Toevallig zat ik net op het condoleance register en zag dit bericht van zijn moeder:quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20-03-1975: RIP Para!
Als ze maar geen gekke dingen doet zeg..quote:19 maart 2008
lieve para morgen ben je jarig ik hoop dat je het daarboven toch gezellig hebt zonder ons hoewel ik denk dat dat niet zo is par ik heb al dagen zo een naar gevoel voel me zo verdrietig maar moet toch verder voor de anderen en voor min kleinkinderen nou par kan je zeggen dat dat heel zwaar is iedere dag maar een lach op je gezicht te laten zien een lach die eigenlijk alleen maar verdriet betekend par het is zo stil zonder jou morgen kom ik naar je toe par wat heeft het leven voor zin voor een moeder die haar kind verloren is niets par helemaal niets par ik mis je par ik hoop dat je over ons waakt par tot morgen
mama
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:22 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die overtreding in de 3e minuut ofzo op leonardo had gewoon geel moeten zijn!
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaakt
als telt niet in de voetbalwereldquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...
Iets van waar?quote:Vijf minuten voor afloop van de wedstrijd PSV-Ajax (0-0) waren sommige Ajacieden hun frustraties niet meer de baas. Vanuit het bezoekersvak zagen ze kans door te breken naar het buffervak. Vandaar uit werd er van alles en nog wat naar het PSV-publiek gegooid waaronder vuurwerk. Er werd zelfs een glasplaat vanaf de 2e ring naar het ondergelegen PSV-vak gegooid. Het is niet de eerste keer dat de Amsterdammers zich niet weten te gedragen in Eindhoven. Wie er voor de kosten op gaat draaien en welke maatregelen PSV gaat treffen is nog niet duidelijk.
Kutcliché, maar oh zo waarquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
als telt niet in de voetbalwereld
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurdquote:
En ze kunnen binnenkort waarschijnlijk wel een mooie brief op de deurmat verwachten. Lomperds.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurd
echt hequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammerlijk seizoen weer. Doffe Ellende, jaargang nummertje 13.
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat waren ze eigenlijk van plan als het tweede ding ook door ging? Abseilen naar oost? Of pets en sjaals aanvallen op WestII?
Ajax kennende het laatste
je vergeet de Johan Fruitschaal!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit jaar echt helemaal zonder prijs.
Volgend jaar beter? Ik betwijfel het weer...
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..
Beetje hetzelfde als die kakkerlakken die altijd met 20 man tegen de wand aan gaan slaan in de kuip, denken ze echt met 20 man, circa 400 man aan te kunnen? Gister zelfde verhaal.. Al was het naar beneden gooien van de wand echt bijzonder stom..
Meer dan een paar keer kankerjood heb ik niet gehoord richting mijn eigen persoontje, viel dit jaar dus wel weer mee![]()
Wel een primeur: Het Ajax vaak was vaker te horen dan de tegenstander
Nee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je vergeet de Johan Fruitschaal!
quote:
Ach ik heb mij er al mee verzoend. Kan mij niet eens meer heugen hoe het voelt om kampioen te wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Wanhoop eerder.
Ik zie het gewoon echt niet goedkomen volgend jaar weer. Van Basten zal Urby 10 keer klonen denk ik.
Er is altijd hoop, maar die bewaar ik maar voor volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn we het er nu wel allemaal over eens dat we geen kampioen worden dit jaar of is er nog hoop?
Vertonghen wel, Vermaelen was niet zo best vond ik...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Wat speelde Vertonghen en Vermaelen goed zeg!
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.quote:Emanuelson: ‘Vertonghen is een betere linksback'
Als het aan Urby Emanuelson ligt, neemt Jan Vertonghen zijn positie als linksback van Ajax over. Emanuelson zegt in het Algemeen Dagblad dat hij als linksbuiten meer tot zijn recht komt en dat hij er niet meer naar verlangt om achterin te spelen.
“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Ook Vertonghen voelt zich als linksback beter dan centraal in de verdediging. “Ik weet dat ik me nog meer moet ontwikkelen, maar ik ben al zeer blij dat ik speel. De keuze van Adrie Koster pakt goed uit, we gaan steeds beter voetballen.”
Lijkt me toch wel een grote gok van die clubs..quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuke bedragen lees ik trouwens over Huntelaar, 35 miljoen van Real, 28 miljoen van Chelsea, gaat wel goedkomen dus!
Boeit vast wel ietsquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof dat die clubs iets boeit, dat geld is een schijntje voor ze.
Van mij ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:30 schreef Nashje het volgende:
Chelsea mag van mij een ongeneeslijke ziekte krijgen.
ik drink bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat staat er precies op die sticker?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik drink bier
ik sta strak
ik ben anti kakkerlak.
Die is nog triester dan de 110% anti 020 truien die ik af en toe in de Kuip zie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik drink bier
ik sta strak
ik ben anti kakkerlak.
Ik kan me nog een Ajax-feyenoord herinneren dat er een feyenoorder met een trui 100% kakkerlak (of iets in die richting) liepquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die is nog triester dan de 110% anti 020 truien die ik af en toe in de Kuip zie.
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwamquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bij![]()
En idd de sfeer was prima, alleen dat Alle boeren zijn homo nummer werd iets tevaak ingezet vond ik
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
De moeder van Gomes, van Gomes, van Gomes
de moeder van Gomes die neukt zichzelf met een fles
ze neukt ook, ze neukt ook, ze neukt ook met een man
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán[/i]
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwam
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán
![]()
Overigens stonden er behoorlijk wat doorgesnoven gekken in het vak, toen ik ging pissen stonden ze al met z'n 15en tegelijk te snuiven achter een pilaar. En dan fijn een bestelling doen: drie broodjes frikandel met, twee broodjes knak, 4 cola en ehh ja nog een frikandel speciaal ja!!
Meisje brengt bestelling...'Ohjaaa en nog ehhh een koffie!'![]()
Komt ze terug: 'da is dan euh vierentwintig eur..hallo?'
Stond ze daar beteuterd met haar kopje koffie, uitgelachen door iedereen. Wel sneu.
Dat klopt ja, sommigen die die truien hebben gedragen in de Kuip toen hebben het geweten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Ajax-feyenoord herinneren dat er een feyenoorder met een trui 100% kakkerlak (of iets in die richting) liep.
OP Materiaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán[/i]
Die is al zó oud maar werkt nog altijd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
Overigens stonden er behoorlijk wat doorgesnoven gekken in het vak, toen ik ging pissen stonden ze al met z'n 15en tegelijk te snuiven achter een pilaar. En dan fijn een bestelling doen: drie broodjes frikandel met, twee broodjes knak, 4 cola en ehh ja nog een frikandel speciaal ja!!
Stond ze daar beteuterd met haar kopje koffie, uitgelachen door iedereen. Wel sneu.
Haha die was mooi jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwam
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha die was mooi ja![]()
In de trein ook allemaal gekken die voor me naar de plee gingen en ff wat lijntjes gebruikte zeg, zelfs op de trap naar het vak zat er 1 ff ze hele pakketje nog in ze neus te douwen, die kon er geen genoeg van krijgen
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf wetenquote:
ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf weten
Kop > spijker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf weten
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.
ik hou t bij bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kop > spijker.
Ik heb een keer zwaar trippend op de acid in de Arena gestaan. Ik was zo ver weg dat ik mij eigenlijk alleen heb staan verbazen over de mooie kleur groen van het gras..
Ieder z'n ding..
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht zag ten Cate het goed met Perez als supersub, al valt hij in die rol ook zwaar tegen...
Is ook behoorlijk ziek geweest he, antibiotica enzo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.
Yup Perez speelde tegen willem II met een lichaam vol met antibiotica, overigens had hij die 100% kans op open goal er wil in mogen pissen :'quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk ziek geweest he, antibiotica enzo...
En verder hadden we gisteren in het laatste kwartier voor rust de kans om ze te pakken. Helaasch.
Mooi filmpjequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY&feature=related
Die kop van Galasek![]()
Vind je hem uberhaupt denderend spelen sinds hij bij Ajax speelt? Het is zeker niet de Perez van PSV!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.
Bij Ajax speelde hij vorig jaar ook fantastisch. Sinds zn terugkomst heb ik nog niet veel van hem gezien, maar ik twijfel er niet aan dat ie zn niveau van voor de winterstop nog heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind je hem uberhaupt denderend spelen sinds hij bij Ajax speelt? Het is zeker niet de Perez van PSV!
Helaas al weer veeeel te lang geledenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
Moet spontaan bijna een traantje wegpikkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
Tering, wat een selectie hadden we toenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
6? Is volgens mij de enige mogelijkheid die niet mogelijk isquote:
Op de melodie van het normale lied:quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef toma het volgende:
Ze zongen toch nog iets over Farfan?
Natuurlijk wel. Als psv zaterdag wint, komen ze 7 punten voor. Ajax speelt zondag gelijk en het verschil is 6.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
6? Is volgens mij de enige mogelijkheid die niet mogelijk is
Ja want met gelijk spelen krijg je 2 puntenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als psv zaterdag wint, komen ze 7 punten voor. Ajax speelt zondag gelijk en het verschil is 6.
Vooruit ik leg het je even uit:quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja want met gelijk spelen krijg je 2 punten
Maar das logischquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit ik leg het je even uit:
psv: 61 + 3 = 64
Ajax: 57 + 1= 58
64-58=6
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dat is allemaal onzin, want psv wint dik en wij spelen gelijk
Ik weet toch niet waar t over gaat? laat t mooi staan, ga t niet helemaal teruglezenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan is het juist geen onzin grapjas.
hier ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Had maar wel ff teruggelezen dan.
BTW: WEEKEND!
En hierquote:
Had ik met mijn nick moeten wetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tweede paasdag.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat moet weg aan het einde van het seizoen.
Niet echt verrassend..quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat weg aan het einde van het seizoen.
Daar gaat het breekijzer..quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat weg aan het einde van het seizoen.
Zoveel heeft hij niet gekost, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar gaat het breekijzer..Maar kan er nou niet bepaald om treuren. Dat is misschien mn eigen schuld omdat ik er bij zijn komst meer van verwachtte maar het is gewoon wéér ouderwets weggegooid geld.
Ik snap dat niet hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Oh jezus, het commentaar op de foto's op de site van Psv:
John Heitinga gaat onbesuisd en hard door op Gomes.Het komt de verdediger van Ajax slechts op geel te staan.
Gomes weet dat er meer in gezeten had en bedankt het publiek.
Die hebben duidelijk niet gekeken
Zelfs hun site is calimero
Yup dan hadden we kampioen geweest en PSV 3 goals minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
Van Geel had Kluivert een contract moeten geven ipv Urzaiz. Sjees wat een blunder
tuurlijk. Dan had er vast iemand anders gestaan die die goals erin tikte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup dan hadden we kampioen geweest en PSV 3 goals minder
Ik weet niet beter van zequote:
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwachtquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had respect voor Gomes, maar vanwege zijn fratsen van gister is hij bij mij in punten gedaald.
Klopt. Tis echt 10 keer niks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindhoven is en blijft een schurfterig kutdorp
Het sloeg ook écht helemaal nergens op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwacht
Was het niet tegen VVV dit seizoen dat ie ook zo overdreven liep te springen en te tollen nadat ie amper of niet geraakt werd, al kwam de speler wel veel te laat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwacht
Idd ja, geweldige keeper. dit heeft ie toch niet nodig? Net als Christano Ratnaldo, als ie 10% vaker blijft staan en voetballen kan het een van de besten ter wereld zijn, geliefd etc. Nu mag ie van mij ter plekke doodvallen met zijn acteerwerk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had respect voor Gomes, maar vanwege zijn fratsen van gister is hij bij mij in punten gedaald.
Net als die Dida, die flikte dat ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, geweldige keeper. dit heeft ie toch niet nodig? Net als Christano Ratnaldo, als ie 10% vaker blijft staan en voetballen kan het een van de besten ter wereld zijn, geliefd etc. Nu mag ie van mij ter plekke doodvallen met zijn acteerwerk.
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo ergquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Royal Sadnessquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo erg![]()
Bij elk wissewasje ging het halve stadion staan en schreeuwen, elke keer al gleed suarez uit bij een lamp in de buurt jaa schwalbe, geel blablabla en maar schelden op de spelers
Ja en als een gek fluiten als er terug wordt gespeeld op de keeper, terwijl ze hetzelf ook doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo erg![]()
Bij elk wissewasje ging het halve stadion staan en schreeuwen, elke keer al gleed suarez uit bij een lamp in de buurt jaa schwalbe, geel blablabla en maar schelden op de spelers
Gast van der Sar deed het toen Ortega omhoog kwam, kan ik opzich wel begrijpen. Gomes deed het gister nadat er geduwd en getrokken was. Dat snap ik juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, Van der Sar flikte het ook eens tegen Argentinië en toen was hij hier de held. Soms hoort het erbij en ik kan best begrijpen dat Gomes het gisteren ook flikte. In het heetst van de strijd doe je er alles aan om te winnen. Maar netjes is het absoluut niet.
Maar dat was ook niet netjes van Sar en die deed het ook met de bedoeling om Ortega een rode kaart aan te naaien. Wat dus ook lukte. Toen was het profesioneel. Nu probeert Gomes zo nog wat tijd te rekken en de wereld is te klein? Zoals ik al zei het is absoluut niet netjes, maar ik kan het wel begrijpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast van der Sar deed het toen Ortega omhoog kwam, kan ik opzich wel begrijpen. Gomes deed het gister nadat er geduwd en getrokken was. Dat snap ik juist niet.
Overigens was het wel gezellig in de kroeg. Met name toen de helft er pas na vragen waarom Tele2 de stand niet bijwerkte, achter kwam dat de goal van Suarez was afgekeurd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Royal Sadness
Maarja komt volgens mij vrijwel overal voor..
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jij gefilmd jas?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
Van Geel had Kluivert een contract moeten geven ipv Urzaiz. Sjees wat een blunder
Inderdaad, het is goed te begrijpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet netjes van Sar en die deed het ook met de bedoeling om Ortega een rode kaart aan te naaien. Wat dus ook lukte. Toen was het profesioneel. Nu probeert Gomes zo nog wat tijd te rekken en de wereld is te klein? Zoals ik al zei het is absoluut niet netjes, maar ik kan het wel begrijpen.
vi.nlquote:Invaller Caio (frankfurt) leidde de wederopstanding in. De door Ajax begeerde Braziliaan combineerde met Martin Fenin (foto) en schoot van achttien meter onhoudbaar raak.
Nee, maar het zou voor hunzelf ook wel lekker zijn als ze een puntje (of meer) uit Eindhoven mee konden nemenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:03 schreef Damzkieee het volgende:
Een cadeautje van Groningen
Reken daar maar niet op. Die hebben het niet meer zo op jullie geloof ik.
Ik pak liever een plekje in de top 5 dan dat we PSV kampioen maken. Maar de historie wijst uit dat we uit nog nooit gewonnen hebben van PSV.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, maar het zou voor hunzelf ook wel lekker zijn als ze een puntje (of meer) uit Eindhoven mee konden nemen.
En vroeger waren jullie ook onoverwinnelijk in de Euroborg...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik pak liever een plekje in de top 5 dan dat we PSV kampioen maken. Maar de historie wijst uit dat we uit nog nooit gewonnen hebben van PSV.
Maar goed, we hadden ook al 15 jaar niet meer gewonnen in Tilburg.
Bijna 1 seizoen inderdaad. wow. Totdat PSV langskwam.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En vroeger waren jullie ook onoverwinnelijk in de Euroborg...
Vorig jaar was het volgens mij in de laatste minuut 1-0 voor PSV en jaar ervoor was het een gelijkspel. Dit seizoen won Groningen al eens en met het slechte spel van PSV zalhet ook dit jaar moeilijk worden. Ik voorzie puntverliesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik pak liever een plekje in de top 5 dan dat we PSV kampioen maken. Maar de historie wijst uit dat we uit nog nooit gewonnen hebben van PSV.
Maar goed, we hadden ook al 15 jaar niet meer gewonnen in Tilburg.
Nog zo´n lulletje tuinbroek wat Suarez de laatste tijd niet meer heeft zien spelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:52 schreef dagizmo het volgende:
Wel typisch hoe joden struikelen over swalbes....ze bezitten zelf de meest theaterale spelers....Suarez, Leonardo, Perez,etc....dan is het ineens prachtig of niet?
Ik hoop het, maar gezien alle afwezigen zal dat nog tegenvallen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:55 schreef Breach het volgende:
[..]
Vorig jaar was het volgens mij in de laatste minuut 1-0 voor PSV en jaar ervoor was het een gelijkspel. Dit seizoen won Groningen al eens en met het slechte spel van PSV zalhet ook dit jaar moeilijk worden. Ik voorzie puntverlies![]()
Hij niet alleenquote:Bakircioglu verbaast zich over zijn prestaties bij Ajax
21/03/2008 12:47
Kennedy Bakircioglu was vorig seizoen een van de dragende spelers bij FC Twente. Komende zondag gaat de Zweed met zijn nieuwe club Ajax op bezoek bij zijn voormalige werkgever en is het afwachten of hij speelminuten krijgt.
In Amsterdam heeft Bakircioglu zijn draai nog niet gevonden. 'Ik ben ook verbaasd', zegt hij op de website van Ajax. 'Het is niet gemakkelijk te zeggen waarom je niet goed speelt, scoort en geen assists geeft. Toch kan het goede gevoel er tijdens een wedstrijd of training ineens weer zijn. Als het eenmaal zover is, ben je weer top.'
Dieptepunt voor Bakircioglu waren de fluitconcerten in de Arena en zijn wissel tijdens de rust in de wedstrijd tegen Excelsior. 'Het was voor mij een teleurstelling de supporters te horen fluiten, maar ik begrijp dat ze een hoop van mij verwachten. Ik ben een speler met kwaliteiten, maar soms gebeurt dit in het voetbal. Ik ben geen robot.'
De dertienvoudig Zweeds international heeft nog steeds het vertrouwen dat het goed komt. 'Ik ga mezelf niet de put inpraten. Ik ben nog steeds gelukkig hier. Eén goede wedstrijd en de toeschouwers staan weer op de banken. En dat gaat ook gebeuren want ik geloof in mezelf. Kennedy komt terug!'
Door zijn verleden in Enschede weer Bakircioglu dat Ajax het zondag zwaar te verduren zal krijgen. 'Ze zijn bij Twente al vijf, zes dagen van tevoren met Ajax bezig. Het wordt een moeilijke wedstrijd. Twente heeft een goed voetballend elftal. Ze hebben de punten hard nodig voor de play-offs.'
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:52 schreef dagizmo het volgende:
Wel typisch hoe joden struikelen over swalbes....ze bezitten zelf de meest theaterale spelers....Suarez, Leonardo, Perez,etc....dan is het ineens prachtig of niet?
Noem eens 1 schwalbe van Leo of Suarez na de winterstop?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:52 schreef dagizmo het volgende:
Nou..... Als Ajax kampioen wordt krijgt Grunn nog 1 miljoen extra, dacht ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:03 schreef Damzkieee het volgende:
Een cadeautje van Groningen
Reken daar maar niet op. Die hebben het niet meer zo op jullie geloof ik.
een beetje optimisme mag nog wel hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:38 schreef S-Two het volgende:
Weer een verloren seizoen.
Vast nog wel een keertje ja....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:48 schreef Nashje het volgende:
We worden kampioen, let maar eens op.
En waarom dat? PSV verspeelt echt nog wel punten ja, maar wij gaan ook echt niet winnen bij Groningen, Heerenveen en Twente hoor.quote:
wie weet, ik heb nog een beetje hoop.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
En waarom dat? PSV verspeelt echt nog wel punten ja, maar wij gaan ook echt niet winnen bij Groningen, Heerenveen en Twente hoor.
N.a.v. de ongeregeldheden.quote:Ajax-supporters niet meer welkom
Daarom stelt PSV zich op dit moment op het standpunt dat de club zich - als de uitkomsten van het onderzoek compleet zijn - het recht voorbehoudt om, gezien het gedrag van deze groep Ajax-supporters, eventueel het besluit te nemen dat Ajax-supporters gedurende enige tijd niet meer welkom zijn in het Philips Stadion. De directie van PSV heeft de directie van Ajax hierover inmiddels geïnformeerd. Natuurlijk zijn alle bevindingen die het onderzoek tot nu toe opgeleverd heeft ook verstuurd aan de KNVB, afdeling veiligheidszaken. Ook is door PSV aangifte gedaan bij de politie. Mochten er in dat kader nog PSV-supporters zijn die gewond zijn geraakt, dan verzoekt de club deze supporters zich te melden bij PSV.
Precies, ik heb nog nooit iemand ook maar één beuk uitgedeeld en dan moet ik alweer boeten voor iets wat twintig cokesnuivers doen. Als PSV nou gewoon z'n zaakjes op orde heeft en daar een fatsoenlijke deur neerzet...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pak gewoon die gasten aan. Er hangen genoeg camera's, dus die jongens zijn makkelijk op te sporen. Belachelijk dat er straks geen Ajax-supporters meer mogen komen. Maar goed, ik kom daar sowieso niet meer in het uitvak.
Ach, ik kan de frustratie wel begrijpen hoor. Maar wat ze gedaan hebben is niet slim, aangezien er overal camera's hangen. Dus die jongens worden wel ge-identificeerd. Wat dan de rest van de Ajax-supporters er mee te maken heeft? Geen idee. Hopelijk gaat Ajax niet hiermee akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, ik heb nog nooit iemand ook maar één beuk uitgedeeld en dan moet ik alweer boeten voor iets wat twintig cokesnuivers doen. Als PSV nou gewoon z'n zaakjes op orde heeft en daar een fatsoenlijke deur neerzet...
Ik stond helemaal in de andere hoek, aan de linkerkant zeg maar tegen de lange zijde van PSV aan. Daar zat ook zo'n deur in de wand. Wat ik ervan kon zien hing die al een beetje scheef enzo. Twee goeie trappen en die was ook open. Bovendien was het ook maar een klein groepje dat zich liet gaan, dus ik snap niet waarom 1600 man gestraft moeten worden. Gewoon de mensen die zich misdroegen opsporen en klaar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ach, ik kan de frustratie wel begrijpen hoor. Maar wat ze gedaan hebben is niet slim, aangezien er overal camera's hangen. Dus die jongens worden wel ge-identificeerd. Wat dan de rest van de Ajax-supporters er mee te maken heeft? Geen idee. Hopelijk gaat Ajax niet hiermee akkoord.
Ach, het is wel lekker makkelijk voor al die clubs. In den haag zijn we voorlopig nog niet welkom. Dit jaar zouden we eigenlijk maar met 600 man naar utrecht toe mogen, als er nog één keer iets fout gaat bij feyenoord-uit mogen we daar ook niet meer heen en nu dus ook psv al. Blijft weinig over zo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik stond helemaal in de andere hoek, aan de linkerkant zeg maar tegen de lange zijde van PSV aan. Daar zat ook zo'n deur in de wand. Wat ik ervan kon zien hing die al een beetje scheef enzo. Twee goeie trappen en die was ook open. Bovendien was het ook maar een klein groepje dat zich liet gaan, dus ik snap niet waarom 1600 man gestraft moeten worden. Gewoon de mensen die zich misdroegen opsporen en klaar.
Schoonvader overleden, afgelopen dinsdagavond.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:07 schreef Longmen het volgende:
Vast al gepost maar wat is er aan de hand met steek?
Dinsdag avond kan niet, want toen was al bekend dat hij niet mee zou gaan, moet Maandag avond geweest zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Schoonvader overleden, afgelopen dinsdagavond.
die is dus weg aan t eind vh seizoen.quote:Huntelaar: 'Prachtig te horen dat een club als Real Madrid je wil hebben'
21-03-08
De interesse van Real Madrid streelt Klaas Jan Huntelaar. "Natuurlijk is het prachtig om te horen dat zo'n club je zou willen hebben. Wat ik het vooral mooi vind is, is dat het een ploeg is van kampioenen," aldus Huntelaar tegenover AS. "Maar de realiteit is dat het enkel nog maar geruchten zijn. Ik zal moeten wachten. We zullen zien wat er gaat gebeuren."
“Real beschikt over een echt vedettenteam en dat spreekt me ongelooflijk aan. Ik heb al met Ruud en Wesley gesproken en ook zij laten zich enkel in positieve bewoordingen uit over de club”.
Op de vraag of hij het Europese topniveau wel zal aankunnen, windt Huntelaar er alvast geen doekjes om. “Ik denk dat iemand die veel doelpunten maakt in Nederland dat ook in andere competities zal kunnen”, blikt hij vol vertrouwen vooruit.
De spits die op dit moment met 27 treffers topscorer is van de Nederlandse Eredivisie staat hoog op het lijstje van de Spaanse kampioen, die vermoedelijk afscheid gaat nemen van Javier Saviola en Roberto Soldado. Coach Bernd Schuster heeft al aangegeven een nieuwe spits te willen.
Huntelaar heeft bij Ajax een contract tot medio 2010 en zou ook worden gevolgd door onder meer Manchester United, Chelsea en Juventus.
Madrid gaat hem denk ik niet de garantie geven dat ie 1ste spits wordt. Dat wilde hij wel hebben voordat hij Ajax zou verlaten.quote:
In hetzelfde interview zegt ie dat hij ook met ajax rond de tafel zit voor een verlenging van het contract en zeer binnenkort zal bepalen wat ie daarmee doet.quote:
onzin.. dat is wat Real voor hem over heeft.. niet wat Ajax gevraagd heeft..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:05 schreef peaceman het volgende:
Ik heb begrepen dat KJH 35 miljoen moet kosten. Door dat soort bedragen te gaan bieden, is ie natuurlijk onhoudbaar... wel jammer.
En hoe weet jij dat dan weer?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
onzin.. dat is wat Real voor hem over heeft.. niet wat Ajax gevraagd heeft..
totaal een miljoen bij gecombineerde goede prestaties in Europa, de beker en de competitie.. dus bijzonder veel centen kunnen we al niet meer tegemoet zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou..... Als Ajax kampioen wordt krijgt Grunn nog 1 miljoen extra, dacht ik.
Ik keur het niet goed wat er gebeurd is, maar aan de ene kant zoekt psv het ook wel op om zulke acties door te voeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:39 schreef Nashje het volgende:
Ach psv moet ook weer iets te janken hebben. Calimero's zijn het.
Andersom zou precies hetzelfde gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:39 schreef Nashje het volgende:
Ach psv moet ook weer iets te janken hebben. Calimero's zijn het.
Den haag mocht een jaar nadat ze ongeveer het halve uitvak naar beneden smeten ook gewoon komen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Andersom zou precies hetzelfde gebeurd zijn.
Scheelt dat hun altijd met 15 man komenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Andersom zou zoiets niet eens gebeuren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:44 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Serieusquote:
quote:Voor de wedstrijd tegen Ajax kan FC Twente weer beschikken over Stein Huysegems. De aanvaller ondervond de laatste weken hinder van een blessure, maar speelde afgelopen week een uur mee in de wedstrijd van Jong FC Twente tegen Jong Vitesse. Orlando Engelaar behoort tegen Ajax nog niet tot de selectie. Hij is nog niet fit
quote:Voor de wedstrijd tegen Ajax kan FC Twente weer beschikken over Stein Huysegems. De aanvaller ondervond de laatste weken hinder van een blessure, maar speelde afgelopen week een uur mee in de wedstrijd van Jong FC Twente tegen Jong Vitesse. Orlando Engelaar behoort tegen Ajax nog niet tot de selectie. Hij is nog niet fit.
“Het is zondag een interessante wedstrijd”, vertelde Fred Rutten vrijdagmiddag. “Ik heb Ajax woensdag zeer goed zien spelen tegen PSV, maar net als andere clubs uit de Eredivisie vonden ook zij Gomes op hun pad. Voor zowel Ajax als FC Twente zijn er zondag behoorlijke belangen. Ajax speelt om de landstitel en wij om bij te blijven in de subtop. Wanneer wij schade oplopen in dit duel, is het echter nog niet zo dat wij uit beeld zijn. In een ambiance, zoals in de UEFA Cup-wedstrijd thuis tegen Getafe, kunnen wij door onze eigen supporters naar een hoog niveau geduwd worden. Deze hebben we zeker nodig tegen een ploeg als Ajax, dat met Huntelaar en Suarez twee topspitsen in huis heeft."
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Andersom zou zoiets niet eens gebeuren.
quote:Ajax en Ismael Urzaíz zullen na dit seizoen afstand van elkaar doen. De Spaanse spits vervult zijn rol als pinchhitter niet naar wens en mag vertrekken. Onder interim-trainer Adrie Koster kwam de oud-speler van Athletic de Bilbáo nog zelfs geen minuut in actie.
Vermoedelijk beeïndigt de 36-jarige aanvaller na het lopende seizoen zijn carrière, welke veel vruchten afwierp. Zo was Urzaíz jarenlang eerste spits bij Bilbáo, waar hij in 366 wedstrijden maar liefst 115 keer scoorde.
Technisch directeur, Martin van Geel, toonde zich tegenover De Telegraaf teleurgesteld met de gang van zaken: "Het is helaas niet geworden wat beide partijen ervan hadden verwacht. Het is een schril contrast met vorig seizoen, toen hij nog dertig wedstrijden in de Primera División speelde en negen keer scoorde."
Urzaíz zelf gaf het eerder al aan te zien aankomen: "Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan." Wel neemt de gelegenheidsspits met omhooggeheven hoofd afscheid. Zijn doel is namelijk bereikt: "Scoren voor iedere club waar ik heb gespeeld."
Landgenoot Gabri heeft overigens toestemming van Ajax ontvangen om te revalideren in Spanje. De regisseur op het middenveld van de Amsterdammers kampt met een hamstringblessure en hoopt aan het eind van het seizoen weer wedstrijdfit te zullen zijn. Tot die tijd koesterde Gabri de wens om te mogen herstellen in zijn vaderland, welke nu door Ajax is ingewilligd.
PSV meer balbezit en kansen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:22 schreef Houniet het volgende:
Oké, op eigen risico dit
Liegende Ajaxsupporters
Risico nemen omdat ze in Amsterdam lopen te klagen dat PSV niet aanvallend genoeg speelt? Lohol.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:06 schreef xFriendx het volgende:
Dat zou ook voor het imago van PSV een goede zet zijn geweest, om op een cruciaal moment alsnog risico te nemen
Hahaha dat van dat balbezit is misschien nog wel het mooiste. Heeft het niet tig keer onder in beeld gestaan dat het een 60-40 verhouding was in voordeel van Ajax. Wat een mafkees joh..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:22 schreef Houniet het volgende:
Oké, op eigen risico dit
Liegende Ajaxsupporters
Precies waarom risico nemen als de supporters toch niet voor het voetbal komen alleen voor de puntenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef dadoc het volgende:
[..]
Risico nemen omdat ze in Amsterdam lopen te klagen dat PSV niet aanvallend genoeg speelt? Lohol.
zolang je er kampioen mee wordt, zal het die supporters aan het eind van het seizoen worst zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Precies waarom risico nemen als de supporters toch niet voor het voetbal komen alleen voor de punten
Maar gelukkig ben jij voor Ajax vanwege het goede spel..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Precies waarom risico nemen als de supporters toch niet voor het voetbal komen alleen voor de punten
Wannabee Italiaans voetbalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij voor Ajax vanwege het goede spel..
...?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wannabee Italiaans voetbal
[ afbeelding ]
Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
We gaan pakslaag krijgen in Enschede.
Inderdaad, dat mooie voetbal kan me gestolen worden. Kampioen willen we worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
zolang je er kampioen mee wordt, zal het die supporters aan het eind van het seizoen worst zijn.
Ik vrees ook zoiets ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Precies, we gaan gewoon winnen hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven
Ik denk dat Ajax 0-2 gaat winnen
Helaas..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, we gaan gewoon winnen hoor.
Nee joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdomd lekkere sfeer ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:08 schreef Jasza het volgende:
http://www.zuidh.nl/films-2007/psv-Ajax.wmv
Lekkere sfeer.
Vorige 3 jaar gewonnen....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de week daarna werd het 1-5 in lampenstad.
Maar dat lukte woensdag ook niet echt.
Ik ben wel redelijk positief gestemd over zondag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en de week daarna werd het 1-5 in lampenstad.
Maar dat lukte woensdag ook niet echt.
Ik heb het idee dat ze zonder hem minder goed spelen jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
En Engelaar is er niet bij he, dat scheelt ook al een beetje.
quote:Drenthe werd ook gevraagd naar zijn mening over Klaas-Jan Huntelaar, die in de belangstelling van Real Madrid zou staan. ‘Ik heb nooit met hem gespeeld, wel tegen hem. Ik weet niets van de interesse van Real, dus kan ik er weinig over zeggen.’
Net alsof dat ze hem laten alles weten over de transfers, kom op mijn hij is nog nat achter zijn oren daar in Madrid.quote:
Bij mij deden ze het eindelijk ook weer eens goed, lamzakkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:16 schreef Riro het volgende:
Kaartje Heerenveen-uit binnen
Omdat hij derde man achter Heitinga en Vermaelen isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:27 schreef Chadi het volgende:
Trouwens waarom heeft Koster die verdediger gehaald uit Italie en speelt ie nog niet?
Owja Kuffour die hebben we ook nog, ik was hem serieus alweer vergetenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:47 schreef Remote het volgende:
[..]
Omdat hij derde man achter Heitinga en Vermaelen is? Dat wist hij ook toen hij kwam trouwens.
Zijn indrukwekkende optreden tegen Excelsior kan ik me nog helder voor de geest halenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Owja Kuffour die hebben we ook nog, ik was hem serieus alweer vergeten!
Hopelijk heeft Martin een leuke bonus aan Groningen belooft als wij kampioen worden, bij de transfers van Suarez en Bruno Silva. Kan Groningen ook een stapje harder zetten ijdele hoopquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef Dvm86 het volgende:
Hopelijk verliezen de lampjes vanavond, maar ik zie het somber in, Groningen speelt niet bijsterend op het moment.
Ik reken nergens meer op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:40 schreef Dvm86 het volgende:
Hopelijk verliezen de lampjes vanavond, maar ik zie het somber in, Groningen speelt niet bijsterend op het moment.
Misschien zullen ze eerder een stapje langzamer doenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Martin een leuke bonus aan Groningen belooft als wij kampioen worden, bij de transfers van Suarez en Bruno Silva. Kan Groningen ook een stapje harder zetten ijdele hoop![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:16 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Misschien zullen ze eerder een stapje langzamer doen!
Nu al uitverkocht?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:30 schreef Silenus het volgende:
Wel godver, waar komen die 600 extra supporters ineens vandaan? Vis ik nu alweer achter het net voor Heerenveen-uit. (Hoewel, ik sta nu pas op maar dacht natuurlijk op m'n gemakkie kaarten te kunnen halen)
Het is dat ik nog kaarten heb weten te regelen voor morgen, kijken of ik maar weer iets kan regelen ofzo.
Ja precies, vorig jaar was het niet eens uitverkocht. En nu binnen een minuut 1200 man. Vorig jaar stond ik nog naar een treurige 1-0 nederlaag te kijken temidden van zo'n 150 man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Nu al uitverkocht?
Daar zullen wel een hoop mensen tegen aan lopen dan, vorig jaar was het toch niet eens (of pas laat) uitverkocht?
Goed dat hij er weer bij isquote:AMSTERDAM - Siem de Jong maakt weer deel uit van de selectie van Ajax. De aanvallende middenvelder bleek zaterdag tijdens de training hersteld van een liesblessure. Hij vertrekt zondag samen met zijn ploeggenoten naar Enschede voor het uitduel met FC Twente.
ANP
Maarten Stekelenburg ontbreekt nog wegens trieste familieomstandigheden in het keurkorps van Ajax.
Gabri herstelt in Spanje van een hamstringblessure en Gregory van der Wiel komt dit seizoen waarschijnlijk helemaal niet meer in actie.
Ik las dat zijn vader overleden is. Hij traint inmiddels wel weer, maar ik denk dat een wedstrijd nog even te veel aan zijn hoofd is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:59 schreef DANILXL het volgende:
waarom is stekelenburg zo lang weg?
Zo langquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:59 schreef DANILXL het volgende:
Inderdaad, en daarom moeten ze er ook voor zorgen dat mensen die maar 1 uitwedstrijd per jaar gaan niet net zo snel een kaartje kunnen halen als mensen die er bijv. 6 gaan. Maarja, wel zuur. Hopen dat je nog wat kan vindenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies, vorig jaar was het niet eens uitverkocht. En nu binnen een minuut 1200 man. Vorig jaar stond ik nog naar een treurige 1-0 nederlaag te kijken temidden van zo'n 150 man.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:59 schreef DANILXL het volgende:
Dat was tijdens de plee offs natuurlijk hé..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies, vorig jaar was het niet eens uitverkocht. En nu binnen een minuut 1200 man. Vorig jaar stond ik nog naar een treurige 1-0 nederlaag te kijken temidden van zo'n 150 man.
Ik snap er ook geen reet meer van.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:42 schreef jna het volgende:
Is het nou z'n vader, opa of schoonvader?
In het AD vanochtend stond dat het z'n opa was.
Lijkt me niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:11 schreef toma het volgende:
[..]
net of zij nog zinnen hebben om ons te helpen met het kampioensschap
Nee eigenlijk niet, maar het is zo raar dat er 19 verschillende dingen worden geschrevenquote:
Ja weet ik, maar toch. Twee wedstrijdjes geleden tegen NAC of Vitesse raakte het ook niet uitverkocht, en nu gaan er ineens 1200 man in één minuut. Zal tegen Groningen ook wel flitsverkoop worden, dan toch maar eens om 09.59u bij de TB staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was tijdens de plee offs natuurlijk hé..
quote:Julien Escudé kijkt met een tevreden gevoel terug op zijn periode bij Ajax. De verdediger verliet in 2006 de Amsterdamse voetbalclub voor Sevilla, maar dit bleek geen verkeerde stap te zijn. Met de Zuid-Spaanse formatie won de Fransman diverse prijzen, waaronder twee maal de UEFA Cup en de Copa del Rey.
Escudé, die inmiddels international van Frankrijk is, kijkt met Voetbal International terug naar zijn tijd in de Nederlandse hoofdstad. "De Nederlandse competitie is inderdaad niet zo interessant voor Fransen, al heeft Ajax er wel een enorme reputatie vanwege de historie en opleiding. Maar bij Ajax heb ik wel om hoofdprijzen gespeeld en in de Champions League gevoetbald. Van die keuze heb ik nooit spijt gehad."
"Bijzonder is dat een groot deel van jullie selectie bestaat uit spelers uit mijn Ajax-tijd", vervolgt de mandekker. "Bijna al die jongens zitten nu bij een Europese topclub. Rafael van der Vaart en Nigel de Jong bij Hamburger SV, Ryan Babel bij Liverpool en Hedwiges Maduro bij Valencia. Wesley Sneijder sprak ik rond zijn debuut voor Real Madrid. Dan blijkt weer dat Ajax een heel goede academie heeft waar spelers zich goed ontwikkelen."
Ik heb kaartenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:30 schreef Silenus het volgende:
Wel godver, waar komen die 600 extra supporters ineens vandaan? Vis ik nu alweer achter het net voor Heerenveen-uit. (Hoewel, ik sta nu pas op maar dacht natuurlijk op m'n gemakkie kaarten te kunnen halen)
Het is dat ik nog kaarten heb weten te regelen voor morgen, kijken of ik maar weer iets kan regelen ofzo.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:41 schreef BoNi het volgende:
Hotel voor volgend weekend al maanden geleden geboekt, is de wedstrijd binnen een minuut uitverkocht
Ik ook. Alleen hoor ik net dat ik pas om fokking 15:30 uur zelf moet voetballen en het is nogal belangrijk. Grote kans dat we kampioen worden als we weten te winnen dus ik wil graag meedoen. Normaal ben ik altijd ruim op tijd. Tot hoelaat kan ik bij dat uitvak in Heerenveen komen aankakken?quote:
Tot 19.30u, je kan ze dus beter aan iemand verkopen. Aan een leuk, lief en aardig iemand. Iemand als...ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen hoor ik net dat ik pas om fokking 15:30 uur zelf moet voetballen en het is nogal belangrijk. Grote kans dat we kampioen worden als we weten te winnen dus ik wil graag meedoen. Normaal ben ik altijd ruim op tijd. Tot hoelaat kan ik bij dat uitvak in Heerenveen komen aankakken?
Dan ga ik gewoon zorgen dat ik 19:30 ga halen. Dan maar een uurtje spelen in plaats van negentig minuten ofzo. Heb nog hoop op een voorangsuitkaart.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tot 19.30u, je kan ze dus beter aan iemand verkopen. Aan een leuk, lief en aardig iemand. Iemand als...ik.
Hahaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tot 19.30u, je kan ze dus beter aan iemand verkopen. Aan een leuk, lief en aardig iemand. Iemand als...ik.
Of gewoon mensen laten halen voor jequote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:14 schreef kevin6188 het volgende:
Of een mapje aanmaken bij de sigarenboer. Groningen-uit is al gereserveerd. Jammer dat het geen Primera is.
Nee ik weet het serieus niet. Ik ben wel eens te laat gekomen, volgens mij staan ze er tot een half uur na het eerste fluitsignaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon zorgen dat ik 19:30 ga halen. Dan maar een uurtje spelen in plaats van negentig minuten ofzo. Heb nog hoop op een voorangsuitkaart.
Zal anders morgen eens wat rondvragen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee ik weet het serieus niet. Ik ben wel eens te laat gekomen, volgens mij staan ze er tot een half uur na het eerste fluitsignaal.
Dan heb je het ook over de Play-Offs.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden als Groningen zo doorgaat.quote:
Sulejmani lijkt me een betere versterkingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wanneer zal Ajax achter Garcia Garcia aangaan?
Hmm, de kans dat ie snel naar Madrid gaat lijkt toch wel steeds groter te worden..quote:Schuster: 'Huntelaar komt voor in mijn plannen'
22/03/2008 20:09
Klaas-Jan Huntelaar staat in meer dan gemiddelde belangstelling van Real Madrid. In Bernd Schusters plannen voor volgend jaar staat zijn naam.
'Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy', vertelt Schuster tegen Sportweek waarom hij gecharmeerd is van de Ajax-aanvaller.
'Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk. Met het oog op volgend seizoen komt hij zeker in mijn plannen voor', bevestigt de Duitse coach de meer dan gemiddelde interesse in Huntelaar.
Volgens de Duitse oud-international gaat Real Madrid een poging wagen de aanvaller los te weken bij Ajax. Huntelaar zelf heeft aangegeven nadenken over een vertrek uit Amsterdam, waar zijn contract nog loopt tot medio 2010. Ajax wil de verbintenis tussentijds openbreken.
Die illusie kan ook weer de emmer inquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden als Groningen zo doorgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |