Dat lijkt ook een beetje de instelling van de ploeg te zijn. Zullen in de tweede ronde dus Orlando wel weer verschrikkelijk onderschatten en denken dat ze t wel ff doen, net als vorig jaar tegen Cleveland om er vervolgens uit te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Maakt me echt niks uit. Ik vrees alleen Utah.
Mwah, daar zijn ze dit seizoen gewoon te goed voor. Die moeten pas echt aan de bak in de east finals. Met een beetje geluk winnen ze dat om vervolgens snoeihard onderuit te gaan tegen GSW of SA.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat lijkt ook een beetje de instelling van de ploeg te zijn. Zullen in de tweede ronde dus Orlando wel weer verschrikkelijk onderschatten en denken dat ze t wel ff doen, net als vorig jaar tegen Cleveland om er vervolgens uit te gaan.
Het is gewoon echt een leuk seizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef no-look het volgende:
Ik ga me niet eens aan voorspellingen wagen wat betreft de playoffs. Vooral in het westen, daar is echt elke matchup een toss wat mij betreft. Wat het natuurlijk geweldig spannend maakt allemaal
GS en SA zou ik graag hebben als tegenstander. Als alles draait bij de Pistons zijn ze het beste team, hoe goed het andere team ook is. Maar daar heb je het probleem, 'als'. Teveel hangt nog steeds af van de vorm van Rasheed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Mwah, daar zijn ze dit seizoen gewoon te goed voor. Die moeten pas echt aan de bak in de east finals. Met een beetje geluk winnen ze dat om vervolgens snoeihard onderuit te gaan tegen GSW of SA.
Ow kaartverkoop maar even in de gaten houden, ben twee jaar terug naar Keulen geweest en dat was wel aardig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:04 schreef jmac het volgende:
The Miami Heat, New Jersey Nets, New Orleans Hornets and Washington Wizards will play preseason games in Barcelona, Berlin, London and Paris in October
Begint morgen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ow kaartverkoop maar even in de gaten houden, ben twee jaar terug naar Keulen geweest en dat was wel aardig.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef popolon het volgende:
King James and Giselle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Vogue-cover racistisch?
AMSTERDAM - Rel over een 'racistische cover' van het tijdschrift Vogue. En dat terwijl het tijdschrift zo trots was voor het eerst een zwarte op de omslag te hebben..
Omstreden cover van Vogue. Racistisch?
Foto: vogue
Minderhedenorganisaties klagen dat de flitsende cover van de Amerikaanse Vogue van april alle stereotypen over zwarten weer eens benadrukken.
De foto van Annie Leibovitz laat de schreeuwende basketbalster LeBron James zien die het strak geklede blonde fotomodel Gisele Bündchen bij haar middel vasthoudt.
Vooral de gorilla-achtige manier waarop 'king' James in de lens kijkt, heeft veel kritiek opgeleverd.
Het lijkt een shot uit King Kong. . 'Het geeft weer eens het beeld van de gevaarlijke zwarte man', zeggen critici in de Chicago Tribune.
Vogue baalt van het gezeur rond de foto en zegt dat er twee supermensen op de cover staan die een feestje vieren. 'Ze staan er mooi op en we zijn trots dat we ze zo kunnen laten zien'.
Ook de basketballer is geirriteerd over de kritiek. 'Ik laat een beetje emotie zien', verklaart hij de krachtige foto. 'Wat kan mij het eigenlijk schelen wat iedereen er van vindt'.
Een tijdschriftdeskundige denkt dat Vogue zelf de confrontatie zoekt met de foto. 'Het is een geval van zwarte man wil witte vrouw. Het is niet zo onschuldig'.
De discussie is nu dat zwarte sporters meestal agressief op foto's staan. 'Het is de criminalisering van de zwarte', zegt Damion Thomas, hoogleraar in Maryland.
Een zwarte advocate zegt in de Tribune geen kwaad te zien in de foto. 'James is een lekker ding. Er is in dit land al veel teveel overgevoeligheid over dit onderwerp', zegt ze.
zie ook mijn bericht op [NBA] Denver makkelijk langs Dallasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:46 schreef ShaoliN het volgende:
Dallas -1, GSW & DEN +1. Gaat de goede kant op.
Jezus, al heeft LeBron een op maat gesneden pak aan en kijkt hij zo lief mogelijk, als je zo'n beer bent als hij heb je altijd een agressief uiterlijk. Hoef geen ruzie met die keal, hoeftie nieteens boos voor te kijken.quote:
Nog steeds geen stream. Maar Phoenix reageert de wedstrijd tegen Boston wel goed af op de sixers.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:40 schreef D-Wade het volgende:
Igoudala DESTROYS Grant Hill.
Knalt bijna ze kop eraf.
Heb je al stream?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:42 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Nog steeds geen stream. Maar Phoenix reageert de wedstrijd tegen Boston wel goed af op de sixers.
Dirk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:49 schreef Greetings het volgende:
Wanneer wordt de MVP eigenlijk gekozen? Direct na de playoffs? En wie was het vorig jaar ook alweer? Lebron toch zeker neem ik aan?
Eerst knalde hij Boone hard omver zonder bal in de buurt en erna scheurde hij de basketrim bij een dunk-attempt.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:32 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand, ben net 5 minuten aan het kijken en ze hebben het er niet over gehad.
Wel een hele kalme pass van Shaq met nog 1,5 seconde overquote:Op zondag 30 maart 2008 01:53 schreef D-Wade het volgende:
4punten in de laatste seconde voor PHX en ze staan daardoor voor bij rust.
Yep, precies op tijd. Goeie samenwerking met Amare.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:54 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Wel een hele kalme pass van Shaq met nog 1,5 seconde over
Ja, dat worden helaas weer alleen weekendwedstrijden. Deze week nog wel even kunnen profiteren tijdens de tentamens met 4 wedstrijden.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:22 schreef jmac het volgende:
Nou zomertijd hier ingegaan. Voortaan NBA dus ook weer uurtje later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |