Ah misschien heb ik dit keer mazzel dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
En die doet het op mijn Sony tv
De status van mijn bestelling van die aansteker is ''Packaging'' dus versturen doen ze sowieso wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef Wessiej het volgende:
Ja, ik heb hem zojuist via normal air mail besteld, nu jij.
dat is raar, want ik kreeg 9 dagen geleden al een mailtje met 'order is shipped':quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:53 schreef Stinosss het volgende:
Het product is dan niet op voorrad bij DX en is besteld bij de leverancier. Vaak maar een kwestie van een paar dagen voordat je product verzendklaar wordt gemaakt.
Niet klagen voor deze prijs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:56 schreef Landgeld het volgende:
gaat wel lang duren dan op deze manier.... we wachten wel weer af...
Ik heb de medium grootte, (nog steeds heel klein) en het werkt maar voor een paar secondes haha.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:06 schreef rene90 het volgende:
is die newton cradle nou een beetje wat? las bij de reviews dat het echt bagger kwaliteit is
welke is dat? ik zoek ook nog zoietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik had ook nog eens een verloop stekkertje die ik deze vakantie in Amerika nodig ga hebben.
Deze waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
welke is dat? ik zoek ook nog zoiets
Goh, ik had er bijna eentje besteld... Had je het 'oude' type (met een cirkel rond de rotor) of het 'nieuwe' type (met losse rotorbladen)?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef LasTeR het volgende:
And last but not least!!!
The Mosquito Helicopter!! -![]()
Don't mind my language maar wat een kankerding. Betaal je 30 dollar voor een ding dat niet eens goed vliegt.Hij komt maar 3cm van de grond af als hij opgeladen is en alles staat zoals het moet. Zonde van het geld. Niet dat je er veel van mag verwachten maar wel iets meer dan dit lijkt me!!!
Al met al, leuke bestelling!
Met die cirkel! Maar het werkt gewoon NIET, hij komt maar heel weinig los van de grond, dat is niet tof!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Goh, ik had er bijna eentje besteld... Had je het 'oude' type (met een cirkel rond de rotor) of het 'nieuwe' type (met losse rotorbladen)?
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef LasTeR het volgende:
Ik had ook nog eens een verloop stekkertje die ik deze vakantie in Amerika nodig ga hebben.
Heb dus uit voorzorg meteen maar een 5-pack CR2's mee laten sturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Geen ervaringen ermee, maar let er wel op dat je CR2 batterijen ervoor nodig hebt.
Ok. Die met de losse bladen zou beter moeten zijn, als ik de recensies moet geloven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Met die cirkel! Maar het werkt gewoon NIET, hij komt maar heel weinig los van de grond, dat is niet tof!
Ik heb er al een zooi.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.
Zijn die dingen trouwens echt zo sterk (qua magneetkracht dan),quote:
Magneten zijn broos.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Die dingen zijn best sterk!
Mijn tante'tje wil ze gebruiken om er koelkastmagneetjes mee te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:26 schreef Sebasser het volgende:
Je moet die duurste hebben, die grootste.
Die gaan het langste mee.
Die anderen van 1 mm dik breken bij elke keer dat ze elkaar ook maar iets verkeerd aanraken.
Leuker dan die kankerhelicopter die niet werkt! Rip-off.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Stinosss het volgende:
Wat een onzin zeg, die magneetjes :/...
Why? Die goedkope adapters doen het ook prima.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik raad je aan om deze bij de Gamma te kopen (heb je een hele set voor 5euro ofzo). Is een sterke stekker die niet zomaar kapot gaat. Zelf ook een hele maand in amerika gebruikt.
Dan ben je wel erg lui.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zag trouwens ook oplaadbare CR2's, maar kon nergens een lader vinden
Moetje die van 2cm kopen. Die zijn volgens Sebagger een stuk sterker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, breken echt binnen no-timeWel sterk, dat klopt wel, maar ze zijn mega-klein.
wtf??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Why? Die goedkope adapters doen het ook prima.
[..]
Dan ben je wel erg lui.Dit is er eentje en goh ze hebben er nog een.
Ja, briljante zaklampquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:51 schreef Karina het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn afstandsbediening verstuurd is. Benieuwd of deze het wel gaat doen. Ik zit nog te denken om een zaklantaarn te kopen (zag hem in het vorige topic). Heeft iemand deze inmiddels al?.
[ afbeelding ]
Als het goed is staat er op die pagina wel ''Shipped to The Netherlands''. Verder kan je niets zien, omdat de TNT niet samenwerkt met de Hong Kong Air Mail. In Belgie en Duitsland kan je wel precies tracken waar die is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij mij is er ook iets verzonden, alleen als ik hem dan wil tracken via de site van Hongkong mail krijg ik dit:
Mail Tracking
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Welke code moet ik daar dan invullen? Mijn bestelcode staat al in de url nl..
Die $9,20 aansteker ook? Die van mij is namelijk wel gewoon verzonden met normale verzending.quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:54 schreef Wessiej het volgende:
Kreeg net mail, 8 bestellingen verzonden
wil je een echt goede en felle zaklamp bestel dan net zoals ik heb besteld een Fenix L2d 2xAAquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, briljante zaklampTer grootte van 2xA maglite en schijnt echt veel feller. Paar pagina's terug (misschien wel in vorig topic) is hij nog een keer ter discussie gekomen.
Dat krijg ik ook ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Bij mij is er ook iets verzonden, alleen als ik hem dan wil tracken via de site van Hongkong mail krijg ik dit:
Mail Tracking
To promptly retrieve the record of your item, please key in your Enquiry Reference Number (if available), for example, 05000123A:
Welke code moet ik daar dan invullen? Mijn bestelcode staat al in de url nl..
Ah, die wil ik ook bestellen. Of de versie met de CR123 batterijen. Heb jij hem bij DX besteld?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
wil je een echt goede en felle zaklamp bestel dan net zoals ik heb besteld een Fenix L2d 2xAA
185 Lumens![]()
http://flashlightreviews.com/reviews/fenix_l1dce-l2dce.htm
Is niet verstuurd via tracked airmail zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |