zelf bijslijpen danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:41 schreef minimalistic het volgende:
Ik heb deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6795 binnen gekregen.
Best wel een goeie aansteker. Alleen is een gemiddeld aardappel mesje scherper dan het mes in dit ding.
Hongkong hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
Heb die laserpen besteld voor 2$, hoe kan het echt zo goedkoop zijn en ook gratis versturen? Ik kreeg vandaag een mailtje dat hij shipped was, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk binnenkomt.
Nog geen euro voor zo'n pen en dan ook nog gratis vanuit Amerika verzenden hoort toch niet minder dan een euro te kosten?
ja, gaat gewoon via paypalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:01 schreef Cahir het volgende:
Kan er gewoon in euro's worden betaald? Automatisch?
Je kan wel voor meer, wordt ie waarschijnlijk toch niet tegengehouden hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:22 schreef rene90 het volgende:
dus je kan voor 22 euro max bestellen zodat het niet wordt tegengehouden bij de grens en je gezeik krijgt?
Hoeland heb je er op moeten wachten vanaf de betaling?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Mijn 30 Mw green laser van kai domain is gister binnengekomen.
Je kan makkelijk 5 kilometer verder laseren, en als het donker is kan je de straal helemaal zien
overdag is hij ook duidelijk te zien, topproduct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |