Dat stukje waar ze op de bank zitten: "What are you saying?"quote:
het mag maar het ziet er niet uit. waar zijn al die 'bandwagon' fans die met shaq meekwamen nu dan???quote:Op maandag 31 maart 2008 12:39 schreef Dunckie het volgende:
Mag je zo onbeschoft tanken als de heat nu doet?
Het is wel dramatisch nu, maar vergeet niet dat Miami al twee spelers heeft met season ending injuries (Zo en Wright), iedereen erop aandrong dat Wade zijn seizoen beeindigde en ook Haslem, Marion en Williams legitieme blessures hebben. Dan houdt je weinig over, zeker als je al 8-20 aan het begin van het seizoen was, toen iedereen fit was.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:39 schreef Dunckie het volgende:
Mag je zo onbeschoft tanken als de heat nu doet?
ik kwam met J-Will mee dus ik voel me ZOOO niet aangesprokenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het mag maar het ziet er niet uit. waar zijn al die 'bandwagon' fans die met shaq meekwamen nu dan???
Denver heeft de eerste tik inmidels gehad. Als ze nu wederom verliezen van Phoenix, wordt het lastig.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:04 schreef BitetheBullet het volgende:
Mooie quote over Dallas:
On the bright side, they can throw out a lineup of Jamaal Magloire, Jerry Stackhouse, Juwan Howard, Jason Kidd and Eddie Jones. Ladies and gentleman, your 1999 Eastern Conference All-Stars!
Dallas ligt eruit, alhoewel Denver wel veel schade kan oplopen in de back-to-back met Phoenix.
Wat een wedstrijd was dat zeg. Denver 22 punten voor en verliezen met 15 verschil. Stoudemire 41 punten, Nash 36. En Utah herstelt zich van nederlaag tegen Minnesota door Washington er met 42 verschil af te schieten. Na wedstrijden met Phoenix krijgt Denver wel weer wat makkelijkere tegenstanders, maar een zege zou mooi zijn om Dallas uit de play-offs te houden.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Denver heeft de eerste tik inmidels gehad. Als ze nu wederom verliezen van Phoenix, wordt het lastig.
Waarschijnlijk haalt hij vanavond nog niet, maar zit een rentree er wel aan te komen. Gasol speelt vanavond wel weer met de Lakers.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:19 schreef D-Wade het volgende:
Dirk wellicht al vanacht terug bij de Mavs. Mag gelijk aan bak want de Wariors komen op bezoek.
Verrassend snel al vrees ik dat ze forceren met hem maar ja kan niet anders in hun situatie.
Met de nederlaag van de Warriors bij de Spurs vanacht kunnen de Mavs beetje afstand nemen als ze GSW verslaan.
Bij winst is het verschil 2 duels, wint GSW staan ze weer gelijk met de series op 2-2.
Volgende 2 duels van de Mavs zijn allebei uit, eerst Lakers gevolgd door de Suns.
Cruciale duel dus.
Ik ook, maar jammer genoeg deed hij al weer mee.quote:Op donderdag 3 april 2008 02:17 schreef F1Bas het volgende:
Dirk nu al bijna terug? Jammer, zie Dallas toch graag buiten de boot vallen.
jammer voor arenas werd het net niet maar goed gespeeld.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:54 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik ook, maar jammer genoeg deed hij al weer mee.
Arenas en Brand maakten gisteren ook hun rentree.
ja dat was te merkenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef Colplay het volgende:
[..]
Gasol speelt vanavond wel weer met de Lakers.
Best bizar dat het zolang heeft geduurd voordat clubs de playoffs clinchen in het westenquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:27 schreef Colplay het volgende:
64 punten is toch best aardig?
Maar de eerste twee ploegen in het westen zijn zeker van de playoffs. De Hornets met nog zeven wedstrijden te spelen, de Lakers met zes. Door de nederlaag van Dallas wordt het onderin nog spannend, want GS komt weer een wedstrijdje terug.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:27 schreef Colplay het volgende:
64 punten is toch best aardig?
Maar de eerste twee ploegen in het westen zijn zeker van de playoffs. De Hornets met nog zeven wedstrijden te spelen, de Lakers met zes. Door de nederlaag van Dallas wordt het onderin nog spannend, want GS komt weer een wedstrijdje terug.
Als de Hornets met een betere record eindigen neem ik aan dat Paul de award wint... anders Bryant.quote:Op zondag 6 april 2008 04:19 schreef Zwansen het volgende:
James kan de MVP-award vergeten. Weer verloren. Record is nu gewoon niet MVP-waardig.
Bryant of Paul. Ik hoop Bryant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |