Toevallig zat ik net op het condoleance register en zag dit bericht van zijn moeder:quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20-03-1975: RIP Para!
Als ze maar geen gekke dingen doet zeg..quote:19 maart 2008
lieve para morgen ben je jarig ik hoop dat je het daarboven toch gezellig hebt zonder ons hoewel ik denk dat dat niet zo is par ik heb al dagen zo een naar gevoel voel me zo verdrietig maar moet toch verder voor de anderen en voor min kleinkinderen nou par kan je zeggen dat dat heel zwaar is iedere dag maar een lach op je gezicht te laten zien een lach die eigenlijk alleen maar verdriet betekend par het is zo stil zonder jou morgen kom ik naar je toe par wat heeft het leven voor zin voor een moeder die haar kind verloren is niets par helemaal niets par ik mis je par ik hoop dat je over ons waakt par tot morgen
mama
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:22 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die overtreding in de 3e minuut ofzo op leonardo had gewoon geel moeten zijn!
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaakt
als telt niet in de voetbalwereldquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...
Iets van waar?quote:Vijf minuten voor afloop van de wedstrijd PSV-Ajax (0-0) waren sommige Ajacieden hun frustraties niet meer de baas. Vanuit het bezoekersvak zagen ze kans door te breken naar het buffervak. Vandaar uit werd er van alles en nog wat naar het PSV-publiek gegooid waaronder vuurwerk. Er werd zelfs een glasplaat vanaf de 2e ring naar het ondergelegen PSV-vak gegooid. Het is niet de eerste keer dat de Amsterdammers zich niet weten te gedragen in Eindhoven. Wie er voor de kosten op gaat draaien en welke maatregelen PSV gaat treffen is nog niet duidelijk.
Kutcliché, maar oh zo waarquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
als telt niet in de voetbalwereld
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurdquote:
En ze kunnen binnenkort waarschijnlijk wel een mooie brief op de deurmat verwachten. Lomperds.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurd
echt hequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammerlijk seizoen weer. Doffe Ellende, jaargang nummertje 13.
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat waren ze eigenlijk van plan als het tweede ding ook door ging? Abseilen naar oost? Of pets en sjaals aanvallen op WestII?
Ajax kennende het laatste
je vergeet de Johan Fruitschaal!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit jaar echt helemaal zonder prijs.
Volgend jaar beter? Ik betwijfel het weer...
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..
Beetje hetzelfde als die kakkerlakken die altijd met 20 man tegen de wand aan gaan slaan in de kuip, denken ze echt met 20 man, circa 400 man aan te kunnen? Gister zelfde verhaal.. Al was het naar beneden gooien van de wand echt bijzonder stom..
Meer dan een paar keer kankerjood heb ik niet gehoord richting mijn eigen persoontje, viel dit jaar dus wel weer mee![]()
Wel een primeur: Het Ajax vaak was vaker te horen dan de tegenstander
Nee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je vergeet de Johan Fruitschaal!
quote:
Ach ik heb mij er al mee verzoend. Kan mij niet eens meer heugen hoe het voelt om kampioen te wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Wanhoop eerder.
Ik zie het gewoon echt niet goedkomen volgend jaar weer. Van Basten zal Urby 10 keer klonen denk ik.
Er is altijd hoop, maar die bewaar ik maar voor volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn we het er nu wel allemaal over eens dat we geen kampioen worden dit jaar of is er nog hoop?
Vertonghen wel, Vermaelen was niet zo best vond ik...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Wat speelde Vertonghen en Vermaelen goed zeg!
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.quote:Emanuelson: ‘Vertonghen is een betere linksback'
Als het aan Urby Emanuelson ligt, neemt Jan Vertonghen zijn positie als linksback van Ajax over. Emanuelson zegt in het Algemeen Dagblad dat hij als linksbuiten meer tot zijn recht komt en dat hij er niet meer naar verlangt om achterin te spelen.
“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Ook Vertonghen voelt zich als linksback beter dan centraal in de verdediging. “Ik weet dat ik me nog meer moet ontwikkelen, maar ik ben al zeer blij dat ik speel. De keuze van Adrie Koster pakt goed uit, we gaan steeds beter voetballen.”
Lijkt me toch wel een grote gok van die clubs..quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuke bedragen lees ik trouwens over Huntelaar, 35 miljoen van Real, 28 miljoen van Chelsea, gaat wel goedkomen dus!
Boeit vast wel ietsquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof dat die clubs iets boeit, dat geld is een schijntje voor ze.
Van mij ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:30 schreef Nashje het volgende:
Chelsea mag van mij een ongeneeslijke ziekte krijgen.
ik drink bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat staat er precies op die sticker?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik drink bier
ik sta strak
ik ben anti kakkerlak.
Die is nog triester dan de 110% anti 020 truien die ik af en toe in de Kuip zie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik drink bier
ik sta strak
ik ben anti kakkerlak.
Ik kan me nog een Ajax-feyenoord herinneren dat er een feyenoorder met een trui 100% kakkerlak (of iets in die richting) liepquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die is nog triester dan de 110% anti 020 truien die ik af en toe in de Kuip zie.
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwamquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bij![]()
En idd de sfeer was prima, alleen dat Alle boeren zijn homo nummer werd iets tevaak ingezet vond ik
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
De moeder van Gomes, van Gomes, van Gomes
de moeder van Gomes die neukt zichzelf met een fles
ze neukt ook, ze neukt ook, ze neukt ook met een man
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán[/i]
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwam
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán
![]()
Overigens stonden er behoorlijk wat doorgesnoven gekken in het vak, toen ik ging pissen stonden ze al met z'n 15en tegelijk te snuiven achter een pilaar. En dan fijn een bestelling doen: drie broodjes frikandel met, twee broodjes knak, 4 cola en ehh ja nog een frikandel speciaal ja!!
Meisje brengt bestelling...'Ohjaaa en nog ehhh een koffie!'![]()
Komt ze terug: 'da is dan euh vierentwintig eur..hallo?'
Stond ze daar beteuterd met haar kopje koffie, uitgelachen door iedereen. Wel sneu.
Dat klopt ja, sommigen die die truien hebben gedragen in de Kuip toen hebben het geweten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Ajax-feyenoord herinneren dat er een feyenoorder met een trui 100% kakkerlak (of iets in die richting) liep.
OP Materiaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán[/i]
Die is al zó oud maar werkt nog altijd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
Overigens stonden er behoorlijk wat doorgesnoven gekken in het vak, toen ik ging pissen stonden ze al met z'n 15en tegelijk te snuiven achter een pilaar. En dan fijn een bestelling doen: drie broodjes frikandel met, twee broodjes knak, 4 cola en ehh ja nog een frikandel speciaal ja!!
Stond ze daar beteuterd met haar kopje koffie, uitgelachen door iedereen. Wel sneu.
Haha die was mooi jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwam
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha die was mooi ja![]()
In de trein ook allemaal gekken die voor me naar de plee gingen en ff wat lijntjes gebruikte zeg, zelfs op de trap naar het vak zat er 1 ff ze hele pakketje nog in ze neus te douwen, die kon er geen genoeg van krijgen
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf wetenquote:
ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf weten
Kop > spijker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf weten
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.
ik hou t bij bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kop > spijker.
Ik heb een keer zwaar trippend op de acid in de Arena gestaan. Ik was zo ver weg dat ik mij eigenlijk alleen heb staan verbazen over de mooie kleur groen van het gras..
Ieder z'n ding..
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht zag ten Cate het goed met Perez als supersub, al valt hij in die rol ook zwaar tegen...
Is ook behoorlijk ziek geweest he, antibiotica enzo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.
Yup Perez speelde tegen willem II met een lichaam vol met antibiotica, overigens had hij die 100% kans op open goal er wil in mogen pissen :'quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk ziek geweest he, antibiotica enzo...
En verder hadden we gisteren in het laatste kwartier voor rust de kans om ze te pakken. Helaasch.
Mooi filmpjequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY&feature=related
Die kop van Galasek![]()
Vind je hem uberhaupt denderend spelen sinds hij bij Ajax speelt? Het is zeker niet de Perez van PSV!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.
Bij Ajax speelde hij vorig jaar ook fantastisch. Sinds zn terugkomst heb ik nog niet veel van hem gezien, maar ik twijfel er niet aan dat ie zn niveau van voor de winterstop nog heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind je hem uberhaupt denderend spelen sinds hij bij Ajax speelt? Het is zeker niet de Perez van PSV!
Helaas al weer veeeel te lang geledenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
Moet spontaan bijna een traantje wegpikkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
Tering, wat een selectie hadden we toenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
6? Is volgens mij de enige mogelijkheid die niet mogelijk isquote:
Op de melodie van het normale lied:quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef toma het volgende:
Ze zongen toch nog iets over Farfan?
Natuurlijk wel. Als psv zaterdag wint, komen ze 7 punten voor. Ajax speelt zondag gelijk en het verschil is 6.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
6? Is volgens mij de enige mogelijkheid die niet mogelijk is
Ja want met gelijk spelen krijg je 2 puntenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als psv zaterdag wint, komen ze 7 punten voor. Ajax speelt zondag gelijk en het verschil is 6.
Vooruit ik leg het je even uit:quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja want met gelijk spelen krijg je 2 punten
Maar das logischquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit ik leg het je even uit:
psv: 61 + 3 = 64
Ajax: 57 + 1= 58
64-58=6
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dat is allemaal onzin, want psv wint dik en wij spelen gelijk
Ik weet toch niet waar t over gaat? laat t mooi staan, ga t niet helemaal teruglezenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan is het juist geen onzin grapjas.
hier ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Had maar wel ff teruggelezen dan.
BTW: WEEKEND!
En hierquote:
Had ik met mijn nick moeten wetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tweede paasdag.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat moet weg aan het einde van het seizoen.
Niet echt verrassend..quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat weg aan het einde van het seizoen.
Daar gaat het breekijzer..quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat weg aan het einde van het seizoen.
Zoveel heeft hij niet gekost, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar gaat het breekijzer..Maar kan er nou niet bepaald om treuren. Dat is misschien mn eigen schuld omdat ik er bij zijn komst meer van verwachtte maar het is gewoon wéér ouderwets weggegooid geld.
Ik snap dat niet hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Oh jezus, het commentaar op de foto's op de site van Psv:
John Heitinga gaat onbesuisd en hard door op Gomes.Het komt de verdediger van Ajax slechts op geel te staan.
Gomes weet dat er meer in gezeten had en bedankt het publiek.
Die hebben duidelijk niet gekeken
Zelfs hun site is calimero
Yup dan hadden we kampioen geweest en PSV 3 goals minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
Van Geel had Kluivert een contract moeten geven ipv Urzaiz. Sjees wat een blunder
tuurlijk. Dan had er vast iemand anders gestaan die die goals erin tikte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup dan hadden we kampioen geweest en PSV 3 goals minder
Ik weet niet beter van zequote:
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwachtquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had respect voor Gomes, maar vanwege zijn fratsen van gister is hij bij mij in punten gedaald.
Klopt. Tis echt 10 keer niks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindhoven is en blijft een schurfterig kutdorp
Het sloeg ook écht helemaal nergens op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwacht
Was het niet tegen VVV dit seizoen dat ie ook zo overdreven liep te springen en te tollen nadat ie amper of niet geraakt werd, al kwam de speler wel veel te laat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwacht
Idd ja, geweldige keeper. dit heeft ie toch niet nodig? Net als Christano Ratnaldo, als ie 10% vaker blijft staan en voetballen kan het een van de besten ter wereld zijn, geliefd etc. Nu mag ie van mij ter plekke doodvallen met zijn acteerwerk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had respect voor Gomes, maar vanwege zijn fratsen van gister is hij bij mij in punten gedaald.
Net als die Dida, die flikte dat ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, geweldige keeper. dit heeft ie toch niet nodig? Net als Christano Ratnaldo, als ie 10% vaker blijft staan en voetballen kan het een van de besten ter wereld zijn, geliefd etc. Nu mag ie van mij ter plekke doodvallen met zijn acteerwerk.
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo ergquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Royal Sadnessquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo erg![]()
Bij elk wissewasje ging het halve stadion staan en schreeuwen, elke keer al gleed suarez uit bij een lamp in de buurt jaa schwalbe, geel blablabla en maar schelden op de spelers
Ja en als een gek fluiten als er terug wordt gespeeld op de keeper, terwijl ze hetzelf ook doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo erg![]()
Bij elk wissewasje ging het halve stadion staan en schreeuwen, elke keer al gleed suarez uit bij een lamp in de buurt jaa schwalbe, geel blablabla en maar schelden op de spelers
Gast van der Sar deed het toen Ortega omhoog kwam, kan ik opzich wel begrijpen. Gomes deed het gister nadat er geduwd en getrokken was. Dat snap ik juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, Van der Sar flikte het ook eens tegen Argentinië en toen was hij hier de held. Soms hoort het erbij en ik kan best begrijpen dat Gomes het gisteren ook flikte. In het heetst van de strijd doe je er alles aan om te winnen. Maar netjes is het absoluut niet.
Maar dat was ook niet netjes van Sar en die deed het ook met de bedoeling om Ortega een rode kaart aan te naaien. Wat dus ook lukte. Toen was het profesioneel. Nu probeert Gomes zo nog wat tijd te rekken en de wereld is te klein? Zoals ik al zei het is absoluut niet netjes, maar ik kan het wel begrijpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast van der Sar deed het toen Ortega omhoog kwam, kan ik opzich wel begrijpen. Gomes deed het gister nadat er geduwd en getrokken was. Dat snap ik juist niet.
Overigens was het wel gezellig in de kroeg. Met name toen de helft er pas na vragen waarom Tele2 de stand niet bijwerkte, achter kwam dat de goal van Suarez was afgekeurd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Royal Sadness
Maarja komt volgens mij vrijwel overal voor..
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jij gefilmd jas?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
Van Geel had Kluivert een contract moeten geven ipv Urzaiz. Sjees wat een blunder
Inderdaad, het is goed te begrijpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet netjes van Sar en die deed het ook met de bedoeling om Ortega een rode kaart aan te naaien. Wat dus ook lukte. Toen was het profesioneel. Nu probeert Gomes zo nog wat tijd te rekken en de wereld is te klein? Zoals ik al zei het is absoluut niet netjes, maar ik kan het wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |