Ja die met die tank inderdaad, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320quote:Op zondag 23 maart 2008 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke heb je?
Die ene met die grote tank?
Die moet je niet in je broekzak doen!!
Dan breekt ie bij de verbinding met de tank af, je kan hem nog wel gebruiken maar je moet hem dan goed aandrukken.
Gewoon doppie erop of ff 2 seconden wachten. Als het dopje erop zit gaat ie sowieso niet aan omdat ie geen zuurstof krijgt.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:02 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ja die met die tank inderdaad, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1320
Ik wou hem niet in mijn broekzak doen hoor, ik noemde het maar als voorbeeld. Het is een beetje kut als hij nog aan blijft als hij uit hoort te zijn.
Hij krijgt wel zuurstof, hij heeft gewoon geen ruimte om de vlam te kunnen creëren.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gewoon doppie erop of ff 2 seconden wachten. Als het dopje erop zit gaat ie sowieso niet aan omdat ie geen zuurstof krijgt.
Ook goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij krijgt wel zuurstof, hij heeft gewoon geen ruimte om de vlam te kunnen creëren.
Neuh ik rook ook niet maar wie wilt er nou een sigaret aansteken met een enorme jet lighter torch met een blauwe vlam van 1500 graden ofzoquote:Op zondag 23 maart 2008 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik ga binnenkort stoppen met roken.
Dus ik heb niks meer aan een aansteker.
3000.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neuh ik rook ook niet maar wie wilt er nou een sigaret aansteken met een enorme jet lighter torch met een blauwe vlam van 1500 graden ofzo
Lijkt me wel tof om te hebben.
Hmmz, die reviews waren wel positief..quote:Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Die zijn wel nep en langzamer
merk je goed als je er spelletjes voor de PSP op zet
Ik heb zelf ook een aantal neppe van ebay, die ook zo goedkoop waren maar ook een paar echte uit de winkel.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hmmz, die reviews waren wel positief..
Het is btw. (nu nog) alleen voor een paar safegames, kerel van wie ik mn psp heb was zijn kaart kwijt, dus het is niet zo belangrijk..
T is nu gewoon irritant dat ik al redelijk ver met GTA ben, maar niet even film kan kijken omdat ik m niet kan opslaan
Achja boeie, voor die paar euro..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |