan moeten zijn met dit soort opmerkingen?quote:
3 jaar ban?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In het kader van het met veel bombarie opgetuigde nieuwe beleid zou het toch gedaan moeten zijn met dit soort opmerkingen?
Dan heb je me nog nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat een klein lulletje ben je toch hč Rockie, heb je mijn reactie verwijderd..
Steekt het allemaal erg jochie.
Ach, je moet maar denken dat het sterke schouders zijn hč die het ambt van moderator dragen..
Salutem is een kleuter..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki, je bewijst het gelijk van Salutem: lange tenen!
Jij discussieert niet, dat leidt dan ook snel tot reakties.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij discussieert niet, dat leidt dan ook snel tot reakties.
Jij begint met je eerste post al over racisten. De vrijheid van meningsuiting en de vrijheid om cartoons te maken gaat volledig aan je voorbij.
Zo wordt jij geen hoofdagent.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Aaah ik word gek. met deze soort bla bla bla maak je geen vrienden
Zolang mensen zoals jij het je aantrekken zijn de cartoons blijkbaar nog nodig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:32 schreef Meki het volgende:
Dit is walgelijk... voornamelijk provoceren en beledigen zonder enige aanleiding
Aha naar anderen wijzen hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang mensen zoals jij het je aantrekken zijn de cartoons blijkbaar nog nodig.
Naar mijzelf hoef ik niet te wijzen. Ik respecteer dat jij ook de vrijheid neemt om mensen kanker te verwensen, onrechtmatig voor racist uit te maken ed. Ga lekker je gang. Maar als jij die vrijheid wil, gun dan ook een ander de vrijheid om jouw sprookje te beledigen of ter discussie te stellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha naar anderen wijzen he
maar nooit naar jezelf kijken he
Ik gun racisten geen vrijheid dat als eerste. racisten hebben geen hart en zijn onmenselijkquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naar mijzelf hoef ik niet te wijzen. Ik respecteer dat jij ook de vrijheid neemt om mensen kanker te verwensen, onrechtmatig voor racist uit te maken ed. Ga lekker je gang. Maar als jij die vrijheid wil, gun dan ook een ander de vrijheid om jouw sprookje te beledigen of ter discussie te stellen.
Ook de Qu'ran heeft een andere wang die je toe kan keren zonder zelf in retoriek te vervallen.
Andere mensen, andere uitingen, deal with it.
Modschennis.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:31 schreef du_ke het volgende:
We hebben geen mods hier in pol.
Dus helaas.
Present.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:48 schreef Meki het volgende:
zeg .. mods waar zijn jullie
Mooi. Goodluck.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En eindelijk tijd voor mijn modschap na 10 weken hard werken
iemand die al net zo lang hier rondstruint als dat jezelf doetquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wie is icecreamfarmer_NL eigenlijk?![]()
Heb ik een selectieprocedure gemist?
Ik was echt eerder.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
iemand die al net zo lang hier rondstruint als dat jezelf doet
een paar maandenquote:
Maak daar maar een half jaar van.quote:
Wat is hier het beleid bij doodsverwensingen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
...en woningspeculanten tegen de muur zetten.
voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat is hier het beleid bij doodsverwensingen?
EG blijft maar bezig om zijn tegenstanders persoonlijk aan te vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Je stikt bijkans letterlijk in je dogma´s, Argento . Stuitend (lees eng) gewoon.
Hij weet welk adres?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:!
Bied jij eerst maar eens excuses aan mijn adres aan. Je weet wel welke.
dat zou ik ook wel willen wetenquote:
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe kun je toch dit soort taal uit je muil krijgen? Hebben jullie fascisten dan zo weinig respect voor de medemens?
Je hebt helemaal gelijk. Het gescheld van KK loopt de spuigaten uit. Het komt erg gefrustreerd over.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.
Ah ja, maar mensen kanker toewensen (noem geen namen, het begint met een W.) kan uiteraard wel. Mooi om te weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:08 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet door de beugel.
Je discussie technieken vervelen. Je legt constant mensen woorden in de mond. Grow up, je hebt genoeg feitenkennis om op normale manier te kunnen discussiėren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ah ja, maar mensen kanker toewensen (noem geen namen, het begint met een W.) kan uiteraard wel. Mooi om te weten.
Hij kan dit niet onderbouwen want dit heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:19 schreef du_ke het volgende:
Voor PJO is ene partij pas rechts als ze netjes de holocaust ontkennen en abortus willen verbieden.
Nee maar zo goed als alle Nederlandse partijen zijn linksquote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef PJORourke het volgende:
Ik teken protest aan tegen dit soort laster:
[..]
Hij kan dit niet onderbouwen want dit heb ik nooit gezegd.
Nee, natrappen is sterkquote:
Dat is niet de reden dat hij geband is en dat weet je zelf ook wel, zijn taalgebruik was al weken ver onder de maatlquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, natrappen is sterk
Als een debater zou je het juist jammer moeten vinden, als een van je tegenstanders niet kan posten. Maar ja, als niet van feitenkanonnen houdt, dan begrijp ik je vreugde wel![]()
Het ging er mij om dat natrappen niet nodig is. En natuurlijk moet iedereen zich an de regels houden. Maar ik heb hier vaker rechtse mensen veel ergerder dingen zien posten en niet werden geband. Ik roep in dit verband in de herinnering van het postgedrag van bijv. Dr.Nikkita. ..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is niet de reden dat hij geband is en dat weet je zelf ook wel, zijn taalgebruik was al weken ver onder de maatl
zover ik weet zijn dr.nikkita en pjorourke verschillende malen geband net als stefanp.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ging er mij om dat natrappen niet nodig is. En natuurlijk moet iedereen zich an de regels houden. Maar ik heb hier vaker rechtse mensen veel ergerder dingen zien posten en niet werden geband. Ik roep in dit verband in de herinnering van het postgedrag van bijv. Dr.Nikkita. Dat kant noch wal raakt. Ze wenste mij hartstikke dood, ik beklaagde mij toen hierover maar was kennelijk niet genoeg voor een ban....
Ik mag me soms zorgen hieromtrent, want af en toe vrees ik toch dat er met meerder maten wordt gemeten.
Zie het als opbouwende kritiek.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
KlopKoek is erg bevlogen en schiet soms door in de emotie. Hij is ook veel beter als hij zakelijk blijft, hij kan het makkelijk winnen op pure kennis. Maar er is geen user zonder nadelen....
Je kan veel van hem vinden, maar niet dat hij niet over veel kennis beschikt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
KK heeft ongetwijffeld veel kwaliteiten maar wat hier staat hoort daar zeker niet bij
Ja, maar jij huilt dan ook wel erg gauw hoor. De laatste keer over mij was toch wel deerniswekkend, vind je ook niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef Fastmatti het volgende:
Ach, kom op. Papierversnipperaar liep dit weekend nog te verkondingen dat bepaalde mensen tegen de muur moesten. Gebeurt ook niks mee. Belangrijker is het om je er niks van aan te trekken, maar ja dat doe je misschien makkelijker als je er mee opgegroeid bent.
Wat een flauwekul. Ik ben maandenlang niet in de FB geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar jij huilt dan ook wel erg gauw hoor.
Maar hij radicaliseerde de laatste weken enorm. Bovendien post hij allang weer met zijn kloon.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:26 schreef EchtGaaf het volgende:
KlopKoek is erg bevlogen en schiet soms door in de emotie. Hij is ook veel beter als hij zakelijk blijft, hij kan het makkelijk winnen op pure kennis. Maar er is geen user zonder nadelen....
Toch wil ik het best even voor hem opnemen. Hij draagt veel bij aan dit forum met vele goede topics en stevige inbreng. Dat is nog steeds wel de zuurstof voor een forum. Ik vind hem nog steeds de beste nieuwkomer van 2007..
Dus laten we ook zuinig zijn op dit soort users. En ja, bevlogenheid hoort daar ook bij. Een debat kan ook niet zonder emotie....
Maar uiteraard moeten de proporties niet uit het oog verliezen. En mogen we best elkaar op wijzen als er iemand uit de bocht vliegt. Want terecht wat je zegt...het gebeurt ons allemaal wel een keer.
Dat laat hij dan verdomd weinig blijken in zijn topics, na 10 posts is zijn stelling over het algemeen al onderuitgeschopt met bronnen en cijfers (vaak ook nog de cijfers die KK zelf plaatste)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan veel van hem vinden, maar niet dat hij niet over veel kennis beschikt.
quote:Ik jouw beoordelingsvermogen eerder ter discussie gesteld (vb: over debaters kwaliteiten van Wouter Bos).
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ik ben maandenlang niet in de FB geweest
Maandenlang?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
EG blijft maar bezig om zijn tegenstanders persoonlijk aan te vallen.
Mensen wijzen op idiotie voegt wel wat te jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voegt dit allemaal wat toe?
Man wat zijn we weer hypocriet bezig. Alle FB-topics worden voor de helft gevuld door jou. Meld ik eens een keerjte wangedrag krijg ik uitgerekend jou over me heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mensen wijzen op idiotie voegt wel wat te ja
Maar ik vind het verder wel goed hoor.
Of zou het zo zijn dat ik maar weinig verschil zie tussen jou en KK? (wat overigens geen compliment is EG)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Zou het inderdaad niet verstandig zijn om eerst te kijken wie wat post ?
Of duik je ook altijd in een bad zonder eerst te kijken of er wel water inzit?![]()
Je weet dat ik de inbreng van Klopkoek waardeer, maar "feitenkanon"...?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, als niet van feitenkanonnen houdt, dan begrijp ik je vreugde wel![]()
Postcount.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voegt dit allemaal wat toe?
Je hoeft niet lullig te doen over een gebruikte term. Met het feit dat je de inbreng van Klopkoek weet te waarderen- en terecht- weet je donders goed wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je weet dat ik de inbreng van Klopkoek waardeer, maar "feitenkanon"...?
Nou als jij het verschil niet ziet tussen KK en mijzelf, dan lever je bij deze het ultieme bewijs dat er idd iets goed mis is met je beoordelingsvermogen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of zou het zo zijn dat ik maar weinig verschil zie tussen jou en KK? (wat overigens geen compliment is EG)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou als jij het verschil niet ziet tussen KK en mijzelf, dan lever je bij deze het ultieme bewijs dat er idd iets goed mis is met je beoordelingsvermogen.....
De helft is van mij?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Man wat zijn we weer hypocriet bezig. Alle FB-topics worden voor de helft gevuld door jou.
Wat een lijdensdruk toch weerquote:Meld ik eens een keertje wangedrag krijg ik uitgerekend jou over me heen
Nou je hebt geen recht van spreken als je twee verschillende users klaarblijkelijk niet uit elkaar kan houden. Ook qua stijl van discussiėren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt dat ik het heb over de manier van discusieren (en dan vooral in je gigantische afgunst reeks) zegt volgens mij meer dan genoeg over het gebrek aan beoordelings- en leesvermogen van jou kant.
Voor een blind paard als jij maakt het niet uit. Zelfs als zouden we klonen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Chewie het volgende:
EG, welke van de 2 is nu de kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |