zelf bijslijpen danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:41 schreef minimalistic het volgende:
Ik heb deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6795 binnen gekregen.
Best wel een goeie aansteker. Alleen is een gemiddeld aardappel mesje scherper dan het mes in dit ding.
Hongkong hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
Heb die laserpen besteld voor 2$, hoe kan het echt zo goedkoop zijn en ook gratis versturen? Ik kreeg vandaag een mailtje dat hij shipped was, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk binnenkomt.
Nog geen euro voor zo'n pen en dan ook nog gratis vanuit Amerika verzenden hoort toch niet minder dan een euro te kosten?
ja, gaat gewoon via paypalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:01 schreef Cahir het volgende:
Kan er gewoon in euro's worden betaald? Automatisch?
Je kan wel voor meer, wordt ie waarschijnlijk toch niet tegengehouden hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:22 schreef rene90 het volgende:
dus je kan voor 22 euro max bestellen zodat het niet wordt tegengehouden bij de grens en je gezeik krijgt?
Hoeland heb je er op moeten wachten vanaf de betaling?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Mijn 30 Mw green laser van kai domain is gister binnengekomen.
Je kan makkelijk 5 kilometer verder laseren, en als het donker is kan je de straal helemaal zien
overdag is hij ook duidelijk te zien, topproduct.
Je kan je creditcard even makkelijk aan je paypal account koppelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef lienelien het volgende:
Kan je alleen met paypal betalen, of ook met creditcard? (rabocard)
maar dan kan je dus om helemaal zeker te zijn en alleen losse baggerdingetjes wilt kopen gewoon losse bestellingen tot 22 euro maken, het verzenden is toch gratis:b:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:03 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Je kan wel voor meer, wordt ie waarschijnlijk toch niet tegengehouden hoor.
Maar officieel mag t tot 22 euro
Ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
maar dan kan je dus om helemaal zeker te zijn en alleen losse baggerdingetjes wilt kopen gewoon losse bestellingen tot 22 euro maken, het verzenden is toch gratis:b:
Hoe?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Je kan je creditcard even makkelijk aan je paypal account koppelen.
Jaquote:(Oh, en the strokes zijn tof)
Paypal.nl een accountje maken, dan kan je een creditcard of gewoon een bankrekening toevoegen.quote:
oh, zo makkelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Paypal.nl een accountje maken, dan kan je een creditcard of gewoon een bankrekening toevoegen.
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:06 schreef mark2012 het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit dealextreme, maar ook veel troep als je verder kijkt. Ik ben wel geinteresseerd in wat zaklampen en daar hebben ze wel heel veel van. Jammer dat ze geen zonnebrillen hebben, heb ik ook nog nodig:D Ook apart dat je maar 0.01 cent verzendkosten betaald :S. 'T zal wel.
Omgerekend naar euro's haast gratis.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderen
Waarom heb je paypal dan icm je creditcard gedaan en niet me je betaalrekening?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:49 schreef lienelien het volgende:
Nee, niet dat ik weet.. Heb een Rabocard. Maar bij m'n online rekeningoverzicht staat alleen m'n betaalrekening en m'n spaarrekening.
heb ik net ook al gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom heb je paypal dan icm je creditcard gedaan en niet me je betaalrekening?
Okequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb ik net ook al gedaan
Zag pas later dat dat ook kon
Al sinds de 16e dus er gebeurt niets met mijn bestelling? Is dit normaal?quote:Status:
(of current
shipment)
Order Received - in stock
Ze hebben wel een zonnebril inclusief MP3-speler. Lijkt me we wel erg cool zo'n ding, en voor 15¤ geen geld. Maar ik wacht eerst even af hoe en of mijn pen aankomtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:06 schreef mark2012 het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit dealextreme, maar ook veel troep als je verder kijkt. Ik ben wel geinteresseerd in wat zaklampen en daar hebben ze wel heel veel van. Jammer dat ze geen zonnebrillen hebben, heb ik ook nog nodig:D Ook apart dat je maar 0.01 cent verzendkosten betaald :S. 'T zal wel.
0.01 cent ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |