Deze heb ik zojuist ook besteld, wat staat er op het pakje als hij aankomt? (Bij inhoud)quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Die duurdere, deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3671
Ik heb em nog niet goed getest. Maar gisteravond ff snel een stukje snoep met heel weinig kracht afgeschoten en hij ging best ver. Best gevaarlijk als je iets harders en met volle kracht schiet, maar ja, dat doe ik niet
Bij mij duurde het best lang omdat hij op dat moment niet op vooraad was. Toen hij dat eenmaal wel was (na 5 dagen ofzo) was hij binnen 1,5 week binnen.. (50 Mw voor de duidelijkheid, echt een cool ding.. In kroegen waar veel gerookt word zie je de straal super duidelijk, als het mist ook. Als het donker is zie je hem een beetje..)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:04 schreef Downstar het volgende:
Ik zie dat sommige mensen nog aardig lang op hun producten moe(s)ten wachten , ook las ik dat de groene lasers wel aardig snel verzonden werden..
Mensen die een groene laser hebben gekocht ;
werd hij binnen de aangegeven tijd geleverd?
Ligt eraan bij welke bank je zit, bij mij (rabobank) gebeurt dit altijd binnen een dag. Wellicht dat het nu tijdens pasen langer duurt omdat er nu geen transacties plaatsvinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Volvoman het volgende:
Toen ik mijn order plaatste had ik geld van mijn bankrekening naar mijn PayPal rekening overgeschreven. Dit duurde een week. Toen ik wilde betalen zag ik dat je ook rechtstreeks kon betalen. Dus er was niks van mijn Paypal rekening afgeschreven, maar waarschijnlijk wel van mijn bankrekening.
Er is tot nu toe nog niks van mijn bankrekening af, of duurt dit weer een paar dagen?
Die staan op Ebay voor $14,45 dat is met verzending naar Nederland. Omgerekend zo'n ¤9,40 Zo zie je maar dat DX niet altijd voordelig isquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ook nog maar even een Memory Stick Pro Duo 2GB voor de psp besteld..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.471
In Nederland ¤30, nu ¤11,52..
Volgens mij is het zo dat Paypal het in eerste instantie van je Paypal-rekening haalt. Als het saldo op de Paypal-rekening niet voldoende is haalt hij het van je bankrekening af. Dat was bij mij de volgende dag al afgeschreven.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Volvoman het volgende:
Toen ik mijn order plaatste had ik geld van mijn bankrekening naar mijn PayPal rekening overgeschreven. Dit duurde een week. Toen ik wilde betalen zag ik dat je ook rechtstreeks kon betalen. Dus er was niks van mijn Paypal rekening afgeschreven, maar waarschijnlijk wel van mijn bankrekening.
Er is tot nu toe nog niks van mijn bankrekening af, of duurt dit weer een paar dagen?
Lol, koop dan gewoon een kruisboog ofzo..quote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Zit net een beetje te lezen bij de ervaringen/vragen bij de "TRUE" 50mW green lasers..
..zie ik deze vraag ineens staan:
Can I blind a bear with it?
I like hiking, and there is always the chance of meeting up with a bear who will want to claw my eyes out. Considering that bears have close to the same eyesight as humans(green is brightest), would I be able to shoot this into a bear's eye and temporarily disorient him while we all GTFO?
![]()
![]()
Die zijn wel nep en langzamerquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ook nog maar even een Memory Stick Pro Duo 2GB voor de psp besteld..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.471
In Nederland ¤30, nu ¤11,52..
Welke heb je?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef Haijo het volgende:
tvp
Dat mini-butaan brandertje wat er bij zit werkt echt goed! Allleen jammer dat als je hem uitzet hij nog een seconde na brandt. Dat is kut als je hem daarna in je broekzak steekt....
Niet dat iemand die in dit topic komt zakenrelaties heeftquote:Op zondag 23 maart 2008 21:27 schreef Sebasser het volgende:
Erg goede kwaliteit.
Die zou je zo als zakenrelatiegeschenk kunnen weggeven.
Nee, ik had het gevraagd op het forumgeval van dat artikel en daar zeiden een paar lui dat ze het gewoon naar Spanje en Zweden via de gratis methode hadden gedaan. Stond ook in een review. En het duurde niet langer ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:51 schreef Wessiej het volgende:
Die moet je via EMS shipping laten doen, dat is ong. 20 dollar voor Nederland, dus epic fail.
We hebben het wel allebei over deze he:quote:Op zondag 23 maart 2008 21:58 schreef Wessiej het volgende:
Ik had hem besteld en later geannuleerd omdat er stond EMS shipping, zullen we hem anders allebei nu tegelijk bestellen, kijken of we hem binnen krijgen
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Ja, ik heb hem zojuist via normal air mail besteld, nu jij.
Ja die met die tank inderdaad, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320quote:Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke heb je?
Die ene met die grote tank?
Die moet je niet in je broekzak doen!!
Dan breekt ie bij de verbinding met de tank af, je kan hem nog wel gebruiken maar je moet hem dan goed aandrukken.
Gewoon doppie erop of ff 2 seconden wachten. Als het dopje erop zit gaat ie sowieso niet aan omdat ie geen zuurstof krijgt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:02 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja die met die tank inderdaad, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
Ik wou hem niet in mijn broekzak doen hoor, ik noemde het maar als voorbeeld. Het is een beetje kut als hij nog aan blijft als hij uit hoort te zijn.
Hij krijgt wel zuurstof, hij heeft gewoon geen ruimte om de vlam te kunnen creëren.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon doppie erop of ff 2 seconden wachten. Als het dopje erop zit gaat ie sowieso niet aan omdat ie geen zuurstof krijgt.
Ook goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij krijgt wel zuurstof, hij heeft gewoon geen ruimte om de vlam te kunnen creëren.
Neuh ik rook ook niet maar wie wilt er nou een sigaret aansteken met een enorme jet lighter torch met een blauwe vlam van 1500 graden ofzoquote:Op zondag 23 maart 2008 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik ga binnenkort stoppen met roken.
Dus ik heb niks meer aan een aansteker.
3000.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neuh ik rook ook niet maar wie wilt er nou een sigaret aansteken met een enorme jet lighter torch met een blauwe vlam van 1500 graden ofzo
Lijkt me wel tof om te hebben.
Hmmz, die reviews waren wel positief..quote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Die zijn wel nep en langzamer
merk je goed als je er spelletjes voor de PSP op zet
Ik heb zelf ook een aantal neppe van ebay, die ook zo goedkoop waren maar ook een paar echte uit de winkel.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hmmz, die reviews waren wel positief..
Het is btw. (nu nog) alleen voor een paar safegames, kerel van wie ik mn psp heb was zijn kaart kwijt, dus het is niet zo belangrijk..
T is nu gewoon irritant dat ik al redelijk ver met GTA ben, maar niet even film kan kijken omdat ik m niet kan opslaan
Achja boeie, voor die paar euro..
Tja, niet hun schuld natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 16:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oke, ik heb me vingers verbrand aan die butane lighter. Ketting was nog heet. Twee deuken/ brandwonden in me vingers.
Ik ben geen expert maar die dingen schijnen nogal veel valse ratings te geven omdat de laser ook een bak IR uitspuit waar je eng van wordt.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand hier die ervaring met de 50mW green laserpointer (geen "TRUE"-versie) heeft?
[ afbeelding ]
Ding schijnt volgen enkelen meer als 50mW te hebben, 1 reviewer claimt 80mW te hebben gemeten!
Geen ervaringen ermee, maar let er wel op dat je CR2 batterijen ervoor nodig hebt.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand hier die ervaring met de 50mW green laserpointer (geen "TRUE"-versie) heeft?
[ afbeelding ]
Ding schijnt volgen enkelen meer als 50mW te hebben, 1 reviewer claimt 80mW te hebben gemeten!
Haal dan voor 7 a 8 eurootjes gewoon zo'n uitschuifhengeltje bij een dierenwinkel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die een vis 'expert' is?
Wil deze hengel kopen, maar eigenlijk alleen gebruiken voor kleine visen (slootjes) voorntjes enz.
Kan dat?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9227
Maar hij is wel compactquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Haal dan voor 7 a 8 eurootjes gewoon zo'n uitschuifhengeltje bij een dierenwinkel.Zonde denk ik om deze te bestellen aangezien je in een gemiddelde sloot toch niet gaat werpen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Stinosss het volgende:
Eigenwijs! Maar gewoon kopen ja. Dan kom je er vanzelf achter dat het rotzooi is
.
Jammer joh, heb hier exact hetzelfde maar had er dus juist wel eentje nodig voor een klein tv'tje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Karina het volgende:
Mijn universele afstandsbediening werkt helaas toch niet met mijn tv (Sony), wel op een klein tv'tje dat ik nog heb, maar die gebruik ik niet meer.
Omdat het toch een drol kost, heb ik dus maar een andere besteld, hopelijk doet deze het wel.
[ afbeelding ]
Deze kost ook maar $4,56
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Karina het volgende:
Mijn universele afstandsbediening werkt helaas toch niet met mijn tv (Sony), wel op een klein tv'tje dat ik nog heb, maar die gebruik ik niet meer.
Omdat het toch een drol kost, heb ik dus maar een andere besteld, hopelijk doet deze het wel.
[ afbeelding ]
Deze kost ook maar $4,56
Ah misschien heb ik dit keer mazzel dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
En die doet het op mijn Sony tv
De status van mijn bestelling van die aansteker is ''Packaging'' dus versturen doen ze sowieso wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Ja, ik heb hem zojuist via normal air mail besteld, nu jij.
dat is raar, want ik kreeg 9 dagen geleden al een mailtje met 'order is shipped':quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef Stinosss het volgende:
Het product is dan niet op voorrad bij DX en is besteld bij de leverancier. Vaak maar een kwestie van een paar dagen voordat je product verzendklaar wordt gemaakt.
Niet klagen voor deze prijs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:56 schreef Landgeld het volgende:
gaat wel lang duren dan op deze manier.... we wachten wel weer af...
Ik heb de medium grootte, (nog steeds heel klein) en het werkt maar voor een paar secondes haha.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:06 schreef rene90 het volgende:
is die newton cradle nou een beetje wat? las bij de reviews dat het echt bagger kwaliteit is
welke is dat? ik zoek ook nog zoietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik had ook nog eens een verloop stekkertje die ik deze vakantie in Amerika nodig ga hebben.
Deze waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
welke is dat? ik zoek ook nog zoiets
Goh, ik had er bijna eentje besteld... Had je het 'oude' type (met een cirkel rond de rotor) of het 'nieuwe' type (met losse rotorbladen)?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef LasTeR het volgende:
And last but not least!!!
The Mosquito Helicopter!! -![]()
Don't mind my language maar wat een kankerding. Betaal je 30 dollar voor een ding dat niet eens goed vliegt.Hij komt maar 3cm van de grond af als hij opgeladen is en alles staat zoals het moet. Zonde van het geld. Niet dat je er veel van mag verwachten maar wel iets meer dan dit lijkt me!!!
Al met al, leuke bestelling!
Met die cirkel! Maar het werkt gewoon NIET, hij komt maar heel weinig los van de grond, dat is niet tof!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Goh, ik had er bijna eentje besteld... Had je het 'oude' type (met een cirkel rond de rotor) of het 'nieuwe' type (met losse rotorbladen)?
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik had ook nog eens een verloop stekkertje die ik deze vakantie in Amerika nodig ga hebben.
Heb dus uit voorzorg meteen maar een 5-pack CR2's mee laten sturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Geen ervaringen ermee, maar let er wel op dat je CR2 batterijen ervoor nodig hebt.
Ok. Die met de losse bladen zou beter moeten zijn, als ik de recensies moet geloven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Met die cirkel! Maar het werkt gewoon NIET, hij komt maar heel weinig los van de grond, dat is niet tof!
Ik heb er al een zooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.
Zijn die dingen trouwens echt zo sterk (qua magneetkracht dan),quote:
Magneten zijn broos.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen zijn best sterk!
Mijn tante'tje wil ze gebruiken om er koelkastmagneetjes mee te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Sebasser het volgende:
Je moet die duurste hebben, die grootste.
Die gaan het langste mee.
Die anderen van 1 mm dik breken bij elke keer dat ze elkaar ook maar iets verkeerd aanraken.
Leuker dan die kankerhelicopter die niet werkt! Rip-off.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Stinosss het volgende:
Wat een onzin zeg, die magneetjes :/...
Why? Die goedkope adapters doen het ook prima.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.
Dan ben je wel erg lui.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zag trouwens ook oplaadbare CR2's, maar kon nergens een lader vinden
Moetje die van 2cm kopen. Die zijn volgens Sebagger een stuk sterker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, breken echt binnen no-timeWel sterk, dat klopt wel, maar ze zijn mega-klein.
wtf??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Why? Die goedkope adapters doen het ook prima.
[..]
Dan ben je wel erg lui.Dit is er eentje en goh ze hebben er nog een.
Ja, briljante zaklampquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:51 schreef Karina het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn afstandsbediening verstuurd is. Benieuwd of deze het wel gaat doen. Ik zit nog te denken om een zaklantaarn te kopen (zag hem in het vorige topic). Heeft iemand deze inmiddels al?.
[ afbeelding ]
Als het goed is staat er op die pagina wel ''Shipped to The Netherlands''. Verder kan je niets zien, omdat de TNT niet samenwerkt met de Hong Kong Air Mail. In Belgie en Duitsland kan je wel precies tracken waar die is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij mij is er ook iets verzonden, alleen als ik hem dan wil tracken via de site van Hongkong mail krijg ik dit:
Mail Tracking
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Welke code moet ik daar dan invullen? Mijn bestelcode staat al in de url nl..
Die $9,20 aansteker ook? Die van mij is namelijk wel gewoon verzonden met normale verzending.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:54 schreef Wessiej het volgende:
Kreeg net mail, 8 bestellingen verzonden
wil je een echt goede en felle zaklamp bestel dan net zoals ik heb besteld een Fenix L2d 2xAAquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, briljante zaklampTer grootte van 2xA maglite en schijnt echt veel feller. Paar pagina's terug (misschien wel in vorig topic) is hij nog een keer ter discussie gekomen.
Dat krijg ik ook ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij mij is er ook iets verzonden, alleen als ik hem dan wil tracken via de site van Hongkong mail krijg ik dit:
Mail Tracking
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Welke code moet ik daar dan invullen? Mijn bestelcode staat al in de url nl..
Ah, die wil ik ook bestellen. Of de versie met de CR123 batterijen. Heb jij hem bij DX besteld?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
wil je een echt goede en felle zaklamp bestel dan net zoals ik heb besteld een Fenix L2d 2xAA
185 Lumens![]()
http://flashlightreviews.com/reviews/fenix_l1dce-l2dce.htm
Is niet verstuurd via tracked airmail zeker?quote:
EMS Shipping werkt ook in NL, heb laatst ook iets met EMS gehad. Je moet dan wel je telefoonnummer doorgeven!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ah, die wil ik ook bestellen. Of de versie met de CR123 batterijen. Heb jij hem bij DX besteld?
Bij de Fenix lampen krijg je gratis EMS shipping, echt staat Nederland niet tussen het lijstje met bestemmingen. Weet iemand daar meer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |