D-Wade, duim je voor me vanavondquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:11 schreef D-Wade het volgende:
Gevecht om plek 8 in het Westen zal dus tussen Warriors en Nuggets gaan. Ze spelen nog 2 keer tegen elkaar dit seizoen.
Rest lijkt vrij veilig denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:15 schreef PirE het volgende:
[..]
D-Wade, duim je voor me vanavond![]()
![]()
Wager Type: Moneyline
Wager Status: Pending
Risk/To Win Amount: 90.00 / 4050.00 (EUR)
Sport/Period: NBA Basketball / Game
Teams: Miami Heat vs Toronto Raptors
Game Date 19-March-2008
Wager Line: Miami Heat 46.000HELD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hoop het echt voor je.
Maar ja.....![]()
Ik reken nergens op, maar de angle is goed. 1e thuiswedstrijd na een lange road trip in het westen is altijd lastig. Nu ga ik slapen, ik zie het morgen welquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:22 schreef D-Wade het volgende:
[..]
HELD!![]()
![]()
![]()
Ik hoop het echt voor je.
Maar ja.....
Al een streak van 2quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:31 schreef F1Bas het volgende:
Houston 'weer' verloren...
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:06 schreef no-look het volgende:
hehe en ik twijfelde nog wel op ik vannacht wilde kijken.
Nou doe je de collegeteams wel wat tekort. UNC, UCLA, Kansas en G-Town winnen wel van de Heatquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:14 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Miami heeft slechts 7 man die spelen zie ik in de boxscore.![]()
Lijkt net een collegeteam.
dat zou een mooie wedstrijd zijn om te zien. daar zou ik wel wat geld op wille zetten. worden de "toppers" van de heat ingemaakt door niet college spelers.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Nou doe je de collegeteams wel wat tekort. UNC, UCLA, Kansas en G-Town winnen wel van de Heat.
leuke blog over anderson. coole gozer ook om te kennen. hij was veel aan het trainen in Coffeyville. is een kleine plaats niet ver van New Orleans. ik ken iemand die een paar keer met hem daar op het pleintje gespeeld heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:57 schreef no-look het volgende:
In Miami's defence: Ze hadden vier spelers die eerder D-league dan NBA zouden moeten spelen.
Dit jaar is de pick volgens mij voor de hele lottery beschermd. Pas daarna wordt hij minder, ik dacht eerste 10 in 2009 en eerste 3 in 2010.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:20 schreef TheClown1 het volgende:
zou mooi zijn als miami een pick 4 of lager krigt.dan mogen ze em niet houden haha
Ben ik volledig met je eens: seattle, wolves, heat....quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:13 schreef no-look het volgende:
Shaq heeft al een paar beestige wedstrijden voor Phoenix gespeeld hoor. Tegen de juiste tegenstander is Phoenix er bepaald niet slechter op geworden. Ik ben zéér benieuwd hoe dat gaat in de playoffs.
60% en 10 rebounds misstaat nooit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:58 schreef popolon het volgende:
Suns krijgen idd de smaak weer wat te pakken, ik moet zeggen van wat ik gezien heb, Shaq past er best goed tussen nu.
East heeft twee teringgoede teams. De rest is bagger. Die 2 zijn allebei in staat om elk team uit het westen te verslaan in de playoffs. Ben heel erg benieuwd of Boston al in een serie van 7 in staat is om langs Detroit te komen. Want met het Detroit van dit jaar vraag ik het me sterk af.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:56 schreef F1Bas het volgende:
Texas sweep for Boston....wat nou het gaat alleen om het westen?
Zo vreemd is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef no-look het volgende:
Sam Cassell, wat een ring-chaser is dat zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Hij is de enige in dat team die 2 ringen heeft... Dus niet echt een ring chaser zoals karl malone dat was...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef no-look het volgende:
Sam Cassell, wat een ring-chaser is dat zeg
Allen, Pierce en Garnett verdienen het gewoon om te winnen en ze gaan ook winnenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:10 schreef popolon het volgende:
Het jammere vind ik dat de fans uit Boston zo heel vervelend arrogant zijn. Pierce, Allen en KG zijn juist model sporters en toffe gasten maar die kakfans uit Boston, ik heb echt niks met die eikels.
Ik hoop alleen al vanwege hun dat ze op hun bek gaan.
Ze hebben Shaq juist gehaald voor een serie tegen de Spurs. Denk dat de Suns meer moeite hebben met de Warriors en de Lakers. Die spelen hoog tempo en dat kan Shaq niet meer bijhouden. Als hij de tijd heeft terug te lopen dan kan hij zijn normale spel spelen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:59 schreef no-look het volgende:
Met Amare en Shaq in je line-up moet je tegenstander defensief wel erg sterk zijn om onderin een kans te maken. Ik zie de komst van Shaq als een verzekering voor de volgende ronde, mits San Antonio de tegenstander niet is.
27-29 FT met Shaq?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:54 schreef BitetheBullet het volgende:
2-headed monster Shaq en Amare:
61 punten, 17-25 FG, 27-29 FT, 26 rebounds
Ja, de perfecte nummer 2 volgend jaar achter Odenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:24 schreef D-Wade het volgende:
Przybilla met 25 rebounds voor de Blazers!![]()
Wat nou Greg Oden?
40-36 Ht toch?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:50 schreef BitetheBullet het volgende:
SA schiet maar 20%, Duncan 0-7
En toch staat Dallas maar 7 voor, terwijl ze ruim 50% schieten
Ziet er inderdaad serieus uit. Gezien het programma kunnen ze het zich ook niet veroorloven om Dirk te lang te missen anders halen ze de play-offs niet. Tegen SA staan ze er in ieder geval zes achter.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:50 schreef D-Wade het volgende:
Dirk down, very hard.
En het lijkt heel serieus want hij is richting kleedkamer.
Al halen ze de play-offs, ik zie echt niks anders dan een directe exit.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:32 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad serieus uit. Gezien het programma kunnen ze het zich ook niet veroorloven om Dirk te lang te missen anders halen ze de play-offs niet. Tegen SA staan ze er in ieder geval zes achter.
Bargnani raakt ze weer eens na een maand vrij te hebben genomen.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:06 schreef Colplay het volgende:
Maar dan moeten de Nuggets zelf wel meer winnen. Nu al 17 achter op bezoek bij de Raptors.
Zeker en vooral ook goed voor het moraal.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:00 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets winnen de wedstrijd
Belangrijke win de Nuggets ivm playoffs.
De D in Denver staat niet voor Defensequote:Op maandag 24 maart 2008 00:12 schreef popolon het volgende:
Denver's D is over het algemeen niet geweldig, een game hier en daar zegt niet zo veel. Vooral Martin is zo inconsistent dat 't niet eens leuk maar is.First round, first pick, 't is er nooit uitgekomen.
En Dallas zonder Dirk is doomed.
quote:Met schaamrood door Seattle
Het komt regelmatig voor dat ik op straat word aangesproken door een voorbijganger die vraagt of ik die basketballer ben van Seattle Supersonics. De laatste tijd ontken ik dat meestal en zeg dat ik toevallig lijk op Francisco Elson. Vooral na die afgang bij Denver Nuggets, een vernederende 168-118 monsternederlaag, heb ik me doodgeschaamd. Al na het eerste kwart was de wedstrijd voorbij, ik werd van het kijken al woest. Gelukkig was ik er niet bij wegens knieblessure. Mijn oude teammaats van Denver hadden me waarschijnlijk gek gedold. Ik hoor het regelmatig in de wandelgangen: van het kampioensteam van San Antonio Spurs ben ik afgedaald naar het amateur-team van Seattle Supersonics, althans zo voelt het. Dan kan het toch niet zo zijn dat ik daar ineens niet aan spelen toekom?
Maar goed, ik moet er het beste van maken, en dan komt die blessure niet zo goed uit. Maar volgende week kan ik waarschijnlijk weer spelen, hoewel de kans op speeltijd klein blijft. Er spelen ook andere belangen: nu het seizoen toch naar de knoppen is, wil coach PJ Carlesimo de jonge jongens een kans geven. En hoe lager Supersonics eindigt, hoe groter de kans op de eerste keus uit de beschikbare nieuwe spelers bij de draft in juni. Het is voor ons Nederlanders een gek systeem, maar de club met het slechtste 'record' mag als eerste kiezen en de beste als laatste. Door allerlei transacties in het verleden heeft Seattle de komende jaren de rechten verzameld op 3 eerste ronde draft choices, dus er komt binnenkort versterking.
Met mijn ploeggenoten is het contact uitstekend. Ze luisteren naar me en accepteren mijn aanwijzingen omdat ik de starter was van het kampioensteam van San Antonio Spurs, dus krijg ik van hen voldoende respect en waardering. Doordat coach Carlesimo ooit assistent was van Spurs-coach Greg Popovic speelt hij precies dezelfde systemen, dus ik kan hen helpen. Hopelijk blijft mijn reputatie ook voor de buitenwereld in tact, dan kan ik de komende zomer gebruik maken van het feit dat ik 'free agent' ben. Wordt het een aanbieding voor één jaar, dan teken ik alleen maar als er goede vooruitzichten zijn op voldoende speeltijd. Maar ik sta ook open voor een goed contract bij Supersonics. Seattle is een heerlijke stad, het lijkt een beetje op Nederland: veel regen, veel culturen die in harmonie met elkaar leven, en iedereen loopt gewoon op straat, net als in San Francisco.
Ik sta wel verbaasd dat ik nog niets van de NBB heb gehoord over onze EK-kwalificatiewedstrijden in september. Vorig jaar was dat met bondscoach Marco van den Berg veel beter geregeld. Vooral door hem was iedereen heel gedreven. Ik weet niet of ik dit jaar mee ga doen. Na de competitie ga ik eerst mijn zaakjes regelen in San Antonio, en daarna wacht ik op de aanbiedingen. Voordat ik een nieuw contract heb getekend, speel ik niet.
En de owner hoopt dat de mensen niet meer komen kijken zodat hij de boel kan verkassen naar een andere stad en zodra dat gebeurd gaan ze free-agents halen en al die draft-picks cashen.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:08 schreef no-look het volgende:
Tja, Seattle is zwaar in de rebuild-mode en ik denk eigenlijk dat hij na dit seizoen niet meer welkom is daar. Ze halen allerlei verlopende contracten, dat wijst maar op één ding: space vrijmaken voor spelers die er wél enorm toe doen.
En 2 blocks...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:20 schreef Chrishop het volgende:
Waar is popo? Maxiel heeft hard gedunkt maar het staat hier nog niet.
Die staat waarsch nog bij een of andere drive-in met een doos coupons.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:20 schreef Chrishop het volgende:
Waar is popo? Maxiel heeft hard gedunkt maar het staat hier nog niet.
Hahaha dacht al bijna dat er wat ergs gebeurd wasquote:
Eindelijk !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:16 schreef BitetheBullet het volgende:
De wedstrijd wordt eigenlijk alleen maar beter.
Zie nu eindelijk waarom je zo blij bent met die jonkies bij Detroit, Popo
Wat een domme pass van Shaq.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 02:27 schreef popolon het volgende:
Lindseeeeey
Waarom waren dat direct free-throws?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 03:10 schreef popolon het volgende:
4 voor, 40 seconden. Hup Motown.
Voor de tweede keer achter elkaar dat de Celtics een grote voorsprong weggeven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:11 schreef popolon het volgende:
Die 19-0 run van de Sixers in de vierdeWinnen gewoon even in Boston.
Tegen de Hornets gaven ze het weg met een 4-18 run tegen begin 4de kwart waarin Cp3 ook nog is niet mee speelde door 5 fouten. Ze hadden 8 turnovers in die periode en door turnovers gaven ze het ook weer weg tegen de Sixers.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:26 schreef popolon het volgende:
Verliezen kan altijd, maar een 19-0 run weggeven in de vierde is wel erg triest. Zeker voor één van de best defensieve teams in de NBA.
Een paar weken valt nog wel mee, ik denk dat ze het nog wel op kunnen vangen tot de play offs. Al is het gigantisch close in West.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:01 schreef popolon het volgende:
Dirk is wel een paar weken weg, enkelbanden dacht ik. Pijnlijk voor de Mavs.
Denver speelt de laatste tijd erg wisselvallig en zal dus zelfs met een 1-5 van de Mavs moeite hebben zelf 3-3 te gaan in dezelfde wedstrijden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef Colplay het volgende:
Ik denk dat ze het niet gaan redden. Denk dat ze de komende twee weken vanaf nu 1-5 zullen zijn. Dit geeft de rest wel de kans langszij te komen. Wordt een close call.
haha, maar ze moeten ook niet te ver zakken want dan krijgen ze betere draftpick. al zullen ze natuurlijk wel de lottery winnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:54 schreef popolon het volgende:
Je kunt het ook positief zien:
Alleen de Warriors, Nuggets en Blazers kunnen de Mavs voorbij gaan.
7) Dallas 45 26
8) Golden State 43 27
-) Denver 43 28
-) Portland 38 34
Goed dat je het zegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel fijn zo'n east-coast trip met Shaq net voor de zomertijd.
Vanavond weer om 0:00 uur tegen Boston.
Da heb je vast sopcast: Channel - 38634quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:27 schreef BitetheBullet het volgende:
Phoenix verdedigt ongveer even goed als mijn stream
quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:59 schreef Chrishop het volgende:
Hahaha heb hier 2 streams aanstaan, pistons en celtics, pistons voor in de reclame.
Maakt me echt niks uit. Ik vrees alleen Utah.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:39 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Jij wil Cleveland natuurlijk koste wat het kost niet op de 3e plek hebben.
Dat lijkt ook een beetje de instelling van de ploeg te zijn. Zullen in de tweede ronde dus Orlando wel weer verschrikkelijk onderschatten en denken dat ze t wel ff doen, net als vorig jaar tegen Cleveland om er vervolgens uit te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Maakt me echt niks uit. Ik vrees alleen Utah.
Mwah, daar zijn ze dit seizoen gewoon te goed voor. Die moeten pas echt aan de bak in de east finals. Met een beetje geluk winnen ze dat om vervolgens snoeihard onderuit te gaan tegen GSW of SA.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat lijkt ook een beetje de instelling van de ploeg te zijn. Zullen in de tweede ronde dus Orlando wel weer verschrikkelijk onderschatten en denken dat ze t wel ff doen, net als vorig jaar tegen Cleveland om er vervolgens uit te gaan.
Het is gewoon echt een leuk seizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef no-look het volgende:
Ik ga me niet eens aan voorspellingen wagen wat betreft de playoffs. Vooral in het westen, daar is echt elke matchup een toss wat mij betreft. Wat het natuurlijk geweldig spannend maakt allemaal
GS en SA zou ik graag hebben als tegenstander. Als alles draait bij de Pistons zijn ze het beste team, hoe goed het andere team ook is. Maar daar heb je het probleem, 'als'. Teveel hangt nog steeds af van de vorm van Rasheed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mwah, daar zijn ze dit seizoen gewoon te goed voor. Die moeten pas echt aan de bak in de east finals. Met een beetje geluk winnen ze dat om vervolgens snoeihard onderuit te gaan tegen GSW of SA.
Ow kaartverkoop maar even in de gaten houden, ben twee jaar terug naar Keulen geweest en dat was wel aardig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef jmac het volgende:
The Miami Heat, New Jersey Nets, New Orleans Hornets and Washington Wizards will play preseason games in Barcelona, Berlin, London and Paris in October
Begint morgen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ow kaartverkoop maar even in de gaten houden, ben twee jaar terug naar Keulen geweest en dat was wel aardig.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef popolon het volgende:
King James and Giselle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Vogue-cover racistisch?
AMSTERDAM - Rel over een 'racistische cover' van het tijdschrift Vogue. En dat terwijl het tijdschrift zo trots was voor het eerst een zwarte op de omslag te hebben..
Omstreden cover van Vogue. Racistisch?
Foto: vogue
Minderhedenorganisaties klagen dat de flitsende cover van de Amerikaanse Vogue van april alle stereotypen over zwarten weer eens benadrukken.
De foto van Annie Leibovitz laat de schreeuwende basketbalster LeBron James zien die het strak geklede blonde fotomodel Gisele Bündchen bij haar middel vasthoudt.
Vooral de gorilla-achtige manier waarop 'king' James in de lens kijkt, heeft veel kritiek opgeleverd.
Het lijkt een shot uit King Kong. . 'Het geeft weer eens het beeld van de gevaarlijke zwarte man', zeggen critici in de Chicago Tribune.
Vogue baalt van het gezeur rond de foto en zegt dat er twee supermensen op de cover staan die een feestje vieren. 'Ze staan er mooi op en we zijn trots dat we ze zo kunnen laten zien'.
Ook de basketballer is geirriteerd over de kritiek. 'Ik laat een beetje emotie zien', verklaart hij de krachtige foto. 'Wat kan mij het eigenlijk schelen wat iedereen er van vindt'.
Een tijdschriftdeskundige denkt dat Vogue zelf de confrontatie zoekt met de foto. 'Het is een geval van zwarte man wil witte vrouw. Het is niet zo onschuldig'.
De discussie is nu dat zwarte sporters meestal agressief op foto's staan. 'Het is de criminalisering van de zwarte', zegt Damion Thomas, hoogleraar in Maryland.
Een zwarte advocate zegt in de Tribune geen kwaad te zien in de foto. 'James is een lekker ding. Er is in dit land al veel teveel overgevoeligheid over dit onderwerp', zegt ze.
zie ook mijn bericht op [NBA] Denver makkelijk langs Dallasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef ShaoliN het volgende:
Dallas -1, GSW & DEN +1. Gaat de goede kant op.
Jezus, al heeft LeBron een op maat gesneden pak aan en kijkt hij zo lief mogelijk, als je zo'n beer bent als hij heb je altijd een agressief uiterlijk. Hoef geen ruzie met die keal, hoeftie nieteens boos voor te kijken.quote:
Nog steeds geen stream. Maar Phoenix reageert de wedstrijd tegen Boston wel goed af op de sixers.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:40 schreef D-Wade het volgende:
Igoudala DESTROYS Grant Hill.
Knalt bijna ze kop eraf.
Heb je al stream?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:42 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Nog steeds geen stream. Maar Phoenix reageert de wedstrijd tegen Boston wel goed af op de sixers.
Dirk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:49 schreef Greetings het volgende:
Wanneer wordt de MVP eigenlijk gekozen? Direct na de playoffs? En wie was het vorig jaar ook alweer? Lebron toch zeker neem ik aan?
Eerst knalde hij Boone hard omver zonder bal in de buurt en erna scheurde hij de basketrim bij een dunk-attempt.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:32 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand, ben net 5 minuten aan het kijken en ze hebben het er niet over gehad.
Wel een hele kalme pass van Shaq met nog 1,5 seconde overquote:Op zondag 30 maart 2008 01:53 schreef D-Wade het volgende:
4punten in de laatste seconde voor PHX en ze staan daardoor voor bij rust.
Yep, precies op tijd. Goeie samenwerking met Amare.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wel een hele kalme pass van Shaq met nog 1,5 seconde over
Ja, dat worden helaas weer alleen weekendwedstrijden. Deze week nog wel even kunnen profiteren tijdens de tentamens met 4 wedstrijden.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:22 schreef jmac het volgende:
Nou zomertijd hier ingegaan. Voortaan NBA dus ook weer uurtje later
Dat stukje waar ze op de bank zitten: "What are you saying?"quote:
het mag maar het ziet er niet uit. waar zijn al die 'bandwagon' fans die met shaq meekwamen nu dan???quote:Op maandag 31 maart 2008 12:39 schreef Dunckie het volgende:
Mag je zo onbeschoft tanken als de heat nu doet?
Het is wel dramatisch nu, maar vergeet niet dat Miami al twee spelers heeft met season ending injuries (Zo en Wright), iedereen erop aandrong dat Wade zijn seizoen beeindigde en ook Haslem, Marion en Williams legitieme blessures hebben. Dan houdt je weinig over, zeker als je al 8-20 aan het begin van het seizoen was, toen iedereen fit was.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:39 schreef Dunckie het volgende:
Mag je zo onbeschoft tanken als de heat nu doet?
ik kwam met J-Will mee dus ik voel me ZOOO niet aangesprokenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het mag maar het ziet er niet uit. waar zijn al die 'bandwagon' fans die met shaq meekwamen nu dan???
Denver heeft de eerste tik inmidels gehad. Als ze nu wederom verliezen van Phoenix, wordt het lastig.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:04 schreef BitetheBullet het volgende:
Mooie quote over Dallas:
On the bright side, they can throw out a lineup of Jamaal Magloire, Jerry Stackhouse, Juwan Howard, Jason Kidd and Eddie Jones. Ladies and gentleman, your 1999 Eastern Conference All-Stars!
Dallas ligt eruit, alhoewel Denver wel veel schade kan oplopen in de back-to-back met Phoenix.
Wat een wedstrijd was dat zeg. Denver 22 punten voor en verliezen met 15 verschil. Stoudemire 41 punten, Nash 36. En Utah herstelt zich van nederlaag tegen Minnesota door Washington er met 42 verschil af te schieten. Na wedstrijden met Phoenix krijgt Denver wel weer wat makkelijkere tegenstanders, maar een zege zou mooi zijn om Dallas uit de play-offs te houden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Denver heeft de eerste tik inmidels gehad. Als ze nu wederom verliezen van Phoenix, wordt het lastig.
Waarschijnlijk haalt hij vanavond nog niet, maar zit een rentree er wel aan te komen. Gasol speelt vanavond wel weer met de Lakers.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:19 schreef D-Wade het volgende:
Dirk wellicht al vanacht terug bij de Mavs. Mag gelijk aan bak want de Wariors komen op bezoek.
Verrassend snel al vrees ik dat ze forceren met hem maar ja kan niet anders in hun situatie.
Met de nederlaag van de Warriors bij de Spurs vanacht kunnen de Mavs beetje afstand nemen als ze GSW verslaan.
Bij winst is het verschil 2 duels, wint GSW staan ze weer gelijk met de series op 2-2.
Volgende 2 duels van de Mavs zijn allebei uit, eerst Lakers gevolgd door de Suns.
Cruciale duel dus.
Ik ook, maar jammer genoeg deed hij al weer mee.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:17 schreef F1Bas het volgende:
Dirk nu al bijna terug? Jammer, zie Dallas toch graag buiten de boot vallen.
jammer voor arenas werd het net niet maar goed gespeeld.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ook, maar jammer genoeg deed hij al weer mee.
Arenas en Brand maakten gisteren ook hun rentree.
ja dat was te merkenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Gasol speelt vanavond wel weer met de Lakers.
Best bizar dat het zolang heeft geduurd voordat clubs de playoffs clinchen in het westenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:27 schreef Colplay het volgende:
64 punten is toch best aardig?
Maar de eerste twee ploegen in het westen zijn zeker van de playoffs. De Hornets met nog zeven wedstrijden te spelen, de Lakers met zes. Door de nederlaag van Dallas wordt het onderin nog spannend, want GS komt weer een wedstrijdje terug.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:27 schreef Colplay het volgende:
64 punten is toch best aardig?
Maar de eerste twee ploegen in het westen zijn zeker van de playoffs. De Hornets met nog zeven wedstrijden te spelen, de Lakers met zes. Door de nederlaag van Dallas wordt het onderin nog spannend, want GS komt weer een wedstrijdje terug.
Als de Hornets met een betere record eindigen neem ik aan dat Paul de award wint... anders Bryant.quote:Op zondag 6 april 2008 04:19 schreef Zwansen het volgende:
James kan de MVP-award vergeten. Weer verloren. Record is nu gewoon niet MVP-waardig.
Bryant of Paul. Ik hoop Bryant.
Zelfs francisco mocht 18,5 minuut meedoenquote:Op maandag 7 april 2008 07:56 schreef D-Wade het volgende:
Nuggets willen echt niet naar de play-offs.
Eerst thuis verliezen van een geblesseerde Sacramento en nu weer verloren bij Seattle in 2 OTs.
Durant zei wel dat ze koste wat het kost die zware overwinning tegen Denver moesten wegspelen. Van Denver is het natuurlijk genant dat je hier verliest en zo je riante voorsprong op GS in een keer weggeeft.quote:Op maandag 7 april 2008 08:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Zelfs francisco mocht 18,5 minuut meedoenSeattle met z'n 2-** run
Denver was wel heel erg geslagen na dat verlies tegen de Kings maar je zou denken dat ze 't toch goed kunnen maken tegen een Seattle wat ook niet heel erg gericht is op winnen
Nee idd, geen LP voor de play-offs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:09 schreef Greetings het volgende:
Ik maak me echt zorgen of ik tijdens de Playoffs nog wel wedstrijden in goede kwaliteit online kan kijken. LeaguePass geldt daar niet voor of wel?
3-1 is inderdaad haalbaar voor GSW. Tegen de Suns spelen ook weer andere belangen, wil Phoenix winnen of verliezen om een "betere" plek te halen in de eindstand. Er kan nog best veel veranderen de komende dagen en het is echt een kwestie van per dag bekijken waar je staat. Kings, Clippers en Sonics zijn allemaal klaar en in principe moet je die gewoon winnen.quote:Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef D-Wade het volgende:
Donderdag volgt de wedstrijd van het jaar in de Oracle Arena tussen GSW en Denver.
Ze staan gelijk met nog allebei 6 duels te gaan.
GSW speelt:
vs Kings
vs Nuggets
vs Clippers
@Suns
vs Sonics
Zonder het duel tegen Nugs denk ik dat ze 3-1 halen.
Nuggets spelen:
@Clippers
@GSW
@Jazz
vs Rockets
vs Grizzlies
3-1 moet kunnen zou je zeggen, maar ja...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Anders ik wel. Nuggets zijn echt niets aan.
Lakersquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Een van de highest scoring teams in de NBA en dan zeggen dat ze "niets aan zijn"? Dan zijn de Warriors ook niks aan... of de Lakers... etc...
Hoe dan ook, dit zal wel het laatste seizoen zijn dat de Nuggets op de huidige manier in elkaar zitten... erg veel salaris en talent voor toch ietwat povere resultaten.
Dat klopt ook natuurlijk, is idd gewoon geen team, zal wel wat gaan veranderen na dit seizoen denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Dunckie het volgende:
Ze spelen ook vrijwel alleen maar Iso`s en nauwelijks een fatsoenlijke teamaanval, en ze lijken te denken dat ze niet hoeven te verdedigen omdat Camby alles wel blokt. Het is gewoon geen winnend basketball wat ze spelen, erg jammer met zoveel potentie.
quote:Carmelo Arrested For Alleged DUI, Issues Apology
DENVER (CBS4/AP) ― Denver Nuggets player Carmelo Anthony was arrested Monday morning for suspicion of driving under the influence, Denver police said. The star forward later issued an apology through his attorney.
Police said Anthony was driving south on Interstate 25 near 20th Street at about 4 a.m. when he was pulled over and taken into custody. Investigators said he was driving a silver Mercedes that was stopped for failing to drive in a single lane and failing to dim lights.
Met zo'n kop is het ook wel vrij lastig niet als een schooier op de foto te komenquote:
Schaam me wel als fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |