Zelfs francisco mocht 18,5 minuut meedoenquote:Op maandag 7 april 2008 07:56 schreef D-Wade het volgende:
Nuggets willen echt niet naar de play-offs.
Eerst thuis verliezen van een geblesseerde Sacramento en nu weer verloren bij Seattle in 2 OTs.
Durant zei wel dat ze koste wat het kost die zware overwinning tegen Denver moesten wegspelen. Van Denver is het natuurlijk genant dat je hier verliest en zo je riante voorsprong op GS in een keer weggeeft.quote:Op maandag 7 april 2008 08:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Zelfs francisco mocht 18,5 minuut meedoenSeattle met z'n 2-** run
Denver was wel heel erg geslagen na dat verlies tegen de Kings maar je zou denken dat ze 't toch goed kunnen maken tegen een Seattle wat ook niet heel erg gericht is op winnen
Nee idd, geen LP voor de play-offs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:09 schreef Greetings het volgende:
Ik maak me echt zorgen of ik tijdens de Playoffs nog wel wedstrijden in goede kwaliteit online kan kijken. LeaguePass geldt daar niet voor of wel?
3-1 is inderdaad haalbaar voor GSW. Tegen de Suns spelen ook weer andere belangen, wil Phoenix winnen of verliezen om een "betere" plek te halen in de eindstand. Er kan nog best veel veranderen de komende dagen en het is echt een kwestie van per dag bekijken waar je staat. Kings, Clippers en Sonics zijn allemaal klaar en in principe moet je die gewoon winnen.quote:Op maandag 7 april 2008 14:16 schreef D-Wade het volgende:
Donderdag volgt de wedstrijd van het jaar in de Oracle Arena tussen GSW en Denver.
Ze staan gelijk met nog allebei 6 duels te gaan.
GSW speelt:
vs Kings
vs Nuggets
vs Clippers
@Suns
vs Sonics
Zonder het duel tegen Nugs denk ik dat ze 3-1 halen.
Nuggets spelen:
@Clippers
@GSW
@Jazz
vs Rockets
vs Grizzlies
3-1 moet kunnen zou je zeggen, maar ja...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef jmac het volgende:
Anders ik wel. Nuggets zijn echt niets aan.
Lakersquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Een van de highest scoring teams in de NBA en dan zeggen dat ze "niets aan zijn"? Dan zijn de Warriors ook niks aan... of de Lakers... etc...
Hoe dan ook, dit zal wel het laatste seizoen zijn dat de Nuggets op de huidige manier in elkaar zitten... erg veel salaris en talent voor toch ietwat povere resultaten.
Dat klopt ook natuurlijk, is idd gewoon geen team, zal wel wat gaan veranderen na dit seizoen denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Dunckie het volgende:
Ze spelen ook vrijwel alleen maar Iso`s en nauwelijks een fatsoenlijke teamaanval, en ze lijken te denken dat ze niet hoeven te verdedigen omdat Camby alles wel blokt. Het is gewoon geen winnend basketball wat ze spelen, erg jammer met zoveel potentie.
quote:Carmelo Arrested For Alleged DUI, Issues Apology
DENVER (CBS4/AP) ― Denver Nuggets player Carmelo Anthony was arrested Monday morning for suspicion of driving under the influence, Denver police said. The star forward later issued an apology through his attorney.
Police said Anthony was driving south on Interstate 25 near 20th Street at about 4 a.m. when he was pulled over and taken into custody. Investigators said he was driving a silver Mercedes that was stopped for failing to drive in a single lane and failing to dim lights.
Met zo'n kop is het ook wel vrij lastig niet als een schooier op de foto te komenquote:
Schaam me wel als fanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |