Welke van de 2 katapulten heb je? Die goedkopere of duurdere?quote:
Kun je ook uit zo'n *klik* aansteker halen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke van de 2 katapulten heb je? Die goedkopere of duurdere?
Ik ga dat elastiekding nog kopen denk ik en die katapult
Eerst wachten op begin volgende maand, dat ik me salaris weer heb enzo.
Edit: die laser pen werkt trouwens wel oké. Je voelt het best wel als je op het knopje drukt, en als je niet weet dat het een schokpen is dan schrik je je behoorlijk kapot. Nee, het is geen tazer waardoor je gelijk 2 minuten op de grond ligt, maar het geeft een aardig schokje.
Ja nou? Je hoeft er niets te kopen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:55 schreef 43 het volgende:
Werkelijk waar geen enkel interesant item op de website...
Hahah nice gezegdquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja nou? Je hoeft er niets te kopen?
Als anderen het wel leuk vinden, laat je ze toch lekker hun gang gaan?
Sommige mensen willen wel een laserpen en een bambooplantje aan hun sleutelhanger, anderen niet.
Voor degene die het wel willen is er DealExtreme en voor degene die het niet willen, hoeft er niets te zijn.
Die duurdere, deze:quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Edit: die laser pen werkt trouwens wel oké. Je voelt het best wel als je op het knopje drukt, en als je niet weet dat het een schokpen is dan schrik je je behoorlijk kapot. Nee, het is geen tazer waardoor je gelijk 2 minuten op de grond ligt, maar het geeft een aardig schokje.
Nog één die die smoes verzint omdat hij/zij de grammatica niet beheerstquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:18 schreef Downstar het volgende:
is in middels geedit , bedankt voor het verbeteren ( misschien dat je nog meer fouten tegenkomt maar ik heb Dyslexie sorry)
Leuk dat je t niet gelooft/d? kies zelf maar welke goed is , maar kom niet klagen dat ik een smoes verzin als ik gewoon echt dyslexie hebquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nog één die die smoes verzint omdat hij/zij de grammatica niet beheerst
OT:
Nu 4x ofzo iets bij DX gekocht en het is altijd naar volle tevredenheid gegaan. Topsite
4.20quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lamzak. Die jongen kan toch gewoon dyslexie hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nog één die die smoes verzint omdat hij/zij de grammatica niet beheerst
OT:
Nu 4x ofzo iets bij DX gekocht en het is altijd naar volle tevredenheid gegaan. Topsite
aansteltquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Lamzak. Die jongen kan toch gewoon dyslexie hebben.
Als jij in een rolstoel zit ga ik toch ook niet zeggen dat je je aansteld of wel.
Ik stel me helemaal niet aan.quote:
$6,24 dus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
4.20Duur
![]()
Ik hoop niet dat je alleen daar voor op je loon moet wachten want dan heb ik echt medelijden.
NOFI ofzo hoor.
Heb gisteren een andere binnen gekregen en die werkt prima!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:49 schreef Karina het volgende:
Vorige week mijn universele afstandsbediening van wel $2,30 binnengekregen. Lampjes werken goed, alleen het afstandsbediening gedeelte wil niet erg. De Engelse handleiding was ook wel erg cryptisch (waarschijnlijk met Babelfish vertaald). Vanavond nog even verder uitproberen, anders heb ik gewoon een leuke sleutelhanger erbij.
[ afbeelding ]
Dat indrukken ga ik nog even proberen dan, want de gebruiksaanwijzing was, zoals gezegd, niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:51 schreef hollander172 het volgende:
Heb gisteren een andere binnen gekregen en die werkt prima!Gewoon mute knopje ingedrukt houden tot je tv op mute gaat en meteen loslaten, vanaf dan is ie geprogrammeert voor je tv.
Werkt overigens alleen op een Sharp die ik hier heb staan, op een Thompson niet maar daar was ie ook niet voor bedoelt.
Ik had deze besteld:
Is gewoon een 3,5mm plugje dus dat past. Telefoons hebben vaak een 2,5mm dus daar moet je een adaptertje voor hebben. Ik gebruik deze met een Asus eeepc overigens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Die oranje oortjes he (en evt. die witte), kan je die direct in je mp3 speler prikken of is die plug anders van formaat?
De mijne had niet eens een gebruiksaanwijzing!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef Karina het volgende:
Dat indrukken ga ik nog even proberen dan, want de gebruiksaanwijzing was, zoals gezegd, niet echt duidelijk.
Ook al eea van besteld voor mijn EOS400D.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef Xith het volgende:
DE heeft trouwens ook goede dingen voor digitale spiegelreflex camera's; filters, licht diffusers, en zeer, zeer goedkope accus
Bij een andere AB (bij Mediamarkt gehaald destijds en dus wel met begrijpelijke handleidingquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat indrukken ga ik nog even proberen dan, want de gebruiksaanwijzing was, zoals gezegd, niet echt duidelijk.
Waarom heb je dat anti-statisch bandje gekocht?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
't Gaat hard met de topics, jongens!
Voor als je een computer in elkaar wilt zetten of een onderdeel wilt veranderen/eruithalen is het handig. Want als je zoeits niet draagt kan je alles in je pc kapot maken dmv statische elektriciteit. En ik zit vrij vaak in computers te kloten dus het leek me wel handigquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:01 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Waarom heb je dat anti-statisch bandje gekocht?
2 punten, 500 tekens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
hoeveel punten krijg je voor een review en moet dat aan een minimum aantal woorden bestaan?
je kunt jezelf aarden via een geaard stopcontactquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voor als je een computer in elkaar wilt zetten of een onderdeel wilt veranderen/eruithalen is het handig. Want als je zoeits niet draagt kan je alles in je pc kapot maken dmv statische elektriciteit. En ik zit vrij vaak in computers te kloten dus het leek me wel handigHelaas hebben we geen radiatoren dus kan ik mezelf nog niet aarden.
Je hoeft niet perse een radiator te hebben. De aardklem in een stopcontact is ook goed. Let op: de aardklem! ...en dus NIET die twee gaatjes.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voor als je een computer in elkaar wilt zetten of een onderdeel wilt veranderen/eruithalen is het handig. Want als je zoeits niet draagt kan je alles in je pc kapot maken dmv statische elektriciteit. En ik zit vrij vaak in computers te kloten dus het leek me wel handigHelaas hebben we geen radiatoren dus kan ik mezelf nog niet aarden.
zelf bijslijpen danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:41 schreef minimalistic het volgende:
Ik heb deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6795 binnen gekregen.
Best wel een goeie aansteker. Alleen is een gemiddeld aardappel mesje scherper dan het mes in dit ding.
Hongkong hequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
Heb die laserpen besteld voor 2$, hoe kan het echt zo goedkoop zijn en ook gratis versturen? Ik kreeg vandaag een mailtje dat hij shipped was, ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk binnenkomt.
Nog geen euro voor zo'n pen en dan ook nog gratis vanuit Amerika verzenden hoort toch niet minder dan een euro te kosten?
ja, gaat gewoon via paypalquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:01 schreef Cahir het volgende:
Kan er gewoon in euro's worden betaald? Automatisch?
Je kan wel voor meer, wordt ie waarschijnlijk toch niet tegengehouden hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:22 schreef rene90 het volgende:
dus je kan voor 22 euro max bestellen zodat het niet wordt tegengehouden bij de grens en je gezeik krijgt?
Hoeland heb je er op moeten wachten vanaf de betaling?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Mijn 30 Mw green laser van kai domain is gister binnengekomen.
Je kan makkelijk 5 kilometer verder laseren, en als het donker is kan je de straal helemaal zien
overdag is hij ook duidelijk te zien, topproduct.
Je kan je creditcard even makkelijk aan je paypal account koppelen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:57 schreef lienelien het volgende:
Kan je alleen met paypal betalen, of ook met creditcard? (rabocard)
maar dan kan je dus om helemaal zeker te zijn en alleen losse baggerdingetjes wilt kopen gewoon losse bestellingen tot 22 euro maken, het verzenden is toch gratis:b:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:03 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Je kan wel voor meer, wordt ie waarschijnlijk toch niet tegengehouden hoor.
Maar officieel mag t tot 22 euro
Ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
maar dan kan je dus om helemaal zeker te zijn en alleen losse baggerdingetjes wilt kopen gewoon losse bestellingen tot 22 euro maken, het verzenden is toch gratis:b:
Hoe?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Je kan je creditcard even makkelijk aan je paypal account koppelen.
Jaquote:(Oh, en the strokes zijn tof)
Paypal.nl een accountje maken, dan kan je een creditcard of gewoon een bankrekening toevoegen.quote:
oh, zo makkelijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Paypal.nl een accountje maken, dan kan je een creditcard of gewoon een bankrekening toevoegen.
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:06 schreef mark2012 het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit dealextreme, maar ook veel troep als je verder kijkt. Ik ben wel geinteresseerd in wat zaklampen en daar hebben ze wel heel veel van. Jammer dat ze geen zonnebrillen hebben, heb ik ook nog nodig:D Ook apart dat je maar 0.01 cent verzendkosten betaald :S. 'T zal wel.
Omgerekend naar euro's haast gratis.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderen
Waarom heb je paypal dan icm je creditcard gedaan en niet me je betaalrekening?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:49 schreef lienelien het volgende:
Nee, niet dat ik weet.. Heb een Rabocard. Maar bij m'n online rekeningoverzicht staat alleen m'n betaalrekening en m'n spaarrekening.
heb ik net ook al gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom heb je paypal dan icm je creditcard gedaan en niet me je betaalrekening?
Okequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb ik net ook al gedaan
Zag pas later dat dat ook kon
Al sinds de 16e dus er gebeurt niets met mijn bestelling? Is dit normaal?quote:Status:
(of current
shipment)
Order Received - in stock
Ze hebben wel een zonnebril inclusief MP3-speler. Lijkt me we wel erg cool zo'n ding, en voor 15¤ geen geld. Maar ik wacht eerst even af hoe en of mijn pen aankomtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:06 schreef mark2012 het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit dealextreme, maar ook veel troep als je verder kijkt. Ik ben wel geinteresseerd in wat zaklampen en daar hebben ze wel heel veel van. Jammer dat ze geen zonnebrillen hebben, heb ik ook nog nodig:D Ook apart dat je maar 0.01 cent verzendkosten betaald :S. 'T zal wel.
0.01 cent ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |